ipais
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2011
- Mesaj Privat
Sunt un proaspat posesor al unui frontera 2.2 dti 16v din 2001, 160000 km. Foarte proaspat si foarte incantat.
Masina e ok, dar am observat o problema care ma ingrijoreaza: la frana de motor scoate un fum destul de dens si negru. Doar la frana de motor si asta cam la orice viteza, dar cam la 2000 de ture, spre exemplu la coborarea unei pante sau asa...
Am fost la cineva cu un tester (dar care nu avea tocmai softul potrivit) si la inceput a aparut o "eroare" legata de egr, dar care la o a doua accesare nu a mai aparut.
Poate cineva a mai avut problema asta sau stie o rezolvare (mi-ar fi cam ciuda sa platesc inca un tester fara un rezultat concret).
MULTUMESC!
Masina e ok, dar am observat o problema care ma ingrijoreaza: la frana de motor scoate un fum destul de dens si negru. Doar la frana de motor si asta cam la orice viteza, dar cam la 2000 de ture, spre exemplu la coborarea unei pante sau asa...
Am fost la cineva cu un tester (dar care nu avea tocmai softul potrivit) si la inceput a aparut o "eroare" legata de egr, dar care la o a doua accesare nu a mai aparut.
Poate cineva a mai avut problema asta sau stie o rezolvare (mi-ar fi cam ciuda sa platesc inca un tester fara un rezultat concret).
MULTUMESC!
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
ipais
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2011
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Am asteptat cu nerabdare
Baiu e ca am fost la OPEL sibiu, si au pus masina pe tester. Spre deosebire de prima testare, acum nu a mai aparut nici o eroare pe EGR. EI spun ca pompa de injectie, de la 2000 pana la 2200 de ture nu functioneaza corect. Dar asta ma nedumereste, pentru ca masina trage ff bine, nu scoate fum in sarcina, nu consuma mult, doar in intervalul ala in frana de motor si la liber scoate fum.
Pe de alta parte, dealerul de la care am cumparat masina din germania (acum 2 luni) spune ca pompa de injectie e noua.
Nici nu mai stiu unde sa ma duc. Astia de la opel au spus scurt 8300 de lei si gata.
MAI ASTEPT SFATURI DE LA VOI!
Baiu e ca am fost la OPEL sibiu, si au pus masina pe tester. Spre deosebire de prima testare, acum nu a mai aparut nici o eroare pe EGR. EI spun ca pompa de injectie, de la 2000 pana la 2200 de ture nu functioneaza corect. Dar asta ma nedumereste, pentru ca masina trage ff bine, nu scoate fum in sarcina, nu consuma mult, doar in intervalul ala in frana de motor si la liber scoate fum.
Pe de alta parte, dealerul de la care am cumparat masina din germania (acum 2 luni) spune ca pompa de injectie e noua.
Nici nu mai stiu unde sa ma duc. Astia de la opel au spus scurt 8300 de lei si gata.
MAI ASTEPT SFATURI DE LA VOI!
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
ipais a scris:Multumesc pentru raspuns. Am asteptat cu nerabdare
Baiu e ca am fost la OPEL sibiu, si au pus masina pe tester. Spre deosebire de prima testare, acum nu a mai aparut nici o eroare pe EGR. EI spun ca pompa de injectie, de la 2000 pana la 2200 de ture nu functioneaza corect. Dar asta ma nedumereste, pentru ca masina trage ff bine, nu scoate fum in sarcina, nu consuma mult, doar in intervalul ala in frana de motor si la liber scoate fum.
Pe de alta parte, dealerul de la care am cumparat masina din germania (acum 2 luni) spune ca pompa de injectie e noua.
Nici nu mai stiu unde sa ma duc. Astia de la opel au spus scurt 8300 de lei si gata.
MAI ASTEPT SFATURI DE LA VOI!
Baiu e ca am fost la OPEL sibiu, si au pus masina pe tester. Spre deosebire de prima testare, acum nu a mai aparut nici o eroare pe EGR. EI spun ca pompa de injectie, de la 2000 pana la 2200 de ture nu functioneaza corect. Dar asta ma nedumereste, pentru ca masina trage ff bine, nu scoate fum in sarcina, nu consuma mult, doar in intervalul ala in frana de motor si la liber scoate fum.
Pe de alta parte, dealerul de la care am cumparat masina din germania (acum 2 luni) spune ca pompa de injectie e noua.
Nici nu mai stiu unde sa ma duc. Astia de la opel au spus scurt 8300 de lei si gata.
MAI ASTEPT SFATURI DE LA VOI!
Astia de la Opel ar spune orice ... sa iti explice cum pompa functioneaza bine in rest dar de la 2000 la 2200 RPM nu merge cum trebuie ...
Si ce anume face de nu merge bine? Baga mai multa motorina decat trebuie si de aia da fum? Pai daca nu merge cum baga mai mult? Explicatii si solutii de reprezentanta ... ce sa mai ... ne meritam soarta!
ipais
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2011
- Mesaj Privat
bazare a scris:
Astia de la Opel ar spune orice ... sa iti explice cum pompa functioneaza bine in rest dar de la 2000 la 2200 RPM nu merge cum trebuie ...
Si ce anume face de nu merge bine? Baga mai multa motorina decat trebuie si de aia da fum? Pai daca nu merge cum baga mai mult? Explicatii si solutii de reprezentanta ... ce sa mai ... ne meritam soarta!
ipais a scris:Multumesc pentru raspuns. Am asteptat cu nerabdare
Baiu e ca am fost la OPEL sibiu, si au pus masina pe tester. Spre deosebire de prima testare, acum nu a mai aparut nici o eroare pe EGR. EI spun ca pompa de injectie, de la 2000 pana la 2200 de ture nu functioneaza corect. Dar asta ma nedumereste, pentru ca masina trage ff bine, nu scoate fum in sarcina, nu consuma mult, doar in intervalul ala in frana de motor si la liber scoate fum.
Pe de alta parte, dealerul de la care am cumparat masina din germania (acum 2 luni) spune ca pompa de injectie e noua.
Nici nu mai stiu unde sa ma duc. Astia de la opel au spus scurt 8300 de lei si gata.
MAI ASTEPT SFATURI DE LA VOI!
Baiu e ca am fost la OPEL sibiu, si au pus masina pe tester. Spre deosebire de prima testare, acum nu a mai aparut nici o eroare pe EGR. EI spun ca pompa de injectie, de la 2000 pana la 2200 de ture nu functioneaza corect. Dar asta ma nedumereste, pentru ca masina trage ff bine, nu scoate fum in sarcina, nu consuma mult, doar in intervalul ala in frana de motor si la liber scoate fum.
Pe de alta parte, dealerul de la care am cumparat masina din germania (acum 2 luni) spune ca pompa de injectie e noua.
Nici nu mai stiu unde sa ma duc. Astia de la opel au spus scurt 8300 de lei si gata.
MAI ASTEPT SFATURI DE LA VOI!
Astia de la Opel ar spune orice ... sa iti explice cum pompa functioneaza bine in rest dar de la 2000 la 2200 RPM nu merge cum trebuie ...
Si ce anume face de nu merge bine? Baga mai multa motorina decat trebuie si de aia da fum? Pai daca nu merge cum baga mai mult? Explicatii si solutii de reprezentanta ... ce sa mai ... ne meritam soarta!
Pai si eu simt chestia asta pe pielea mea, dar ce sa fac sa rezolv problema? Am scris aici in speranta ca cineva este un "impatimit" al problemelor nerezolvate la reprezentanta si poate fug si in alt judet sa rezolv treaba. Oricum, problema mea devine tot mai groasa si consistenta...astept documentele de la handler, care zice ca pompa de injectie e nous, sa ma duc la opel cu ele si sa vad ce mai spun atunci, sau daca tot asa o tin, daca pot sa trimit pompa la garantie.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
ipais
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2011
- Mesaj Privat