- Florin c
- OP
- 235 mesaje
- din 14 Dec 2004
- Astra 2007 Z17DTH
- Constanta
Florin c
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
Salutare Fratilor! Fan club Opel!!! Am trait sa o vad si pe asta. Nu credeam ca va fi asa ceva si la noi... Dar asta este partea buna...
Partea rea este ca la mine supapa EGR este putin cam defecta, astra g 2001, 50.000 km, si trebuie sa o inlocuiesc. Problema este ca pretul este de aproape 200 $ si m-i s-a spus ca degeaba o schimb ca peste 6-7 luni iar se aprinde. Gurile rele zic ca motorul de 1,6 Z16XI, consuma ulei,(oare de ce?) si din cauza asta se duce supapa cu pricina...
Vreau si eu un sfat de la voi, nu de alta dar 200 $, hm. Eu am luat masina de citeva luni, si al dracului bec portocaliu(ii scot firul) se aprinde, sta o zi,doua se stinge. Faza este ca atunci merge ECU pe alarma si consuma dracia mai mult decit trebe... Ce sa fac?
Am sa trec pe un alt ulei mai buna(puneam Aral 10W-40), si sa vad ce face. Merci mult.
Partea rea este ca la mine supapa EGR este putin cam defecta, astra g 2001, 50.000 km, si trebuie sa o inlocuiesc. Problema este ca pretul este de aproape 200 $ si m-i s-a spus ca degeaba o schimb ca peste 6-7 luni iar se aprinde. Gurile rele zic ca motorul de 1,6 Z16XI, consuma ulei,(oare de ce?) si din cauza asta se duce supapa cu pricina...
Vreau si eu un sfat de la voi, nu de alta dar 200 $, hm. Eu am luat masina de citeva luni, si al dracului bec portocaliu(ii scot firul) se aprinde, sta o zi,doua se stinge. Faza este ca atunci merge ECU pe alarma si consuma dracia mai mult decit trebe... Ce sa fac?
Am sa trec pe un alt ulei mai buna(puneam Aral 10W-40), si sa vad ce face. Merci mult.
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
Intr-adevar, EGR-ul recircula gazele arse din evacuare. Insa la cati km spui ca ai, e aproape imposibil sa se fi stricat EGR-ul. Da-l jos si curata-l cu o solutie speciala pe care o gasesti la magazin sub forma de spray. E imposibil sa nu ai rezultate, cel putin sa mai amani cumpararea unei piese noi. La reprezentanta te sperie ca sa-si vanda piesele. Vorbeste cu un mecanic intre patru ochi. O sa ai surprize placute cad dati mana cu 500k. Iti spun din experienta.
DanT
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am si eu aceasi problema. Am o astra 1.6i din 2001 si cand am luat-o mergea perfect. Dupa un timp a inceput sa se aprinda un bec galben exact in mijloc intre ulei si altceva. Se mai stingea se mai aprindea, asa ca am fost la service si acolo mi-au spus sa schimb senzorul EGR sau ceva de genul asta. Problema e alta...e foarte scump si parca nu l-as schimba acum...se poate intampla ceva daca merg cu el asa?
p.s. cand a inceput sa se aprinda masina avea intreruperi la viteze constante. Am crezut ca e de la injectoare sau de la pompa de benzina dar era prea mare coincidenta cu aprinderea becului galben. Acum merge perfect fara nici un fel de problema. Repet: are ceva daca merg cu masina asa?
p.s. cand a inceput sa se aprinda masina avea intreruperi la viteze constante. Am crezut ca e de la injectoare sau de la pompa de benzina dar era prea mare coincidenta cu aprinderea becului galben. Acum merge perfect fara nici un fel de problema. Repet: are ceva daca merg cu masina asa?
- Florin c
- OP
- 235 mesaje
- din 14 Dec 2004
- Astra 2007 Z17DTH
- Constanta
Florin c
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
Hai sa-ti spun ca cei de la care am luat masina(buni prieteni), au fost la service inaintea mea si cei de acolo, dupa test, au spus ca poate sa mearga asa si ca nu este nici un fel de problema(la mine merge perfect motorul). Ideea este ca se stinge se aprinde, cand si cand...Nu are nici un ciclu regulat, nimic... Am un mecanic bun de la Opel, o sa o dau jos si o sa incerc sa o curat(supapa) si sa vad ce o sa iasa.
Alta chestie care ma stresa era ca cipuea ceva ulei, dar dupa ce am citit
prin manual cite ceva despre motor, constructorul da un consum de 0,6 l la 1000 km, asa ca m-am linistit. Daca faci ceva sa-mi spui si mie.
Alta chestie care ma stresa era ca cipuea ceva ulei, dar dupa ce am citit
prin manual cite ceva despre motor, constructorul da un consum de 0,6 l la 1000 km, asa ca m-am linistit. Daca faci ceva sa-mi spui si mie.
fusika
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 astraCC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
buna,
am incercat sa postez si eu un anunt asemnator...asemanator am spus.
am fost la mai multe service-uri si toti mi-au spus cate ceva ca e pompa de injectie ca e valva egr ,,,nu mai stiu...la fel si pompa si valva costa mult , si cineva mi-a zis ca mai bine le curat, ca pot sa le curat si eu acasa,,,,,eu acasa...hai ca e buna ,,,sunt fata:) unde ziceai ca ai fost sa le cureti?
aaaaa ce problema are masina mea...pornesc masina si circa maxim un minut este ok, o pot tura 4000 ture si mai mult dupa care i se aprinde un beculet ,,vesnicul ,,,o masina cu o cheita pe ea, si nu o mai pot tura decat pana la maxim 2500 -2800 ture. viteza maxima pe care o atinge cu aceasta defectiune este de 110 km/h. destul de neplacut asta nu ar fi o problema in bucuresti dar trage si foarte greu, apas pe acceleratie si degeaba , trage foarte greu, cand plec de pe loc zici ca e o dacie obosita .
am uitat sa va spun ce masina am ..un astra g cc motor de 2000 motorina din 2003.
astept un raspuns.
merci
fusika
am incercat sa postez si eu un anunt asemnator...asemanator am spus.
am fost la mai multe service-uri si toti mi-au spus cate ceva ca e pompa de injectie ca e valva egr ,,,nu mai stiu...la fel si pompa si valva costa mult , si cineva mi-a zis ca mai bine le curat, ca pot sa le curat si eu acasa,,,,,eu acasa...hai ca e buna ,,,sunt fata:) unde ziceai ca ai fost sa le cureti?
aaaaa ce problema are masina mea...pornesc masina si circa maxim un minut este ok, o pot tura 4000 ture si mai mult dupa care i se aprinde un beculet ,,vesnicul ,,,o masina cu o cheita pe ea, si nu o mai pot tura decat pana la maxim 2500 -2800 ture. viteza maxima pe care o atinge cu aceasta defectiune este de 110 km/h. destul de neplacut asta nu ar fi o problema in bucuresti dar trage si foarte greu, apas pe acceleratie si degeaba , trage foarte greu, cand plec de pe loc zici ca e o dacie obosita .
am uitat sa va spun ce masina am ..un astra g cc motor de 2000 motorina din 2003.
astept un raspuns.
merci
fusika