Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • adiwrx

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut la toata lumea,sunt nou pe aici,mi-am luat de o luna o Vectra C,de 2.2DTI,second,de care sunt foarte multumit dar la pornirea la rece o ia cam greu.Dau 3,4,5 secunde la cheie pana porneste.La cald o ia din prima.Are insa, rar ce-i drept, si momente cand la rece porneste repede.As schimba bujiile dar la un service am auzit o chestie care m-a pus pe ganduri...ca e foarte posibil ca bujiile sa se rupa in chiuloasa,probabil nu au fost schimbate la timp etc.Si de aici o intreaga poveste pe banii clientului ca datul chiuloasei jos si scoatera bujiei rupte nu cred ca o supotra vreun service.Oricum ar fi trebuie rezolvata problema si as avea nevoie de ceva sfaturi de la voi,poate s-a lovit careva de problema asta.Multumesc anticipat. Smile
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Stai un pic, nu te mai lua dupa mecanicii lu'peste, bujiile se schimba daca se ard , cand se ard se aprinde un martor pe bord, o masina cu cheie care dupa ce pornseti se stinge in functie de cate bujii arse ai, deci daca acel bec nu se aprinde stai fara grija, acum da bujiile se mai pot rupe daca dai masina pe mana unor nepriceputi care incearca sa le scoata cand motorul e cald, procedura standard pt bujii e : motor rece, si spray gresant ca sa iasa mai usor
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Ideea este ,asa cum scria si Drogas,sa fie mot. rece.Preincalzirea se face numai iarna,in concluzie daca trebuie sa schimbi o bujie,asta in cazul in care e arsa,altfel nu se schimba,o faci cu mot nepornit de cateva ore,e vorba cred despre diferenta de dilatare si apoi se stie ca orice strangere pe filet in al. se gripeaza.Mai poti verifica daca toate bujiile sunt la fel,acelasi producator(ex. eu am beru) f. important ,pt. ca pot avea timpi de lucru diferiti.Bafta.
  • adiwrx

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Bun,sa zicem ca n-ar fi bujiile de vina,pana acum nu s-sa aprins nici un martor cu masina si cheia pe ea,gen probleme motor,dar ce naiba are de nu vrea sa porneasca din prima cand e rece.Aseara dupa o pauza de 24 de ore a pornit la sfert,parca era pe benzina,azi dimineata aproape la fel,dar acum am dat vreo 3 sec la automat.Filtrul de aer din cate am inteles si din cate am vazut in factura a fost schimbat inainte s-o cumpar,dar pt orice eventualitate am sa verific maine dim.Furtunele de retur de la injectoare daca ar fi crapate si rasufla ar trebui cred sa si miroase a motorina nu?Ori la motor nu miroase a nimic susupect.Nu stiu, mai dati-mi o idee,ceva..
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Daca retururile sint crapate doar intra aer,nu iese nimic.
Daca e similar motorul cu y20dth inseamna 2 lucruri: bujii care ies mai greu deci atentie ce mecanic alegeti,plus spray wd40 pe ele ,si poate nefunctionarea lor intre 7 si 15 grd (aprox) datorita softului prost gindit,si de aici porniri mai grele in plaja asta de temperaturi,cautati ca sint destule post-uri pe aceasta tema
Bujiile se pot verifica cu un ohmmetru,montate pe masina,tre sa aiba sub 1 ohm,cam 0.5 de fapt,,atentie sa nu va pacaleasca rezistenta masurata rezidual de aparat (cea indicata cind faci scurt intre bornele ohmetrului,si care trebuie scazuta din val masurata! )
Dar s-ar aprinde intr-adevar martorul de catalizator in caz de bujii arse.
De la filtrul de aer nu are cum sa fie problema de pornire
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Fii atent sa iti zic o faza : dimineata cand motorul e rece porneste cu bujiile , iar daca mergi 5 minute prin oras si lasi masina pe dreapta si dupa incerci sa o pornesti nu mai intra bujiile si porneste pe compresie.
La alte masini din soft sunt setate sa intre bujiile la fiecare pornire .
Legat de furtunasele de retur de la injectoare, nu ai cum sa iti dai seama daca sunt fisurate, fiindca ele de fapt au crapaturi mici prin care trage aer si se dezamorseaza pompa de injectie , daca nu stii cand au fost schimbate poti sa le schimbi tu fara probleme cu 100 de mii cat costa 1 metru.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Si de ce se rup bujiile cand motorul e cald?
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Pentru ca se dilata Idea si se intepenesc mai bine in chiuloasa Sad
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
O fi si asta o cauza, nu prea cred sincer, dar eu zic asa: datorita faptului ca nu sunt schimbate in momentul in care se ard, se depune calamina pe elementul de incalzire. Fiind duse pana in camera de ardere, aceste bujii sunt relativ lungi. Intra in camera de ardere cu o toleranta foarte mica. Atunci cand incerci sa le scoti acea calamina depune o forta de frecare foarte mare si se va rupe bujia.
Daca la rece nu se rupe, succes.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
salut! nu schimba degeaba buliile ca nu de acolo e problema! si eu sunt in situatia ta cu vectra c y20dth. am fost pe la multe reprezentante si nu am rezolvat prea mult. acum alimentez de la mol si imi porneste la sfert in orice situatie. cand pun de la petrom patesc exact ca tine. alta benzinarie nu mai e pe la onesti sa incerc. cred ca avem ceva pe la pompa de injectie dar 3000 euro e cam mult..
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pompa de injectie nu se dezamorseaza la neetanseitate pe retur. Mad
  • adiwrx

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Deci bujiile ziceti ca n-ar fi,furtunasele de retur le-am varificat azi si par in regula dar la cat costa am sa le schimb oricum,azi dimineata la prima pornire s-a aprins sarma de la bujii pe bord si a pornit normal,dupa un min. de functionare am oprit-o si cand am dat sa pornesc din nou a luat-o dupa 3 sec,deci greu.Se poate sa existe vreun releu care sa comande aprinderea rezistentei la bujii si acesta sa functioneze anormal?
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am explicat mai sus, reciteste postul meu, e explicat tot ce ai intrebat
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
retur injectoare la x20dth y20dth x22dth y22dth intra in circuitul de tur al motorinei (e.g. inainte de pompa de injectie) si daca se duc furtunasele invarti 2 minute sa pornesti masina. Am schimbat de 3 ori furtunasele:
de 2 ori la omega 2.0 dti 1998
o data la 2.2 dti 2003 Laughing
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...ece+porneste+greu

citeste si spune-ne si noua ce concluzii tragi
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
fratilor! eu em o vorba:benzineste(motoreste)arde ,pleaca,demareaza,franeaza,face cald sau rece,deci functioneaza
nu se aprind beculetele (rosii)cu atat mai bine...
nu mai aplecati urechile la fraze de genul :am schimbat distrbutia si cunsumabilele acu n'spe zile...fa-o TU sa fii sigur de masina
cum masinile n-stre sunt majoritatea sh,normal k au diferite regimuri de functionare,in functie de fosti soferi, intretinere,nr de km etc nu in ultimul rand fiecare masina este setata in functie de tara unde este exportata
BAFTA!!
  • bulumasek

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2006

  • Mesaj Privat
adiwrx a scris:Salut la toata lumea,sunt nou pe aici,mi-am luat de o luna o Vectra C,de 2.2DTI,second,de care sunt foarte multumit dar la pornirea la rece o ia cam greu.Dau 3,4,5 secunde la cheie pana porneste.La cald o ia din prima.Are insa, rar ce-i drept, si momente cand la rece porneste repede.As schimba bujiile dar la un service am auzit o chestie care m-a pus pe ganduri...ca e foarte posibil ca bujiile sa se rupa in chiuloasa,probabil nu au fost schimbate la timp etc.Si de aici o intreaga poveste pe banii clientului ca datul chiuloasei jos si scoatera bujiei rupte nu cred ca o supotra vreun service.Oricum ar fi trebuie rezolvata problema si as avea nevoie de ceva sfaturi de la voi,poate s-a lovit careva de problema asta.Multumesc anticipat. Smile



asa am patit si eu(pornea la rece cateodata perfect mergeam in oras 1 ora si la cald nu mai pornea !) din 2 motive la 2 masini diferite:

1. poate sa fie bateria,care chiar daca ai impresia ca invarte suficient de tare poate sa nu fie suficient de rapid

2.poate sa fie pompa de injectie si atunci trebuie scoasa si curatata/verificata(un service bun este in militari sau in 1 mai)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR