peterutz
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
medox
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1999 x18xe-1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2009
- Mesaj Privat
roccatgaming a scris:Oameni buni... eu nu am scris ca imi scade turatia daca pornesc consumatori electrici. Pot sa pornesc tot ce are masina asta electric (ventilatie, clima, faruri, proiectoare, dezaburiere, player audio, deschid usile sa porneasca si plafoniera, ma joc cu volanul pe loc si deschid si geamul), turatia e constanta. Am descris clar situatia in care imi oscileaza (si numai in situatia aceea!): cobor o panta in frana de motor, in treapta joasa gen 1 sau 2, fara sa ating de loc pedala de acceleratie, si la un moment dat calc ambreiajul si apoi frana (ca sa ma opresc de ex). In acest moment fie moare de tot motorul, fie se subtureaza puternic si oscileaza turatia 500 - 1200 rpm pana cand o accelerez eu... si se stabilizeaza pe la 850.
1. Daca motorul tau are bobina de inductie gen rampa verifica firele, mufele care au legaturacu acesta.
2. masoara bobina ...e pe ducasau are toane.
3. verifica termostatul ...cel care este responsabil cu temperatura lichid racire.
4. daca ai covoras in spatele la pedala de ambreaj , acesta sa nu fie prea gros sa nu permita o cursa completa a pedalei
5. verifica furtunele de la servo deoarece exista o legatura intre frana si ambreaj, ambreaj si motor atat prin lichid de frana cat si prin furtune de aer.
- roccatgaming
- **
- 185 mesaje
- din 26 Jun 2010
- Astra 2016 B14XFT
- Anglia
roccatgaming
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2010
- Mesaj Privat
Varianta 5 e cea mai aproape de adevar . Am uitat de acest topic, intre timp am rezolvat problema. Cauza a fost furtunul de vacuum care merge din pompa de servo-frana la admisie. Acesta a fost inlocuit (probabil de proprietarul anterior) cu unul de toata jena, din cauciuc care mai apoi s-a plastificat de la caldura si a crapat. Nu avea coliere la capete si nu era de loc etans in partea cu admisia. Momentan sunt in cautarea unuia original, pentru ca nu se gaseste prea usor. La reprezentanta nu aduc asa ceva , singura optiune la ei fiind furtun universal la 85 RON metrul . Traiasca Ecomax!
Daca nu gasesc la dez unul identic cu cel original, m-am gandit sa pun furtun de la circuitul de franare, care are peretii intariti, si rezista la presiune/vacuum. O poza cu "furtunul" in cauza de pe masina mea, si doua cu cel original.
A incercat cineva asa ceva? How To Find Vacuum Leaks
Daca nu gasesc la dez unul identic cu cel original, m-am gandit sa pun furtun de la circuitul de franare, care are peretii intariti, si rezista la presiune/vacuum. O poza cu "furtunul" in cauza de pe masina mea, si doua cu cel original.
A incercat cineva asa ceva? How To Find Vacuum Leaks
medox
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1999 x18xe-1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2009
- Mesaj Privat
- roccatgaming
- **
- 185 mesaje
- din 26 Jun 2010
- Astra 2016 B14XFT
- Anglia
roccatgaming
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2010
- Mesaj Privat