Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • beu
  • Suspendat
  • 603 mesaje
  • din 31 Jul 2009
  • Astra 1996 x16xel
  • Bucuresti
  • beu

  • Mesaje scrise: 603
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Am gasit undeva un reportaj despre Opel Astra 2.0 CDTI cu Start/Stop
Oare o fi util in traficul din Bucuresti?
preluat [editat]


Ultima modificare făcută de beu la Mar 05 Apr, 2011 8:21 pm, modificat de 4 ori în total
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
daca ai deschis acest subiect, de ce nu pui si link-ul cu acel reportaj?
eu am gasit azi cateva date despre acest sistem ele au fost in germana si sunt traduse cu google translate nu am stat sa mai corectez, dar nu prea cred ca ca fi un sistem fiabil

Opel Astra 2.0 CDTI: cu Start / Stop automat acum chiar mai economic

■ doar 4,5 l/100 km ºi 119 g / km CO2 la 118 kW/160 CP
■ consumului ºi a emisiilor de CO2 scãdere în traficul din oraº cu pânã la 13 la sutã
■ 34 Opel combinaþii auto-motor cu Start / Stop pânã în primãvara anului 2012
Rüsselsheim. Opel oferã acum Astra 2.0 CDTI (118 kW/160 CP) cu tehnologie ecologice ºi de economisire a combustibilului, inclusiv ecoFLEX start / stop automat. Acesta reduce consumul de combustibil în zonele urbane ºi emisii de CO2 semnificativ: Acest lucru duce la economii de pânã la 0,8 litri la 100 de kilometri, ceea ce reprezintã o reducere de pânã la 13 la sutã.

În combinat, emisiile medii de CO2 ale modelului cu cinci uºi, datoritã intrã Start / Stop 129-119 grame pe kilometru, consumul de 4.9 la 4.5 litri la 100 kilometri. În acest fel, Astra combinã economia de combustibil excepþionale, cu putere mare (118 kW/160 CP) ºi un cuplu puternic (350 Nm). La fel de impresionant este versiunea Estate este, Astra Sports Tourer cu Start / Stop: Se consuma numai 5.1 în loc de 4,7 litri de motorina la 100 km si emite doar 124 în loc de 134 de grame de CO2.

Introducerea de tehnologia Start / Stop este un alt pas de Opel, consumul de combustibil ºi a emisiilor pentru a reduce în mod constant. Cele mai recente dovezi pentru eficacitatea sistemului dezvoltat de inginerii Opel este noul Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX, de ieºire de 70 kW/95 CP cu un consum de numai 3,5 litri de motorina la 100 km corespunde la 94 de grame de CO2 pe kilometru este asociat.

Start / Stop este în prezent disponibil pentru Agila, Corsa ºi Astra. Prin primãvara anului 2012, 34 Intreprinderi combinaþiile de vehicule / motor va oferi aceastã tehnicã - care include toate tipurile de motorinã Astra ºi modelele pe benzina cu transmisie manuala.

Toate modelele Astra cu transmisii manuale au o recomandare de viteze: o utilizare de combustibil mai eficient, conducãtorul auto este în siguranþã, prin alegerea cuplul ideal upshift potrivit pentru a afiºa instrument.

Economia inteligente: Start / Stop System Opel

Pornire / oprire automata Opel reduce timpul de inactivitate a motorului ºi, astfel, a emisiilor de gaze cu efect de serã ºi a zgomotului - un avantaj nu numai pentru ocupanþi, ci ºi pentru toþi utilizatorii de drumuri, mai ales în interiorul oraºelor. Aici principiul este foarte clar: un motor care nu se executã, nu consumã combustibil. În loc de picioare cu motorul în funcþiune la un semafor sau la o trecere de cale ferata, unitatea se stinge automat când ºoferul comutã la neutru ºi ia piciorul de pe ambreiaj (automate de oprire a-faza). Schimbãrile de trafic de luminã în locuri verde, conducãtorul auto în mod normal o prima treaptã de vitezã ºi unitãþi de stocare off. Când apãsaþi pedala de ambreiaj, motorul va începe imediat.

Pentru siguranþa ºi confortul pasagerilor rãmân de control al temperaturii ºi de control activ al masinii pompa de vid de frânã în timpul fazei de oprire. În cazul în care cere situaþia - de exemplu, în grele lent stop-and-go trafic - conducãtorul auto poate dezactiva sistemul cu "eco" butonul manual.

Deci, nu start / sistem de oprire, urmãtoarele condiþii trebuie îndeplinite:

capota ■ închis
■ Driver uºa închisã,
■ centura Driver aplicate
■ motorul la temperatura de operare,
■ baterie buna verificare
■ temperatura ambiantã de peste 0 ° C (start redus / stop pentru funcþia de inghet)
■ dejivrare nu este selectat,
■ temperatura din interior se abate de aer condiþionat nu în mod semnificativ faþã de valoarea stabilitã
■ presiunea de frânare suficientã
■ ciclu de regenerare a filtrului de particule diesel nu este activ.
Dacã unul dintre aceºti parametri se schimba în timpul oprire automatã a motorului, re-start, fãrã intervenþia conducãtorului auto este de asemenea posibilã. În timpul fazei opri masina, maxim este de cinci minute si jumatate care doriþi, în special de la consumatorii de energie-intensive, cum ar fi ferestrele din spate sau de încãlzire oglinzi exterioare, alþii comutaþi la un mod protector. Atunci când reporniþi alimentarea cu energie a sistemului de infotainment este asiguratã, astfel încât, de exemplu, sistemul de navigaþie nu va fi reprogramat.

Tehnologia pentru Astra 2.0 CDTI ecoFLEX este preþul de 300 € (inclusiv TVA UPE) este disponibil.
  • beu
  • Suspendat
  • 603 mesaje
  • din 31 Jul 2009
  • Astra 1996 x16xel
  • Bucuresti
  • beu

  • Mesaje scrise: 603
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2009

  • Mesaj Privat
[editat]
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
cred ca sistemul e similar cu cel de pe corsa D
doua poze cu principiul de functionare


Wink
  • irmscher O1

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ca sa raspund intrebarii din subtitlu , da, condider sistemul start-stop ca fiind foarte util. Mi l-as lua fara ezitare, dar din pacate, nu mai e posibil, itrucat deja am masina... Laughing
  • Azmodan

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
un coleg si-a luat noul passat si a primit treaba asta cu start/stop pe gat (bluemotion)

si-a scos-o intr-o saptamana (a scos siguranta din panou) cu toate riscurile si problemele ce pot aparea de la asta. a zis ca e f enervant.
  • irmscher O1

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ti-a spus de este enervant ? Are porniri neuniforme, tremurat, ce simptome are ?
  • Azmodan

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pentru ca dureaza f mult sa pornesti de pe loc.
  • rpp

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu cred ca e un sistem f. util daca este implementat cu cap. Nu stiu cum fct S&S de la Opel dar va pot descrie functionalitatea de pe un fiat.

- Daca temperatura exterioara este sub 0 grade se dezactiveaza automat.
- Daca motorul este rece se dezactiveaza automat.
- Motorul se opreste numai la oprirea masinii si daca este scoasa din viteza si pedala de ambreiaj nu este apasata.
- Sistemul se dezactiveaza automat daca se deschide una din portiere.
- Motorul reporneste instant la apasarea ambreiajului, daca mai pui si selectat viteza I... motorul e pornit de mult atunci cand vrei sa pleci de pe loc si nu am simtit absolut nici un impediment la plecarea de pe loc.
- Sistemul are buton in consola centrala cu care poate fi activat/dezactivat oricand, chiar si in mers.
- Daca motorul a fost repornit automat de sistemul start/stop, acesta se dezactiveaza automat pt. cateva minute(n-am reusit sa-mi dau seama inca cate). Asta pt. a evita situatiile frecvente din trafic cu porniri opriri dese si sa te trezesti cu motorul oprit/pornit la fiecare 10sec.

Singurul dezavantaj pe care l-am sesizat e faptul ca desi masina este noua(120km) si motorul este unul pe benzina de 1.2l, de fiecare data cand motorul este pornit oprit se simte o usoara trepidatie. Presupun ca in cazul unui motor diesel aceste trepidatii ar fi mai evidente si la un moment dat pot fi enervante.(am o astra 1.7CDTI care provoaca cate un seism de 7grade de fiecare data cand pornesc/opresc motorul).

Personal sunt f. ok cu Start/Stop si mi-as lua fara discutii la viitoarea masina.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR