- laur702
- OP
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
am si eu o intrebare , sunt pruaspat posesor de calibra motorizarea 2.0 ohc aia daca nu ma insel, masina porneste greu la cald , dar greu de tot, dimineatza o ia la sfert de cheie, , am schimbat bujiile am pus modelul cu 4capete dinalea , si la fel face, am verificat si eu sigurantze tot toate sunt ok dar nu merge,
zicetimi care stiti unde este senzorul ala de pe vibrochen sa il curat si eu sa il verific poate o fi si de pe acolo ceva , astept raspunsuri care sa ma ajute , si ori ce informatie despre calibra cu motorizarea asta mar ajuta, consum uri tot ce stiti si voi ,
cer scuze de ortigrafie dar pe fuga scriu cum pot si eu .
zicetimi care stiti unde este senzorul ala de pe vibrochen sa il curat si eu sa il verific poate o fi si de pe acolo ceva , astept raspunsuri care sa ma ajute , si ori ce informatie despre calibra cu motorizarea asta mar ajuta, consum uri tot ce stiti si voi ,
cer scuze de ortigrafie dar pe fuga scriu cum pot si eu .
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
senzorul il gasesti sub pompa de servo.e prins de blocul motor cu un surub.
mai citeste pe forum despre c20ne( asta e motorul care il ai) si te lamuresti de multe.
o alta posibila cauza poate fi senzorul de temperatura care da informatia in ecu.cel cu 2 fire si mufa albastra.il gasesti in zona termostatului.
mai citeste pe forum despre c20ne( asta e motorul care il ai) si te lamuresti de multe.
o alta posibila cauza poate fi senzorul de temperatura care da informatia in ecu.cel cu 2 fire si mufa albastra.il gasesti in zona termostatului.
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
- laur702
- OP
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
sunt mai multe cauze din care nu iti porneste masina la cald
-una ar fi releul pompei de benzina se incalzeste (ex:-porneste numai daca ii pui de 4-5 ori contactul)
-ar mai putea fi din cauza pistoanelor-motor cocsat(alergat) iar la cald se dilata pistoanele si pana nu raceste nu porneste
Incearca cand se incalzeste si nu porneste sa-i dai drumul la vale sa vezi daca in viteza porneste
-una ar fi releul pompei de benzina se incalzeste (ex:-porneste numai daca ii pui de 4-5 ori contactul)
-ar mai putea fi din cauza pistoanelor-motor cocsat(alergat) iar la cald se dilata pistoanele si pana nu raceste nu porneste
Incearca cand se incalzeste si nu porneste sa-i dai drumul la vale sa vezi daca in viteza porneste
- laur702
- OP
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
pompa de benzina ori nu merge ori la calibra nu se aude nu stiu ce sa zic, ori pe gaz ori pe benzina la cald o ia greu, alte ori are toane, eu banuiesc totusi vre-un senzor sau ceva nu cred sa fi fost alergata chiar asa rau incat sa fie gata, uleiul este la culoarea lui in motor nu scade nu creste , daca era compresia ma gandesc ca murdarea uleiul poate chiar si disparea din el, am sa incep cu senzorul de pe vibrochen, apoi il caut pe ala de spunea un coleg ca il gasesc in zona termostatului , ori cum cu ajutorul vostru macar am de unde sa incep cautarile in spre a rezolva problema deci cu ce ma puteti ajuta ori ce ideie este bine venita, si cum gasesc siguranta pompei de benzina asta va rog iara sa imi ziceti cum verific.
lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- laur702
- OP
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
dani1978
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2011
- Mesaj Privat
Am si eu un opel zafira din 2001disel motor 2000cm si am probleme cu ia la pornire ,diminiata o ia foarte usor dupa circa 1-2-3 ore de stationare dupa ce a fost oprita de la prima pornire porneste foarte greu daca o las mai mult 5-6 ore porneste usor din nou ce ar putea fi.Astept pareri si sugesti va multumesc
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
@laur702 o problema cumva asemanatoare ca a ta am avut si eu. Masina avea toane...cand pornea, cand nu pornea. Am verificat mai multe si le`am luat prin eliminare. Pana la urma am ajuns la senzorul de turatie. La mine facea in urmatorul fel atunci cand nu mai pornea masina: dadeam la automat si incepea turometru sa se ridice pana in 4000 rpm, dupa care scadea, lucru ce mi`a dat de gandit. In momentul in care se intampla asa ceva, scoteam o borna de la baterie, borna de + si se stergeau erorile, iar cum puneam borna la loc, pornea la sfert. Asta pana am aflat si am invatat despre testul cu agrafa. Am schimbat senzorul de turatie si de atunci masina nu a mai facut probleme. Dar trebuie sa stii ca la c20ne daca ii faci testul agrafa cu motorul oprit iti va da codul de eroare 31 care e rpm signal, iar cu motorul pornit iti da doar cod 12 in caz ca toate celelalte sunt OK. Daca am zis ceva gresit va rog sa ma corectati. Numai bine.
- laur702
- OP
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
providra18 a scris:@laur702 o problema cumva asemanatoare ca a ta am avut si eu. Masina avea toane...cand pornea, cand nu pornea. Am verificat mai multe si le`am luat prin eliminare. Pana la urma am ajuns la senzorul de turatie. La mine facea in urmatorul fel atunci cand nu mai pornea masina: dadeam la automat si incepea turometru sa se ridice pana in 4000 rpm, dupa care scadea, lucru ce mi`a dat de gandit. In momentul in care se intampla asa ceva, scoteam o borna de la baterie, borna de + si se stergeau erorile, iar cum puneam borna la loc, pornea la sfert. Asta pana am aflat si am invatat despre testul cu agrafa. Am schimbat senzorul de turatie si de atunci masina nu a mai facut probleme. Dar trebuie sa stii ca la c20ne daca ii faci testul agrafa cu motorul oprit iti va da codul de eroare 31 care e rpm signal, iar cu motorul pornit iti da doar cod 12 in caz ca toate celelalte sunt OK. Daca am zis ceva gresit va rog sa ma corectati. Numai bine.
asa ceva facea si amea , se ridica pana la 2000rtpm si dadeam si o ora la automat uneori apoi pornea brusc, l-am banuit si eu ca la alta masina lam curatat si din momentul ala a mers bine, eu am rezolvat cazul am scapat, a venit ieri pe zii cineva ia placut masina tare si mia oferit 1500esi i-am dat masina am rezolvat cazul , ori cum multumesc tuturor pentru sfaturi pentru deranj ca toti ati vrut sa ma ajutati cu placere , va doresc numai bine la toti si multumesc foarte mult .
dani1978
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2011
- Mesaj Privat
Ms pt sfat laur702 am desfacut borna si am schimbat si cheia de contact si am factut plinul la rezervor nu mia mai facut figuri astazi sa vad miine daca mai face figuri dar nu stiu testul cu agrafa sal fac? Mai inca ceva in partea stinga sint 2 elecrovalve care es furtune care duc la pompa si am vazut un cut care intra la elecrovalva era crepat la taiat si lam bagat inapoi.Mai inca ceva dupa ce am luat borna sa decodat casetofonul trebuie sal ai bag codul din nou problema ai ca am apasat pe butonele ale a si nu ma lasa sa intru pt a baga codul pin mai exactu care sint butoanele ,conul pin al am dar nu ma lasa sa intru va rog care stiti sa ma indrumati sau sami spuneti.Va multumesc
hanz
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
- faurionutz
- **
- 59 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Calibra 1997 X20XEV
- Suceava
faurionutz
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
gaby dtm- Suspendat
- 134 mesaje
- din 17 Apr 2010
- Calibra 1991 c20ne
- Prahova
gaby dtm- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
hanz
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
ma si io ma confrunt ciu pornirea asta la cald,nu porneste nicicum,dar deschid capota si scot mufa de la senzorul de turatie(mufa aia de langa filtrul de aer) si o bag inapoi porneste!practic cred ca se sterge eroarea si porneste din nou pana o apuca iara,imi moare cateodata si la relanti.deci intrebare :din moment ce scot mufa de la senzorul de la vilbrochen si o bag si merge iara inseamna ca sigur el e de vina?faza e ca lam schimbat acum un an doi,la testul cu agrafa numi da eroare 31!astept parerile voastre!mersi anticipat!
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
hanz
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
hanz a scris:ma si io ma confrunt ciu pornirea asta la cald,nu porneste nicicum,dar deschid capota si scot mufa de la senzorul de turatie(mufa aia de langa filtrul de aer) si o bag inapoi porneste!practic cred ca se sterge eroarea si porneste din nou pana o apuca iara,imi moare cateodata si la relanti.deci intrebare :din moment ce scot mufa de la senzorul de la vilbrochen si o bag si merge iara inseamna ca sigur el e de vina?faza e ca lam schimbat acum un an doi,la testul cu agrafa numi da eroare 31!astept parerile voastre!mersi anticipat!
ma da chiar nimeni nu stie?
unde sunt profesorii?