raul25
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2001 Z 10 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2010
- Mesaj Privat
toate cele bune si sa speram ca anul ce vine gasiti voi o solutie, este o delectare sa va urmaresc
- ovidiu_nemteanu
- *
- 26 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Agila 2000
- Neamt
ovidiu_nemteanu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
toate cele bune si sa speram ca anul ce vine gasiti voi o solutie, este o delectare sa va urmaresc
Daca te referi la experimentul rusesc .........imaginile postate sunt anterioare finalizarii, ulterior montandu-se si un bov. In text scria .. parca.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ovidiu_nemteanu
- *
- 26 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Agila 2000
- Neamt
ovidiu_nemteanu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
Nu vreau sa te dezamagesc, dar nu cred ca vei gasi in Romanica noastra ceva la banii astia. Daca vrei sa ma crezi am telefonat la vreo 20 firme de dezmembrari din toata tara sa gasesc un compresor mecanic.... NIMIC... nici pomeneala.
Eu mai cred in varianta compresorului electric, in limita principiilor pe care le-am explicat in postarile anterioare. Nu ma intereseaza sa cresc puterea totala a motorului masinii mele ( la fel de submotorizata ca si in cazul tau) ci doar sa imbunatatesc raspunsul la regimurile tranzitorii (accelerarea in principal) unde realmente masina se comporta deficitar . ( motot 130 cp la o greutate de 2000 kg cu doua persoane la bord). Exact cum scria cineva un compresor electric cu comanda secventiala ar rezolva problema - motorul electric asigura o crestere foarte rapida a presinii aerului injectat in motor, dar este limitat ca timp de lucru ... de ordinul secundelor. Consumurile se ridica la 200 - 300 Amperi, ceea ce este o mare problema, greu de gestionat... dar se poate.
Acum lucrez la o noua turbina ( de data asta chiar va fi o turbina adevarata - este foarte elaborata, am studiat toata iarna chestia asta) pe care s-o rotesc la cca. 20.000 - 30.000 ture ( nu stiu inca cu ce ... ori mecanic ori cu motor electric alimentat la vreo 48 volti - ambele solutii nu sunt simple ... putem discuta un forum intreg ). Vreau sa obtin minim 0,3 bari boost, care dupa calculele mele ar rezolva problema mea. Am cautat in Romania motoare electrice care sa raspunda la cerintele proiectului .. din pacare nu am gasit. NU SE MAI PRODUCE NIMIC IN TARA ASTA .... DOAR DISCUTII STERILE, BALACAREALA SI BARFA PE FORUMURI ASA ZIS SPECIALIZATE.
Daca reusesti si gasesti ceva interesant , te rog sa ne informezi si pe noi. Oricum imi pare bine ca topicul inca mai functioneaza si mai sunt persoane interesate de subiect.
Stima la toata lumea.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Despre a face eu cu mana mea acea tubina,nu pot deoarece contravine pricipiilor mele ,am modificat motoare,montat turbine,marit turbine,decomprimat ,schimbat sisteme de franare,evacuare,racire....etc dar toate au fost cumparate iar rezultatele obtinute pe masura ,de aceea am convingerea ca trebuie sa apara curand ceva suficient de fiabil ,la un pret acceptabil si atunci voi pune si acea masinarie.
P.S. Mai astept ..momentan nu-mi vad capu de treaba in perioada concediilor o sa am timp suficient si pentru mine.....
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
@mecaNIK ce te face sa crezi ca daca deschizi mai devreme supapele de admisie vei avea reprize mai bune si viteza maxima mai mica? Cum ai dedus asta?
Ce te face sa crezi ca in momentul in care apesi acceleratia la capat amestecul e prea sarac si imbogatirea lui va creste puterea?
Eu spun ca e fix pe dos in legatura cu toate cele 3 afirmatii ale tale.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pe banii mei ma joc ,cu ce vreau cu cine vreau ...atat timp cat vreau, daca sant urechi deschise sa invete bine daca nu ,nu si gata.
Daca vrei sa jucam popa prostu zi si tu...are vreo influenta jocul supapelor in performantele motorului sau doar se aud si atat?
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Eu stiu ca in open loop, cu acceleratia apasata, ECU e reglat standard cu amestec bogat, daca tu ai vazut ca sunt bujiile albicioase si ai amestec sarac... La mine a fost saracit putin amestecul in regimul asta la remapare pentru ca era prea bogat standard. ECU standard are reglaje mai safe, adica avans mai mic, amestec mai bogat in sarcini si turatii mari.
raul25
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2001 Z 10 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2010
- Mesaj Privat
precizez sunt foarte afon in ceea ce priveste turbina, cunosc principiul de functionare si modul de montare
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
raul25
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2001 Z 10 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2010
- Mesaj Privat
pe langa faptul ca raman recunoscator dau o bere rece daca ne-om vedea
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Ia zi mestere, la motorul tau ala pe care vrei sa-l modifici , cat e ridicarea supapelor, cate grade sunt deschise supapele de evacuare si cate cele de admisie si cand se deschid ele, sau care e suprapunerea standard? Ai masurat? Ai datele?
Cum ai calculat noile unghiuri care iti vor aduce un plus de putere dar in acelasi timp o viteza maxima mai mica?
Eu recunosc ca nu am studii de mecanica, dar am mai desfacut si eu un surub, am mai citit cate ceva... am asa o vaga idee ce si cum. Tu ce studii ai si ce ai fost cand ai lucrat prin reprezentantele alea din vest?
Uite eu n-am intalnit niciun mecanic care uitandu-se asa la un motor sa zica: Frate daca mut eu distributia de la semn la motorul asta o sa am niste reprize mai bune si o sa iasa din kkt bici.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
1. n-ai habar de cum functioneaza in cele mai mici amanunte un motor
2. nu citesti cu atentie si nici nu intelegi inainte sa raspunzi
3. nu esti tu in masura sa ma numesti pe mine mester si nici nu cred ca ti-am oferit spre achizitionare vreun motor care functioneaza pe apa atat timp cat nu exista un termen de finalizare o idee poate fi verificata si imbunatatita oricat .
Rog un moderator sa opreasca avantul tineresc al nestiutorilor ori generatiei copy/paste pentru ca orice subiect deschis de oameni care incearca sa inteleaga ceva e imediat parazitat de indivizi care nici macar n-au de-a face cu meseria asta ,logica ori cei 7 ani de-acasa,riscati sa se deterioreze incet incet nivelul tehnic al discutiilor totul cazand in mistouri,jargoane si alte romanisme ieftine.
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Acest mesaj se va considera un avertisment pentru toti participantii dialogului inadecvat care incepe sa aiba loc aici,nu sunt judecator deci nu dau dreptate la nimeni ,cel mai intelep se retrage .
Daca dupa redeschiderea subiectului ,se vor reveni la vechile obiceiuri, se vor primi suspendari pentru aceia care vor participa la dialogul inadecvat.
O zi buna in continuare.
- ovidiu_nemteanu
- *
- 26 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Agila 2000
- Neamt
ovidiu_nemteanu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
Acest mesaj se va considera un avertisment pentru toti participantii dialogului inadecvat care incepe sa aiba loc aici,nu sunt judecator deci nu dau dreptate la nimeni ,cel mai intelep se retrage .
Daca dupa redeschiderea subiectului ,se vor reveni la vechile obiceiuri, se vor primi suspendari pentru aceia care vor participa la dialogul inadecvat.
O zi buna in continuare.
Ce ati patit stimabililor? Hai sa lasam ambitiile marunte si sa ne vedem de treburi. Ne-am adunat aici sa schimbam opinii si sa invatam unii de la altii. Cei care sunt mai bine informatii au experienta si eventual lucreaza in domeniul mecanicii auto cred ca ar trebui sa - i invete si pe ceilalti, iar daca nu au timp s-o faca, macar sa indice sursele de informare adecvate. Si eu am mai avut contoverse, dar am cautat sa argumentez documentat, nu numai prin opinii personale - trimiterile la astfel de argumente autorizate pot contribui la stingerea acestui gen de "conflicte".
Apropos de documentatie va indic un material foarte interesant - cautati exact sub aceast titlu : Corky_Bell_Maximum_Boost. Veti gasi multe raspunsuri la ce va intereseaza in materie de supraalimentare.
Cred ca sistarea topicului pentru o saptamana a fost inoportuna, mai ales ca nu am fost toti implicati in mica controversa. Am mai parasit un forum din cauza "arbitrajului" inadecvat, sper sa n-o fac a doua oara, mai ales ca se uita un mic amanunt - NOI SUNTEM CEI CARE INITIEM SI DEZVOLTAM TOPICUL, ASTFEL CA PROVIDER - UL SA-SI POATA REALIZA SURSELE DE PUBLICITATE.