Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • rius_ct

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Cu cat citesc mai mult pe acest forum imi dau seama ca problemele sunt standard la toate opelurile 1,7dti g si ar putea fi evitate f usor daca s-ar respecta regurile reviziilor si a km parcursi.Dar cum mecanici nu sunt asa cum ar trebuie sa fie si mai iti iau si o gramada de bani nu iti ramane decat sa cumperi de bani pe care ar fi trebuit sa dai la service o trusa sanatoasa de scule pe care o sa o ai toata viata si pus mana pe citit si practica pe propia masina.Credeti-ma nu este usor dar se merita.
Pana acum am avut dacie si acum stiu tot sa fac la ea.
Opel astra 2001 G 1.7dti. Odata motorul pornit am un relanti instabil osciland cu 100-200 de rotati.Normal acum turometrului a trebuie sa stea sub 1000 de ture dar al meu se misca constant :urca pana la 1000 si scade sub 1000,cate odata dispare instabilitatea asta.Masina are 155.000km.Mentionez faptul ca am 2 bujii arse (neschimbate si mufa scoasa la debitmetru)dar nu cred ca asta ar afecta .
Cei care ati avut probleme de genul asta dati-mi niste sfaturi!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mentionez faptul ca am 2 bujii arse (neschimbate si mufa scoasa la debitmetru)dar nu cred ca asta ar afecta .

Asta e parerea ta...debitmetrul este pus ca ECU sa stie cit aer intra ca sa-i dea carburant pe masura. Deci cumpara un debitmetru daca al tau este defect si rezolvi.
Bujiile arse le schimbi, TOATE ! de preferat si sa speram ca ai sa poti sa le scoti. Se numesc glow plug daca vrei sa cauti, mai ales aici pe forum.
Ca regula de baza : daca decuplezi ceva sau ai ceva defect sa nu crezi ca rezolvi problema. Componentele nu sunt puse degeaba. Daca ai sa faci multe artificii si masina ta o sa ajunga o epava.
Am mai spus si repet :
Toate masinile aduse de afara functioneaza cel putin acceptabil, ajunse la noi, cu mesterii mioritici, cu inventii, fara mentenanta, cu piese schimbate dupa ureche VOR DEVENI EPAVE si veti cauta sa tepuiti pe careva la vinzare.
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
deci:tind sa cred ca sunt 2 lucruri:
-alternatorul.verifica sa ai 14.4Vcu +-0.7v
-senzorul de pe volanta(cineva care manuieste un osciloscop.)
in timp o sa-ti dai seama de probema cu siguranta.
parerea mea personala este ca nu are a face debmetrul la relanti instabil.(un egr in schimb s-ar putea)
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
de aceasta problema ma lovesc si eu de doua zile!iar in momentul cind pornesc ceva consumatori electrici incepe si oscileaza,pina cind o turez putin.
in momentul cind opresc pe loc cu ea scoasa din viteze tinde sa revina acul turometrului unde trebuia sa stea normal dar imediat incepe sa fluctueze turatia asa de nebuna cind 900rpm cind 1000rpm cind 800 rpm.de curind am schimbat caucicurile de pe fata cu unele mai inalte! si folosesc o motorina cel putin dubioasa.bec nu aprinde motorul in rest functioneaza normal.cred ca este legat de senzorul care tureaza motorul atunci cind masina se deplaseaza scoasa din viteze pt a nu simti cuplu la scimbarea treptelor de viteza.astept sa termin motorina asta si mai vad!
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Neata ,

Dupa ce am reparat calculatorul de injectie , masina si-a schimbat mersul mult in bine.NU se mai balbaie asa cum facea inainte, insa motorul este putin mai turat.Diferenta consta in faptul ca acum relantiul este undeva pe la 850 , cred, fata de 700-750 cat era inainte.Acul turometrului este sub linia cu 1( 1000) , dar parca masina este turata.NU pot sa spun ca nu merge bine motorul, dar poate influenta cu ceva aceasta schimbare?! .Se mai intampla ca o data la cateva zile relantiul sa revina la initial ( 700 - 750).Acul turometrului nu joaca pe bord.

Mentionez ca imi scapa motorina pe la electrovalva din pompa de injectie; i-am scos garnitura de la mufa acestei electrovalve ca sa nu mai urce in mufa de la ECU.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
relantiul la 17dti este de 850,aceasta e comanda data de ECU,se poate citi comanda standard prin diagnoza.toate motoarele au variatii de turatie de +,-5sau 10 rpm,dar ecu controleaza aceasta variatie prin reglare aer/combustibil.ca sa stiti ce valoare trebuie sa aiba masina ,se citeste cu un tester.
se mai poate verifica si daca atunci cind e rece valorile de aer si motorina sint aproape duble.adica : motor cald :aer 25/motorina 5/avans 18 ; motor rece : aer 50/motorina 9/avans 24.deci se poate observa ca la rece ECU baga aproape dublu motorina,dublu aer,si avansul la injectie marit.
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Valva EGR!
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Relantiul este instabil dupa incalzirea motorului,se aude cum variaza, dar, se vede foarte,foarte putin pe ac...cat a fost frig afara nu a facut. .....multam
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nelu.1270 a scris:Relantiul este instabil dupa incalzirea motorului,se aude cum variaza, dar, se vede foarte,foarte putin pe ac...cat a fost frig afara nu a facut. .....multam
ceva... o parere,o vorba...nimic?
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Apropo de fluctuatii la relantiu...in afara de asta.... cand pun avariile fluctueaza intermitent(motorul) in acelasi ritm cu becurile....incarcarea o am la 13,8-14,1V ce credeti ca are....?
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
sau baterie pe duca..... sau nu are nimic.
cand se aprind avariile....apare un consumator....alternatorul compenseaza caderea de tensiune....opune rezistenta.....si de asta motorul simte....intelegi de aici
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ROBERTby2000 a scris:sau baterie pe duca..... sau nu are nimic.
cand se aprind avariile....apare un consumator....alternatorul compenseaza caderea de tensiune....opune rezistenta.....si de asta motorul simte....intelegi de aici
Robert bateria e ok a facut asa si cand a fost noua si cand am avut-o pe cea veche...incarcarea e in limitele normale...pe mine ma deranjeaza, mai ales ca la alte masini nu am vazut sa fluctueze,tu crezi ca e normal? multumesc !
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
daca nu depaseste +/-200 de rotatii....eu zic sa stai linistit.
daca vezi ca face nazuri....atunci eu cred ca trebuie sa dai o curatare de egr.....nu am citit mai sus daca s-a spus.
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
nelu.1270 a scris:
ROBERTby2000 a scris:sau baterie pe duca..... sau nu are nimic.
cand se aprind avariile....apare un consumator....alternatorul compenseaza caderea de tensiune....opune rezistenta.....si de asta motorul simte....intelegi de aici
Robert bateria e ok a facut asa si cand a fost noua si cand am avut-o pe cea veche...incarcarea e in limitele normale...pe mine ma deranjeaza, mai ales ca la alte masini nu am vazut sa fluctueze,tu crezi ca e normal? multumesc !

e de la cureaua de alternator, e prea stransa.
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
pai...ce treaba are....ori se regleaza ca la dacie cu surub? ai un intanzator...care-si face treaba bine....in cazul in care este cureaua ei.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ROBERTby2000 a scris:pai...ce treaba are....ori se regleaza ca la dacie cu surub? ai un intanzator...care-si face treaba bine....in cazul in care este cureaua ei.
Corect...nu are treaba cu cureaua,mai repede cu alternatorul...Robert nu am fluctuatii pe turometru +/- 200rpt se vede foarte putin pe ac atunci cand e la relati,putin mai mult face cand sunt pe avarii si se aude flutuand motorul...,ma gandesc sa fac curatare EGR.
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ROBERTby2000 a scris:pai...ce treaba are....ori se regleaza ca la dacie cu surub? ai un intanzator...care-si face treaba bine....in cazul in care este cureaua ei.

eu am schimbat cureaua de la alternator si la fel imi face si mie, e prea stransa. fluctueaza cum pornesc consumatori mai mari de curent.
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
nelu.1270 a scris:
ROBERTby2000 a scris:pai...ce treaba are....ori se regleaza ca la dacie cu surub? ai un intanzator...care-si face treaba bine....in cazul in care este cureaua ei.
Corect...nu are treaba cu cureaua,mai repede cu alternatorul...Robert nu am fluctuatii pe turometru +/- 200rpt se vede foarte putin pe ac atunci cand e la relati,putin mai mult face cand sunt pe avarii si se aude flutuand motorul...,ma gandesc sa fac curatare EGR.

cand ai EGR infundat sunt alte simptome: scoate fum cand o cand o calci tare, cand e rece motorul si se pleaca dupa loc iti tremura putin motorul, consuma mai mult si nu mai trage motorul cum trebuie.
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ROBERTby2000 a scris:pai...ce treaba are....ori se regleaza ca la dacie cu surub? ai un intanzator...care-si face treaba bine....in cazul in care este cureaua ei.

intinzatorul isi indeplineste rolul dar poate cureaua e un pic mai scurta decat cea originala. repet, asa imi face si mie ca saptamana trecuta am schimbat distributia si am schimbat si cureaua de alternator montand una DAYCO care este un pic mai scurta. la montare am intrebat mecanicul de ce face acest zgomot si mia zis ca e de la curea pana se intinde (300-400 km) si intinzatorul isi face treaba automat.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
madalyn2009 a scris:
ROBERTby2000 a scris:pai...ce treaba are....ori se regleaza ca la dacie cu surub? ai un intanzator...care-si face treaba bine....in cazul in care este cureaua ei.

eu am schimbat cureaua de la alternator si la fel imi face si mie, e prea stransa. fluctueaza cum pornesc consumatori mai mari de curent.
La mine isi reduce fluctuatia aproape in totalitate cand folosesc consumatori(ac,lumini,etc)deci.... nu are treaba cu cureaua mai ales ca e a treia in 3 ani,EGR-ul poate sa dea fluctuatii la relati cand este murdar putin,nu cand e aproape infundat...o sa ii fac o curatare ca trebuie,dupa atatia ani....fluctuatiile cele mai mari le are cand pun avariile.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR