haiducu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema astra G 1,7dt 2000
cand plec de pe loc se aude o pocnitura, nu foarte tare, dar dupa ce bag intr-a doua si iau un pic mai repede piciorul de pe ambreiaj se aude o pocnitura, un zgomot ca si cum s-ar lovi ceva, tampoanele de la motor sunt bune le-am vazut cand am schimbat distributia, ar putea fii cele de la cutie? cum pot sa imi dau seama sau sa le vad?
A mai avut cineva aceasta problema si a putut sa o rezolve?
cand plec de pe loc se aude o pocnitura, nu foarte tare, dar dupa ce bag intr-a doua si iau un pic mai repede piciorul de pe ambreiaj se aude o pocnitura, un zgomot ca si cum s-ar lovi ceva, tampoanele de la motor sunt bune le-am vazut cand am schimbat distributia, ar putea fii cele de la cutie? cum pot sa imi dau seama sau sa le vad?
A mai avut cineva aceasta problema si a putut sa o rezolve?
carabulea
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
Aceasta problema o au multi, inclusiv eu pe un Astra H 2005 1.7CDTI, Z17DTL. Partea proasta este ca nimeni nu ii da de cap, eu am fost la N service-uri si degeaba. Majoritatea mi-au dat ca diagnostic unul sau mai multe tampoane, alt service mi-a dat ca diagnostic volanta diagnostic spulberat de alt service care mi-a zis ca masina mea nu are volanta cu masa dubla deci teoretic nu ar avea cum sa fie de la volanta, reprezentanta mi-a dat ca diagnostic EGR infundat (foarte greu de crezut deoarece se simte odata cu smuncitura si o bataie mecanica + ca merg cu masina foarte turata si teoretic nu are cum sa se infunde EGR) in rest m-au asigurat ca nu am nici o bataie nicaieri, nici un tampon stricat si nici un surub nestrans. De schimbat am schimbat toate consumabile inclusiv capete de bara si bielete antiruliu + suport de motor de desupt. Daca ii da cineva de cap va rog post back, orice indiciu mi-ar fi de mare ajutor. M-am saturat de service-uri care o iau pe bajbaite pe banii mei.
haiducu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
eu am si un mic recul in schimbatorul de viteze in treapta a treia[5mm] si putin in a cincea[abia vizibila]. am filmat ca sa va puteti da cu parerea,ca de mecanici m-am saturat , am nevoie de tampoane motor?
http://www.youtube.com/watch?v=jD6orc4sTFk
http://www.youtube.com/watch?v=jD6orc4sTFk
dixongsm
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
Buna seara, si bine v-am gasit. Fiind primul meu post pe acest forum, tin sai salut pe toti ne/fericitii posesori de opel vectra si nu numai. Sunt nefericitul posesor al unui opel vectra 1.8-16v, 125 ponei, si ma lovesc de aceeasi problema dezbatuta in acest topic. Am schimbat toate cele 3 tampoane, bineinteles ca le-am pus noi-noute, piese de origine nu facaturi de 2 lei.... (o caruta de banii m-a costat distractia..) Insa problema persista, cand debraiez, se simte un soc si se aude o bubuitura, asta cand schimb din treapta 1 -2 (se simte si la restul treptelor dar nu la fel). Dupa ce am consultat mai multi mecanicosi mai dibacosi am inteles ca problema ar fi de la ambreaj....
PS. Intreb si eu, a rezolvat cineva aceasta problema!? Daca da, cum?
Apropo, daca cineva intradevar are probleme cu cele 3 tampoane si are nevoie de unele second sa ma contacteze.
O seara placuta.
PS. Intreb si eu, a rezolvat cineva aceasta problema!? Daca da, cum?
Apropo, daca cineva intradevar are probleme cu cele 3 tampoane si are nevoie de unele second sa ma contacteze.
O seara placuta.
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Eu am rezolvat problema dar nu 100%. Am inlocuit toate trei tampoanele, a fost mai bine dar nu am fost satisfacut deoarece tot smucea putin. Studiind tamponul de spate al motorului am decis sa adaug cauciuc in plus, in zona unde permite sa existe acest joc. Am facut in doua etape, a fost tot mai bine, am lipit cauciuc pana cand am umplut locul respectiv. Fasiile le-am taiat dintr-o camera de Dacie si le-am lipit cu picatura.
Am sa revin si cu poze.
Dar problema poate sa vina si de la bucsile de la jugul motorului, s-ar putea ca tot ansamblul fata sa se miste. Oricum daca doriti o inbunatatire ieftina si rapida faceti ce am facut eu.
Am sa revin si cu poze.
Dar problema poate sa vina si de la bucsile de la jugul motorului, s-ar putea ca tot ansamblul fata sa se miste. Oricum daca doriti o inbunatatire ieftina si rapida faceti ce am facut eu.
dixongsm
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
@sec233ast
Tin sa va multumesc pentru raspunsul dv promt, dar exact cu a-ti spus si dv este doar o inbunatatire a "fenomenului"...eu doresc o rezolvare a problemei. Trebuie sa recunosc ca ma gandisem si eu la aceasta "rezolvare" asta dupa ce citisem undeva pe forum ca s-ar putea vulcaniza acel tampon de la mijloc (cutie), dar am renuntat la idee deoarece masina ca-mi place ca nu-mi place ma vad nevoit(cu regret o spun) sa o tin pentru mine o buna perioada de timp. Iar referitor la posibilitatea de-a fi problema de la bucsele de la jugul motorului.....nu cred aia sa fie problema(dar no exclud), deoarece masina a fost verificata amanuntit de 3 mecanici (zic eu competenti). "Competenti"....... defapt asa am crezut si despre primul mecanic ,cel care mi-a diagnosticat prima data masina si mi-a schimbat tampoanele, fara nici un rezultat.....In fine, asta e alta poveste cu mecanici nostri (la cei de la reprezentanta ma refer mai mult) care invata meserie pe banii,masinile, si timpul nostru... In continuare astept, poate cineva a rezolvat aceasta problema si ne impartaseste si noua care ar fi problema, ca-ci dupa presupuneri nu ma pot lua sa schimb kitul de ambreaj, si asa masina asta ma ajuns o gramada de bani.... (6000euro)
O zi buna.
Tin sa va multumesc pentru raspunsul dv promt, dar exact cu a-ti spus si dv este doar o inbunatatire a "fenomenului"...eu doresc o rezolvare a problemei. Trebuie sa recunosc ca ma gandisem si eu la aceasta "rezolvare" asta dupa ce citisem undeva pe forum ca s-ar putea vulcaniza acel tampon de la mijloc (cutie), dar am renuntat la idee deoarece masina ca-mi place ca nu-mi place ma vad nevoit(cu regret o spun) sa o tin pentru mine o buna perioada de timp. Iar referitor la posibilitatea de-a fi problema de la bucsele de la jugul motorului.....nu cred aia sa fie problema(dar no exclud), deoarece masina a fost verificata amanuntit de 3 mecanici (zic eu competenti). "Competenti"....... defapt asa am crezut si despre primul mecanic ,cel care mi-a diagnosticat prima data masina si mi-a schimbat tampoanele, fara nici un rezultat.....In fine, asta e alta poveste cu mecanici nostri (la cei de la reprezentanta ma refer mai mult) care invata meserie pe banii,masinile, si timpul nostru... In continuare astept, poate cineva a rezolvat aceasta problema si ne impartaseste si noua care ar fi problema, ca-ci dupa presupuneri nu ma pot lua sa schimb kitul de ambreaj, si asa masina asta ma ajuns o gramada de bani.... (6000euro)
O zi buna.
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Azi am mai studiat problema si am ajuns la concluzia ca si bucsile din jug sunt slabite. Am mai vorbit si cu alti mecanici si se pare ca astea sunt simptomele: vibratii pornire/oprire, soc la accelerare si decelerare mai ales in 1,2,3. La vectra b sunt 6 bucati, dar sunt foarte greu de schimbat si banuiesc ca ar costa destul de mult deoarece trebuie demontat jugul, suspendat motor, radiatoare asa ca deocamdata ramane asa.
Sunt curios daca cineva a facut deja ac. operatiune.
Sunt curios daca cineva a facut deja ac. operatiune.
cosmineel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salutare! Dupa indelungate cercetari, am ajuns la concluzia ca la vectra mea trebuie schimbat tamponul din spatele motorului, cel de la cutie. L-am cumparat si il tin ca bibelou pentru ca m-am ingrozit cand m-am uitat unde este ascuns si ce pozitie are la motor. Intrebarea mea este: Se poate schimba acest tampon si fara sa merg la service (in zona mea nu te atingi de service-uri) si daca da, cum?
Multumesc anticipat!
Vectra B, '99, X18XE1
Multumesc anticipat!
Vectra B, '99, X18XE1
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
cosmineel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Revin cu noi impresii dupa ce am mai schimbat si capul de la planetara scurta, acum a disparut mult din smucitura merge destul de lin schimbatul de viteza, acum pot sa ma joc si cu acceleratia ca nu mai simt doar foarte putin aceea smucitura. Poate daca as schimba si celalalt cap ar disparea total aceasta comportare suparatoare a transmisiei.
raresuu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2011
- Mesaj Privat
salut ! Am urmarit discutia si vreau si eu sa adaug cateva vorbe . Detin si eu o vectra c din 2004 si am aceeasi problema ca majoritate de aici shoc la plecarea de pe loc , la accelerare si decelerare si cand opresc motorul vibreaza masina si si simt acelasi lucru si la pornire , care e in cunostinta de cauza imi puteti spune va rog ce e exact ambreiaj sau tampoane?
dixongsm
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
- HASAN_CLAUDIU
- **
- 60 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Corsa 1994 X12SZ
- Constanta
HASAN_CLAUDIU
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
Sal,daca ajuta pe cineva ,am la munca o masina (nu este opel),la care s-a schimbat chitul ambreiaj cu unul ff ieftin sigur o facatura,acesta cupla f jos iar masina fiind de alergatura nu stateam sa plec usor cu ea si se smucea tare. In timp(maxim 4 luni) datorata acestui lucru ainceput sa se auda un zgomot metalic la scimbarea vitezelor si apasarea ambreiajului care sigur este la nivelul ambreiajului,iar acest clampanit sigur avertizeaza ca ambreiajul o sa cedeze,oricum cand o cadea se va schimba.
DanutzSRB
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 Y25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2012
- Mesaj Privat
ceva poate asemanator,la un astra g, cand plec de pe loc,tare,adica cu scart,imi troncane ceva in fata,k niste batai,dar foarte tare de zici k se rupe masina,mai mult se simte in dreapta fatat,in mers nu se simte nimic sau daca pleci foarte lin dupa loc,dar daca pleci mai tare zici k se rupe...de la ce sa fie?
- deleted-67496
- **
- 111 mesaje
- din 08 Oct 2011
deleted-67496
- Mesaje scrise: 111
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
DanutzSRB
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 Y25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2012
- Mesaj Privat
p.catalin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 1.3 cdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2012
- Mesaj Privat
am si eu aceeasi problema cu o corsa....in treapta 1 ai 2..daca iau piciorul de pe acceleratie si apoi accelerez..se aude ceva sub ea...o trepidatie..un zgomot....am schimbat tamponul din stpate al cutiei de viteze..nu mai facea...acum face din nou.la doua service.uri mi s.a spus ca si tamponul din fata al cutiei e cam dus si c atrebuie sa.l schimb...acum vedem saptamana viitoare cand o sa.l schmib daca mai face la fel..
- adrianaxin
- *
- 23 mesaje
- din 03 Mai 2012
- Zafira 2006 Z19DTL
- Galati
adrianaxin
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2012
- Mesaj Privat
am onoarea sa va salut! am un opel zafira b, an 2006. aceeasi problema cu reculul schimbatorului de viteze se prezinta si la mine. reprezentantii opel-radacini galati mi-au spus ca sunt tampoanele de sustinere a cutiei de viteze ( de fapt a ansamblului cutie-motor), cel din fata si cel din spate...(turnutetz.....am observat ca se foloseste expresia asta)....am inlocuit la singur cele 2 tampoane...nu e deloc greu...necesita chei tubulare Torx E11, E14, E20, una tip imbus T 14, parca, o cheie inelara de 16, una de 17...la mine a disparut zgomotul, insa reculul a ramas...se vede o imbunatatire substantiala , dar nu s-a rezolvat 100%....ramane sa mai studiez problema....va urez toate cele bune....