- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
- koko69
- **
- 176 mesaje
- din 14 Jul 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
koko69
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
motanel_cristi a scris:
misto...in primul post se spune ca se schimba la cele pana in 2002.bafta si "sa ne ti la curent"
Nicolae Dumitru a scris:Eu am Zafira 2,2DTI din 2003 si am fost la GTT Opel, au verificat VIN-ul in baza de date si mi-au spus ca si masina mea este cuprinsa in acest program. Vineri sunt programat (fiindca sunt eu liber) la verificari. Spe sa mi-l schimbe deoarece am vazut ca este ruginit. Daca il schimba imi pun scut metalic la MAIANDREI (este cel mai ieftin si baietii sunt de nota 10). Va tin la curent cu operatiunea.
misto...in primul post se spune ca se schimba la cele pana in 2002.bafta si "sa ne ti la curent"
Si mai misto este ca si a mea se afla pe acea lista de verificare .Si vorbim tot de anul 2003 motor Z17DTL.Am fost cu ea la GTT la verificare ,dar nu este nici o problema la mine .
- ady762
- **
- 104 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Zafira 2001 Y 20 DTH
- Bucuresti
ady762
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
catalinra
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Ridick
- **
- 238 mesaje
- din 13 Jun 2005
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
Ridick
- Mesaje scrise: 238
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Ridick
- **
- 238 mesaje
- din 13 Jun 2005
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
Ridick
- Mesaje scrise: 238
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- opel_astrag
- ***
- 567 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Galati
opel_astrag
- Mesaje scrise: 567
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Ieri am schimbat uleiul si bucsele la bara stabilizatoare si am vazut si eu cum arata cadrul la mine. Situatia nu e prea roz...
Cadrul este foarte ruginit mai ales pe la suduri, si destul de rau se prezinta in zona in care sunt sudurile pentru basculele de la roti.
Este mult mai nasol fata de ce stiam eu acum 1-2 ani cand m-am uitat ultima data la el.
Trebuie neaparat sa rezolv problema, sper sa ma inteleg cu cei de la Gold & Platin, daca nu, voi incerca in alt oras. Ce e nasol e ca aproape toata Moldova e dominata de cei de la Gold & Platin.
Cauzele ruginirii cadrului sunt destul de clare: scutul la diesel are o pasla pe burta, probabil pentru izolatie termica. In romanica noastra pitoreasca fiind foarte curat, scutul ala se imbiba cu timpul de noroi, apa, nisip. Acest nisip tine umezeala si la vibratii freaca pe cadrul motorului, sabland incet incet vopseaua si grundul pana se ajunge la metal. Dupa care incepe sa-si faca rugina de cap.
Eu am ramas socat de ce era in scutul meu, Iasiul fiind un oras extrem de curat, a trebuit sa-l spal la turbojet ca sa dau jos pamantul din el.
Asadar, nu va bazati ca scutul e gros si tine o viata. Rugina lucreaza mai repede decat va imaginati. Eu probabil daca mai merg cu el asa, in maxim 2 ani risc sa imi cada motorul sau sa mi se rupa basculele la roti din sudurile alea afectate. Imaginati-va ca se intampla asta la drum lung la 100-130km/h. Nu e de joaca.
Opel nu degeaba a dat aceasta ordonanta.
Momentan vad ca astia de la opel.ro au probleme cu siteul si nu le merg deloc formularele de contact.
O sa sun luni la nr ala sa vad ce zice tipa.
Cadrul este foarte ruginit mai ales pe la suduri, si destul de rau se prezinta in zona in care sunt sudurile pentru basculele de la roti.
Este mult mai nasol fata de ce stiam eu acum 1-2 ani cand m-am uitat ultima data la el.
Trebuie neaparat sa rezolv problema, sper sa ma inteleg cu cei de la Gold & Platin, daca nu, voi incerca in alt oras. Ce e nasol e ca aproape toata Moldova e dominata de cei de la Gold & Platin.
Cauzele ruginirii cadrului sunt destul de clare: scutul la diesel are o pasla pe burta, probabil pentru izolatie termica. In romanica noastra pitoreasca fiind foarte curat, scutul ala se imbiba cu timpul de noroi, apa, nisip. Acest nisip tine umezeala si la vibratii freaca pe cadrul motorului, sabland incet incet vopseaua si grundul pana se ajunge la metal. Dupa care incepe sa-si faca rugina de cap.
Eu am ramas socat de ce era in scutul meu, Iasiul fiind un oras extrem de curat, a trebuit sa-l spal la turbojet ca sa dau jos pamantul din el.
Asadar, nu va bazati ca scutul e gros si tine o viata. Rugina lucreaza mai repede decat va imaginati. Eu probabil daca mai merg cu el asa, in maxim 2 ani risc sa imi cada motorul sau sa mi se rupa basculele la roti din sudurile alea afectate. Imaginati-va ca se intampla asta la drum lung la 100-130km/h. Nu e de joaca.
Opel nu degeaba a dat aceasta ordonanta.
Momentan vad ca astia de la opel.ro au probleme cu siteul si nu le merg deloc formularele de contact.
O sa sun luni la nr ala sa vad ce zice tipa.
- ady762
- **
- 104 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Zafira 2001 Y 20 DTH
- Bucuresti
ady762
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
ady762 a scris:
de ce formular e vorba? puteti delatia va rog?
opel_astrag a scris:am completat si eu fomularul, dar nu m-a contactat nimeni. de regula cat dureaza?
de ce formular e vorba? puteti delatia va rog?
daca citesti cateva post-uri de la inceput....probabil o sa te lamuresti....nu mi-o lua in nume de rau dar e cam greu de explicat..bafta
- Virinel
- **
- 319 mesaje
- din 16 Aug 2007
- Insignia 2015 B20DTH
- Prahova
Virinel
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
xcuseme a scris:Ieri am schimbat uleiul si bucsele la bara stabilizatoare si am vazut si eu cum arata cadrul la mine. Situatia nu e prea roz...
Cadrul este foarte ruginit mai ales pe la suduri, si destul de rau se prezinta in zona in care sunt sudurile pentru basculele de la roti.
Este mult mai nasol fata de ce stiam eu acum 1-2 ani cand m-am uitat ultima data la el.
Trebuie neaparat sa rezolv problema, sper sa ma inteleg cu cei de la Gold & Platin, daca nu, voi incerca in alt oras. Ce e nasol e ca aproape toata Moldova e dominata de cei de la Gold & Platin.
Cauzele ruginirii cadrului sunt destul de clare: scutul la diesel are o pasla pe burta, probabil pentru izolatie termica. In romanica noastra pitoreasca fiind foarte curat, scutul ala se imbiba cu timpul de noroi, apa, nisip. Acest nisip tine umezeala si la vibratii freaca pe cadrul motorului, sabland incet incet vopseaua si grundul pana se ajunge la metal. Dupa care incepe sa-si faca rugina de cap.
Eu am ramas socat de ce era in scutul meu, Iasiul fiind un oras extrem de curat, a trebuit sa-l spal la turbojet ca sa dau jos pamantul din el.
Asadar, nu va bazati ca scutul e gros si tine o viata. Rugina lucreaza mai repede decat va imaginati. Eu probabil daca mai merg cu el asa, in maxim 2 ani risc sa imi cada motorul sau sa mi se rupa basculele la roti din sudurile alea afectate. Imaginati-va ca se intampla asta la drum lung la 100-130km/h. Nu e de joaca.
Opel nu degeaba a dat aceasta ordonanta.
Momentan vad ca astia de la opel.ro au probleme cu siteul si nu le merg deloc formularele de contact.
O sa sun luni la nr ala sa vad ce zice tipa.
Cadrul este foarte ruginit mai ales pe la suduri, si destul de rau se prezinta in zona in care sunt sudurile pentru basculele de la roti.
Este mult mai nasol fata de ce stiam eu acum 1-2 ani cand m-am uitat ultima data la el.
Trebuie neaparat sa rezolv problema, sper sa ma inteleg cu cei de la Gold & Platin, daca nu, voi incerca in alt oras. Ce e nasol e ca aproape toata Moldova e dominata de cei de la Gold & Platin.
Cauzele ruginirii cadrului sunt destul de clare: scutul la diesel are o pasla pe burta, probabil pentru izolatie termica. In romanica noastra pitoreasca fiind foarte curat, scutul ala se imbiba cu timpul de noroi, apa, nisip. Acest nisip tine umezeala si la vibratii freaca pe cadrul motorului, sabland incet incet vopseaua si grundul pana se ajunge la metal. Dupa care incepe sa-si faca rugina de cap.
Eu am ramas socat de ce era in scutul meu, Iasiul fiind un oras extrem de curat, a trebuit sa-l spal la turbojet ca sa dau jos pamantul din el.
Asadar, nu va bazati ca scutul e gros si tine o viata. Rugina lucreaza mai repede decat va imaginati. Eu probabil daca mai merg cu el asa, in maxim 2 ani risc sa imi cada motorul sau sa mi se rupa basculele la roti din sudurile alea afectate. Imaginati-va ca se intampla asta la drum lung la 100-130km/h. Nu e de joaca.
Opel nu degeaba a dat aceasta ordonanta.
Momentan vad ca astia de la opel.ro au probleme cu siteul si nu le merg deloc formularele de contact.
O sa sun luni la nr ala sa vad ce zice tipa.
Eu m-am hotarat sa dau jos toata pasla aceea de pe scut....cu prima ocazie cand mai ajung la mecanic.
- ady762
- **
- 104 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Zafira 2001 Y 20 DTH
- Bucuresti
ady762
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
motanel_cristi a scris:
daca citesti cateva post-uri de la inceput....probabil o sa te lamuresti....nu mi-o lua in nume de rau dar e cam greu de explicat..bafta
ady762 a scris:
de ce formular e vorba? puteti delatia va rog?
opel_astrag a scris:am completat si eu fomularul, dar nu m-a contactat nimeni. de regula cat dureaza?
de ce formular e vorba? puteti delatia va rog?
daca citesti cateva post-uri de la inceput....probabil o sa te lamuresti....nu mi-o lua in nume de rau dar e cam greu de explicat..bafta
no problem, formularul de contact de pe opel.ro l-am completat acu 2 sapt, cred. si nimic. credeam ca e vreunul dedicat. pe de alta parte, am dat mail la gtt - imediat ce am aflat de la baietii lui maiandrei de program si mi s-a raspuns, destul de promnt. doar ca vroiam sa stiu mai mult; acu, tre sa-mi fac timp sa ma programez si sa ma duc la constatare... si-om mai vedea.
sabin_84
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut,
azi am fost la AutoGlobus pentru constatare, prima data mi-au spus ca masinile care au venit pana acum la ei cu problema asta au fost doar tratate antirugina si revopsite, dar apoi, cand au dat jos scutul si au analizat atent problema au ajuns la concluzia ca trebuie schimbat jugul.
Am pus mai jos cateva poze facute la fata locului, intr-una din poze se vede si o gaura pe care au dat-o ei cu bormasina sa verifice cat din grosimea metalului era mancat de rugina. Mi-au aratat si documentul respectiv emis de Opel, in care se specifica cum trebuie investigata masina si ce masuri trebuie luate in functie de cat de grav e ruginit, daca aveti dubii in privinta constatarii sa cereti documentul respectiv.
Mi-au comandat piesele si cand ajung o sa merg sa schimbe tot jugul.
Au fost foarte amabili si binevoitori baietii de la servie, tot respectul.
Bafta sa aveti!
Sabin
azi am fost la AutoGlobus pentru constatare, prima data mi-au spus ca masinile care au venit pana acum la ei cu problema asta au fost doar tratate antirugina si revopsite, dar apoi, cand au dat jos scutul si au analizat atent problema au ajuns la concluzia ca trebuie schimbat jugul.
Am pus mai jos cateva poze facute la fata locului, intr-una din poze se vede si o gaura pe care au dat-o ei cu bormasina sa verifice cat din grosimea metalului era mancat de rugina. Mi-au aratat si documentul respectiv emis de Opel, in care se specifica cum trebuie investigata masina si ce masuri trebuie luate in functie de cat de grav e ruginit, daca aveti dubii in privinta constatarii sa cereti documentul respectiv.
Mi-au comandat piesele si cand ajung o sa merg sa schimbe tot jugul.
Au fost foarte amabili si binevoitori baietii de la servie, tot respectul.
Bafta sa aveti!
Sabin
- tomytagabi
- *
- 23 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2002
- Prahova
tomytagabi
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salutare,
Astazi am aflat si eu despre acest subiect si am completat formularul de la dealerul local DIBas. In max 10 min m-au sunat, mi-au cerut seria sasiu si apoi mi-au confirmat ca ma incadrez in acest "program". M-am programat maine de la 8 pt verificare.
Acum sa vedem daca este de schimbat sau "lustruit".
Multumirii celui care a avut initiativa acestui post.
Va tin la curent cu evenimentele.
Astazi am aflat si eu despre acest subiect si am completat formularul de la dealerul local DIBas. In max 10 min m-au sunat, mi-au cerut seria sasiu si apoi mi-au confirmat ca ma incadrez in acest "program". M-am programat maine de la 8 pt verificare.
Acum sa vedem daca este de schimbat sau "lustruit".
Multumirii celui care a avut initiativa acestui post.
Va tin la curent cu evenimentele.
- JAC2.00tdi
- ****
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
sabin_84
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
JAC2.00tdi a scris:@sabin 84 ce bine era daca erai inspirat sa ceri acel document sa-l postezi si la noi pe topic. Poate pe viitor va fi cineva inspirat sa o faca...
In mai am sa ma programenz si eu la o costatare desi din cate imi aduc aminte nu era ruginit nimic pe dedesubt...
In mai am sa ma programenz si eu la o costatare desi din cate imi aduc aminte nu era ruginit nimic pe dedesubt...
Salut,
l-am cerut, raspunsul lor: "Va pot arata ce scrie in el dar nu-l puteti lua acasa."
Spor!
- JAC2.00tdi
- ****
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat