Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • ms_Ikey

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Crede-ma _mihai_, mi-am dorit AFL foarte mult, si mi-am dorit si motor mai mare (chiar pe cel de 2.0, nu pe asta de 1.7 si 110)... din pacate, nu am reusit sa conving. Masina va veni pe persoana juridica, eu doar am intervenit pentru ca mi se parea strigator la cer sa cumperi o masina in 2011 fara CB, cu volanul ala golas, in fine, stii cum arata essentia. Stii cum e, cand cei ce dau banii privesc lucrurile doar din perspectiva banilor, justificarea "cu AFL se vede mult mai bine" nu prea tine. Nu prea tine nici : "nu mai am de schimbat fazele, se schimba ele singure, si stiu ele cum sa ilumineze functie de viteza, in plus oglinda heliomata te protejeaza de luminile altor participanti". Contra-argumente (bete-n-roate) se gasesc mereu, si nu imi trebuie multe comentarii de genul: " pentru 1000 de euro iti schimb eu fazele", sau "si CB ala cu ce mare branza te ajuta?", sau "Tempomat? in Romania? de ce?", sau " de ce sa platim impozite si asigurari pentru 2.0? doar nu facem raliuri" (asta desi masina va fi folosita pentru iesiri innafara tarii, iar masina ce indeplineste acum rolul asta are si CB, si tempomat...). Pana la urma, nefiind banii mei, dupa ce mi-am expus motivele si preferintele... m-am retras, bucuros ca am reusit totusi sa trec la enjoy + optionale, si de la 1.3 la 1.7. Pot sa spun si eu ca putea fi si mai rau, nu? Wink
Comanda e deja data, e adevarat ca ni s-a spus ca mai poate suporta modificari, dar nu asta e problema: daca nu am convins atunci, nu vad de ce as reusi acuma.
Gandeste-te ca, in varianta comandata ne-am apropiat la ceva mai putin de 800 de euro de insignia care era la oferta... E adevarat, si acolo e vorba de motorul de 2.0 cel mai slabut (110cp), care probabil ca trage chiar mai slab decat 1.7 110cp de pe astra. Dar, macar insignia vine din start mai dotata, e clasa superioara (deci e construita altfel), spatiul este suficient atat pentru pasageri cat si pentru bagaje. Nici argumentele astea nu au tinut, asa ca... va trebui sa ma invat cu demarajele mai lungi, cu cutia de viteze cu paliere lungi, si cu farurile clasice.
Totul se compenseaza deocamdata cu faptul ca imi place tare mult masina asta. Am mai spus si imi place sa o repet: e una dintre frumoasele momentului. Cred ca doar mazda3 se poate compara cu astra la design. Iara sunt subiectiv, asa ca termin aici.
Skip ads

  • mihail.dragoi

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
@ms_ikey - e buna si 1.7 de 110 - eu zic ca avand in vedere restrictiile pe care le-ai avut ai facut o alegere foarte buna. iar dupa afl-uri (mai ales la pretul pe care il aveau) eu zic sa nu plangi prea mult.

da - lumineaza mult noaptea dar:
- costa mult sa le ie - prea mult chiar
- costa mult intretinerea - da masina ta e pe firma - dar sa coste un far pe la 3000 de ron mi se pare exorbitant si face gaura mare chiar si intr-un casco
- cum spunea un coleg mai innainte - cu afl-urile primeste un flash din 5 masini si asta pentru ca multi nici nu mai stiu diferenta intre faza lunga si scurta ca nu o mai folosesc pe aia lunga - asta inseamna ca farurile astea cam orbesc pe ceilalti - si e mult mai periculos sa orbesti tu 100 de mashini cere iti vin din sens opus decat sa vezi tu putin mai bine noaptea.

@lucio
nu conteaza neaparat alea 6/7 sec /100 m conteaza ca am putere mai mare - aceasta putere cara mashina mai usor. cum consumurile alea din carte sunt in anumite conditii e clar ca in majoritatea cazurilor un 1.7 va avea un consum mai mic decat un 1.3 (parerea mea).

deasemenea conteaza sa te ajute intr-o depasire, sa te ajute la deal - si mai ales acolo sa nu iti consume mult si sa nu freci motorul in astfel de cazuri.

io mi-am luat 2.0 si asta pentru ca am experiente negative cu motoare mici - mai ales alea pe benzina - cand imi trebuiau 2km ca sa depasec ceva cu loganul sau la o panta de 3-4 % cu pedala la fund sa scada viteza de la 140 la 100 si corespunzator si turatiile - varianta fiind da ii dau a 4-tra si sa turez motorul ca la avion si sa consume cu galeata numai sa o tin pe la 120.... (la fel corsa si chiar si astra H care desi nu scade in putere ca loganul da consumul explodeaza)
  • ms_Ikey

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
@mihail.dragoi - nu plang dupa AFL, regret ca nu l-am instalat, dar nu plang; dar iti multumesc pentru apreciere si iti dau dreptate in ceea ce priveste valoarea.
Colegul care primeste flash-uri de la una din 5 masini cu care se intersecteaza este Okta43, si el nu are AFL... ia flashuri
pe farurile standard, cu halogen. Probabil sunt mentinute in pozitia superioara, dar tot nu e AFL.
Nu am inteles prea bine: ti-ai luat 2.0 diesel, sau benzina? Inteleg ca ti-ai comandat o astra cu motor de 2.0, sau o ai deja? Intreb pentru ca in semnatura ai trecut corsa D cu 1.3.
Cat despre motoarele mici, iarasi iti dau dreptate. Trebuie turate, nu gluma, ca sa obtii o cat de mica rezerva de putere. De fapt, la motoarele mici rezerva de putere e ceva sublim, dar lipseste cu desavarsire, daca mi-e permisa explicatia. Inteleg - citind pe aici pe forum, ca nici benzinarele turbo de 1.4 sau 1.6, desi mult mai nervoase, nu sunt chiar ce te-ai astepta, si asta probabil ca din cauza transmisiei mai mult decat din cauza motoarelor. Se spune ca 1.2 TSI de 105 cp (pe golf sau jetta) e mai "fasnet" tocmai datorita cutiei de viteze. Dar, in fine, nu vreau sa ma apuc de speculatii.
Drumuri bune!
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
benzina cam asta inseamna.. vrei depasire dai treapta inferioara, diesel-ul are cuplu la turatii mai mici.
1.7 intra in cuplu pe la 1850-1950
1.4 intra in cuplu abia la 4000 ture
cat despre 1.4 turbo am vazut niste accelerari frumoase cu el pe youtube.

Cert este ca cei de la opel au facut in asa fel incat masina sa nu te bage in scaun, accelereza cam la fel pe toata plaja de turatii dar asta nu inseamna ca nu ajunge rapid la o anumita viteza. Din masina si eu cateodata am impresia ca nu am plecat de pe loc dar vitezometrul imi spune altceva.
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
1.2 tsi nu se compara cu 1.4T, l-am condus. Trage insa mai frumos ca 1.6twinport si mai constant (evident vorbim de astra/golf).
1.4t trage dar nu baga delo in scaun.
1.6t am un mic sentment ca e mult mai nervos, nu l-am condus Sad
1.7 nu mi s-a potrivit, o idee lenes la acelerat brusc, dar ok. Imagineaza-ti 1.3-ul.
2.0-ul il regret insa Sad
  • mihail.dragoi

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
corsuta D 1.3 am vandut-o

astra J ST 2.0 cosmo am comandat-o in martie si undeva pe la inceputul lui iunie sper sa o am si sa o trec si la semnatura
  • ms_Ikey

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
@_mihai_ din pacate, nu am condus nici 1.4T, nici 1.6T, nici 1.2 TSI... doar 1.6 aspirat, asa cum am mai spus. M-am tot uitat pe youtube la filmulete (facute in general de jurnalisti de specialitate), si cam toti remarcau cam aceeasi "problema" a astrei. Si, repet, cred ca nu e vorba de motoare aici (1.4 turbo e clar mai puternic decat 1.2 TSI, si la caluti dar si la cuplu) ci de cutiile de viteze. Chiar este o comparatie astra/golf, (din care a iesit invingator golful... no comment!) unde se afirma ca, desi motorul golfului e mai slab, cutia de viteze il avantajeaza. Dupa parerea mea, cei de la opel asta au urmarit, pentru scaderea consumului in primul rand, dar si pentru confortul ocupantilor - de aceea, asa cum spui si tu, 1.4 trage, dar nu te baga deloc in scaun! Asta inseamna ca, desi 1.4T e turbo, cuplul transmis spre roata este livrat aproape liniar, si nu sub forma de "kick".
Ca o mica paranteza, am condus noua jetta, 1.6 tdi 105cp... bun, interiorul e mai bine lucrat decat la modelul anterior, materialele au un aspect mai scump (cel putin mie asa mi s-a parut) dar, sincer, mi s-a parut lenesa. Si asta la turatiile mici, unde de obicei un diesel peste 100 cp te obliga sa-l "strunesti" cu ceva talent, altfel mergi neuniform. Ideea e si acolo consumul si confortul, cel putin asa spunea si dealerul. In bord apare treapta de viteza recomandata, si m-a surprins sa constat ca aveam catre 40km/h si indica a 4-a.
Deh, astea sunt tendintele zilelor noastre, poate e mai bine asa. Totusi, cateodata parca simt nevoia sa "ma dau" cu un benzinar de 2.0 sau chiar mai mare, sa aud cum toarce un motor "musculos de la natura", si nu un lightweight dopat. Senzatia de putere nu se mai simte la fel la motoarele actuale, asta e!
@mihail.dragoi - felicitari pentru masina comandata, sa te bucuri de ea! Marturisire "rusinoasa": deja te invidiez pentru ea! Embarassed
Astept sa-ti vad pozele, nu fii secretos, ok?
  • ms_Ikey

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Nu mai are nimeni, nimic de zis?
Nu a mai primit nimeni masinutza?
Sunt ca un copilandru care abia asteapta sa primeasca jucaria... cu atat mai mult cu cat, in timp foarte scurt de la ridicarea masinii va trebui sa o si plimb cam 3500 de km, prin tari cu sosele bune.
Haideti, mai spuneti careva ceva, ce experiente ati mai capatat conducand astra j? Ce fel de motorina puneti? Chestii dintr-astea...
  • mihail.dragoi

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
e cam tacut forumul... intradevar - si io astept ca tine si ma ganesc ca fix de azi intr-o luna e preconizata a intra in productie... si la fel ca tine sper ca macar aceste termene sa se pastreze ca sa pot sa o am si eu in concediu.

altfel ref la motorina probabil clasicul 95 vara si alpinul iarna. din cate mi-am dat eu seama in ceea ce priveste carburantul trebuie sa iti cauti niste benzinarii mai rasarite - unde prin experienta sa stii ca aduc carburant de calitate - ca diferenta intre 95 si 98 mi se pare prea mica in termeni de putere raportat la diferenta de pret.

si mai departe la acea/acele benzinarii unde stii ca aduc ceva mai bun si acolo tre sa stii in masura posibilitatii cand sa iei astfel incat sa nu iei pe final de rezervor. in rest la drum lung - cum iti e norocul... ca pana la urma stilul de condus influenteaza performanta si durabilitatea mashinii mult mai mult decat carburantul.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu exista motorina de 95.
  • ms_Ikey

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Asa e, nu exista motorina de 95... probabil e o mica confuzie cu mult mai populara benzina de 95. Motorina e si ea, in general, de doua categorii, iar diferenta intre ele e data, probabil, de cantitatea si tipul aditivilor introdusi.
@mihai.dragoi - de cate ori am iesit din tara, atat cu diesel cat si cu benzina, m-am orientat, asa cum sugerezi si tu, spre nume care sa-ti dea incredere. Niciodata nu am simtit cam am benzina cu apa, sau motorina proasta, asa ca... a mers!
Va astept cu vesti bune si noutati!
  • mihail.dragoi

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
my bad, obiceiurile vechi de la benzina mai scot capul
oricum ati inteles - e vb de euro/top euro sau diesel/maxxmotion diesell

ideea ca diferenta de putere intre cele 2 sortimente am simtit-o destul de vag - exista dar nu e atat de mare incat sa merita tot timpul diferenta de bani.
aceeasi diferenta am intalnit-o intre doua alimentari cu euro diesel de la 2 benzinarii diferite unde la una am nimerit mai proasta... asa ca e dupa noroc si doar daca nu fagi gaura in buzunarul tau se merita sa bagi top sau max. fie ai mashina de firma cu card pt alimentare, fie vrei sa dai papica mai buna la motor si nu te arde cand faci plinul (pe mine ma cam arde acu si imi aduc cu nostalgie aminte cand era 120 lei plinu), fie ti-ai luat mashina de 50 batrane si atunci nu are rost sa te ieftinesti la faina si sa te scumpesti la tarate.

la cum sunt facute acum masinile nu cred ca mai merge sa "simti"ca e apa in carburant decat daca e nesimtit de mult - de mult sunt trecute vremurile cand suflam in jigloare Smile


in legatura cu iesitul din tara - am fost vre-o 2 sapt prin franta de curand - chiar prin franta cu un locan 1.4 benzinar. si proprietarul - prietenul - cauta pe un site al guvernului unde erau toate benzinariile si preturile valabile in acea zi - si le cauta pe cele mai ieftine (diferenta fiind pana la 0.2 eur/l intra o benzinarie de pe autostrada si una la 10 km iesit de pe autostrada in vre-un satuc izolat).

astfel am ajuns sa alimentam de la niste benzinarii in care eu unul obisnuit la noi nu as fi intrat nici daca imi dadea benzina moca. darapanaturi - o singura pompa cu praf pe ea etc - ar fi trebuit sa le fac poze...

ideea e ca nu era absolut nici o diferenta de putere intre nici una dintre ele, as fi putut jura ca am avut un rezervor de vre-o tona si numai pa ala l-am consumat.

ori la noi diferenta simti intre acelasi sortiment, aceeasi firma, aceeasi benzinarie in 2 zile diferite...
  • ms_Ikey

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Pai, acuma nu vreau sa dau tare in off-topic, dar... e interesant!
Evident, ce am spus eu cu "simt ca am apa in benzina" era... metaforic vorbind. Am inteles ca nu mai pune nimeni apa in benzina acuma, exista alte metode mai greu detectabile de a boteza benzina. In cazurile astea, pe langa faptul ca "jigloarele" au disparut din configuratia masinilor, eu unul simt ca masina mea, in loc sa porneasca normal, trebuie sa incerc de mai multe ori. Acest lucru nu l-am simtit niciodata cu benzina de afara. Discutand aspectul asta cu un neamt, a facut ochi mari si mi-a spus ca la ei nu si-ar permite nimeni sa faca asa ceva. Benzina difera si la ei, de la o firma la alta, dar doar prin gradul de aditivare si "numele" aditivilor folositi... si prin pret, normal. Eu cumparam de unde era mai ieftin, si masina mergea "boboc"!
In delegatii am mers cu diesel, unde am intalnit acelasi fenomen.
La noi... asa cum ai spus si tu, de la aceeasi pompa ai sanse sa cumperi produse diferite.
As vrea sa-mi spuna cineva care are frana de mana "la buton", cum e acest accesoriu. Il foloseste la pornirea in rampa? (am inteles ca in aceste situatii frana se "desface" singura, e adevarat?) Pilotul automat (tempomatul), se foloseste usor? La masina pe care am condus-o lately, tempomatul se activeaza printr-o combinatie de butoane (SET+ON), asa e si aici?
Multumesc!
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@ms_Ikey
cu toate ca sunt off topic iti raspund
frana de mana electrica e mai mult pentru a mari spatiul de pe consola centrala dar isi face treaba si se dezactiveaza automat daca accelerezi mai mult , eu nu o prea folosesc cu atat mai putin la plecarea din rampa,
pentru ca exista o optiune asistenta la plecare din rampa sper sa nu gresesc parca asa ii zice, care se activeaza daca apesi mai tare pedala de frana sau daca apesi de 2 ori pedala aceasta se activeaza pentru 2-3 sec suficient pentru a putea pleca de pe loc
referitor la tempomat acesta se activeaza tot printr-o combinatie de doua butoane si e destul de usor de folosit
  • ms_Ikey

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
@lucio85 - multumesc pentru precizari! Nu inteleg de ce zici ca esti off-topic, practic ai dat niste lamuriri referitoare la opel astra, e adevarat ca nu neaparat la 1.7 110cp, dar tot din categoria dotarilor acestui model, deci...
Eu am intalnit de destul de putine ori situatia in care sa fiu nevoit sa folosesc frana de mana ca un ajutor la pornirea din rampa, dar atunci chiar aveam nevoie de asa ceva: cea mai "flagranta" ca sa zic asa, a fost la iesirea dintr-un tunel, undeva langa complexul expozitional de langa Milano, in plina ora de varf italiana... cine a fost in Italia, stie de ce precizez "italiana". O alta situatie, la iesirea dintr-o parcare subterana, tot in Milano. De fiecare data s-a nimerit un coleg la volan, cu multi ani de soferie in spate, si tot ne-a cam mirosit ambreiajul...
La cutiile automate de viteze exista sigur aceasta facilitate - asistenta la pornirea in rampa, dar la cutiile clasice nu stiu sa fie - asta nu inseamna ca, daca nu stiu eu, nu exista.
Lucio85, ce parere ai de motorul tau? te ajuta cuplul si calutii, sau trebuie sa-ti iei rezerve de putere?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@ms_Ikey
eu sunt mai mult decat multumit de motor si de masina pana acum nu am avut probleme cu el si nici cu DFP care ma speriase putin la inceput, cu acele regenerari
cum am mai zis motoru asta de 1.7 e un motor deja testat pe astra g si h cu mici modificari el a ajuns si pe astra j
cuplul e ok cei 110 cp eu zic ca sunt suficienti pentru Romania, daca ar fi sa respect tot timpul limita de viteze ar trebui sa merg doar in treapta 3, treptele sunt destul de lungi, treapta 6 eu nu o prea folosesc ca nu am unde, consumul eu zic ca este ok atat in oras unde nu a trecut de 7% cat si in exterior, spre surprinderea mea ultima data cand am facut consumul pe exterior
la un drum Tg-Jiu- Ramnicu Valcea pe distanta de 110km consumul afisat a fost 4,9% cu 2 persoane in masina, la intoarcere nu am mai resetat CB imi afisa dupa 220km un 5,3%

legat de asistenta la plecare din ce am observat eu, atunci cand apesi mai tare frana de picior sau de doua ori se blocheaza rotile suficient timp cat sa poti pleca de pe loc, nu am incercat in pante mari dar acolo poti folosi cu succes frana de mana care la o anumita forta depusa de motor se deblocheaza

legat de rezervele de putere nu trebuie sa imi iau, pentru ca ma adaptez desptul de repede cu o masina si stiu cat si ce poate, si in aceste conditii nu ma hazardez sa fac depasirile pe care le-asi face cu un M3 si sa nu uitam ca totusi e un diesel
  • ms_Ikey

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Domnilor! Oameni buni! ... fratilor! Am ridicat masina! Scuze, ma entuziasmez ca un copil in fata unui magazin de jucarii, dar nu ma pot abtine! E tare, tare fainuta - asa cum ma asteptam, iar comportamentul pe drum (cel putin deocamdata) e foarte bun. Adica, nu te da pe spate, nu te baga in scaun (sau poate o face, dar eu nu am fortat nota), dar e placut, si da impresia de rezerva de putere - si asta imi place!
Oricum, acum nu prea am timp, dar o sa incerc sa revin cu poze si detalii!
Si, ca sa fiu on topic: merita o Astra 1.7 diesel!
Drumuri bune!
  • banderas_232003

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Astra J, masina foarte frumoasa, pret cam piperat
  • mihail.dragoi

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
@baderas - cu posturi dastea neargumentate si off topic fugi in alta parte
@ms_Ikey sa o coduci jdemii de km fara evenimente si sa nu ne uiti cu poze si impresii...
deasemenea poti sa imi spui pls cam care au fost termenele la trasport - cam cat a durat pana in gyor si apoi pana la dealer...

multam
  • ms_Ikey

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
@banderas - no comment, ai zis prea mult sau prea putin...
@mihail.dragoi - multumesc de urari! incerc si cu pozele si cu impresiile, nu o sa va uit tocmai acum! Numai sa fie putin timp, si ma ocup... nu uita, te rog, ca e vorba de masina firmei la care lucrez, nu e a mea (de aici, alte intarzieri, pentru ca masina e in garaj de cand am ridicat-o)
Te-as ajuta cu mare placere cu termenele, dar nu le prea stiu. Comanda a fost data in prima jumatate a lunii aprilie, ridicarea masinii la sfarsitul lunii iunie. Transportul (de fapt, livrarea) de la Gyor dureaza intre 1 - 2 saptamani, in functie de finantare, plati, comenzile pe Romania s.a.m.d. - au ei criteriile si conditiile lor dupa care grupeaza masinile pentru livrare. Dealerul poate influenta, dar intr-o masura foarte mica: daca intarzie transmiterea datelor sau vireaza banii mai tarziu, altfel nu prea au ce face.
Succes!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR