luciano11
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1997 ---
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua Am o problema cu un OPEL TIGRA AN 1998 92000 KM 1.4 16V 66KW 90cp TIPUL S93COUPE BJ11 Cand e rece motoru uneori nu imi porneste la cheie fara a o accelera putin Sau cand e rece si porneste sta turata cum e normal pana se incalzeste motoru dar dupa aceea cand trebuie sa ramana la relantiu scade incet nu cum ar trebui.Sau in mers uneori o scot pe liber imi moare motoru Si uneori imi ia 2 secunde din puterea motorului si imediat isi revine Am bagato pe tester nu mi-a dat nici o defectiune o fii clapeta de aer, vre'un furtun fisurat motorasul de ralanti? EGR? Ma poate ajuta cineva?
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
luciano11
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1997 ---
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2011
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
de unde a scos furtunasu de vacuum ?
pune-l sa'ti puna mufa inapoi in egr pt ca mai rau a facut cand a scos mufa din el.
Egr-ul se curata si se blindeaza, daca nu vrei sa-l schimbi cu unu nou.
cauta pe forum cum se blindeaza/anuleaza egr-ul
Scotand mufa din el, ecu intra in limp mode(un fel de protectie a componentelor motorului)
pune-l sa'ti puna mufa inapoi in egr pt ca mai rau a facut cand a scos mufa din el.
Egr-ul se curata si se blindeaza, daca nu vrei sa-l schimbi cu unu nou.
cauta pe forum cum se blindeaza/anuleaza egr-ul
Scotand mufa din el, ecu intra in limp mode(un fel de protectie a componentelor motorului)
luciano11
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1997 ---
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2011
- Mesaj Privat
- argentotigra
- *
- 20 mesaje
- din 15 Mai 2010
- Tigra 1996 1.4
- Teleorman
argentotigra
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Teleorman
- Masina: Tigra 1996 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2010
- Mesaj Privat
salut, verifica si nivelul uleiului, eu aveam cam aceleasi simptome, am facut schimbul de ulei si "baietzii destepti" au bagat 4L de ulei in loc de 3,7 cat este maxim permis, se oprea cand o lasam pe liber, cateodata si in viteza murea, am scos 300 ml din ulei si merge impecabil, ia si varianta asta in calcul, bafta!
luciano11
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1997 ---
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2011
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
luciano11 a scris:Buna ziua Am o problema cu un OPEL TIGRA AN 1998 92000 KM 1.4 16V 66KW 90cp TIPUL S93COUPE BJ11 Cand e rece motoru uneori nu imi porneste la cheie fara a o accelera putin Sau cand e rece si porneste sta turata cum e normal pana se incalzeste motoru dar dupa aceea cand trebuie sa ramana la relantiu scade incet nu cum ar trebui.Sau in mers uneori o scot pe liber imi moare motoru Si uneori imi ia 2 secunde din puterea motorului si imediat isi revine Am bagato pe tester nu mi-a dat nici o defectiune o fii clapeta de aer, vre'un furtun fisurat motorasul de ralanti? EGR? Ma poate ajuta cineva?
Schimba senzorul de temperatura de la antigel , costa 16 ron (modelul de logan care e identic )sau 66 ron cel de OPEL
luciano11
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1997 ---
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2011
- Mesaj Privat
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
luciano11
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1997 ---
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2011
- Mesaj Privat
DjRooneY
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dambovita
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2010
- Mesaj Privat
tigra99
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2011
- Mesaj Privat
sall,cine ma poate ajuta si pe mine in legatura cu tigra 1.4.
am luato de curand si dupa cateva zile am observat ca ami dispare antigelul din vasul de expansiune.
am zis ca nu e nimik,probabil ca trebuie doar completat si atat.am completat cu antigel albastru
zis si facuta.dupa alte 2 zile si 200km facuti m-am uitat sa vad cum sta treaba,si din nou ami lipsea antigelul
apa nu se ridica mai mult de 90 in afara orasului si 100 in oras.stiind ca la tigra e ceva normal am zis ca nu are de ce sa ma ingrijorez
dimineata cand o pornesc pe teava de esapament ami elimina picaturi de apa pana se incalzeste (de la condens am zis eu)
acum,mai nou in masina se aude o bolboroseala atunci cand o accelerez
si cu motorul cald cand ai scot capacul de la vas de expansiune apa da sa iasa afara
in concluzie,nu stiu la ce ma pot astepta (la o garnnitura de chiuloasa,radiator infundat sau mai stiu eu ce)
va rog veniti cu ceva idei ca la servis nu am banii sa o duc acum
am luato de curand si dupa cateva zile am observat ca ami dispare antigelul din vasul de expansiune.
am zis ca nu e nimik,probabil ca trebuie doar completat si atat.am completat cu antigel albastru
zis si facuta.dupa alte 2 zile si 200km facuti m-am uitat sa vad cum sta treaba,si din nou ami lipsea antigelul
apa nu se ridica mai mult de 90 in afara orasului si 100 in oras.stiind ca la tigra e ceva normal am zis ca nu are de ce sa ma ingrijorez
dimineata cand o pornesc pe teava de esapament ami elimina picaturi de apa pana se incalzeste (de la condens am zis eu)
acum,mai nou in masina se aude o bolboroseala atunci cand o accelerez
si cu motorul cald cand ai scot capacul de la vas de expansiune apa da sa iasa afara
in concluzie,nu stiu la ce ma pot astepta (la o garnnitura de chiuloasa,radiator infundat sau mai stiu eu ce)
va rog veniti cu ceva idei ca la servis nu am banii sa o duc acum
- blackshaddow
- ***
- 685 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
tigra99 a scris:sall,cine ma poate ajuta si pe mine in legatura cu tigra 1.4.
am luato de curand si dupa cateva zile am observat ca ami dispare antigelul din vasul de expansiune.
am zis ca nu e nimik,probabil ca trebuie doar completat si atat.am completat cu antigel albastru
zis si facuta.dupa alte 2 zile si 200km facuti m-am uitat sa vad cum sta treaba,si din nou ami lipsea antigelul
apa nu se ridica mai mult de 90 in afara orasului si 100 in oras.stiind ca la tigra e ceva normal am zis ca nu are de ce sa ma ingrijorez
dimineata cand o pornesc pe teava de esapament ami elimina picaturi de apa pana se incalzeste (de la condens am zis eu)
acum,mai nou in masina se aude o bolboroseala atunci cand o accelerez
si cu motorul cald cand ai scot capacul de la vas de expansiune apa da sa iasa afara
in concluzie,nu stiu la ce ma pot astepta (la o garnnitura de chiuloasa,radiator infundat sau mai stiu eu ce)
va rog veniti cu ceva idei ca la servis nu am banii sa o duc acum
am luato de curand si dupa cateva zile am observat ca ami dispare antigelul din vasul de expansiune.
am zis ca nu e nimik,probabil ca trebuie doar completat si atat.am completat cu antigel albastru
zis si facuta.dupa alte 2 zile si 200km facuti m-am uitat sa vad cum sta treaba,si din nou ami lipsea antigelul
apa nu se ridica mai mult de 90 in afara orasului si 100 in oras.stiind ca la tigra e ceva normal am zis ca nu are de ce sa ma ingrijorez
dimineata cand o pornesc pe teava de esapament ami elimina picaturi de apa pana se incalzeste (de la condens am zis eu)
acum,mai nou in masina se aude o bolboroseala atunci cand o accelerez
si cu motorul cald cand ai scot capacul de la vas de expansiune apa da sa iasa afara
in concluzie,nu stiu la ce ma pot astepta (la o garnnitura de chiuloasa,radiator infundat sau mai stiu eu ce)
va rog veniti cu ceva idei ca la servis nu am banii sa o duc acum
la o garnnitura de chiloasa
tigra99
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2011
- Mesaj Privat
scurgere nu am ca am controlat iar apa se ridica peste 100
la prima pornire dimineata,dupa ce i-am dat cheie fara sa o accelerez deloc o las sa se incalzeasca motorul cam 10 min si apa ami creste la 100 si chiar peste.ma uit la apa din vas urca si ea putin aproape de capac.
ventilatoarele nu-mi pornesc decat atunci cand incep sa o acceletez si tot atunci se aude si bolboroseala si apa din borcan revine la nivel.
apa in ulei nu am deloc,am controlat nivelul in fiecare zi si nici ulei in apa
am facut 500 km cu ea asa si nu mia dat alte probleme.doar am completat cu antigel si apa
si mai e ceva,la relantiu ami tremura putin volanul (am schimbat bujiile,filtru aer,filtru ulei,uleiul)
la prima pornire dimineata,dupa ce i-am dat cheie fara sa o accelerez deloc o las sa se incalzeasca motorul cam 10 min si apa ami creste la 100 si chiar peste.ma uit la apa din vas urca si ea putin aproape de capac.
ventilatoarele nu-mi pornesc decat atunci cand incep sa o acceletez si tot atunci se aude si bolboroseala si apa din borcan revine la nivel.
apa in ulei nu am deloc,am controlat nivelul in fiecare zi si nici ulei in apa
am facut 500 km cu ea asa si nu mia dat alte probleme.doar am completat cu antigel si apa
si mai e ceva,la relantiu ami tremura putin volanul (am schimbat bujiile,filtru aer,filtru ulei,uleiul)
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- blackshaddow
- ***
- 685 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat