- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Am montat releul suplimentar de actionare a bujiilor, intra bujiile de fiecare data cand pornesc motorul dar am constatat ca ceasul de la bord nu mai indica temperatura motorului.
Momentan nu-mi da nici o eroare in bord.
Ce pot sa fac in acest caz?
Rog pe cei care au montat releul sa-mi spuna daca au avut si ei aceeasi problema.
Va multumesc.
Momentan nu-mi da nici o eroare in bord.
Ce pot sa fac in acest caz?
Rog pe cei care au montat releul sa-mi spuna daca au avut si ei aceeasi problema.
Va multumesc.
- dr_seby2000
- **
- 145 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Bihor
dr_seby2000
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
vutzu
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2009
- Mesaj Privat
- cioby
- OP
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
vutzu
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2009
- Mesaj Privat
- cioby
- OP
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
vutzu
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2009
- Mesaj Privat
- cioby
- OP
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
vutzu
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2009
- Mesaj Privat
prima data desfacem valvula EGr dupa tutorial de ma sus
dupa aceea urmeaza curatarea admisiei dupa tutorialul de jos
odata totul montat e nevoie de 2 persoane , unul sa slabeasca suruburile de conductele de motorina si unu sa ii dea cheie intr-un interval de 10-30 de sunde ca sa nu omoram bateria. cand iasa motorina se strag suruburile si se incerca o pornire normala. nu este necesar sa desfacem toate suruburile de la conductele de motorina. va las inca o poza ci garniturile vechi de la admisie
sper sa va fie de folos
dupa aceea urmeaza curatarea admisiei dupa tutorialul de jos
odata totul montat e nevoie de 2 persoane , unul sa slabeasca suruburile de conductele de motorina si unu sa ii dea cheie intr-un interval de 10-30 de sunde ca sa nu omoram bateria. cand iasa motorina se strag suruburile si se incerca o pornire normala. nu este necesar sa desfacem toate suruburile de la conductele de motorina. va las inca o poza ci garniturile vechi de la admisie
sper sa va fie de folos
vutzu
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2009
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- cioby
- OP
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dany_ionutz
- **
- 458 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Suceava
dany_ionutz
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
dany_ionutz a scris:Am fost si eu astazi cu masina la inca un tester(al 4-lea)si si toti spun alceva.Unul mi-a zis ca e senzorul barometric-schimbat,altul ca e de la cheie-folosit rezerva aceleasi simtome.Asta am fost la reprezentanta si mi-au zis ca EGR-ul ar ramane cateodata pe deschis si de aia imi da in nas.Nu mai stiu ce sa cred.Erorile peste tot sunt aceleasi:
P0400-F8=Exhaust Gas Recirculation Valve FeedBack Signal Manufaction
P0400=Exhaust Gas Recirculation Flowe Insuficient Detected
Voi ce parere aveti?sa fie din Egr sau e altceva?
P0400-F8=Exhaust Gas Recirculation Valve FeedBack Signal Manufaction
P0400=Exhaust Gas Recirculation Flowe Insuficient Detected
Voi ce parere aveti?sa fie din Egr sau e altceva?
Ce am observat des e ca imi da in nas si apare cheita cand se incalzeste motorul(cam dupa 70-80 de grade).Cand e rece trage ok
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-21456
- **
- 106 mesaje
- din 09 Aug 2008
deleted-21456
- Mesaje scrise: 106
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2008
- Mesaj Privat
dany_ionutz a scris:
Ce am observat des e ca imi da in nas si apare cheita cand se incalzeste motorul(cam dupa 70-80 de grade).Cand e rece trage ok
dany_ionutz a scris:Am fost si eu astazi cu masina la inca un tester(al 4-lea)si si toti spun alceva.Unul mi-a zis ca e senzorul barometric-schimbat,altul ca e de la cheie-folosit rezerva aceleasi simtome.Asta am fost la reprezentanta si mi-au zis ca EGR-ul ar ramane cateodata pe deschis si de aia imi da in nas.Nu mai stiu ce sa cred.Erorile peste tot sunt aceleasi:
P0400-F8=Exhaust Gas Recirculation Valve FeedBack Signal Manufaction
P0400=Exhaust Gas Recirculation Flowe Insuficient Detected
Voi ce parere aveti?sa fie din Egr sau e altceva?
P0400-F8=Exhaust Gas Recirculation Valve FeedBack Signal Manufaction
P0400=Exhaust Gas Recirculation Flowe Insuficient Detected
Voi ce parere aveti?sa fie din Egr sau e altceva?
Ce am observat des e ca imi da in nas si apare cheita cand se incalzeste motorul(cam dupa 70-80 de grade).Cand e rece trage ok
Cand apare martorul masina cu cheita si motorul nu mai trage, opreste pe dreapta, cu motorul pornit scoate capacul de plastic de la EGR si ai sa vezi ca acesta este blocat pe deschis. Solutia? Curata supapa EGR si greseaza cu LOCTITE 8151 si nu mai ai probleme. Eu am dat cu WD40 si dupa 5-6 zile se intampla acelas lucru, adica nu trecea de 2500 rotatii/min. Sau scchimba EGR-ul.
- dany_ionutz
- **
- 458 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Suceava
dany_ionutz
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
scoate capacul de plastic de la EGR-te referi la capacul mare de plastic de pe motor?Am curatat egr-ul de mai multe ori.in primele dati dupa ce il curateam mergea bine un timp,dar acum nu mai are nici un efect.Merge ok,doar ca cateodata imi da in nas,atunci opresc si pornesc motorul si cheita dispare,iar masina trage ok.Sau in alte dati cand observ ca se aprinde cheita,i-au piciorul repede de pe acceleratie si se stinge martorul singur.Am sa schimb egr-ul
- cioby
- OP
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Fratilor ajutati-ma cu un sfat.
Mi-a aparut masina cu cheita si am facut o diagnoza cu OP COM.
In uram diagnozei mi-au aparut uramatoarele erori:
-la prima diagnoza
(5A) - Nu e prezent
P0070 - Senzor temperaturã aer ambiant - defect
(71) - Nu e prezent
P0500 - <cod necunoscut>
(FC) - Nu e prezent
P1811 - Semnal cuplu motor - incorect (CAN)
(7F) - Nu e prezent
P0500 - Indicaþia de vitezã nu corespunde turaþiei de motor ºi cantitãþii injectate
(7F) - Nu e prezent
P1811 - Semnal cuplu motor - incorect (CAN)
(72) - Prezent
U2108 - CAN-bus - nu este comunicare spre ABS/TC
(00) - Nu e prezent
U2139 - CAN bus nu comunicã cu CIM (modul coloanã de direcþie)
(00) - Nu e prezent
apoi am sters codurile de eroare si iar am facut diagnoza in urm acareia au aparut urmatoarele:
U2103 - Nu este comunicare cu CAN-bus(vitezã mare)
(00) - Nu e prezent
U2108 - CAN-bus - nu este comunicare cu ABS
(00) - Nu e prezent
P0500 - Semnal vitezã vehicul - nu este la valoarea normalã
(71) - Nu e prezent
U2139 - Semnalul primit de la CIM este incorect (modulul coloanei de direcþie)
(71) - Nu e prezent
U2108 - CAN-bus - nu este comunicare cu ABS
(7F) - Nu e prezent
iar la ultima diagnoza a aparut urmatoarea eroare:
U2105 - Date de la ECM sunt nevalide (modulul de control al motorului)
(72) - Prezent
Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz?
Unde este problema?
Va multumesc
Mi-a aparut masina cu cheita si am facut o diagnoza cu OP COM.
In uram diagnozei mi-au aparut uramatoarele erori:
-la prima diagnoza
(5A) - Nu e prezent
P0070 - Senzor temperaturã aer ambiant - defect
(71) - Nu e prezent
P0500 - <cod necunoscut>
(FC) - Nu e prezent
P1811 - Semnal cuplu motor - incorect (CAN)
(7F) - Nu e prezent
P0500 - Indicaþia de vitezã nu corespunde turaþiei de motor ºi cantitãþii injectate
(7F) - Nu e prezent
P1811 - Semnal cuplu motor - incorect (CAN)
(72) - Prezent
U2108 - CAN-bus - nu este comunicare spre ABS/TC
(00) - Nu e prezent
U2139 - CAN bus nu comunicã cu CIM (modul coloanã de direcþie)
(00) - Nu e prezent
apoi am sters codurile de eroare si iar am facut diagnoza in urm acareia au aparut urmatoarele:
U2103 - Nu este comunicare cu CAN-bus(vitezã mare)
(00) - Nu e prezent
U2108 - CAN-bus - nu este comunicare cu ABS
(00) - Nu e prezent
P0500 - Semnal vitezã vehicul - nu este la valoarea normalã
(71) - Nu e prezent
U2139 - Semnalul primit de la CIM este incorect (modulul coloanei de direcþie)
(71) - Nu e prezent
U2108 - CAN-bus - nu este comunicare cu ABS
(7F) - Nu e prezent
iar la ultima diagnoza a aparut urmatoarea eroare:
U2105 - Date de la ECM sunt nevalide (modulul de control al motorului)
(72) - Prezent
Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz?
Unde este problema?
Va multumesc
- dany_ionutz
- **
- 458 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Suceava
dany_ionutz
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat