Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • eugen67

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Opel astra G-1,7 CDTI,fabricatie 2004,160.000 KM
De la terminarea iernii porneste foarte greu(uneori schim 2 acumulatori).Dupa pornire se comporta bine dar la peste 2.500 rotatiila o accelerare mai brusc scoate fum negru.
In ultima perioada porneste binisor rece.....iar cand este motorul cald dau cu spray pentru a reusi sa pornesc.
Testerul nu arata nici o defectiune.
Maine voi incerca sa merg la reprezentanta in Craiova(daca reusesc sa pornesc.)
Are cineva vreo idee?
Apropo: au fost verificate bujiile,s-a schimbat filtrul de motorina,s-a pus aditiv in motorina....degeaba!
Skip ads

  • eugen67

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2011

  • Mesaj Privat
am gasit si am scos supapa de presiune,de pe ramapa injectoarelor. Stie cineva daca se remediaza sau daca se poate cumpara separat?
mi-au zis ca vine cu rampa de cu tot si este 2100 lei(fara TVA)....este prea mult.
  • e_alin

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
problema ta este de la injectoare. nu te apuca de schimbat rampa ca nu are nimic. fa un test de retur la injectoare si citeste pe aici
https://www.clubopel.com/vie...27&highlight=
https://www.clubopel.com/vie...45&highlight=
https://www.clubopel.com/vie...98&highlight=

si eu am avut aceasi problema cu pornirea la cald si fumul negru la turati mari
  • tomitica

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu la un Astra H 1.7 cdti.Cred ca de la injectoare.Am facut testul cu opcom si am gasit:
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected
(75) - Not present
P0500 - Vehicle Speed Signal Range/Performance
(74) - Not present
P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation
(5A) - Not present
P1614 - Wrong Transponder Key
(50) - Not present
P1616 - CIM (Steering Column Module) Wrong Environment Identifier
(00) - Not present
Apoi am testat si injectoarele:
INJECTOARE:
0.20
1.40
-1.37
-0.18
ENG SPEED 850
MASS AIR FLOW 25 %
EGR 70%
REMAINING OIL LIFE 20%
Acum am curatat EGR si dau jos injectoarele sa le trimit la reparat.
L-as intreba pe domnul Dan Cuciureanu ca vad ca e din Iasi,ce parere are de cei de la Sermecom.(Nu ii pot trimite mesaj privat)
  • eugen67

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2011

  • Mesaj Privat
masina este demontata,evacuarea data jos,rampa la fel...
..merg sa iau o rampa second cu tot cu supapa si vom vedea rezultatul maine...vom vedea.....rezultatul.
apropo cum este testul retur la injectoare?
  • eugen67

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2011

  • Mesaj Privat
plasa...sunt injectoarele!
  • e_alin

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
daca te documentai putin inainte nu ajungeai sa repari ceva ce nu este stricat
  • eugen67

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2011

  • Mesaj Privat
...omul din greseli invata!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR