scl
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: craiova
- Masina: Omega 2000 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2006
- Mesaj Privat
am si eu un kadett 1.6 diesel din 85 , masinuta a stat aprope 1 an , si acuma am mai scoso iara la plimbare ( omega e in service ) si am observat un lucru , la distante mici e ok sa nu bage caldura asa reped e si diesel , dar am facut si drum de peste 200 km si mi-am blestemat zlele , apa se incalzeste ok , m-am uitat si la furtunele prin care trece apa si se duc spre bord sunt fff calde ( chiar te ard la mana aprope ) dar in masina nici urma de caldura si e dat pe caldura. care poate sa fie problema , ca tre sa mai ma chinuii cateva saptamanii ca sunt si sarbatorile si se misca greu treaba cu reparatiile , si a mai aparut inca o problema pe langa caldura pe care nu o mai avea , cand plec de pe loc sau o bag in viteze ( in timpul mersului - oprita nu se aude nimica ) se aude un troncanit puternic de parca ai zice ca s-a rupt ceva acolo daca poate merge asa ca daca o bag si pe asta in service raman pieton ( sa nu ma lase in drum ca fac mai multe exterioare decat in oras )
Ultima modificare făcută de scl la Vin 29 Dec, 2006 8:26 am
Ultima modificare făcută de scl la Vin 29 Dec, 2006 8:26 am
- Dr.Opel
- **
- 232 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
1) Prima problema poate fi de la radiatorul de sub bord care poate fi infundat cu depuneri. Daca ambele furtune sint calde - si cel care intra in radiator si cel care iese - atunci problema ar putea fi de la clapeta care lasa aerul cald sa circule prin radiator si sa ajunga in habitaclu. Manetele de comanda a aerului cald din bord sint legate cu o tija metalica de clapeta care inchide si deschide accesul aerului la radiatorul de sub bord. Cel mai probabil insa, radiatorul s-a infundat si trebuie curatat.
2) Descrie mai bine cum si cind apare troncanitul. Adica: apare imediat cum ai bagat in viteza fara sa pleci de pe loc, apare si cind tii piciorul pe ambreiaj, dar cu maneta bagata in viteza; apare cind ai dat drumul la ambreiaj si a inceput masina sa mearga etc. Daca troncane in momentul plecarii de pe loc ca o vibratie puternica si totodata se aud batai in ritmul vibratiei, poate fi suportul cutiei - situat undeva sub masina, pe partea din mijloc, cam pe unde se termina tunelul central, in fata. Fie suportul rupt, fie tamponul de cauciuc din interiorul acestuia. Ambele se schimba relativ repede si usor pe o rampa. Insa ar putea fi si altceva, dar trebuie sa fii mai explicit.
2) Descrie mai bine cum si cind apare troncanitul. Adica: apare imediat cum ai bagat in viteza fara sa pleci de pe loc, apare si cind tii piciorul pe ambreiaj, dar cu maneta bagata in viteza; apare cind ai dat drumul la ambreiaj si a inceput masina sa mearga etc. Daca troncane in momentul plecarii de pe loc ca o vibratie puternica si totodata se aud batai in ritmul vibratiei, poate fi suportul cutiei - situat undeva sub masina, pe partea din mijloc, cam pe unde se termina tunelul central, in fata. Fie suportul rupt, fie tamponul de cauciuc din interiorul acestuia. Ambele se schimba relativ repede si usor pe o rampa. Insa ar putea fi si altceva, dar trebuie sa fii mai explicit.
scl
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: craiova
- Masina: Omega 2000 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2006
- Mesaj Privat
Dr.Opel a scris:1) Prima problema poate fi de la radiatorul de sub bord care poate fi infundat cu depuneri. Daca ambele furtune sint calde - si cel care intra in radiator si cel care iese - atunci problema ar putea fi de la clapeta care lasa aerul cald sa circule prin radiator si sa ajunga in habitaclu. Manetele de comanda a aerului cald din bord sint legate cu o tija metalica de clapeta care inchide si deschide accesul aerului la radiatorul de sub bord. Cel mai probabil insa, radiatorul s-a infundat si trebuie curatat.
2) Descrie mai bine cum si cind apare troncanitul. Adica: apare imediat cum ai bagat in viteza fara sa pleci de pe loc, apare si cind tii piciorul pe ambreiaj, dar cu maneta bagata in viteza; apare cind ai dat drumul la ambreiaj si a inceput masina sa mearga etc. Daca troncane in momentul plecarii de pe loc ca o vibratie puternica si totodata se aud batai in ritmul vibratiei, poate fi suportul cutiei - situat undeva sub masina, pe partea din mijloc, cam pe unde se termina tunelul central, in fata. Fie suportul rupt, fie tamponul de cauciuc din interiorul acestuia. Ambele se schimba relativ repede si usor pe o rampa. Insa ar putea fi si altceva, dar trebuie sa fii mai explicit.
2) Descrie mai bine cum si cind apare troncanitul. Adica: apare imediat cum ai bagat in viteza fara sa pleci de pe loc, apare si cind tii piciorul pe ambreiaj, dar cu maneta bagata in viteza; apare cind ai dat drumul la ambreiaj si a inceput masina sa mearga etc. Daca troncane in momentul plecarii de pe loc ca o vibratie puternica si totodata se aud batai in ritmul vibratiei, poate fi suportul cutiei - situat undeva sub masina, pe partea din mijloc, cam pe unde se termina tunelul central, in fata. Fie suportul rupt, fie tamponul de cauciuc din interiorul acestuia. Ambele se schimba relativ repede si usor pe o rampa. Insa ar putea fi si altceva, dar trebuie sa fii mai explicit.
1) amblele furtune sunt calde si cel care intra si cel care iese , o sa ma uit de tija aia poate aia o fi cauza ( se poate cumpara separat ? ) sau o fi intepenita , ca si eu m-am mirat si am vazut ca amndoua sunt calde si nu mi-am putut explica ce o fii
2) se aude un troncanit ( o singura data ) pt o secunda maxim dupa ce am cuplat vitezele cand doar apas ambreajul si il tin apasat nu se aude nimic , cand il ridic is cuplez orice viteza inafara de a 4 si a 5 a la se aude si tonncanitul si e fff puternic
- Dr.Opel
- **
- 232 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
1) Verifica daca ai suficient lichid de racire in vasul de expansiune. Cind motorul este rece desfaci capacul vasului; lichidul trebuie sa fie pina la semn - la jumatatea vasului. Apoi, cind motorul este bine incalzit, furtunele care merg la radiatorul mic trebuie sa fie fierbinti de-a binelea. Ar trebui verificat si termostatul, pt ca daca nu inchide cum trebuie, n-o sa ai caldura in veci. Termostatul se schimba relativ usor si repede.
2)Din ceea ce spui tu s-ar putea sa fie o problema serioasa la cutia de viteze. Eventual verifica si uleiul din cutie, insa cred ca deja este cam tirziu. Schimba-i uleiul, baga-i si un aditiv, vezi cum se comporta si daca troncanitul nu dispare, alta cutie - eventual de la dezmembrari. Gasesti tone de cutii de kadett la aprox 100 euro, cutii bune, aduse cu containerul de la schroturile din Germania.
2)Din ceea ce spui tu s-ar putea sa fie o problema serioasa la cutia de viteze. Eventual verifica si uleiul din cutie, insa cred ca deja este cam tirziu. Schimba-i uleiul, baga-i si un aditiv, vezi cum se comporta si daca troncanitul nu dispare, alta cutie - eventual de la dezmembrari. Gasesti tone de cutii de kadett la aprox 100 euro, cutii bune, aduse cu containerul de la schroturile din Germania.
scl
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: craiova
- Masina: Omega 2000 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2006
- Mesaj Privat