scl
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: craiova
- Masina: Omega 2000 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2006
- Mesaj Privat
bateria este noua tine sa dau si de peste 20 ori la automat , masina nu mai porneste decat trasa cu alta ( sa o trag cu alta si sa o bag in viteza a doua cu contactul lasat si porneste ) dupa ce am pornito asa porneste singura vreo maxim 3 ore dupa ce am pornito si apoi iara trebuie tractata .am incercat si cu spayurii de pornire dar nimica , motorina numai Top Nordic de la Petrom , si mai sunt vreo 20 - 25 L in rezervor , ce as putea sa ii fac , pana acuma pornea din prima , de acum doua zile a inceput problema asta si frig rau a mai fost pana acuma ( -5 grade )
masina e un opel kadett 1.6 diesel 85
Ultima modificare făcută de scl la Vin 29 Dec, 2006 8:24 am
masina e un opel kadett 1.6 diesel 85
Ultima modificare făcută de scl la Vin 29 Dec, 2006 8:24 am
- Dr.Opel
- **
- 232 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
scl
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: craiova
- Masina: Omega 2000 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2006
- Mesaj Privat
sunt noi noute , puse acuma vreo 3 spatamanii , cand am inceput sa merg cu ea , ca tot eu am mai postat ca vad ca are din ce in ce mai multe probleme si masina a mers perfect , acuma un an cand am " parasito "
a venit acum 2 zile si un mecanic sa se uite la ea , cand nu pornea , si a verificat injectoaree sa vada daca vine motorina si vine la ele motorina , si chiar nu a stiut ce sa mai faca si de acolo am primit sugestia sa trag cu alata masina ca altfel sa vad daca mai porneste , si asa merge , o sa incerc , uleiul ( 15w40 turbo diesel ) , flitru de ulei , de aer de motorina si bujiile sunt toate schimbate ff recent ( aproximativ 3 saptamanii )
cu celelalte probleme hai ca o mai pot lungi umpic dar cu asta nu am ce s amai fac
altceva ce pot sa ii mai fac Dr.Opel - vreo idee ceva
a venit acum 2 zile si un mecanic sa se uite la ea , cand nu pornea , si a verificat injectoaree sa vada daca vine motorina si vine la ele motorina , si chiar nu a stiut ce sa mai faca si de acolo am primit sugestia sa trag cu alata masina ca altfel sa vad daca mai porneste , si asa merge , o sa incerc , uleiul ( 15w40 turbo diesel ) , flitru de ulei , de aer de motorina si bujiile sunt toate schimbate ff recent ( aproximativ 3 saptamanii )
cu celelalte probleme hai ca o mai pot lungi umpic dar cu asta nu am ce s amai fac
altceva ce pot sa ii mai fac Dr.Opel - vreo idee ceva
- Dr.Opel
- **
- 232 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Verifica totusi daca bujiile alea chiar se incalzesc - poate este vreo siguranta arsa, o intrerupere pe undeva... Altceva nu vad ce altceva ar putea fi. Doar daca nu a scazut atit de mult compresia incit sa nu mai poata porni la rece. Verifica si compresia... Injectoarele nu aveau ce sa aibe din mm ce tractata porneste si apoi merge ok. Probabil ca nici compresia nu mai tine suficient si din cauza asta porneste atit de greu.
- Dr.Opel
- **
- 232 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Verifica totusi daca bujiile alea chiar se incalzesc - poate este vreo siguranta arsa, o intrerupere pe undeva... Altceva nu vad ce altceva ar putea fi. Doar daca nu a scazut atit de mult compresia incit sa nu mai poata porni la rece. Verifica si compresia... Injectoarele nu aveau ce sa aibe din mm ce tractata porneste si apoi merge ok. Probabil ca nici compresia nu mai tine suficient si din cauza asta porneste atit de greu.
scl
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: craiova
- Masina: Omega 2000 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2006
- Mesaj Privat
Dr.Opel a scris:Verifica totusi daca bujiile alea chiar se incalzesc - poate este vreo siguranta arsa, o intrerupere pe undeva... Altceva nu vad ce altceva ar putea fi. Doar daca nu a scazut atit de mult compresia incit sa nu mai poata porni la rece. Verifica si compresia... Injectoarele nu aveau ce sa aibe din mm ce tractata porneste si apoi merge ok. Probabil ca nici compresia nu mai tine suficient si din cauza asta porneste atit de greu.
am scos o bujie si am incercato pe baterii si se incinge instatantaneu aproape , nu avea rost sa le scot pe toate ca sunt noi , mai venii cineva azi de craciun si se uita la ea ca se pricepea si el cat de cat si zise ca pompa de injectie nu se dezamorseaza sau amorseaza ceva de genul asta , ca si el desfacu un cumpic la un injector si i se paru ca nu vine destul motorina dar de venit vine - pt a putea remedia asa ceva se poate face ceva sau trebuie schimbata pompa de injectie ( ca o mai omorai si cu el azi umpic la automat si nu mai fu nici asa frig ca iesise si soarele si degeaba nu porneste ) dar o trasai cu a lui sa vada si el ca porneste si pornii ( in maxim 50 metrii trasa ) si nu ii venea sa creda , dar asa maine daca inecrc sau dupa cateva ore nu mai porneste deloc , o sa verific si maine cu un aparat de masuna daca ajunge curent curent la bujii , ca si mie mi se pare suspect ca asa dintro data nu mai porneste , s-ar putea ca toata aia sa fi fost problema , compresia cum pot sa o verific ?
- Dr.Opel
- **
- 232 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Cu un aparat numit compresiometru - un soi de pistol cu o teava lunga si care la capatul dinspre mecanic are un mecanism cu un ac cu cerneala (un soi de tahograf) care traseaza pe un cartonas marcat cu valorile compresiei limita pina la care se deplaseaza acul. Dupa ce citeste toti cilindri, se scoate cartonasul si cele patru linii se compara. In general nu e neaparat importanta valoarea maxima, ci diferenta dintre cilindrii, sa nu fie prea mare (adica sa fie uzura uniforma). Orice service cu staif ar trebui sa aibe asa ceva. Se masoara cu motorul rece, se scot bujiile si la fiecare cilindru se tine demarorul cam 15-20 secunde (noroc ca ai baterie noua!). Insa eu cred ca mai degraba nu-ti vine curent la bujii, pt ca compresia nu putea sa cada asa brusc. Eventual scoate fiecare fisa si verifica cu un bec. Bafta, Craciun fericit si sanatate multa, ca fiarele se repara!
- Andrei_gsi
- **
- 243 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Astra 2001 1.8 136 HP
- Bucuresti
Andrei_gsi
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
scl
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: craiova
- Masina: Omega 2000 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2006
- Mesaj Privat
Dr.Opel a scris:Cu un aparat numit compresiometru - un soi de pistol cu o teava lunga si care la capatul dinspre mecanic are un mecanism cu un ac cu cerneala (un soi de tahograf) care traseaza pe un cartonas marcat cu valorile compresiei limita pina la care se deplaseaza acul. Dupa ce citeste toti cilindri, se scoate cartonasul si cele patru linii se compara. In general nu e neaparat importanta valoarea maxima, ci diferenta dintre cilindrii, sa nu fie prea mare (adica sa fie uzura uniforma). Orice service cu staif ar trebui sa aibe asa ceva. Se masoara cu motorul rece, se scot bujiile si la fiecare cilindru se tine demarorul cam 15-20 secunde (noroc ca ai baterie noua!). Insa eu cred ca mai degraba nu-ti vine curent la bujii, pt ca compresia nu putea sa cada asa brusc. Eventual scoate fiecare fisa si verifica cu un bec. Bafta, Craciun fericit si sanatate multa, ca fiarele se repara!
nu e decat un singur fir cu o tinichea lunga prinsa in cap la fiecare bujie , o sa verific cu un aparat de masura azi mai pe dimineata ( lumina ) , bateria chiar e noua are 3 luni ( ca le-am inversat intre ele kadettul cu omega cand am dus omega in service )
Andrei_gsi - electromotorul invarte saracul ( daca dau la automat bagata in viteze cu putin nororc ajung si in centu ) si platina la injectie nu prea vad pe unde sa fie ca as curatao - da-mi o idee unde o gasesc
Craciun fericit , sanatate , si toate dorintele sa vi se implineasca tuturor !
scl
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: craiova
- Masina: Omega 2000 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2006
- Mesaj Privat
scl a scris:
nu e decat un singur fir cu o tinichea lunga prinsa in cap la fiecare bujie , o sa verific cu un aparat de masura azi mai pe dimineata ( lumina ) , bateria chiar e noua are 3 luni ( ca le-am inversat intre ele kadettul cu omega cand am dus omega in service )
Andrei_gsi - electromotorul invarte saracul ( daca dau la automat bagata in viteze cu putin nororc ajung si in centu ) si platina la injectie nu prea vad pe unde sa fie ca as curatao - da-mi o idee unde o gasesc
Craciun fericit , sanatate , si toate dorintele sa vi se implineasca tuturor !
Dr.Opel a scris:Cu un aparat numit compresiometru - un soi de pistol cu o teava lunga si care la capatul dinspre mecanic are un mecanism cu un ac cu cerneala (un soi de tahograf) care traseaza pe un cartonas marcat cu valorile compresiei limita pina la care se deplaseaza acul. Dupa ce citeste toti cilindri, se scoate cartonasul si cele patru linii se compara. In general nu e neaparat importanta valoarea maxima, ci diferenta dintre cilindrii, sa nu fie prea mare (adica sa fie uzura uniforma). Orice service cu staif ar trebui sa aibe asa ceva. Se masoara cu motorul rece, se scot bujiile si la fiecare cilindru se tine demarorul cam 15-20 secunde (noroc ca ai baterie noua!). Insa eu cred ca mai degraba nu-ti vine curent la bujii, pt ca compresia nu putea sa cada asa brusc. Eventual scoate fiecare fisa si verifica cu un bec. Bafta, Craciun fericit si sanatate multa, ca fiarele se repara!
nu e decat un singur fir cu o tinichea lunga prinsa in cap la fiecare bujie , o sa verific cu un aparat de masura azi mai pe dimineata ( lumina ) , bateria chiar e noua are 3 luni ( ca le-am inversat intre ele kadettul cu omega cand am dus omega in service )
Andrei_gsi - electromotorul invarte saracul ( daca dau la automat bagata in viteze cu putin nororc ajung si in centu ) si platina la injectie nu prea vad pe unde sa fie ca as curatao - da-mi o idee unde o gasesc
Craciun fericit , sanatate , si toate dorintele sa vi se implineasca tuturor !
tocmai urcai sus , am verificat fiecare siguranta in parte pe aparat de masura si este in regula am verificat sa vad daca ajunge curent la buji si ajunge ( cum punc contactul sunt acolo aproximativ 10.2 - 10.5 V ,indicatorul din bord se aprinde si se stinge pana as numara la 7 c-am asa ) am mai scos de data asta toate bujiile si le-am incercat pe baterie ( sunt marca bosch ) pana numar la 4 au varful ala rosu rosu , si le-am incercat pe fiecare in parte si sunt ok , si masina tot nu porneste , ata am omis sa va spun pana acuma ca scoate cand ma chinui sa o pornesc un fum mai cenusiu pe esapament ( poate va ajuta la ceva ) , ca o omorai si acuma de vreo 6-7 ori la automat ca parca dadea sa porneasca dar tot nu pornii si ii trasai si cu spray de pornire in filtul de aer , o sa incerc sa trec iara pe la un service ( dar a mai venit un baiat de la un service adus special de mine si nu a stiu ce sa ii faca ca a zis ca tot e in regula - ata numai unei cunostinte i s-a parut ca nu vine destula motorina pe injectoare - dar de venit vine ) ca dupa ce o tractez merge de zici ca nu are nici o problema ia scartii orice i-am dat si blana sa vad cat mai prinde ( a ajuns aproape de 140 km/h ) merge ok ( cu execptia celelor doua probele in alt anunt ( ca nu baga caldura si se aude un toncanit dar ala e din cutia de viteze ca m-a spus si mecanicul cand a venit ) , dar numai ca nu porneste , deja nu mai stiu ce sa ii mai fac - si nici vecii nu prea mai au chef sa mai ma traga ( ca in maxim 50 - 60 metrii trasa cu alata masina porneste - dar impinsa asa de noi nu vrea ca am incercat si asa )
scl
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: craiova
- Masina: Omega 2000 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2006
- Mesaj Privat
scl a scris:
nu e decat un singur fir cu o tinichea lunga prinsa in cap la fiecare bujie , o sa verific cu un aparat de masura azi mai pe dimineata ( lumina ) , bateria chiar e noua are 3 luni ( ca le-am inversat intre ele kadettul cu omega cand am dus omega in service )
Andrei_gsi - electromotorul invarte saracul ( daca dau la automat bagata in viteze cu putin nororc ajung si in centu ) si platina la injectie nu prea vad pe unde sa fie ca as curatao - da-mi o idee unde o gasesc
Craciun fericit , sanatate , si toate dorintele sa vi se implineasca tuturor !
Dr.Opel a scris:Cu un aparat numit compresiometru - un soi de pistol cu o teava lunga si care la capatul dinspre mecanic are un mecanism cu un ac cu cerneala (un soi de tahograf) care traseaza pe un cartonas marcat cu valorile compresiei limita pina la care se deplaseaza acul. Dupa ce citeste toti cilindri, se scoate cartonasul si cele patru linii se compara. In general nu e neaparat importanta valoarea maxima, ci diferenta dintre cilindrii, sa nu fie prea mare (adica sa fie uzura uniforma). Orice service cu staif ar trebui sa aibe asa ceva. Se masoara cu motorul rece, se scot bujiile si la fiecare cilindru se tine demarorul cam 15-20 secunde (noroc ca ai baterie noua!). Insa eu cred ca mai degraba nu-ti vine curent la bujii, pt ca compresia nu putea sa cada asa brusc. Eventual scoate fiecare fisa si verifica cu un bec. Bafta, Craciun fericit si sanatate multa, ca fiarele se repara!
nu e decat un singur fir cu o tinichea lunga prinsa in cap la fiecare bujie , o sa verific cu un aparat de masura azi mai pe dimineata ( lumina ) , bateria chiar e noua are 3 luni ( ca le-am inversat intre ele kadettul cu omega cand am dus omega in service )
Andrei_gsi - electromotorul invarte saracul ( daca dau la automat bagata in viteze cu putin nororc ajung si in centu ) si platina la injectie nu prea vad pe unde sa fie ca as curatao - da-mi o idee unde o gasesc
Craciun fericit , sanatate , si toate dorintele sa vi se implineasca tuturor !
tocmai urcai sus , am verificat fiecare siguranta in parte pe aparat de masura si este in regula am verificat sa vad daca ajunge curent la buji si ajunge ( cum punc contactul sunt acolo aproximativ 10.2 - 10.5 V ,indicatorul din bord se aprinde si se stinge pana as numara la 7 c-am asa ) am mai scos de data asta toate bujiile si le-am incercat pe baterie ( sunt marca bosch ) pana numar la 4 au varful ala rosu rosu , si le-am incercat pe fiecare in parte si sunt ok , si masina tot nu porneste , ata am omis sa va spun pana acuma ca scoate cand ma chinui sa o pornesc un fum mai cenusiu pe esapament ( poate va ajuta la ceva ) , ca o omorai si acuma de vreo 6-7 ori la automat ca parca dadea sa porneasca dar tot nu pornii si ii trasai si cu spray de pornire in filtul de aer , o sa incerc sa trec iara pe la un service ( dar a mai venit un baiat de la un service adus special de mine si nu a stiu ce sa ii faca ca a zis ca tot e in regula - ata numai unei cunostinte i s-a parut ca nu vine destula motorina pe injectoare - dar de venit vine ) ca dupa ce o tractez merge de zici ca nu are nici o problema ia scartii orice i-am dat si blana sa vad cat mai prinde ( a ajuns aproape de 140 km/h ) merge ok ( cu execptia celelor doua probele in alt anunt ( ca nu baga caldura si se aude un toncanit dar ala e din cutia de viteze ca m-a spus si mecanicul cand a venit ) , dar numai ca nu porneste , deja nu mai stiu ce sa ii mai fac - si nici vecii nu prea mai au chef sa mai ma traga ( ca in maxim 50 - 60 metrii trasa cu alata masina porneste - dar impinsa asa de noi nu vrea ca am incercat si asa )
scl
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: craiova
- Masina: Omega 2000 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2006
- Mesaj Privat
scl
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: craiova
- Masina: Omega 2000 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2006
- Mesaj Privat
- diesel_andy
- *
- 16 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Vectra 1982
- Neamt
diesel_andy
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1982
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- DVasile196
- *
- 1 mesaje
- din 26 Jun 2020
DVasile196
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2020
- Mesaj Privat
scl a scris:bateria este noua tine sa dau si de peste 20 ori la automat , masina nu mai porneste decat trasa cu alta ( sa o trag cu alta si sa o bag in viteza a doua cu contactul lasat si porneste ) dupa ce am pornito asa porneste singura vreo maxim 3 ore dupa ce am pornito si apoi iara trebuie tractata .am incercat si cu spayurii de pornire dar nimica , motorina numai Top Nordic de la Petrom , si mai sunt vreo 20 - 25 L in rezervor , ce as putea sa ii fac , pana acuma pornea din prima , de acum doua zile a inceput problema asta si frig rau a mai fost pana acuma ( -5 grade )
masina e un opel kadett 1.6 diesel 85
masina e un opel kadett 1.6 diesel 85
Am avut aceeași problema cu un opel Zafira pe motorinã. La mine furtunasele care duc motorina in motor se slãbiserã si nu se alimenta. mi-am dat seama cand am montat o pompã manualã pe traseu înainte de filtru si am bãgat motorina cu presiune si a început sã pice pe acolo. pompa costã doar 25 lei