gogutzu
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2007
- Mesaj Privat
tuodrel79
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
- CosmineLis
- **
- 359 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Iasi
CosmineLis
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am o problema de cateva zile si nu ii dau de cap.Dintr-o data nu mai am lumini in bord,am doar la afisaj km,bloc lumini, display si bricheta atat.Ceasurile de turometru,vitezometru,inicator temp apa si benzina,consola centrala nu sunt luminate deloc.Display-ul si afisajul de la km se aprind doar cand pun contactul,trebuiau sa se aprinda si can d pun pozitiile dar nimic.Am scos fiecare siguranta in parte si par ok. In rest merg toate inclusiv semnalul acustic cand pozitiile sunt puse si o portiera este deschisa...La exterior functioneaza absolut tot pozitii stop pe frana etc...Ma poate ajuta cineva?
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
Daca zici ca sigurantele sunt bune, daca potentiometrul de reglaj intensitate luminoasa este la maxim, cred ca traseul electric al becurilor de pe folia cablata a bordului poate fi intrerupt! Daca vei da ceasurile jos, vei vedea in spatele lor aceasta folie! Verifica cu atentie.....
L.E. Mersi Stefan pentru scheme!
L.E. Mersi Stefan pentru scheme!
- CosmineLis
- **
- 359 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Iasi
CosmineLis
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Nicu Leica
- *
- 1 mesaje
- din 22 Feb 2011
- Vectra 1998
- Buzau
Nicu Leica
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
salut fratilor,am un opel vectra b din 98 care pana akum nu a avut nici o problema pana ieri kand a inceput sa se aprinda toate luminile in bord,kand o turam turometru nu mai mergea.....in fine azi am fost la mecanic si mi-a sp k e de la releu de incarcare l-am skimbat si aceiasi surpriza.iar cand am bagato pe tester imi spunea ceva de sistem alimentare ce ar putea fi?ms mult.....salutare
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
xenon88- Suspendat
- 224 mesaje
- din 13 Nov 2009
- Vectra 2002 z18xe
- Caras-Severin
xenon88- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2009
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,817 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,817
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut,
In decursu a doua saptamani mi-a facut de doua ori, prima data, mi-au cazut acele, trapa numai mergea, stergatoarele foarte greu, am oprit masina si cand sa o pornesc, nimic, se aprindeau martorii in bord si cand dadeam sa o pornesc se stingea orice consumator
A doua oara, tot a fel, acele cadeau, reveneau, etk, am mers asa pe autostrada, am stins orice consumator( faruri, casetofon) am mers asa circa 10km si dupa gata, mergea trapa, stergatoarele mergeau perfect, era ok..
Nustiu ce are:(, rog cine a mai intampinat asa ceva sa imi de-a un raspuns, idee, sfat,
Este vorba de opel vectra b x16xel
Mutumesc
In decursu a doua saptamani mi-a facut de doua ori, prima data, mi-au cazut acele, trapa numai mergea, stergatoarele foarte greu, am oprit masina si cand sa o pornesc, nimic, se aprindeau martorii in bord si cand dadeam sa o pornesc se stingea orice consumator
A doua oara, tot a fel, acele cadeau, reveneau, etk, am mers asa pe autostrada, am stins orice consumator( faruri, casetofon) am mers asa circa 10km si dupa gata, mergea trapa, stergatoarele mergeau perfect, era ok..
Nustiu ce are:(, rog cine a mai intampinat asa ceva sa imi de-a un raspuns, idee, sfat,
Este vorba de opel vectra b x16xel
Mutumesc
- mariano
- ***
- 936 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Ai un contact imperfect la masa, verifica contactele primare in special minusul de la bornele bateriei. Sa nu fie oxidate, sa face contact ferm pe borne, apoi mergi pe fir si verifica masa la caroserie.
Electromotorul invarte bine la pornire?
Verifica si tensiunea la borne cu motorul pornit. Trebuie sa ai 12,5 - 14,4 V
Electromotorul invarte bine la pornire?
Verifica si tensiunea la borne cu motorul pornit. Trebuie sa ai 12,5 - 14,4 V
- pustiu_pst
- ****
- 2,817 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,817
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Multumesc de raspuns.
Nu invarte nimic, pun contactul se aprind toate si atat, cand dau si pasul sa o pornesc cad toate. Chiar nu inteleg problema sa fie. Borna am verificat-o.
S-a mai intamplat ceva. Prima data cand m-a lasat am pus alta baterie, a pornit, am dat bateria jos si am vrut sa o pun pe a mea inapoi, camd am pus bornele, motorul se subtura mai mai sa moara, nu am lasat-o asa ca parca imi era mila de cum facea.Am ajuns acasa am pus bateria mea inapoi a pornit...
Nu invarte nimic, pun contactul se aprind toate si atat, cand dau si pasul sa o pornesc cad toate. Chiar nu inteleg problema sa fie. Borna am verificat-o.
S-a mai intamplat ceva. Prima data cand m-a lasat am pus alta baterie, a pornit, am dat bateria jos si am vrut sa o pun pe a mea inapoi, camd am pus bornele, motorul se subtura mai mai sa moara, nu am lasat-o asa ca parca imi era mila de cum facea.Am ajuns acasa am pus bateria mea inapoi a pornit...
DING- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2011
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 936 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Una la mana: nu mai scoate si pune baterie cu masina pornita . Este cel mai mare rau pe care il poti face Ecu-ului si in general masinii.
Apoi - din semnalmentele descrise de tine- este simptoma clara a ovalizarii bucsilor de la electromotor. Acestea se ovalizeaza si in sarcina axul rotorului se impileaza si nu mai poate da volanta peste cap, adica nu o mai poate invarti. In mod normal chiar si un diesel de 2,0 il poti porni pe aceasta vreme cu o baterie de 600 Ah. Fara probleme.
La tine punand o baterie mai mare forteaza in rotor, reuseste sa il invarta pana la urma si in cele din urma porneste. Un alt aspect negativ al defectiunii tale il reprezinta faptul ca datorita apropierii rotorului de stator iti fura curent. De multe ori chiar se intampla sa descarce bateria.
Problema se remediaza, dand electromotorul jos, desfacut schimbat bucsile( 8 lei /buc) inspectie la carbuni (perii) verificat ochiometric contactele si izolatile electrice, remontat si ai scapat de problema.
Apoi - din semnalmentele descrise de tine- este simptoma clara a ovalizarii bucsilor de la electromotor. Acestea se ovalizeaza si in sarcina axul rotorului se impileaza si nu mai poate da volanta peste cap, adica nu o mai poate invarti. In mod normal chiar si un diesel de 2,0 il poti porni pe aceasta vreme cu o baterie de 600 Ah. Fara probleme.
La tine punand o baterie mai mare forteaza in rotor, reuseste sa il invarta pana la urma si in cele din urma porneste. Un alt aspect negativ al defectiunii tale il reprezinta faptul ca datorita apropierii rotorului de stator iti fura curent. De multe ori chiar se intampla sa descarce bateria.
Problema se remediaza, dand electromotorul jos, desfacut schimbat bucsile( 8 lei /buc) inspectie la carbuni (perii) verificat ochiometric contactele si izolatile electrice, remontat si ai scapat de problema.
- pustiu_pst
- ****
- 2,817 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,817
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 936 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,817 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,817
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 936 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,817 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,817
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 936 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Ideea nu este sa o cumperi sigilata, idea este sa o cumperi cat mai noua. Daca este sigilata si este produsa in 2009 iti poti da eama ca este deja stata.
Asta si pentru tine ca si utilizator este bine, in idea ca poate vei mai folosi masina inca 2-3 ani de acum incolo. Poti desigur sa iei si de 62 -65 Ah.
Verifica ca dimensiunea ei sa se incadreze si pe tavita.
Caut sa vad cum se demonteaza electromotorul. Revin cand voi avea ceva informatii.
Asta si pentru tine ca si utilizator este bine, in idea ca poate vei mai folosi masina inca 2-3 ani de acum incolo. Poti desigur sa iei si de 62 -65 Ah.
Verifica ca dimensiunea ei sa se incadreze si pe tavita.
Caut sa vad cum se demonteaza electromotorul. Revin cand voi avea ceva informatii.