newbr33d
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
Detin un Opel Astra G Classic 1.4 Twinport, pe benzina; l-am achizitionat in decembrie 2007 (nou, de la dealer Opel) cu 0 km la bord, probabil intr-un val de discount-uri oferite de Opel; chiar am remarcat in aceeasi perioada o crestere masiva a numarului de Opeluri pe drumurile noastre gaunoase. Am presupus ca productia crescuta nu afecteaza si calitatea. Prima revizie trebuia facuta la 15000km sau la un an, functie de care eveniment survenea primul. Din pacate, nu stiu de ce am uitat de acel un an si eram ferm convins ca trebuie sa merg la 15000km pentru revizie. Din plictiseala, am rasfoit cartea de service si am realizat ca trebuia sa merg pentru revizie caci depasisem cu cateva luni perioada de revizie. Am mers cu Opelul (Opel, Gold&Platin, Iasi) la 8800km si la 1an si 4 luni la revizie (deci, masina fusese putin folosita!). Acolo mi s-a atras atentia ca e posibil sa pierd garantia pentru ca am depasit acel an, desi masina abia depasise jumatate din limita de km. Am facut revizia clasica (schimbat ulei, filtru polen, etc.), asigurat fiind de cei de la Opel ca daca vor surveni probleme pe parcurs, chiar daca am depasit perioada de revizie, "vom gasi o solutie" (probabil solutia depindea si de costuri).
La nici doua luni de la efectuarea reviziei (cca 9000km), aflat intr-o depasire undeva la 130 km/h si fara niciun avertisment in prealabil, volanul devenise foarte greu de manipulat ceea ce m-a indemnat sa franez si sa revin cu dificultate pe banda mea, asta dupa ce cele cateva momente de panica-gandire au adus in fata mea o alta masina, eu fiind pe contrasens (multumesc Opel pentru siguranta oferita). Picase servodirectia.
La cca 9500km servodirectia si-a revenit, evenimentul fiind anuntat printr-o bazaiala electrica in partea din dreapta a capotei cu durata de cateva minute, undeva spre interior. Am fost la Opel Gold&Platin dar cum servodirectia mergea excelent nu au putut oferi niciun diagnostic si am stabilit sa revin in cazul unor probleme. Cam 1500km servodirectia incepuse sa dea semne de defectiune: cand mergea bazaia ceva electric continuu sub capota si se auzeau zgomote de tip mecanic, cat nu mergea era liniste si volanul se manipula destul de greu, mai ales in manevre pe loc, ceea ce m-a determnat sa nu mai ascult muzica in asteptarea bazaielii din capota Am fost intre timp la service unde mi-au spus ca pompa de servodirectie are ulei in regula, primeste curent in regula, doar ca trebuie inlocuita, din acel moment anulandu-mi si garantia masinii pe motiv ca nu m-am prezentat la timp la revizie. Nu am reusit sa mentin garantia intrucat cei de la GM Bucuresti nu au fost de acord, date fiind circumstantele. Mi s-a spus si pretul servodirectiei (inlocuire+montaj), care avea mereu un alt pret, diferentele fiind de cateva milioane ajungand pana la 20 milioane, dar in orice caz pretul era cu 4 zerouri, in euro. Cam pe la 11000km servodirectia si-a revenit miraculos. Nicio bazaiala electrica, niciun zgomot mecanic. Pe la 16000km problemele servodirectiei au aparut (preanuntat de bazaiala electrica). A picat si nu si-a mai revenit. De atunci este defecta (in prezent, masina are 18000km la bord). Am fost la un alt service cu diagnoza computerizata. Ulei in regula, curent in regula, doar ca trebuie inlocuita si pretul ceva mai mic decat la Opel Gold&Platin. Am gasit o pompa de servodirectie la un centru de dezmembrari auto numai ca am inteles ca provenea de pe o masina cu peste 165000km la bord.
Intrebari:
1. Pompele de servodirectie nu se pot repara ? Cunoaste cineva un caz asemanator sau un service capabil in a reconditiona/repara o pompa servo (electrica) ?
2. V-ati monta pe o masina cu 18000km la bord o piesa provenind de la o masina avand 165000km ?
3. In mai putin de 10 zile imi expira ITP-ul, cum ati proceda ?
Scurt istoric al problemelor/interventiilor de la achizitie si pana in prezent:
0km - achizitie si incantare
500km - probleme deschidere scrumiera (nerezolvata pana in prezent; scrumiera nu se deschide normal, prin apasare usoara ci mai mult printr-o impingere violenta in partea de jos a ei, eventual si tragere de partea superioara)
700km - botezul, prima spalare: probleme refixare covoras sofer cu ajutorul "suruburilor" de plastic (nerezolvata pana in prezent, nici eu si nici mama spalatorilor auto nu am reusit sa refixam covorasul in acele suruburi pe care cred ca si le-am pierdut)
8800km - revizia
8800km - probleme servodirectie (volanul se manipuleaza greu)
11000km - servodirectia si-a revenit miraculos printr-un preaviz electric/mecanic (zgomot)
12000km - aparut din senin puncte exfoliere oglinda retrovizoare dreapta (in prezent, suprafata exfoliata s-a marit considerabil; oglinda nu a fost lovita niciodata)
12500km - lovit masina in spate (reparatii/vopsitorii hayon si spoiler spate )
13000km - lichidul de spalare al lunetei nu mai curge pe unde ar fi normal, ci curge pe undeva pe sub spoiler spate, partea stanga
14000km - lovit caine pe europeana noaptea (ce a iesit brusc in strada) in partea din fata - si acum imi pare rau de el caci sunt un mare iubitor de animale, dar ma multumesc cu gandul ca a fugit pe ulitele satului ca si cum nu ar fi patit nimic si ca am incercat sa evit pe cat posibil accidentul (deformat radiator si nr inmatriculare, distrus cadru fixare nr inmatriculare, smuls plasticuri de sub spoiler fata)
15000km - geamul pasager spate dreapta nu mai coboara normal, nu se mai poate deschide, acesta coboara mai mult intr-o parte decat in cealalta si se blocheaza (nu cred ca a fost deschis de 10 ori in viata lui)
16000km - revenit problema servodirectie (nerezolvata pana in prezent)
16500km - blocat usa portbagaj, nu se mai deschide nici din inchiderea centralizata, nici din cheie (rezolvata in prezent, dupa lungi eforturi de a deschide cu cheia)
17000km - in timpul pornirii motorului se aude un zgomot in boxele fata (posibil in tweetere) ca si cum ai deschide o statie conectata la boxe
17500km - casetofonul nu mai primeste curent (nerezolvat in prezent)
18000km – prezent
Altele:
- striatiile pedalei de ambreiaj nu mai exista, acestea s-au ros
- covorasul soferului (original Opel): cat de curand voi vedea pe partea cealalta
Bile albe pentru Opel-ul meu:
- fiabilitatetea si iutimea
- pentru deplasari in mediul urban e o masina excelenta
Bile negre pentru Opel-ul meu:
- defectiunile survenite in putinii km parcursi, in special ale servodirectiei (ceea ce imi pune la indoiala alegerea facuta in achizitionarea masinii)
- service-ul Opel Gold&Platin Iasi
- plasticul bordului si aspectul brut al acestuia (in special butoanele)
La nici doua luni de la efectuarea reviziei (cca 9000km), aflat intr-o depasire undeva la 130 km/h si fara niciun avertisment in prealabil, volanul devenise foarte greu de manipulat ceea ce m-a indemnat sa franez si sa revin cu dificultate pe banda mea, asta dupa ce cele cateva momente de panica-gandire au adus in fata mea o alta masina, eu fiind pe contrasens (multumesc Opel pentru siguranta oferita). Picase servodirectia.
La cca 9500km servodirectia si-a revenit, evenimentul fiind anuntat printr-o bazaiala electrica in partea din dreapta a capotei cu durata de cateva minute, undeva spre interior. Am fost la Opel Gold&Platin dar cum servodirectia mergea excelent nu au putut oferi niciun diagnostic si am stabilit sa revin in cazul unor probleme. Cam 1500km servodirectia incepuse sa dea semne de defectiune: cand mergea bazaia ceva electric continuu sub capota si se auzeau zgomote de tip mecanic, cat nu mergea era liniste si volanul se manipula destul de greu, mai ales in manevre pe loc, ceea ce m-a determnat sa nu mai ascult muzica in asteptarea bazaielii din capota Am fost intre timp la service unde mi-au spus ca pompa de servodirectie are ulei in regula, primeste curent in regula, doar ca trebuie inlocuita, din acel moment anulandu-mi si garantia masinii pe motiv ca nu m-am prezentat la timp la revizie. Nu am reusit sa mentin garantia intrucat cei de la GM Bucuresti nu au fost de acord, date fiind circumstantele. Mi s-a spus si pretul servodirectiei (inlocuire+montaj), care avea mereu un alt pret, diferentele fiind de cateva milioane ajungand pana la 20 milioane, dar in orice caz pretul era cu 4 zerouri, in euro. Cam pe la 11000km servodirectia si-a revenit miraculos. Nicio bazaiala electrica, niciun zgomot mecanic. Pe la 16000km problemele servodirectiei au aparut (preanuntat de bazaiala electrica). A picat si nu si-a mai revenit. De atunci este defecta (in prezent, masina are 18000km la bord). Am fost la un alt service cu diagnoza computerizata. Ulei in regula, curent in regula, doar ca trebuie inlocuita si pretul ceva mai mic decat la Opel Gold&Platin. Am gasit o pompa de servodirectie la un centru de dezmembrari auto numai ca am inteles ca provenea de pe o masina cu peste 165000km la bord.
Intrebari:
1. Pompele de servodirectie nu se pot repara ? Cunoaste cineva un caz asemanator sau un service capabil in a reconditiona/repara o pompa servo (electrica) ?
2. V-ati monta pe o masina cu 18000km la bord o piesa provenind de la o masina avand 165000km ?
3. In mai putin de 10 zile imi expira ITP-ul, cum ati proceda ?
Scurt istoric al problemelor/interventiilor de la achizitie si pana in prezent:
0km - achizitie si incantare
500km - probleme deschidere scrumiera (nerezolvata pana in prezent; scrumiera nu se deschide normal, prin apasare usoara ci mai mult printr-o impingere violenta in partea de jos a ei, eventual si tragere de partea superioara)
700km - botezul, prima spalare: probleme refixare covoras sofer cu ajutorul "suruburilor" de plastic (nerezolvata pana in prezent, nici eu si nici mama spalatorilor auto nu am reusit sa refixam covorasul in acele suruburi pe care cred ca si le-am pierdut)
8800km - revizia
8800km - probleme servodirectie (volanul se manipuleaza greu)
11000km - servodirectia si-a revenit miraculos printr-un preaviz electric/mecanic (zgomot)
12000km - aparut din senin puncte exfoliere oglinda retrovizoare dreapta (in prezent, suprafata exfoliata s-a marit considerabil; oglinda nu a fost lovita niciodata)
12500km - lovit masina in spate (reparatii/vopsitorii hayon si spoiler spate )
13000km - lichidul de spalare al lunetei nu mai curge pe unde ar fi normal, ci curge pe undeva pe sub spoiler spate, partea stanga
14000km - lovit caine pe europeana noaptea (ce a iesit brusc in strada) in partea din fata - si acum imi pare rau de el caci sunt un mare iubitor de animale, dar ma multumesc cu gandul ca a fugit pe ulitele satului ca si cum nu ar fi patit nimic si ca am incercat sa evit pe cat posibil accidentul (deformat radiator si nr inmatriculare, distrus cadru fixare nr inmatriculare, smuls plasticuri de sub spoiler fata)
15000km - geamul pasager spate dreapta nu mai coboara normal, nu se mai poate deschide, acesta coboara mai mult intr-o parte decat in cealalta si se blocheaza (nu cred ca a fost deschis de 10 ori in viata lui)
16000km - revenit problema servodirectie (nerezolvata pana in prezent)
16500km - blocat usa portbagaj, nu se mai deschide nici din inchiderea centralizata, nici din cheie (rezolvata in prezent, dupa lungi eforturi de a deschide cu cheia)
17000km - in timpul pornirii motorului se aude un zgomot in boxele fata (posibil in tweetere) ca si cum ai deschide o statie conectata la boxe
17500km - casetofonul nu mai primeste curent (nerezolvat in prezent)
18000km – prezent
Altele:
- striatiile pedalei de ambreiaj nu mai exista, acestea s-au ros
- covorasul soferului (original Opel): cat de curand voi vedea pe partea cealalta
Bile albe pentru Opel-ul meu:
- fiabilitatetea si iutimea
- pentru deplasari in mediul urban e o masina excelenta
Bile negre pentru Opel-ul meu:
- defectiunile survenite in putinii km parcursi, in special ale servodirectiei (ceea ce imi pune la indoiala alegerea facuta in achizitionarea masinii)
- service-ul Opel Gold&Platin Iasi
- plasticul bordului si aspectul brut al acestuia (in special butoanele)
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
ooooo bine ti-ai cumparat Opel
Auzi , nu e vina celor de la Gold Platin ca ai sarit perioada reviziei obligatorii . Pe de alta parte sunt convins ca la predarea masinii ti s-a adus la cunostiinta termenul de 1 an sau 15.000 de km cu depasire de max. 1 luna sau 1.000 de km .
Cat despre pompa de servo cazuta , cam naspa . Am mai auzit cazuri de casete picate in primul an asa ca se mai intampla
Auzi , nu e vina celor de la Gold Platin ca ai sarit perioada reviziei obligatorii . Pe de alta parte sunt convins ca la predarea masinii ti s-a adus la cunostiinta termenul de 1 an sau 15.000 de km cu depasire de max. 1 luna sau 1.000 de km .
Cat despre pompa de servo cazuta , cam naspa . Am mai auzit cazuri de casete picate in primul an asa ca se mai intampla
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- ludi_f
- **
- 363 mesaje
- din 17 Jul 2007
- Astra 2007 Z13DTH
- Hunedoara
ludi_f
- Mesaje scrise: 363
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2007
- Mesaj Privat
newbr33d a scris:
Bile albe pentru Opel-ul meu:
- fiabilitatetea si iutimea
Bile albe pentru Opel-ul meu:
- fiabilitatetea si iutimea
Poftim? Fiabilitate? Pai golanul e mai fiabil decat masina ta. Cu parere de rau o spun, pentru ca si eu am Opel. Mi se par mult prea multe probleme pentru o masina noua.
Cat despre faza cu garantia pierduta... e o pierdere foarte mare, oribil ghinion.
newbr33d
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
newbr33d
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
bertone a scris:ooooo bine ti-ai cumparat Opel
Auzi , nu e vina celor de la Gold Platin ca ai sarit perioada reviziei obligatorii . Pe de alta parte sunt convins ca la predarea masinii ti s-a adus la cunostiinta termenul de 1 an sau 15.000 de km cu depasire de max. 1 luna sau 1.000 de km .
Cat despre pompa de servo cazuta , cam naspa . Am mai auzit cazuri de casete picate in primul an asa ca se mai intampla
Auzi , nu e vina celor de la Gold Platin ca ai sarit perioada reviziei obligatorii . Pe de alta parte sunt convins ca la predarea masinii ti s-a adus la cunostiinta termenul de 1 an sau 15.000 de km cu depasire de max. 1 luna sau 1.000 de km .
Cat despre pompa de servo cazuta , cam naspa . Am mai auzit cazuri de casete picate in primul an asa ca se mai intampla
Da, recunosc, eroarea a fost a mea ca nu m-am prezentat la timp pentru revizie, oricum ar fi, nu imi convine deloc situatia. Totusi, daca imi aduc bine aminte, cred ca a costat undeva in jurul a 365 milioane, fara inmatriculari, etc. M-am gandit ca, decat un second hand, mai bine o masina noua pe care sa o uzez cum stiu eu... Probabil ar trebui specificat direct de la vanzare: "Vindem masini cu 365 de milioane lei si oferim un discount de 1000 euro la achizita acesteia dar va asteptam la 10.000km sa mai aduceti inca 2000euro pentru reparatii diverse"
newbr33d
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
ludi_f a scris:
Poftim? Fiabilitate? Pai golanul e mai fiabil decat masina ta. Cu parere de rau o spun, pentru ca si eu am Opel. Mi se par mult prea multe probleme pentru o masina noua.
Cat despre faza cu garantia pierduta... e o pierdere foarte mare, oribil ghinion.
Poftim? Fiabilitate? Pai golanul e mai fiabil decat masina ta. Cu parere de rau o spun, pentru ca si eu am Opel. Mi se par mult prea multe probleme pentru o masina noua.
Cat despre faza cu garantia pierduta... e o pierdere foarte mare, oribil ghinion.
Cunosc 3.. Opeluri (Astra) cumparate in perioade diferite (2003-2005) si nu au avut probleme; bine, nu unele majore. Chiar unul din Opeluri a atins recent 80mii km si se tine bine In fine, nu neg in totalitate ceea ce spui, poate peste cativa ani, dupa ce voi mai plati inca odata masina pe reparatii...
De acum garantia e pierduta, asta e!
Oricum, daca mai pica multe, probabil ca o sa-i dau foc sau o arunc intr-o rapa si o scot pe dauna totala .. glumeam
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
newbr33d a scris:.....
Scurt istoric al problemelor/interventiilor de la achizitie si pana in prezent:
0km - achizitie si incantare ->problema comuna la majoritatea Opel-urilor
500km - probleme deschidere scrumiera (nerezolvata pana in prezent; scrumiera nu se deschide normal, prin apasare usoara ci mai mult printr-o impingere violenta in partea de jos a ei, eventual si tragere de partea superioara) ->verifica daca nu cumva este introdusa incorect scrumiera metalica din interior, sau se poate sa fi sarit arcul care tensioneaza ansamblul
700km - botezul, prima spalare: probleme refixare covoras sofer cu ajutorul "suruburilor" de plastic (nerezolvata pana in prezent, nici eu si nici mama spalatorilor auto nu am reusit sa refixam covorasul in acele suruburi pe care cred ca si le-am pierdut) -> mergi la reprezentanta si rogi pe cineva de acolo sa-ti arate cum se monteaza covorasele si sa-ti dea alte suruburi
8800km - revizia
8800km - probleme servodirectie (volanul se manipuleaza greu)
11000km - servodirectia si-a revenit miraculos printr-un preaviz electric/mecanic (zgomot)
12000km - aparut din senin puncte exfoliere oglinda retrovizoare dreapta (in prezent, suprafata exfoliata s-a marit considerabil; oglinda nu a fost lovita niciodata) -> probabil de la pietricele/nisip si alte mizerii aruncate de alte masini...
12500km - lovit masina in spate (reparatii/vopsitorii hayon si spoiler spate )
13000km - lichidul de spalare al lunetei nu mai curge pe unde ar fi normal, ci curge pe undeva pe sub spoiler spate, partea stanga ->mergi la "mesterii" care ti-au reparat masina dupa problemele de la 12500km si ii pui sa-ti monteze corect furtunasele de la spalatorul luneta. Ziceai mai sus ca s-a umblat la hayon si la spoiler, iar dupa aceea ai observat ca iti curge apa de la spalator pe sub spoiler, deci mai mult ca sigur exista o legatura.
14000km - lovit caine pe europeana noaptea (ce a iesit brusc in strada) in partea din fata - si acum imi pare rau de el caci sunt un mare iubitor de animale, dar ma multumesc cu gandul ca a fugit pe ulitele satului ca si cum nu ar fi patit nimic si ca am incercat sa evit pe cat posibil accidentul (deformat radiator si nr inmatriculare, distrus cadru fixare nr inmatriculare, smuls plasticuri de sub spoiler fata)
15000km - geamul pasager spate dreapta nu mai coboara normal, nu se mai poate deschide, acesta coboara mai mult intr-o parte decat in cealalta si se blocheaza (nu cred ca a fost deschis de 10 ori in viata lui) ->posibil de la gropi, posibil de la utilizare defectuoasa (pe cine ai dus in spate a actionat "cu simt" maneta de la geamuri sau a fortat)
16000km - revenit problema servodirectie (nerezolvata pana in prezent)
16500km - blocat usa portbagaj, nu se mai deschide nici din inchiderea centralizata, nici din cheie (rezolvata in prezent, dupa lungi eforturi de a deschide cu cheia) ->am avut aceeasi problema dupa ce mi-a murit alternatorul si s-a descarcat bateria, s-a desincronizat inchiderea centralizata de la hayon fata de restul usilor. DUpa cum spui si tu, dupa citeva incercari cu cheia am reusit sa o adus "pe calea cea buna"
17000km - in timpul pornirii motorului se aude un zgomot in boxele fata (posibil in tweetere) ca si cum ai deschide o statie conectata la boxe -> ai grija cit de tare trintesti usile, am patit ceva similar dupa ce am plimbat-o pe maica-mea o sapt sa-si rezolve niste probleme si avea prostul obicei de a tranti usile ca la Dacia veche ca sa fie sigura ca sunt inchise. Rezolvarea: desfacut difuzoarele si strins papucii de la contacte, erau sariti la usa din dreapta, faceau contact imperfect si uneori bizaia difuzorul sau pur si simplu nu se auzea in el.
17500km - casetofonul nu mai primeste curent (nerezolvat in prezent) ->posibil de la gropi sau montare defectuoasa a casetofonului, poate s-a slabit vreo mufa si nu mai face contact bun
18000km – prezent
Altele:
- striatiile pedalei de ambreiaj nu mai exista, acestea s-au ros ->imi vine greu sa cred ca la o utilizare normala s-a ros cauciucul dupa 18000 km. Eu am 57000 km si abia acum incepe sa se vada uzura pe pedala de frina. Mergi cumva cu piciorul pe pedala de ambreiaj?
- covorasul soferului (original Opel): cat de curand voi vedea pe partea cealalta
Bile albe pentru Opel-ul meu:
- fiabilitatetea si iutimea
- pentru deplasari in mediul urban e o masina excelenta
Bile negre pentru Opel-ul meu:
- defectiunile survenite in putinii km parcursi, in special ale servodirectiei (ceea ce imi pune la indoiala alegerea facuta in achizitionarea masinii)
- service-ul Opel Gold&Platin Iasi
- plasticul bordului si aspectul brut al acestuia (in special butoanele)
Scurt istoric al problemelor/interventiilor de la achizitie si pana in prezent:
0km - achizitie si incantare ->problema comuna la majoritatea Opel-urilor
500km - probleme deschidere scrumiera (nerezolvata pana in prezent; scrumiera nu se deschide normal, prin apasare usoara ci mai mult printr-o impingere violenta in partea de jos a ei, eventual si tragere de partea superioara) ->verifica daca nu cumva este introdusa incorect scrumiera metalica din interior, sau se poate sa fi sarit arcul care tensioneaza ansamblul
700km - botezul, prima spalare: probleme refixare covoras sofer cu ajutorul "suruburilor" de plastic (nerezolvata pana in prezent, nici eu si nici mama spalatorilor auto nu am reusit sa refixam covorasul in acele suruburi pe care cred ca si le-am pierdut) -> mergi la reprezentanta si rogi pe cineva de acolo sa-ti arate cum se monteaza covorasele si sa-ti dea alte suruburi
8800km - revizia
8800km - probleme servodirectie (volanul se manipuleaza greu)
11000km - servodirectia si-a revenit miraculos printr-un preaviz electric/mecanic (zgomot)
12000km - aparut din senin puncte exfoliere oglinda retrovizoare dreapta (in prezent, suprafata exfoliata s-a marit considerabil; oglinda nu a fost lovita niciodata) -> probabil de la pietricele/nisip si alte mizerii aruncate de alte masini...
12500km - lovit masina in spate (reparatii/vopsitorii hayon si spoiler spate )
13000km - lichidul de spalare al lunetei nu mai curge pe unde ar fi normal, ci curge pe undeva pe sub spoiler spate, partea stanga ->mergi la "mesterii" care ti-au reparat masina dupa problemele de la 12500km si ii pui sa-ti monteze corect furtunasele de la spalatorul luneta. Ziceai mai sus ca s-a umblat la hayon si la spoiler, iar dupa aceea ai observat ca iti curge apa de la spalator pe sub spoiler, deci mai mult ca sigur exista o legatura.
14000km - lovit caine pe europeana noaptea (ce a iesit brusc in strada) in partea din fata - si acum imi pare rau de el caci sunt un mare iubitor de animale, dar ma multumesc cu gandul ca a fugit pe ulitele satului ca si cum nu ar fi patit nimic si ca am incercat sa evit pe cat posibil accidentul (deformat radiator si nr inmatriculare, distrus cadru fixare nr inmatriculare, smuls plasticuri de sub spoiler fata)
15000km - geamul pasager spate dreapta nu mai coboara normal, nu se mai poate deschide, acesta coboara mai mult intr-o parte decat in cealalta si se blocheaza (nu cred ca a fost deschis de 10 ori in viata lui) ->posibil de la gropi, posibil de la utilizare defectuoasa (pe cine ai dus in spate a actionat "cu simt" maneta de la geamuri sau a fortat)
16000km - revenit problema servodirectie (nerezolvata pana in prezent)
16500km - blocat usa portbagaj, nu se mai deschide nici din inchiderea centralizata, nici din cheie (rezolvata in prezent, dupa lungi eforturi de a deschide cu cheia) ->am avut aceeasi problema dupa ce mi-a murit alternatorul si s-a descarcat bateria, s-a desincronizat inchiderea centralizata de la hayon fata de restul usilor. DUpa cum spui si tu, dupa citeva incercari cu cheia am reusit sa o adus "pe calea cea buna"
17000km - in timpul pornirii motorului se aude un zgomot in boxele fata (posibil in tweetere) ca si cum ai deschide o statie conectata la boxe -> ai grija cit de tare trintesti usile, am patit ceva similar dupa ce am plimbat-o pe maica-mea o sapt sa-si rezolve niste probleme si avea prostul obicei de a tranti usile ca la Dacia veche ca sa fie sigura ca sunt inchise. Rezolvarea: desfacut difuzoarele si strins papucii de la contacte, erau sariti la usa din dreapta, faceau contact imperfect si uneori bizaia difuzorul sau pur si simplu nu se auzea in el.
17500km - casetofonul nu mai primeste curent (nerezolvat in prezent) ->posibil de la gropi sau montare defectuoasa a casetofonului, poate s-a slabit vreo mufa si nu mai face contact bun
18000km – prezent
Altele:
- striatiile pedalei de ambreiaj nu mai exista, acestea s-au ros ->imi vine greu sa cred ca la o utilizare normala s-a ros cauciucul dupa 18000 km. Eu am 57000 km si abia acum incepe sa se vada uzura pe pedala de frina. Mergi cumva cu piciorul pe pedala de ambreiaj?
- covorasul soferului (original Opel): cat de curand voi vedea pe partea cealalta
Bile albe pentru Opel-ul meu:
- fiabilitatetea si iutimea
- pentru deplasari in mediul urban e o masina excelenta
Bile negre pentru Opel-ul meu:
- defectiunile survenite in putinii km parcursi, in special ale servodirectiei (ceea ce imi pune la indoiala alegerea facuta in achizitionarea masinii)
- service-ul Opel Gold&Platin Iasi
- plasticul bordului si aspectul brut al acestuia (in special butoanele)
datorita simptomelor legate de servodirectie si cele legate de blocatul incuietorii, as inclina sa cred ca problemele vin de la alternator. nu incarca tot timpul, cind se pierde tensiune, pierzi servo directia sau se desincronizeaza incuietorile. Nu cumva iti variaza si lumina in bord sau in faruri in functie de turatia motorului? pe de alta parte, ai spalat vreodata motorul la spalatorie? Daca da, e posibil sa ai probleme cu alternatorul sau chiar servo pompa sa fi fost afectata daca a ajuns apa in contacte (trebuie acoperite ceste ansamble in timpul spalarii motorului).
parerea mea....
adrianx1
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2011
- Mesaj Privat