tmd1
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
tmd1
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
tmd1
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- MadCow
- **
- 286 mesaje
- din 29 Mai 2004
- Astra 2006 Z20LEH
- Iasi
MadCow
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2004
- Mesaj Privat
tmd1
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Incearca urmatoarele:
1) Porneste-o (ca pana acum), mergi cu ea ceva timp (20-30 min) si opreste-o cu fata in sus sau in pozitia in care nu iti pornea. Imediat dupa ce ai oprit-o incearca sa o pornesti. Raporteaza daca a pornit sau nu. Incearca de mai multe ori sa fi sigur (pornit-oprit).
2) Daca a pornit in cazul de mai sus deschizi capota, dai jos capacul motorului (ala de plastic) si te uiti in fata. Imediat in fata sus sunt niste tevi de metal care intra din pompa de injectie la injectoare. Deasupra fiecarei tevi sunt furtunele de cauciuc care se unesc prin niste T-uri si se duc tot la intrarea in pompa de injectie. Verifica BINE acele furtunase mai ales la CAPETE. Ele daca sunt crapate, lasa aerul sa intre si dezamorseaza pompa de injectie care nu mai baga motorina decat dupa insistente incercari de pornire.
Daca gasesti vreunu crapat du-te cu ea la un service sa ti le inlocuiasca sau poti sa faci chestia asta si singur daca te pricepi putin. Furtunele se gasesc...
3) Filtrul de motorina acum cat timp(Km) a fost schimbat ?
4) De cat timp iti face asa ? De cand se intampla ? S-a intamplat ceva special care sa cauzeze asta ?
1) Porneste-o (ca pana acum), mergi cu ea ceva timp (20-30 min) si opreste-o cu fata in sus sau in pozitia in care nu iti pornea. Imediat dupa ce ai oprit-o incearca sa o pornesti. Raporteaza daca a pornit sau nu. Incearca de mai multe ori sa fi sigur (pornit-oprit).
2) Daca a pornit in cazul de mai sus deschizi capota, dai jos capacul motorului (ala de plastic) si te uiti in fata. Imediat in fata sus sunt niste tevi de metal care intra din pompa de injectie la injectoare. Deasupra fiecarei tevi sunt furtunele de cauciuc care se unesc prin niste T-uri si se duc tot la intrarea in pompa de injectie. Verifica BINE acele furtunase mai ales la CAPETE. Ele daca sunt crapate, lasa aerul sa intre si dezamorseaza pompa de injectie care nu mai baga motorina decat dupa insistente incercari de pornire.
Daca gasesti vreunu crapat du-te cu ea la un service sa ti le inlocuiasca sau poti sa faci chestia asta si singur daca te pricepi putin. Furtunele se gasesc...
3) Filtrul de motorina acum cat timp(Km) a fost schimbat ?
4) De cat timp iti face asa ? De cand se intampla ? S-a intamplat ceva special care sa cauzeze asta ?
tmd1
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
tmd1
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am facut figura cu pornitul si nu am probleme.
M-am uitat la furtune dar nu am observat nimic vizibil, singurul lucru care mi-a atras atentia a fost furtunul de iesire din filtru care are un joc in locasul lui in comparatie cu furtunul de intrare in filtru care sta fix. Cred ca lipseste ceva garnitura care l-ar presa in locasul lui.
Masina o am doar de o luna, mi-a facut o singura figura acum doua saptamani si de atunci pana ieri 7.01.2005 nu am mai avut probleme cu ea desi am circulat zilnic.
M-am uitat la furtune dar nu am observat nimic vizibil, singurul lucru care mi-a atras atentia a fost furtunul de iesire din filtru care are un joc in locasul lui in comparatie cu furtunul de intrare in filtru care sta fix. Cred ca lipseste ceva garnitura care l-ar presa in locasul lui.
Masina o am doar de o luna, mi-a facut o singura figura acum doua saptamani si de atunci pana ieri 7.01.2005 nu am mai avut probleme cu ea desi am circulat zilnic.
cataion
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2005
- Mesaj Privat
tmd1
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
Problema persista si daca nu o pornesc in fiecare zi a doua zi porneste foarte greu. Mi s-a intamplat zilele astea cand nu am pornit-o intr-o duminica si lunea a pornit ff greu.
Am mers la cei de la Opel si mi-au spus ca problema este de la semering-urile de sub injectoare care trebuie schimbate.
Ei au spus ca 99% de acolo e problema dar costa 160.000 semeringurile si peste 3.000.000 lei manopera+ ei schimba obligatoriu si furtunasele de la retur.
Au spun ca pot circula mai departe asa ca motorul nu are nimic numai sa o pornesc in fiecare zi.
S-ar putea sa ma duc luna viitoare si o sa vad rezultatul.
Am mers la cei de la Opel si mi-au spus ca problema este de la semering-urile de sub injectoare care trebuie schimbate.
Ei au spus ca 99% de acolo e problema dar costa 160.000 semeringurile si peste 3.000.000 lei manopera+ ei schimba obligatoriu si furtunasele de la retur.
Au spun ca pot circula mai departe asa ca motorul nu are nimic numai sa o pornesc in fiecare zi.
S-ar putea sa ma duc luna viitoare si o sa vad rezultatul.
- naybacosta
- *
- 1 mesaje
- din 12 Feb 2006
naybacosta
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
bratone
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2004
- Mesaj Privat
Si eu am avut aceeasi problema si am schimbat furtunele de retur, toate.
O perioada scurta nu am mai avut probleme dupa care nu mai pornea nici daca statea mai mult de 2 zile in orice pozitie. Am spalat rezervorul, si cu o pompa(cu coada) de Dacie, am tras, prin furtunul de retur, prin pompa de injectie, motorina pana a iesit curata. Oricum vezi ca am scris pe larg de chestia asta "nu porneste vectra b 2.2dti".
Bafta.
O perioada scurta nu am mai avut probleme dupa care nu mai pornea nici daca statea mai mult de 2 zile in orice pozitie. Am spalat rezervorul, si cu o pompa(cu coada) de Dacie, am tras, prin furtunul de retur, prin pompa de injectie, motorina pana a iesit curata. Oricum vezi ca am scris pe larg de chestia asta "nu porneste vectra b 2.2dti".
Bafta.
- felix12xwk
- *
- 46 mesaje
- din 11 Mar 2006
- Astra 2002 y20dth
- Slatina
felix12xwk
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Slatina
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2006
- Mesaj Privat
Am fost la un service sa imi schimbe valva EGR si dupa ce a efectuat operatiunea masina a pornit mai greu. A mers in ziua aceea foarte bine (vineri), dar a doua zi dimineata la prima cheie a pornit dar mergea asa subturata dupa care la 3 sec. s-a oprit si nu a mai vrut sa pornesca sub nici o forma. Am fost la service si mi-au dat un baiat care dupa ce si-a bagat mana p-acolo, a spus ca nu poate sa o pornesca si ca trebuie dusa la service, in acel moment neputand sa-mi spuna ce are. M-au luat nervi , va dati seama, dar ce puteam sa fac. Am revenit la service, iar patronul de acolo mi-a zis ca il trimite pe cel care a lucrat la masina, dar mai tarziu ca era plecat din localitate. Bineinteles ca nu am avut rabdare si am sunat un mec. pe care-l cunosteam si care imi mai lucrase pe la ea. Pe la 14 a venit si mec. cunoscut si el s-a bagat pe la motor mi-a verificat furtunele alea m-a intrebat daca am motorina, pentru ca din verificarile lui nu reiesea acest lucru (cand sufla intr-un furtun iesea aer, nu se auzea bolborosind cum era normal). I-am spus ca am jumate rezervorul, pentru ca tocmai bagasem, fapt confirmat si de indicatorul de bord. A zis ca din cauza ca masina a fost inclinata pe fata, motorina s-a depozitat intr-unul din compartimentele din care nu poate sorbul sa traga. Am mai bagat 10 l , iar el i-a pus si in filtru de motorina, dupa care a luat-o. Bun si facut, dar azi aceeasi problema . L-am sunat pe mec. si i-am zis, iar el ce credeti, zice sa mai bag inca 5 l. Voi ce credeti? Parerea mea este ca noaptea isi trage pe undeva aer si motorina se scurge toata in rezervor, pentru ca sub masina nu este nicio picatura.
- felix12xwk
- *
- 46 mesaje
- din 11 Mar 2006
- Astra 2002 y20dth
- Slatina
felix12xwk
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Slatina
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2006
- Mesaj Privat
- felix12xwk
- *
- 46 mesaje
- din 11 Mar 2006
- Astra 2002 y20dth
- Slatina
felix12xwk
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Slatina
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2006
- Mesaj Privat
Intradevar acolo era hiba. Am schimbat furtunele de retur de la injectoare si porneste super . Bineinteles ca mecanicii habar nu aveau de chestia asta . Le-am spus ca sunt datori ca pentru orice opel rezolvat pe viitor sa-mi dea 50% din manopera.
Multumesc foarte mult celor care au scris despre modul de rezolvare a acestei probleme .
Multumesc foarte mult celor care au scris despre modul de rezolvare a acestei probleme .
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
aseara am mers in vizita la cineva si am parcat masina in panta din fata garajului (are garaj sub bloc). tin sa precizez ca am parcat masina paralel cu drumul, deci nu cu botul in jos, ci inclinata intr-o parte (partea stanga a masinii era in jos). panta relativ mare, estimez eu ca la vreo 15-20 grade, s-ar putea sa ma insel, dar oricum pe acolo... aveam in rezervor aproximativ 15 L ... dupa vreo 2 ore cand sa plec, ma sui in masina dau la cheie, se aude electromotorul, si nimic... mai dau odata, zic ca poate nu am tinut contactul destul pus...la fel...pe bord nu era nici un bec aprins (nici cele legate de motor, nici cel legat de nivelul de benzina, dimpotriva ala de benzina arata aproape 20L)...electromotorul mergea, dar nu se aprindea motorul ...am mai incercat de 2-3 ori...in final am impins masina (ajutat bineinteles) pe o suprafata orizontala si am mai incercat de 2 ori...tot nimic... nu venea benzina la pompa...stiam de pe forum ca pompa de benzina daca nu e cufundata in combustibil se poate incinge si arde, asa ca am lasat masina vreo 5 minute si am incercat dupa aceea din nou... E VOILA! mergea...
Morala: daca aveti AstraG, putina benzina in rezervor, nu parcati lateral in panta cu masina inclinata catre sofer ! probabil s-a scurs benzina din furtunasul de alimentare al pompei (probabil pompa e amplasata in dreapta) iar la pornire nu avea de unde sa straga combustibil...daca totusi
patiti asa ceva, trageti masina pe loc orizontal si asteptati cateva minute...
oricum am avut ceva emotii...deh, masina nou (numa' 12500 km ) si deja sa moara chiar asha fara avertisment...
Morala: daca aveti AstraG, putina benzina in rezervor, nu parcati lateral in panta cu masina inclinata catre sofer ! probabil s-a scurs benzina din furtunasul de alimentare al pompei (probabil pompa e amplasata in dreapta) iar la pornire nu avea de unde sa straga combustibil...daca totusi
patiti asa ceva, trageti masina pe loc orizontal si asteptati cateva minute...
oricum am avut ceva emotii...deh, masina nou (numa' 12500 km ) si deja sa moara chiar asha fara avertisment...