danutz a scris:Problema s-a rezolvat,pe rand am incercat sa scot una din valve,cea dinspre masca ,nu am reusit imi era teama sa trag cu putere,deci am apelat la mecanicul meu,dupa ce le-a scos pe amandoua le-am analizat si pot spune ca sitele erau curate DAR exista o pastila in fata acelei sonde care se misca in sus si jos iar sitele se misca in jurul axului propiu,acea pastila era blocata nu se mai misca deloc iar sitele erau si ele blocate,sitele erau curate,nu existau impuritati doar pe axul sitelor erau urme de frecare normale zic eu pana la urma.Cele doua valve sau ce sunt au costat 9 milioane 2 bucati noi originale gm,dupa aceasta operatiune am decis sa nu mai folosesc uleiul gm 5w30 mai mult de 5 mii km si sa trec pe un castrol 5w40 ,am sa revin cu niste poze ,pe rand la cele doua supape schimbate
Salutare,
O rugaminte la voi, am fost cu masina la service opel, si au confirmat problema cu cele doua valve sau ce sunt ele, trebuie sa le inlocuiesc. Mi-au facut si un pret / bucata, 530lei TVA inclus, originale GM garantie 2 ani. Din mesajul lui danutz reise ca pe el l-au costat 450/ buc. Adica se poate sa se fi scumpit? sau service-ul unde am fost eu si-a pus un alt adaos? Aveti voi o recomandare, alternativa piese originale GM?