- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
mda, i-am sunat pe aia sa le zic ca am prea mult ulei si ca WTF? imi repara o chestie si imi strica alta. Anyhow, tipul a zis ca o sa vorbeasca cu mecanicii sa vada cam pe unde ar putea curge si cam cand au timp de mine. M-a sunat dupa 5 minute sa-mi zica ca mecanicul a mai pus vreo 300ml de ulei ca i s-a parut prea putin (am borcanul de ulei in portbagaj), dar a uitat sa scrie pe foaie sau sa-i zica. Anyhow... cumpara cineva un combo?, eu unu nu-l mai vreau, de fapt nu mai vreau masina, daca o mai tin putin albesc tot si imi cade si tot parul...
gennaro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salut.StefanTolos,nu fortez nicio nota,eu doar am zis ca nu mai era acolo topicul meu si nu am inteles de ce.Am intrat pe acest forum pentru a ma informa si a cere ajutor,nu doar pentru a ma afla in treaba.Daca vrei sa ma ajuti,ok,daca nu,o scot eu la capat cumva cu masina.Si de ce era subiectul inadecvat?In fine,s-a constatat ca problema ar fi din calculatorul masinii(din ce am inteles s-a ars pentru ca as avea o problema si cu bateria).Mi-a spus ca un calculator luat de la dezmembrari trebuie intai modificat pentru a functiona si acest lucru costa destul de mult.Acum daca ma poate ajuta cineva mai putin sensibil,cam cat costa un calculator de corsa c 1.3,si trebuie modificat unul din dezmembrari chiar daca e luat de la o masina identica?Eu imi cer scuze daca am gresit cu ceva si sper ca n-am mai suparat pe nimeni de data asta,nu asta era intentia mea.Poate ma ajuta cineva cu raspunsuri si sfaturi.Va multumesc.
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
@ gennaro
Ia legatura cu Mihai la www.ecu.ro
Il gasesti si pe forum sub numele de 1.7dti_edition2000
Ia legatura cu Mihai la www.ecu.ro
Il gasesti si pe forum sub numele de 1.7dti_edition2000
gennaro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
multumesc mult.masina asta imi scoate peri albi.o sa iau legatura cu el telefonic,insa nu stiu cu ce o sa ma poata ajuta,pentru ca eu nu sunt in Romania.acum am ajuns acasa de la mecanic,si dupa doua saptamani mi-a spus ca ma costa 1400 de euro calculator nou,sau 800 de euro la mana a doua.mi se pare exagerat pretul si i-am cerut masina.mi-a zis ca nu o are pentru ca el nu era capabil sa o faca si a trimis-o la alt service(fara ca eu sa stiu)si ca mi-o da maine.am incercat la mai multe dezmembrari si in cele din urma am gasit ceva,dar ii trebuie codul dupa al meu(in jur de 150 de euro au zis).dar nea' mecanicul asta a zis ca si daca il gasesc eu tot nu pot sa il folosesc pentru ca trebuie codat pentru masina mea si ca e foarte dificil.va rog,daca ati putea sa ma ajutati cu ceva sfaturi si informatii as fi recunoscator.va multumesc inca o data.
manuafk
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2011
- Mesaj Privat
- Viz
- ***
- 513 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 513
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Marian DRAGHICI
- *
- 1 mesaje
- din 10 Apr 2011
- Corsa 2008
- Bucuresti
Marian DRAGHICI
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2011
- Mesaj Privat
Am un Opel Corsa 1,3CDTI din 2008. In ianuarie, in saptamana aceea foarte umeda, am gasit bateria descarcata. Bateria este buna.
Am constatat urmatoarele:
- pompa de motorina ramane cuplata dupa scoaterea cheii de contact (acesta fiind motivul descarcarii bateriei);
- uneori, motorul nu se opreste, desi cheia este scoasa din contact (opresc "ciobaneste", plecare de pe loc cu frana apasata);
- ralantiul se duce la 1200-1300 rpm (atât in mers, cât si pe loc). In repaus: daca apas pe ambreiaj, ralantiul revine la 950 rpm, daca eliberez pedala, turatia creste iar la 1200 rpm;
Aceste trei probleme apar simultan, in perioadele de umezeala. Testele de calculator nu gasesc nici o eroare. ca sa nu am probleme, decuplez mereu bateria. daca este cald afara, nu sunt probleme.
Modelul OpelCorsa D (din 2008) este proiectat cu picioarele. Calculatorul este asezat sub parbriz, iar piesele din plastic pe care se scurge apa de pe parbriz au o scurgere proasta ( o gaurica mica) daca apa trece peste aceasta piesa, ajunge pe a doua piesa din plastic care nu are scurgere. In acest fel, apa ajunge pe calculator. Am gasit calculatorul "ud fleashca".
Am constatat urmatoarele:
- pompa de motorina ramane cuplata dupa scoaterea cheii de contact (acesta fiind motivul descarcarii bateriei);
- uneori, motorul nu se opreste, desi cheia este scoasa din contact (opresc "ciobaneste", plecare de pe loc cu frana apasata);
- ralantiul se duce la 1200-1300 rpm (atât in mers, cât si pe loc). In repaus: daca apas pe ambreiaj, ralantiul revine la 950 rpm, daca eliberez pedala, turatia creste iar la 1200 rpm;
Aceste trei probleme apar simultan, in perioadele de umezeala. Testele de calculator nu gasesc nici o eroare. ca sa nu am probleme, decuplez mereu bateria. daca este cald afara, nu sunt probleme.
Modelul OpelCorsa D (din 2008) este proiectat cu picioarele. Calculatorul este asezat sub parbriz, iar piesele din plastic pe care se scurge apa de pe parbriz au o scurgere proasta ( o gaurica mica) daca apa trece peste aceasta piesa, ajunge pe a doua piesa din plastic care nu are scurgere. In acest fel, apa ajunge pe calculator. Am gasit calculatorul "ud fleashca".
- meloncristian
- *
- 5 mesaje
- din 18 Apr 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Bucuresti
meloncristian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salut, Cristi ma numesc si sunt noul posesor al unui Opel Corsa C 1.3 CDTI 2006. Pana acum am facut 100 km si am cateva intrebari pt. voi...daca aveti timp si chef sa-mi raspunde-ti v-asi ramane recunoscator:
-1 este adevarat ca motorul 1.3 CDTI este sensibil, pretentios, e facut de Fiat si are dublu ax cu came ?
-2 de ce se tureaza singur motorul dupa franare sau cand opresc la stop ? (se tureaza 1~2 secunde la 1200~1400)
-3 din cand in cand mi se stinge bordul, acele indicatoare de la turometru si vitezometru raman blocate, dispare kilometrajul...dupa cateva minute isi revin toate dar iar dispar/se blocheaza, iar revin la normal...care-i motivul ?
-4 stiu ca cei din clubul Opel beneficiaza de o verificare sau diagnosticare gratuia 1 data pe luna sau cam asa ceva...ce trebuie sa fac sa beneficiez si eu ?
-5 in ce perioade se fac intalnirile membrilor in oras ? sau cum se procedeaza...vreau a particip si eu.
E primul meu post aici si sper sa ajutati. Multumesc !
-1 este adevarat ca motorul 1.3 CDTI este sensibil, pretentios, e facut de Fiat si are dublu ax cu came ?
-2 de ce se tureaza singur motorul dupa franare sau cand opresc la stop ? (se tureaza 1~2 secunde la 1200~1400)
-3 din cand in cand mi se stinge bordul, acele indicatoare de la turometru si vitezometru raman blocate, dispare kilometrajul...dupa cateva minute isi revin toate dar iar dispar/se blocheaza, iar revin la normal...care-i motivul ?
-4 stiu ca cei din clubul Opel beneficiaza de o verificare sau diagnosticare gratuia 1 data pe luna sau cam asa ceva...ce trebuie sa fac sa beneficiez si eu ?
-5 in ce perioade se fac intalnirile membrilor in oras ? sau cum se procedeaza...vreau a particip si eu.
E primul meu post aici si sper sa ajutati. Multumesc !
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
1.Orice motor mic pe o masina este sensibil.(trebuie sa munceasca mai mult)
2.Cand apesi frana intra pompa de frana care pompeaza lichid si atunci motorul se forteaza mai mult deoarece a aparut un consumator de curent.Din moment ce dai drumul la frana, dureaza pana se trimite semnalul la ECU ca sa reduca turatiile si de aici lag`ul de timp in care motorul este mai turat.Desii 1400 i-mi pare cam mult.
3.Nu e normal.Posibil contacte slabe.
4.Urmaresti topicul lui maiandrei despre Service Opel si aflii cand se face si ii suni sa faci o programare.
5.In fiecare Joi incepand cu ora 6 in Tineretului(cauta topic intalniri Bucuresti pentru detalii) si in prima Sambata din luna.
La fel,pe forum exista o functie care se gaseste in partea dreapta sus si se numeste "Cauta".Acolo vei gasi raspuns la 90% din intrebari.Forumul are deja 7 ani in care foarte multe subiecte/probleme s-au discutat si ras-discutat.
Bine ai venit printre noi si speram sa stai cat mai mult!
2.Cand apesi frana intra pompa de frana care pompeaza lichid si atunci motorul se forteaza mai mult deoarece a aparut un consumator de curent.Din moment ce dai drumul la frana, dureaza pana se trimite semnalul la ECU ca sa reduca turatiile si de aici lag`ul de timp in care motorul este mai turat.Desii 1400 i-mi pare cam mult.
3.Nu e normal.Posibil contacte slabe.
4.Urmaresti topicul lui maiandrei despre Service Opel si aflii cand se face si ii suni sa faci o programare.
5.In fiecare Joi incepand cu ora 6 in Tineretului(cauta topic intalniri Bucuresti pentru detalii) si in prima Sambata din luna.
La fel,pe forum exista o functie care se gaseste in partea dreapta sus si se numeste "Cauta".Acolo vei gasi raspuns la 90% din intrebari.Forumul are deja 7 ani in care foarte multe subiecte/probleme s-au discutat si ras-discutat.
Bine ai venit printre noi si speram sa stai cat mai mult!
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
20.04.2011 02:51:47
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
20.04.2011 02:51:47
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
meloncristian a scris:Salut, Cristi ma numesc si sunt noul posesor al unui Opel Corsa C 1.3 CDTI 2006. Pana acum am facut 100 km si am cateva intrebari pt. voi...daca aveti timp si chef sa-mi raspunde-ti v-asi ramane recunoscator:
-1 este adevarat ca motorul 1.3 CDTI este sensibil, pretentios, e facut de Fiat si are dublu ax cu came ?
-2 de ce se tureaza singur motorul dupa franare sau cand opresc la stop ? (se tureaza 1~2 secunde la 1200~1400)
-3 din cand in cand mi se stinge bordul, acele indicatoare de la turometru si vitezometru raman blocate, dispare kilometrajul...dupa cateva minute isi revin toate dar iar dispar/se blocheaza, iar revin la normal...care-i motivul ?
-4 stiu ca cei din clubul Opel beneficiaza de o verificare sau diagnosticare gratuia 1 data pe luna sau cam asa ceva...ce trebuie sa fac sa beneficiez si eu ?
-5 in ce perioade se fac intalnirile membrilor in oras ? sau cum se procedeaza...vreau a particip si eu.
E primul meu post aici si sper sa ajutati. Multumesc !
-1 este adevarat ca motorul 1.3 CDTI este sensibil, pretentios, e facut de Fiat si are dublu ax cu came ?
-2 de ce se tureaza singur motorul dupa franare sau cand opresc la stop ? (se tureaza 1~2 secunde la 1200~1400)
-3 din cand in cand mi se stinge bordul, acele indicatoare de la turometru si vitezometru raman blocate, dispare kilometrajul...dupa cateva minute isi revin toate dar iar dispar/se blocheaza, iar revin la normal...care-i motivul ?
-4 stiu ca cei din clubul Opel beneficiaza de o verificare sau diagnosticare gratuia 1 data pe luna sau cam asa ceva...ce trebuie sa fac sa beneficiez si eu ?
-5 in ce perioade se fac intalnirile membrilor in oras ? sau cum se procedeaza...vreau a particip si eu.
E primul meu post aici si sper sa ajutati. Multumesc !
Bine ai venit pe forum. Si cat mai multi kilometri fara probleme.
Motorul este unul foarte fiabil si nu este mai pretentios decat alt common rail. E facut de fiat, dar fiat face motoare destul de reusite, asezarea lui in opel e cam de rahat, si totul este inghesuit si inaccesibil, dar in rest nu e pretentios. Vezi ca e motor de turatie, deci dupa ce se incalzeste, dute pana in 3000ture fara frica, caci ii place, si incearca sa-l scoti din bucuresti odata la cateva saptamani si sa-l turezi mai tare (3000-3500) ca sa fii sigur ca nu ti se infunda pe acolo admisia de la calamina din motorina proasta de romania (poti iesi si noaptea in weekend cu el prin bucuresti, si dupa ce ti se incalzeste motorul sa mergi cu el mai turat, gen a 3-a cu 3000 ture), caci dieselurile se distrub din cauza mersului batranesc.
Pune motorina buna, schimba filtrele si restul consumabilelor la timp, si motorul te va tine o viata.
Punctul 2 nu e normal deloc, am acelasi motor iar cand sunt la stop motorul sta sub 1000ture mereu, deci ce zici tu nu e normal. Nu cumva ai filtru de particole pe el si se regenereaza? (eu unu n-am, dar stiu ca daca aia si se regenereaza, se tureaza singur la relanti).
3. Pune mana si cauta pe forum, nu e normal ce se intampla.
4. nu stiu
5. pune mana si cauta pe forum, intalniri club opel bucuresti.
Din pacate, nu te va ajuta lumea cu raspunsuri la intrebarile tale, trebuie sa cauti, si asta din 2 motive, unii oameni s-au chinuit sa scrie in diferite topicuri despre probleme si solutii, iar tu vrei sa ti se spuna in topicul despre motor de ce nu-ti merge turometrul. 2. Daca vei cauta problema ta, vei gasi un topic cu zeci de raspunsuri, si s-ar putea ca acolo sa fie mai multe solutii, iar noi aici sa nu ti le dam pe toate, iar in acelasi timp, pastrezi rezolvarea la o problema (gen ceasuri care se blocheaza) intr-un singur loc, foarte usor de gasit.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
nu mai pot edita mesajul de mai sus.
Bluecorsa, multumesc pentru indrumarea de curatare a EGR-ului, nu ti-am folosit tutorialul caci uitasem sa-l printez si la garanjul la care il demondam nu aveam net, anyhow, tipul care m-am ajutat se pricepea cat de cat, si am reusit sa dam jos EGR-ul si admisia, supapa egr se bloca putin, acum merge ca unsa, am scos din admisie vreo 2 cani de moloz si acum masina merge mai bine, dar nu e vindecata, tot mai fumeaza putin, iar din cand in cand tot mai pierd pentru o fractiune de secunda puterea, iar atunci se vede putin un norisor mic si negru in oglinda, dar fata de ce era in spatele meu inainte (nu vedeam in spate) e mic copil, caci cand am mers la garaj, 35km pe dealuri, am zis ca nu ajung cu ea acolo. separatorul de ulei nu am mai avut timp sa-l curatat sau sa ne uitam la el, deja aveam vreo 11 ore de munca si nu mai aveam chef. I-am injurat foarte mult pe nenorocitii de la fiat si opel pentru cat de acesibil e zona admisiei. De fapt asta a durat cel mai mult demontarea si montarea admisiei, care are cele mai cretine suruburi si abia poti sa bagi o cheie dinamotetrica acolo.
anyhow, am o intrebare, cand curtam egr-ul, am vazut ca langa supapa, este o gaura de bypass si banuiesc ca pe acolo cred ca trece putin aer. Am suflat in el, si trecea foarte putin aer (din asta cred ca e bypassul acolo, dar ma gandesc sa nu fie doar de frumusete la suprafata si sa-mi scape supapa). caci cand suflu trece cam 1-5% din aer cu supapa inchisa, comparativ cu supapa deschisa. la tine cand suflai prin egr trecea aer?
Are cineva idee cum pot improviza ceva sa testez injectoarele, caci am cautat sa-mi cumpar sculele de test din tis, insa nu vor sa mi le vanda cei de la opel. am ascultat putin cu un "stetoscop" improvizat fiecare injector iar unu mi se pare foarte zgomotos comparativ cu celelalte.
Bluecorsa, multumesc pentru indrumarea de curatare a EGR-ului, nu ti-am folosit tutorialul caci uitasem sa-l printez si la garanjul la care il demondam nu aveam net, anyhow, tipul care m-am ajutat se pricepea cat de cat, si am reusit sa dam jos EGR-ul si admisia, supapa egr se bloca putin, acum merge ca unsa, am scos din admisie vreo 2 cani de moloz si acum masina merge mai bine, dar nu e vindecata, tot mai fumeaza putin, iar din cand in cand tot mai pierd pentru o fractiune de secunda puterea, iar atunci se vede putin un norisor mic si negru in oglinda, dar fata de ce era in spatele meu inainte (nu vedeam in spate) e mic copil, caci cand am mers la garaj, 35km pe dealuri, am zis ca nu ajung cu ea acolo. separatorul de ulei nu am mai avut timp sa-l curatat sau sa ne uitam la el, deja aveam vreo 11 ore de munca si nu mai aveam chef. I-am injurat foarte mult pe nenorocitii de la fiat si opel pentru cat de acesibil e zona admisiei. De fapt asta a durat cel mai mult demontarea si montarea admisiei, care are cele mai cretine suruburi si abia poti sa bagi o cheie dinamotetrica acolo.
anyhow, am o intrebare, cand curtam egr-ul, am vazut ca langa supapa, este o gaura de bypass si banuiesc ca pe acolo cred ca trece putin aer. Am suflat in el, si trecea foarte putin aer (din asta cred ca e bypassul acolo, dar ma gandesc sa nu fie doar de frumusete la suprafata si sa-mi scape supapa). caci cand suflu trece cam 1-5% din aer cu supapa inchisa, comparativ cu supapa deschisa. la tine cand suflai prin egr trecea aer?
Are cineva idee cum pot improviza ceva sa testez injectoarele, caci am cautat sa-mi cumpar sculele de test din tis, insa nu vor sa mi le vanda cei de la opel. am ascultat putin cu un "stetoscop" improvizat fiecare injector iar unu mi se pare foarte zgomotos comparativ cu celelalte.
- dan4u10aug
- *
- 4 mesaje
- din 28 Apr 2011
- Corsa 2006 z13dt
- Arges
dan4u10aug
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2011
- Mesaj Privat
- gabby_
- **
- 238 mesaje
- din 25 Sep 2010
- Astra 2005 DTH
- Constanta
gabby_
- Mesaje scrise: 238
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Viz
- ***
- 513 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 513
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
Ezitari in mers/ dat in nas, s-a mai intalnit cineva cu acest fenomen la z13dtx?
pe mine a inceput sa ma macine si m-am apucat de “sapat”:
- am verificat EGR – pare ca functioneaza ok(verificat cu Tech2)
- verificat turbo - geometrie nu este blocata/ functioneaza ok
- am verificat traseu vacuum – ok
- verificat motorina retur injectoare – diferenta mai mare la injectoarele 2 si 3 – dar nu grav
- nu sunt sigur ca acesta este senzorul de presiune admisie (imi poate confirma cineva?)....oricum l-am desfacut si curatat.. senzorul arata cam asa: https://www.clubopel.com/alb....php?pic_id=17830
- verificat electrovalva turbo – pare ca functioneaza cam ciudat…am postat aici rezultatul: https://www.clubopel.com/vie...p=1085797#1085797
Singurul lucru pe care il suspectez in prezent este electrovalva...are cineva una de imprumut pentru cateva zile? n-as vrea sa o cumpar degeaba…
pe mine a inceput sa ma macine si m-am apucat de “sapat”:
- am verificat EGR – pare ca functioneaza ok(verificat cu Tech2)
- verificat turbo - geometrie nu este blocata/ functioneaza ok
- am verificat traseu vacuum – ok
- verificat motorina retur injectoare – diferenta mai mare la injectoarele 2 si 3 – dar nu grav
- nu sunt sigur ca acesta este senzorul de presiune admisie (imi poate confirma cineva?)....oricum l-am desfacut si curatat.. senzorul arata cam asa: https://www.clubopel.com/alb....php?pic_id=17830
- verificat electrovalva turbo – pare ca functioneaza cam ciudat…am postat aici rezultatul: https://www.clubopel.com/vie...p=1085797#1085797
Singurul lucru pe care il suspectez in prezent este electrovalva...are cineva una de imprumut pentru cateva zile? n-as vrea sa o cumpar degeaba…
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut, la z13dt senzorul este in locul aratat de sageata si arata diferit de ce ai tu in poza. dar poate e altfel la tine (putin probabil)...
Si sa stii ca daca acest senzor e infundat asa se comporta masina, de fapt sunt cateva puncte cheie in care se infunda:
- la acest senzor
-pistonasul de la egr
-"tulumba", nu stiu exact cum ii zice care introduce gazele arse in admisie, aceasta infunda intrarea aerului livrat de turbo in galeria de admisie.
Chiar daca pistonasul egr lucreaza ok e indicat sa faci o curatare egr si galeria de admisie, vei avea alta masina, urmareste tutorialul (am curatat la 2 masini si la ambele a fost un real succes): https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71426
Si sa stii ca daca acest senzor e infundat asa se comporta masina, de fapt sunt cateva puncte cheie in care se infunda:
- la acest senzor
-pistonasul de la egr
-"tulumba", nu stiu exact cum ii zice care introduce gazele arse in admisie, aceasta infunda intrarea aerului livrat de turbo in galeria de admisie.
Chiar daca pistonasul egr lucreaza ok e indicat sa faci o curatare egr si galeria de admisie, vei avea alta masina, urmareste tutorialul (am curatat la 2 masini si la ambele a fost un real succes): https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71426
- Viz
- ***
- 513 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 513
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
Multumesc de info!
am mai verificat codurile si se pare ca asta este senzorul de presiune. Din ce observ, la z13dt difera modelul de senzor si zona in care este montat (nu f. mult).
Este programata o curatare de EGR/admisie ...
Tutorialul in stiu, l-am citit, am cercetat zona sa vad ce si cum trebuie desfacut, dar din lipsa de chei/tubulare/torx si timp...nu ma incumet sa ma apuc. Cel mai probabil o sa ajung tot in service sa efectuez operatia, daca nu gasesc pe cineva sa ma ajute, care sa aiba si cheile necesare (binenteles contracost).
O sa mai desfac odata senzorul, sa vad in ce stare este fata de cand l-am curatat.
am mai verificat codurile si se pare ca asta este senzorul de presiune. Din ce observ, la z13dt difera modelul de senzor si zona in care este montat (nu f. mult).
Este programata o curatare de EGR/admisie ...
Tutorialul in stiu, l-am citit, am cercetat zona sa vad ce si cum trebuie desfacut, dar din lipsa de chei/tubulare/torx si timp...nu ma incumet sa ma apuc. Cel mai probabil o sa ajung tot in service sa efectuez operatia, daca nu gasesc pe cineva sa ma ajute, care sa aiba si cheile necesare (binenteles contracost).
O sa mai desfac odata senzorul, sa vad in ce stare este fata de cand l-am curatat.
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Viz
- ***
- 513 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 513
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat