Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • totolino82

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2011

  • Mesaj Privat
danutz a scris:pot oferii una din ele pt a se face proba ,pt a se vedea care dintre cele doua este defecta,


La mine este clar ca este cea din fata, cum o decuplez zgomotul inceteaza, nicio reactie la cea din spate.
Oricum multumesc frumos pt. ajutor!
Sincer, tu de ce ai preferat sa le schimbi? adica sa inteleg ca este cea mai bun solutie?
Skip ads

  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
am preferat sa le schimb pentru ca sunt adeptul lucrurilor noi.Am observat ca in 90% din cazuri cea dinspre radiator s-a stricat,asa ca cea buna am pastrat-o.
  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am aceeasi problema ca si Danutz.am insignia 2010 A18XEr.10300 kmMasina suna asa de noua dar initial am crezut ca e normal.Inainte am avut vectra diesel.Insa gandindu-ma mai bine inainte de vectra am avut logan benzina si nu suna asa.Am gasit ceva de la GM ca un racord de la filtru de aer nu e buna si ca apar "rattling sau klnocking noises"Mi-au schimbat racordul dar masina face la fel, doar la ralanti si dupa ce se incalzeste.,parca se aude mai bine din interior.Nu mai spun ca azi mi-au schimbat termostatul si scum imi tot scrie coolant level low.Pe mine ma ingrijoreaza sunetul ala.Initial au zis ca sunt tachetii, dar nu stiu ce sa cred.Nu e normal sa sune asa.Poate ma sfatuiti si pe mine.Mersi.


Ultima modificare făcută de vectragts1 la Lun 11 Apr, 2011 7:19 pm
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
din ce stiu eu si din ce mi-au spus si mie baietii de pe forum cat si mecanicul faza cu tachetii e putin probabil deoarece ei se incarca cu ulei si sunt tinuti sub presiune,zgomotul de tacheti creste in intensitate odata cu turatia motorului,incearca sa scoti acele mufe pe rand de la fiecare senzor si vezi cand zgomotul nu mai exista.Atentie masina o sa inregistreze o eroare cand vei scoate mufele in timpul functionarii,daca esti din bucuresti te pot ajuta cu una sa probezi
  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc, din pacate sunt din Cluj si masina e in garantie.O sa merg la ei si le spun eu ce sa faca.Sper sa fie de acord.Astea sunt valve de admisie si evacuare?
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Motoarele astea nu au tacheti hidraulici. Reglajul supapelor se face prin inlocuirea unor pastile cu unele de dimensiune adecvata dupa masurarea jocului si a pastilei existente. La fel e la majoritatea motocicletelor. Practic nu e nevoie de reglaj foarte mult timp.
Coolant level low are legatura cu nivelul lichidului in vasul de expansiune. Vezi daca e ok senzorul sau daca are mufa conectata. Nu are legatura cu termostatul.
  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
cristidb a scris:Motoarele astea nu au tacheti hidraulici. Reglajul supapelor se face prin inlocuirea unor pastile cu unele de dimensiune adecvata dupa masurarea jocului si a pastilei existente. La fel e la majoritatea motocicletelor. Practic nu e nevoie de reglaj foarte mult timp.
Coolant level low are legatura cu nivelul lichidului in vasul de expansiune. Vezi daca e ok senzorul sau daca are mufa conectata. Nu are legatura cu termostatul.


Pai mi-au schimbat azi termostatul si i-am vazut turand lichid cu o galeata.Am verificat si lichidul e intr-adevar sub nivel.Era capota ridicata dar am vazut ca turnau.eram in spate si priveam printr-un geam.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
S-a umplut circuitul dupa ce ai mai circulat tu cu ea. E normal, sa nu crezi ca-ti turnau pe langa Laughing

Completeaza la nivel si gata.
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
nu revin la problema tachetilor pt ca fiecare intelege si stie ce stie,ideea cu nivelul lichidului de racire si anume ca trebuie complectat e corecta mai ales ca-ti si spune singura masina,eu revin la problema zgomotului de motor diesel desi tu ai benzina,observi in topic mai sus ca sunt si niste poze cu cele doua piese care in limba romana le-am traduce senzori axe came,roaga oamenii din service sa le verifice.
  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru sfaturi.Am sa trec pe acolo astazi.
  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Au scos pe rand senzorii de la distributia variabila.au zis ca au mai schimbat asa ceva, dar la mine zgomotul persista deci nu sunt alea de vina.repet la mine zgomtul , pacanitul sau cum sa-i mai zic se aude mai mult din interor.Au zis ca daca apar altii cu motoare la fel se mai uita.M-am urcat intr-un astra 1.8 si inauntru nu se auzea nimic.Nu stiu ce sa mai cred.Apropo, cand au scos senzorii de la distributie nu a aparut nici o eroare in bord.Si i-au scos sub privirea mea. Twisted Evil Evil or Very Mad Evil or Very Mad
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
eroarea respectiva nu apare in bord,nu o afiseaza intr-un fel anume ci iti poti da seama doar cu diagnoza sau daca nu se stinge masina cu cheie,normal cand pui contactul masina cu cheita se stinge ,daca ai o eroare acel martor se stinge dupa ce ai pornit motorul.
  • totolino82

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2011

  • Mesaj Privat
danutz a scris:Problema s-a rezolvat,pe rand am incercat sa scot una din valve,cea dinspre masca ,nu am reusit imi era teama sa trag cu putere,deci am apelat la mecanicul meu,dupa ce le-a scos pe amandoua le-am analizat si pot spune ca sitele erau curate DAR exista o pastila in fata acelei sonde care se misca in sus si jos iar sitele se misca in jurul axului propiu,acea pastila era blocata nu se mai misca deloc iar sitele erau si ele blocate,sitele erau curate,nu existau impuritati doar pe axul sitelor erau urme de frecare normale zic eu pana la urma.Cele doua valve sau ce sunt au costat 9 milioane 2 bucati noi originale gm,dupa aceasta operatiune am decis sa nu mai folosesc uleiul gm 5w30 mai mult de 5 mii km si sa trec pe un castrol 5w40 ,am sa revin cu niste poze ,pe rand la cele doua supape schimbate


Salutare,
O rugaminte la voi, am fost cu masina la service opel, si au confirmat problema cu cele doua valve sau ce sunt ele, trebuie sa le inlocuiesc. Mi-au facut si un pret / bucata, 530lei TVA inclus, originale GM garantie 2 ani. Din mesajul lui danutz reise ca pe el l-au costat 450/ buc. Adica se poate sa se fi scumpit? sau service-ul unde am fost eu si-a pus un alt adaos? Aveti voi o recomandare, alternativa piese originale GM?
  • totolino82

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am rezolvat, am inlocuit cele doua piese, acum totul este ok. sper sa nu mai apara acel zgomot.

Salutare,
O rugaminte la voi, am fost cu masina la service opel, si au confirmat problema cu cele doua valve sau ce sunt ele, trebuie sa le inlocuiesc. Mi-au facut si un pret / bucata, 530lei TVA inclus, originale GM garantie 2 ani. Din mesajul lui danutz reise ca pe el l-au costat 450/ buc. Adica se poate sa se fi scumpit? sau service-ul unde am fost eu si-a pus un alt adaos? Aveti voi o recomandare, alternativa piese originale GM?[/quote]
  • MarianS2008

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,
Sunt posesorul din 2008 al unui Opel Astra H 1.6, Z16XER. Problema pe care o discutati, o am si eu la aceasta masina, adica: zgomot de diesel la motor pe benzina. Schimbarea electrovalvelor de admisie si evacuare s-a facut din 2010, insa zgomotul a reaparut, cat si lipsa de putere, asa cum am sesizat cand am luat masina. Defectul a reaparut si la altcineva dupa inlocuirea electrovalvelor, sau are acest zgomot la acest tip de motor si a remediat in alt fel? Multumesc si astept raspunsuri.
  • gigid100

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema la un Astra H - Z16XER din dec 2008 si 38.000 km: dupa ce se incalzeste motorul, la relanti, face un zgomot asemanator cu cel de diesel. Daca o urc putin cu 2-300 ture nu se mai aude. Eu n-am obserbat si pierdere (cel putin semnificativa) de putere de cand am sesizat zgomotul.
Reviziile le-am facut la 14.500 si 29.000 km la opel cu ulei-ul GM 5w30
Am fost la service opel si de acolo mi-au zis, dupa ce au pus testerul pe ea, ca trebuie schimbate pinionul si valva de la axa cu came. Miercuri am programare sa schimbe piesele astea. Am inteles ca trebuie data distributia jos pentru operatiunea asta si ca dureaza 4-5 ore...
Sper sa scap de problema. Revin cu amanunte dupa reparatie.

PS: Stiti cumva care e ultima versiune de soft pentru modelul asta? (In menuiul ascuns imi zice ca am soft din 04.2007 exista ceva mai nou?)
  • gigid100

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ieri am verificat si ce coduri de eroare am cu metoda pseudo-agrafa si era inregistrat codul P0011 "A Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance (Bank 1) ".
Azi cand am lasat masina la service am intrebat si tot codul asta l-au vazut si ei cand au facut diagnosticarea.
Sper sa se rezolve problema dupa schimpul valvei si pinionului. O sa revin dupa ce iau masina de la ei si ii fac o tura sa vad cum merge.
  • eugenica

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2010

  • Mesaj Privat
[quote="gigid100"]Am si eu aceeasi problema la un Astra H - Z16XER din dec 2008 si 38.000 km: dupa ce se incalzeste motorul, la relanti, face un zgomot asemanator cu cel de diesel. Daca o urc putin cu 2-300 ture nu se mai aude. Eu n-am obserbat si pierdere (cel putin semnificativa) de putere de cand am sesizat zgomotul.
Reviziile le-am facut la 14.500 si 29.000 km la opel cu ulei-ul GM 5w30
Am fost la service opel si de acolo mi-au zis, dupa ce au pus testerul pe ea, ca trebuie schimbate pinionul si valva de la axa cu came. Miercuri am programare sa schimbe piesele astea. Am inteles ca trebuie data distributia jos pentru operatiunea asta si ca dureaza 4-5 ore...
Sper sa scap de problema. Revin cu amanunte dupa reparatie.


Salut, gigid100, am aceasi problema ca si tine, acelasi motor, 36000 Km , am fost astazi in service, au dat jos capacul de la distributie si au spus ca e posibil sa fie de la pinionul (fulia) de la axa cu came de la evacuare, nu si de valva (nu stiu care este asta). Tu ai rezolvat? cat te-a ajuns reparatia si bineinteles daca aia a fost cauza?
Numai bine
  • adi_iacob

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ma ia groaza la ceea ce citesc aici. Sa fie calitatea uleiului de vina pentru problemele cu valva mai sus amintita? inseamna ca uleiul din Romania e varza...
Am peste 51 de mii de km dar nu am patit ce descrieti voi acolo, inca. Motorul e mai silentios la relanti cand se incalzeste. Folosit Ulei GM original din fabrica, apoi 2 schimburi cu ulei ELF (asa au decis baietii de la service, nu aveam cum sa argumentez ca nu e bun, ei efectuau garantia) iar ultimul facut in septembrie anul asta cu Castrol 5W30 luat dintr-un magazin din Belgia apartinand Unchiului Sam (cu ajutorul unuia dintre baietii in uniforma ai unchesului, evident, eu nu aveam ce sa caut acolo!) toate uleiurile au fost 5W30 si GM si Elf Solaris pus de reprezentanta Opel din Mons. Not a problem at all, so far...
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Probabil unele piese au probleme. Motoarele astea s-au vandut destul de bine si totusi destul de putine au problema asta. Si alti producatori mai au avut belele cu fuliile defazoare. Oricum nu e extraordinar de scumpa reparatia.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR