- Robert Cimpu
- OP
- 7 mesaje
- din 18 Feb 2011
- Vectra 2004 Z22 DTR
- Mehedinti
Robert Cimpu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2004 Z22 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2011
- Mesaj Privat
Buna seara,
Am avut parte de o surpriza asta seara, in prima seara de Paste. M-a lasat bateria la Opel Vectra C Caravan. Surpriza, nu? Efectiv moarta, nici macar claxonul nu functioneaza. Fostul proprietar, un tanar, a pierdut CARD-PASS-ul masinii cu codul de acces. Eu am pierdut din vedere obtinerea lui si uitati-ma acum pus in fata faptului implinit. Trebuie sa schim bateria, dar neavand codul de acces la radio/cd-ului nu il voi mai putea folosi si odata cu el nici computer-ul de bord, nici navigatia, nici climatronic-ul, etc. Mentionez ca nici reprezentanta Opel nu am in oras. Puteti sa ma ajutati? Stiu ca exista metode de recuperare a codului si altfel, nu neaparat prin reprezentanta. Astept mesajele dvs. Va multumesc.
Am avut parte de o surpriza asta seara, in prima seara de Paste. M-a lasat bateria la Opel Vectra C Caravan. Surpriza, nu? Efectiv moarta, nici macar claxonul nu functioneaza. Fostul proprietar, un tanar, a pierdut CARD-PASS-ul masinii cu codul de acces. Eu am pierdut din vedere obtinerea lui si uitati-ma acum pus in fata faptului implinit. Trebuie sa schim bateria, dar neavand codul de acces la radio/cd-ului nu il voi mai putea folosi si odata cu el nici computer-ul de bord, nici navigatia, nici climatronic-ul, etc. Mentionez ca nici reprezentanta Opel nu am in oras. Puteti sa ma ajutati? Stiu ca exista metode de recuperare a codului si altfel, nu neaparat prin reprezentanta. Astept mesajele dvs. Va multumesc.
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Robert Cimpu
- OP
- 7 mesaje
- din 18 Feb 2011
- Vectra 2004 Z22 DTR
- Mehedinti
Robert Cimpu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2004 Z22 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2011
- Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru informatii. Masina e cumparata din Franta de fostul proprietar(sunt al doilea proprietar in Romania) asa ca sper sa fie setat radio/cd-ul direct cu masina si sa nu fie necesar cod de acces la radio/cd. As rasufla usurat. Ar fi mai simplu doar cu schimbarea bateriei. Inca o data multumesc si mai astept si alte opinii. Hristos a inviat!
- Iscander_88
- **
- 426 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 1999 Y16XE
- Constanta
Iscander_88
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
[quote="Iscander_88"] Eu am schimbat bateria masinii fara sa pierd codul..fara sa intrerup alimentarea cd-playerului.
E vorba cumva de metoda schimbului de acumulatori avand in curent fara intrerupere cu ajutorul unui set de cabluri de incarcare sau de cea in care folosesti un starter cuplat la bricheta masinii?
E vorba cumva de metoda schimbului de acumulatori avand in curent fara intrerupere cu ajutorul unui set de cabluri de incarcare sau de cea in care folosesti un starter cuplat la bricheta masinii?
- Iscander_88
- **
- 426 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 1999 Y16XE
- Constanta
Iscander_88
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
Cu riscul de a posta de trei ori, completez cele scrise mai sus de mine...
Raspunsul il asteptam eu, pentru cultura generala.
Colegul nostru nu va fi interesat de acest subiect, el avand acumulatorul " decedat" . La el e posibil sa apara problema din titlu la conectarea acumulatorului nou.
Numai bine si multumesc de precizare!
Raspunsul il asteptam eu, pentru cultura generala.
Colegul nostru nu va fi interesat de acest subiect, el avand acumulatorul " decedat" . La el e posibil sa apara problema din titlu la conectarea acumulatorului nou.
Numai bine si multumesc de precizare!
- Iscander_88
- **
- 426 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 1999 Y16XE
- Constanta
Iscander_88
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
2 cabluri dar nu de incarcare, ci fara clesti, mai subtiri, dar nici foarte, ceva gen alimentarea pentru subwoofer. Am pus pe bornele bateriei noi si pe contactii firelor care se prind de bornele bateriei ( erau prinse de cea veche ) Astfel am desfacut Contactii de la baterie ( bornele normal, dar le spun contacti sa nu le incurcam), avand cablurile ce leaga bateria noua in paralel si le-am prins de bornele bateriei noi. Sa ai grija sa fie cablurile destul de lungi incat sa te poti misca cu bornele, bateria, sa o asezi si sa faca contact cat mai bine cablurile cu bornele si contactii. Astfel am reusit sa alimentez constant cu tensiune masina si fara prea multe complicatii. Daca nu am fost destul de explicit, spune-mi si o sa revin cu niste scheme, desene, sau niste poze.
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
Multumesc iscander pentru explicatia foarte detaliata! Colegul nostru, initiatorul acestui topic va sti pe viitor ce sa faca daca va ajunge in aceasta situatie. Si altii, daca au citit cele scrise de tine...
Mie personal nu e nevoie sa- mi explici mai detaliat, eu sunt chiar electrician si stiu metoda descrisa de tine. In plus nici nu am probleme cu masina, am acumulator nou Bosch S 5 de mai putin de un an si HU- ul meu CD 30 MP3 este setat de fabrica sa nu ceara codul in astfel de situatii.
Chiar mai cunosc varianta in care alimentezi instalatia masinii de la o alta sursa, ( gen starter) prin bricheta.
Problema colegului nostru e ca are acumulatorul " mort" si nu stie ce va face daca HU- ul ii cere codul. Repet...acumulatorul "mort" ! Asta inseamna ca- l poate schimba fara nici o problema.
Abia dupa conectarea bornelor poate vedea daca are sau nu o problema. ( Oare- mi cere cod? Daca- mi cere, de unde- l aflu? )
Multumesc inca o data iscander, o seara buna! Numai bine...
P. S. - Chiar vroiam sa- ti spun ca- mi pare rau ca te- am pus sa tastezi atat de mult pentru mine dar am realizat ulterior ca asa mai afla si altii un pont bun!
Mie personal nu e nevoie sa- mi explici mai detaliat, eu sunt chiar electrician si stiu metoda descrisa de tine. In plus nici nu am probleme cu masina, am acumulator nou Bosch S 5 de mai putin de un an si HU- ul meu CD 30 MP3 este setat de fabrica sa nu ceara codul in astfel de situatii.
Chiar mai cunosc varianta in care alimentezi instalatia masinii de la o alta sursa, ( gen starter) prin bricheta.
Problema colegului nostru e ca are acumulatorul " mort" si nu stie ce va face daca HU- ul ii cere codul. Repet...acumulatorul "mort" ! Asta inseamna ca- l poate schimba fara nici o problema.
Abia dupa conectarea bornelor poate vedea daca are sau nu o problema. ( Oare- mi cere cod? Daca- mi cere, de unde- l aflu? )
Multumesc inca o data iscander, o seara buna! Numai bine...
P. S. - Chiar vroiam sa- ti spun ca- mi pare rau ca te- am pus sa tastezi atat de mult pentru mine dar am realizat ulterior ca asa mai afla si altii un pont bun!
- Robert Cimpu
- OP
- 7 mesaje
- din 18 Feb 2011
- Vectra 2004 Z22 DTR
- Mehedinti
Robert Cimpu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2004 Z22 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2011
- Mesaj Privat
Buna dimineata,
Va multumesc la toti cei care ati scris si mi-ati dat sfaturi valoroase, zic eu. Din fericire, am avut norocul ca masina sa aiba codul radio/cd-ul setat cu motorul si sa nu fie nevoie de cod. Astfel ca la conectarea noii baterii a pornit de parca nici nu fusese intrerupt curentul vreodata. Oricum va multumesc inca o data si tinem aproape.
Va multumesc la toti cei care ati scris si mi-ati dat sfaturi valoroase, zic eu. Din fericire, am avut norocul ca masina sa aiba codul radio/cd-ul setat cu motorul si sa nu fie nevoie de cod. Astfel ca la conectarea noii baterii a pornit de parca nici nu fusese intrerupt curentul vreodata. Oricum va multumesc inca o data si tinem aproape.
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Robert Cimpu
- OP
- 7 mesaje
- din 18 Feb 2011
- Vectra 2004 Z22 DTR
- Mehedinti
Robert Cimpu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2004 Z22 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2011
- Mesaj Privat
A fost normal sa ma inscriu pe site-ul acesta ca un fan Opel ce sunt. Inainte de a o face am urmarit comentariile si discutiile domniilor voastre si am vazut ca se poate dezbate orice problema referitoare la orice model Opel. Conduc un Opel, deci....de ce nu as fi interesat? Avem drumurile cum le avem, avem service-urile cum le avem si o opinie in plus nu strica. Am vazut situatii in care proprietarul ce a mers la service cu auto personal pentru o remediere mecanica i-a si recomandat mecanicului ce are de facut. Ca daca il lasati pe mecanic, patiti ce am patit eu cu masina ce am avut-o inaintea acestei Vectra (o Astra G Caravan)....mi-a desfacut mecanicul alternator, electomotor, trasee electrice ca sa vada de ce nu pornea masina. Le-a montat la loc si mi-a spus ca nu stie ce are (a fost ok macar ca dandu-le jos le-a si verificat pe fiecare in parte si a vazut ca sunt ok). A trebuit sa merg pe baza de recomandare la un tip, supraaglomerat fireste (ca mai toti specialistii), care in 10 min mi-a spus ce are, a schimbat piesa, i-am dat banii si am plecat. Avea un transformator sub bord ars, culmea exact transformatorul de pe demaror(masina nu mai pornea decat impinsa si stiti cum este sa impingi o masina diesel si cu distributie pe curea). Asa ca sunt patit cu asa-zisii mecanici, de care, din pacate, este tara plina, inclusiv la service-urile autorizate.
Multumesc pentru urarile de bun venit.
Multumesc pentru urarile de bun venit.
- Iscander_88
- **
- 426 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 1999 Y16XE
- Constanta
Iscander_88
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat