eugenteam
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut ,am o vectra b din 2001 ,152000km,am schimbat termostatul si senzorul de temperatura dar cand se incalzeste ,ventilatorul nu are turatia care sa raceasca motorul indeajuns si se blocheaza pompa de injectie(cred ca este protejat motorul ca peste o anume temperatura sa se opreasca)Numai dupa ce se raceste pot sa o pornesc.(azi am stat 1 ora sa scada temperatura sub 50 grade,moment in care a pornit)Ca ultima solutie la care m-am gandit a fost aceea sa dau drumul la climatronic ca sa functioneze amandoua ventilatoarele.in situatia asta acul de temperatura sta in pozitia normala,cam 90 grade si merge normal.Ce credeti ca pot sa-i mai fac sa mearga doar cu ventilatorul de racire pt apa?Toata iarna nu au fost probleme ,dar cum s-a incalzit vremea se incalzeste motorul la peste 95 grade si imi da simptomul descris mai inainte.Voi ce credeti?Multumesc anticipat.
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
eugenteam
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2007
- Mesaj Privat
nicu_opel- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2011
- Mesaj Privat
eugenteam
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2007
- Mesaj Privat
eugenteam
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am verificat tensiuni pe mufa intre contactul 1 si 2 sunt 12v,intre celelalte contacte nu mai este nici o tensiune.Daca ii pun contact si fac scurt intre contactele 1 si 2 porneste ventilatorul,dar orice alt scurt intre celelalte contacte nu il pornesc.Termocupla defapt asta face ,cand apa ajuge la o anumita temperatura da tensiune pe ventilator(se inchide un contact termic),Nu ar trebui sa porneasca ventilatorul si la celelalte contacte cu o turatie mai mare?Presupun ca de asta are termocupla mai multe contacte sa cupleze succesiv in functie de temperatura apei.Am atasat fotografia cu mufa numerotata.Daca are cineva idee ce pot sa mai verific ii sunt indatorat.
eugenteam
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2007
- Mesaj Privat
eugenteam
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2007
- Mesaj Privat
eugenteam
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am rezolvat,m-am ajutat singur ,deci ventilatorul se verifica in felul urmator.Se scoate mufa ca in pozele de mai sus ,se pune contactul,se face scurt intre contactul 1 si 2 ,ventilatorul porneste la viteza cea mai mica(cum se intampla la mine),mai departe pentru a verifica celelalte viteze-are 3,pentru viteza 2 se face scurt intre 1,2 si3,porneste treapta a doua.Pentru treapta a 3-a se scurcircuiteaza si contactul 4,porneste astfel viteza maxima.Deci la mine e defecta termocupla din radiator.Am comandat-o si dupa ce o montez ,va spun daca asta era defectul.Spor la diagnosticari!
eugenteam
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2007
- Mesaj Privat