Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • sabot

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
daca imi puteti da un sfat il legatura cu problema mea sa as vrea sa stiu daca pot anula turbo si sa pun admisie si evacoare de la unu clasic. Multumesc!
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Motorul turbo fara turbina nu devine automat un motor atmosferic in toate mintile lui deoarece are raportul de compresie mai mic decat cel supraalimentat,se poate modifica evacuarea si admisia se infunda circuitul de ungere si returul turbinei,circuitul de racire daca e IHI turbina ..si gata.Mecanicul care face modificarea va face o planare de chiulasa .... si ar fi sanse sa mearga,dar tot ce spun eu aici e totusi mai scump decat o turbina si rezolvarea celui deja existent pe masina,performantele vor fi oricum foarte scazute
Ce ai pe masina ISUZU ori GM ?
  • sabot

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Motorul turbo fara turbina nu devine automat un motor atmosferic in toate mintile lui deoarece are raportul de compresie mai mic decat cel supraalimentat,se poate modifica evacuarea si admisia se infunda circuitul de ungere si returul turbinei,circuitul de racire daca e IHI turbina ..si gata.Mecanicul care face modificarea va face o planare de chiulasa .... si ar fi sanse sa mearga,dar tot ce spun eu aici e totusi mai scump decat o turbina si rezolvarea celui deja existent pe masina,performantele vor fi oricum foarte scazute
Ce ai pe masina ISUZU ori GM ?


GM
modificarile le facem eu dar e destul de complicat daca as schimba turo ar mai fi vro sanasa sa scoat fum ?
multumesc!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ideea era ca de fum oricum nu scapi usor.
1. Daca e din cauza turbinei si o anulezi ca sa ai un motor cat de cat oricum mai faci niste cheltuieli sa obtii un mutant puturos.
2. Daca e si din cauza motorului prin anularea turbinei oricum nu scapi si incet incet mai bagi bani in el dar tot cu aceeasi problema de lipsa de putere ramai.
3. Verifici de unde este consumul ,poate fi din turbo ori motor si turbo ori doar motor ...dar pare mai avantajos reconditionarea nu neaparat ca bani ,ci ca rezultat final un motor in mintile lui adica.
  • vali piticu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2011

  • Mesaj Privat
am si eu un tdi 17isuzu sunt bune de ceva?
  • vali piticu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2011

  • Mesaj Privat
am o problema,cand tin motoru turat pana la 2000-2500,ture are o intrerupere,si daca o turez isi revine dar si consuma am facut cu 10litri 80km afara si52km in oras,nu stiu daca este bine?daca am roti de pe 15 afecteaza consumu?
  • vali piticu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut:mecaNIK,sti unde as putea sa ma duc la un service sa fac o verificare amanuntita? va rog ca sunt foarte stresatcu motoru asta?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Putin da influenteaza marirea diametrului rotii atat consumul cat si repriza mai slaba .... referitor la intreruperi verifica ,aer in circuitul de motorina sau injectoarele. dimineata scoate mult fum alb pana se incalzeste? daca da trebuie si ele duse la verificat.
P.S.Bun ISUZU consum mic,andurant,nu zgomot ...la vremea lui a fost un motor reusit,cand se farama nu prea mai ai ce alege din el,trebuie tratat cu atentie si in rest duce bine....
  • sabot

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Ideea era ca de fum oricum nu scapi usor.
1. Daca e din cauza turbinei si o anulezi ca sa ai un motor cat de cat oricum mai faci niste cheltuieli sa obtii un mutant puturos.
2. Daca e si din cauza motorului prin anularea turbinei oricum nu scapi si incet incet mai bagi bani in el dar tot cu aceeasi problema de lipsa de putere ramai.
3. Verifici de unde este consumul ,poate fi din turbo ori motor si turbo ori doar motor ...dar pare mai avantajos reconditionarea nu neaparat ca bani ,ci ca rezultat final un motor in mintile lui adica.

in primu rand ar trebui reconditionat turo( unde pot face asta mai ieftin si cam cat m-ar costa) apoi vazut ce se intampla... nu?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
vali piticu a scris:am o problema,cand tin motoru turat pana la 2000-2500,ture are o intrerupere,si daca o turez isi revine dar si consuma am facut cu 10litri 80km afara si52km in oras,nu stiu daca este bine?daca am roti de pe 15 afecteaza consumu?


Verifica daca nu cumva scoti mai tot timpul fum gri sau negru dupa tine in mers (motorina nearsa).
Consumul ar trebui (cu rotile tale pe 15'') sa fie undeva la 7-7.6l la suta in oras si 5-5.3l la suta inafara.

Cati km are facuti masina ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu cred ca se poate reconditiona IHI ,ori din ce stiu eu cine a reusit sa reconditioneze n-a fost multumit de fiabilitate,nu prea se repara modelele astea de turbina..mai bine de cautat una sh in mintile ei.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am gasit azi una SH (cred eu) buna, daca nu e ok pretul pentru mine voi reveni cu detalii pentru colegul @sabot. A mea e in stare buna, totusi ma gandesc sa o iau pentru mine de rezerva. Dupa 1-2 ani nu o sa le mai gasesti sa le cumperi ca se vor trece motoarele astea care s-au fabricat pana in 1999 inclusiv.
  • sabot

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Am gasit azi una SH (cred eu) buna, daca nu e ok pretul pentru mine voi reveni cu detalii pentru colegul @sabot. A mea e in stare buna, totusi ma gandesc sa o iau pentru mine de rezerva. Dupa 1-2 ani nu o sa le mai gasesti sa le cumperi ca se vor trece motoarele astea care s-au fabricat pana in 1999 inclusiv.

la ce pret ai gasit? multumesc!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
La 100 EUR cu furtunul inferior pe ea. Maine ma duc sa o iau, la banii astia merita si ca turbina de rezerva pentru vremuri dificile daca ma lasa a mea.
La un moment dat nu se vor mai gasi ca vor iesi motoarele din serviciu, asa ca aste este, imi pare rau.

O sa mai intru si la alte autoschrott-uri de pe drum sa intreb daca au aceasta motorizare, intre timp incearca la telefonul asta 0722/396039 ToniStorm, vezi ca avea 2 motoare ISUZU complete de 1.7TD pe care le-am vazut ieri la Tg. Mures la el la depozit.

Vezi cat vrea pe un motor, vezi poate are si turbina separat, da-i un telefon si insista ca o sa-ti raspunda.


Ultima modificare făcută de ahappyuser la Vin 29 Apr, 2011 10:16 pm
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Stai, parca ai scris mai sus ca e GM motorul tau, scuze de neatentie.
Pe langa Sighisoara este un autoschrott situat la 90km distanta de Sibiu care avea ieri 2 masini complete Opel Astra cu motor GM in stare buna. Baga si tu un telefon la ei pentru un motor complet sau numai pentru turbina, vezi cat costa si daca poti negocia, parerea mea e ca se poate (eu unul am putut) :

AUTOMOBILE DANIEL
0745/431192.

Spune-i si ca ai numarul de la colegul din Sibiu cu Vectra B verde care a cumparat ieri de la el TID si elemente de bord de Vectra B diesel, o sa-si aminteasca. Isi facea griji ca nu e suficient de cunoscut si de-aia nu prea vinde, mi-a lasat o carte de vizita in acest sens.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR