- HASAN_CLAUDIU
- **
- 60 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Corsa 1994 X12SZ
- Constanta
HASAN_CLAUDIU
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- georgeleus
- ***
- 872 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Prahova
georgeleus
- Mesaje scrise: 872
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
10 Amperi in plus si-n minus nu-ti infunda alternatorul !
Incarcarea acumulatoarelor cu plumb e lenta si nu-ti ia o galagie de curent. Deci exclus.
In opinia mea zgomotul acela la rece e din cauza temperaturii uleiului; proprietatile de ungere cresc direct proportional cu temperatura lui. Sa nu uitam ca turbina se unge cu ulei din motor... de-aia specifica producatoru ca pana se incalzeste motorul sa nu suprasoliciti masina.
Parerea mea...
Incarcarea acumulatoarelor cu plumb e lenta si nu-ti ia o galagie de curent. Deci exclus.
In opinia mea zgomotul acela la rece e din cauza temperaturii uleiului; proprietatile de ungere cresc direct proportional cu temperatura lui. Sa nu uitam ca turbina se unge cu ulei din motor... de-aia specifica producatoru ca pana se incalzeste motorul sa nu suprasoliciti masina.
Parerea mea...
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- HASAN_CLAUDIU
- **
- 60 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Corsa 1994 X12SZ
- Constanta
HASAN_CLAUDIU
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- georgeleus
- ***
- 872 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Prahova
georgeleus
- Mesaje scrise: 872
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
Inseamna ca nu vorbim de acelasi zgomot; cel al turbinei "reci" e inconfundabil.
Intr-adevar am auzit un zgomot de alternator la cineva, dar e cu totul diferit fatza de ceea ce spuneam eu. Era mai degraba ca un tziuit si era din cauza ca si-a f##ut rulmentii din cauza c-a "spalat motorul" cu totul.
(si nu dispare dupa ce se incalzeste)
Intr-adevar am auzit un zgomot de alternator la cineva, dar e cu totul diferit fatza de ceea ce spuneam eu. Era mai degraba ca un tziuit si era din cauza ca si-a f##ut rulmentii din cauza c-a "spalat motorul" cu totul.
(si nu dispare dupa ce se incalzeste)
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- HASAN_CLAUDIU
- **
- 60 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Corsa 1994 X12SZ
- Constanta
HASAN_CLAUDIU
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- HASAN_CLAUDIU
- **
- 60 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Corsa 1994 X12SZ
- Constanta
HASAN_CLAUDIU
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- HASAN_CLAUDIU
- **
- 60 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Corsa 1994 X12SZ
- Constanta
HASAN_CLAUDIU
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- HASAN_CLAUDIU
- **
- 60 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Corsa 1994 X12SZ
- Constanta
HASAN_CLAUDIU
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
era noua atunci... daca ai strans-o foarte tare ea s-a lungit (implicit tesatura din interior) si atunci acum este larga si se poate rupe daca a fost prea tare intinsa e posibil sa fi aparut fisuri sau fire rupte in materiale pe care tu nu le poti vedea dar vei sti asta cand ti se va rupe... acum tu faci cum vrei dar verifica cu atentie totul si eventual daca ai posibilitatea sa compari cureaua ta cu una nou sa vezi cat de tare s-a alungit si in functie de asta sa decizi daca o pastrezi sau o schimbi... oricum eu iti recomand sa ai cu tine un strampen de dama in bord daca se rupe il poti folosi pe post de curea pana ajungi acasa
- HASAN_CLAUDIU
- **
- 60 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Corsa 1994 X12SZ
- Constanta
HASAN_CLAUDIU
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
Buna treaba asta cu reparatia in stilu nostru romanesc,daca se rupe sa se rupa da multe belele mi-a facut alternatoru asta ca m-am saturat de el si de toti electricienii care debiteaza prosti si se contrazic singuri,am impresia ca sunt batuti in cap ca in loc sa foloseasca aparatu de masura si sa verifice instalatia te pun sa schimbi toate piesele si contrazic producatorii de baterii ca cica nu stiu ce zic ei merge si cu tensiune sub 13.7 cu consumatorii porniti (12 si ceva),deaia m-a lasat vechea baterie ,niste baieti de treaba ce sa mai zic.
nikonterm
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat