Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cornel_b

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 20 seh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Am vrut sa schimb fisele la bujii, una cate una, adica sa o scot pe cea veche si sa o inlocuiesc cu cea noua, asa am vrut sa fac cu fiecare in parte dar din neatentie, la cilindri din mijloc le-am scos pe amandoua odata si nu stiu sa le mai pun in ordinea corecta. Motorul este 20 SEH masina vectra A.
I-mi poate spune cineva in ce ordine sa le pun, care este ordinea de aprindere?
Skip ads

  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
nu cumva fisele sunt una mai lunga decat cealalta?
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
chiar daca nu sunt de aceeasi dimensiune problema se pune la introducerea in delcou...in mod normal ar trebui sa ai scrise pe delcou numerele de la pistoane...pistonul nr 1 este cel de la distributie...partea opusa cutiei de viteze
  • ady78

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: constanta
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
1-3-4-2 , pistonul 1 fiind cel de langa distributie. Daca sti sa aliniezi semnu de pe fulie si semnul de la roata dintata a axei cu came (sa o pui la punct) vei sti si cum sa pui fisele. Vei pune fisa 1 in dreptul unde plotul rotorului este orientat, restul, 3-4-2.
  • cornel_b

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 20 seh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2005

  • Mesaj Privat
ady78 a scris:1-3-4-2 , pistonul 1 fiind cel de langa distributie. Daca sti sa aliniezi semnu de pe fulie si semnul de la roata dintata a axei cu came (sa o pui la punct) vei sti si cum sa pui fisele. Vei pune fisa 1 in dreptul unde plotul rotorului este orientat, restul, 3-4-2.


Ce se intampla daca sa zicem inversez 3 cu 4, face urat? 1 si 2 le-am pus bine.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
ady78 a scris:1-3-4-2 , pistonul 1 fiind cel de langa distributie. Daca sti sa aliniezi semnu de pe fulie si semnul de la roata dintata a axei cu came (sa o pui la punct) vei sti si cum sa pui fisele. Vei pune fisa 1 in dreptul unde plotul rotorului este orientat, restul, 3-4-2.


la felul cum ai explicat tu, se intelege ca pistonul 1 e cel de distributie, urmand (de la stg. spre drp.) 3 , 4 si 2 Very Happy
...pistoanele sunt asezate in ordine de la stg spre drp 1-2-3-4...ordinea de aprindere este 1-3-4-2...

cornel_b a scris:............


da, daca sunt inversate, motorul merge urat, neregulat si nu se tureaza corespunzator...iti da impresia ca merge in 3 pistoane
  • cornel_b

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 20 seh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Le multumesc l-a toti care mi-au raspuns . am rezolvat problema, erau bine puse fisele dar nu eram sigur, le-am inversat 4 cu 3 si face urat motorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR