Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

si eu am acelasi motor si am 97k -3 ani jumage- la 2000 si 2200 rpm simt o vibratie in toata masina... asa face de mult timp... alta data nu bagam de seama.. insa acum ca se vorbeste.. motorul are un zgomot mai mare intre 2000-2400 dupa care incepe sa mai scada...
cu uleiul GM 5w30 iarna era o adevarata simfonie.. cu 5w40 s-a mai redus un pic zgomotul...
adevarul e ca masinile noastre nu sunt antifonate mai deloc.. cam chele...
m-am suit recent intr-un kia ceed.. mult mai siletioasa... mai bine antifonata... pana si cand trantesti usa se aude altfel..

eu as mai tine masina inca 2-3 ani max.. dupa alta... asta e...
Skip ads

  • dexo

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
am pus zgomotul pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=rzZEPyA-_jo
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pare a fi zgomot de injector, asa cum si-au dat cu pararea mecanicii. Daca masina se comporta normal si nu are erori n-ar fi bine sa umbli aiurea.
  • dexo

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
am fost la un mecanic f bun , asa l-a laudat cineva , sunt reprezentanti si opel printre altele , s-au mai adunat vreo 5-6 mecanici sa vada de ce a venit unul cu laptopul la service auto, am pornit fisierul audio si au spus toti ca e de la EGR si se rezolva sigur si relativ simplu prin curatarea sistemului. nu prea stiu exact despre ce e vorba dar inteleg ca e un dispozitiv ce tine de gazele arse recuperate . acolo cica e un "git" care se infunda si trebuie curatat si cica dispozitivul afecteaza si alimentarea cu combustibil si turbina. o sa incerc sa citesc in manualul de service si prin alte locuri , asa de curiozitate, apoi o duc la reparat si o sa va zic daca s-a rezolvat asa.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu prea cred ca gasesti in manualul de service detalii despre egr.
E relativ usor de curatat daca ai scule bune, preventiv ar trebui umblat acolo la fiecare 50 000km.

Nu pot sa inteleg ce legatura are egr-ul cu zgomotul motorului, sunt motoare care nici nu-l folosesc si nu suna in halul asta.
Mie imi pare a fi zgomot de injectoare, unde te sfatuiesc sa nu umblii pana nu ai cu adevarat probleme.
  • dexo

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
am inteles eu ca ar fi ceva cu taierea alimentarii , ceva cu o clapeta care .... nu stiu ce . ideea e ca nici nu stiu unde sa ma uit mai exact in cartea de service. scule am destule , ma si pricep destul dar cred ca imi lipseste curajul pe vremea asta rece. Am un coleg cu care am vorbit acum si zice ca a demontat dispozitivul si l-a curatat in 20 minute. s-ar putea sa ma bag .
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu gasesti in cartea de service. Mecanicii spun probabil ca nu functioneaza bine throttle. Acolo e o clapeta care readuce motorul la turatia de relanti ''lin'', fara socuri. Aia se poate demonta in cateva minute. Cauta daca vrei pe forum. E undeva un tutorial cum se curata.
  • stanila sorin

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Si eu m-am gandit la egr, mai ales ca am 150 mii km si nu cred sa se fi umblat pe acolo. Am obs ca daca plec de pe loc fara sa accelerez, masina da sa se opreasca. Nu cred ca e normal, cuplul fiind destul de mare, mai ales ca anterioara, un astra 1,3 cdti de 90 cp pleca fara probleme fara accelerat suplimentar. Nu stiu ce sa fac. Oare sa tacane asa de la egr? Am mai gasit pe forum niste discutii interesante despre zgomote cauzate de shimbul tipului de ulei. La mine avea Aral 10-40 iar eu i-am pus Gm 5-30. Cred ca am sa trec pe Castrol 10-40, pare recomandat pentru motoare cu mai multi km. Ce ma sfatuiti?
  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pot sa iti spun ca e foarte asemanator si cu sunetul motorului meu la revenirea din turatii mai mari..singura deosebire e ca nu se audea acea a doua intrerupere..la mine e audibila doar una...
  • dexo

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
desi am citit si alte topicuri , tot nu am inteles daca throttle face parte din acelasi corp cu egr-ul sau sunt ansamble diferite in locuri diferite . asta e motorul meu si inteleg ca incercuit , e egr-ul.

  • stanila sorin

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Dexo, din filmuletul postat, am realizat ca problema ta e mai grava decat la mine. Am vorbit cu un mecanic si mi-a spus ca la mine simptomul va disparea daca schimb uleiul. Nu stiu ce sa spun, dar nu cred ca o curatare a egr va rezolva tot. Cand e infundat egr-ul (am avut o astra g dti cu problema asta), masina nu trage deloc pana la 2000rpm, imi era frica atunci cand plecam de pe loc, o acceleram ca pe o masina pe benzina. Daca a ta nu are simptomul asta si se accelereaya normal...nu stiu. La tester ai fost?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Piesa incercuita este throttle, sub ea e egr-ul.
  • dexo

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
multumesc de rapuns si lamuriri. o sa curat si egr si throttle sa fiu sigur ca e ok acolo . am pus-o pe tester si e totul ok , nici o eroare si practic eu sunt multumit de masina. poate ma scarpin fara sa ma manince doar obsedat de zgomotul ala care sigur nu e normal dar .... ce sa zic . astept sa dea caldura ca nu muncesc eu pe vremea asta si va raspund ce am facut. oricum , multumesc tuturor pt interes si colaborare si sa ma scuze cel ce a deschis subiectul ca am discutat mai mult de problema mea decit de a sa.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca desfaci sa cureti egr-ul sa cureti si teava care duce la el, iar daca tot faci o treaba curata si senzorul boost pressure.
  • dexo

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
nu stiu ce e bost pressure la ce foloseste si unde il gasesc.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Este un senzor in forma de sonda care e pe galeria de admisie undeva pe sub tubulatura de aer, sub debitmetru. O sa-l vezi cand desfaci pe acolo, intra o mufa in el.
  • stanila sorin

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Am revenit cu imformatii: asa cum am fost sfatuit de mecanic am schimbat uleiul, desi avem doar vreo 4000 km facuti cu cel vechi, si am pus castrol magnatec 5w40 full sintetic. Mi se pare ca tacanitul s-a mai dus iar masina parca trage mai bine. Sper sa nu fie placebo, dar cel putin sunt linistit ca am eliminat o cauza. Inainte aveam gm 5w30, si cand l-am scos era extrem de negru si subtire.
  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
scriu cateva remarci si pentru alti nu doar pentru tine. era normal sa fie w40 pentru ca ai peste 150000 de km. uleiul diesel e in totdeauna negru chiar si dupa cativa km parcursi. uleiul e subtire pentru ca e ulei si nu vaselina. bun ca s-a rezolvat!
  • dexo

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
am fost cu masina la reprezentanta opel . s-au strins toti mecanicii in jurul masinii inclusiv seful. si-au dat fiecare cu parerea , au ridicat din umeri si in final mi-au luat banii si au decis : posibil pompa de injectie; se poate incerca sa se puna un aditiv in motorina si .....
asta e reprezentanta! eu repar imprimante si copiatoare si nu pot scrie in fisa service "posibil". sunt dealerul unei firme si trebuie sa identific defectul cu siguranta incercind sa inlocuiesc piesa posibil defecta . daca ma duceam la ford sau mai stiu eu , poate aia puteau sa scrie " posibil " ca ei nu au posibilitatea de a testa cu piesa buna, dar la opel ..... mi se pare ciudat. cert e ca nu am rezolvat problema si in continuare sunt nelinistit
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR