Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Dan_Sterie

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am impresia ( si nu numai) ca motorul meu nu 'trage' suficient de bine sub 1800-2000 rpm pana intra turbo. Sunt inclinat sa cred ca este debitmetrul, dar am fost cu ea la tester si nu a iesit a fi lucrul asta. In fine am curatat injectoarele, parca un pic mai bine dupa, dar tot nu imi place. E posibil sa fie "obosit" debitmetrul ? sau ce ar putea fi ?
Mentionez faptul ca eu la 10 000 km schimb toate filtrele, iar motorina bag de la MOL si OMV.
Skip ads

  • viorelb

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie motorina, incearca sa bagi euro5 de la Lukoil si vezi daca se schimba mersul.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
posibil sa fie de la filtre Smile
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
TRUE debitmetru.
Fa proba cu unul bun si ai sa te convingi.
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
nu o sa-ti traga mai bine sub 1800 de ture nici daca schimbi debitmetrul, nici turbina, nici injectoarele, nici filtrele.... NIMIC....

motorul asta nu are cum sa traga pana nu ajunde turbina la turatie maxima

ca sfat, mergi cu ea mai turata, nu schimba vitezele sub 3000 de ture si o sa vezi atunci cum trage....
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
cu un debitmetru bun o sa raspunda mai bine la turatii joase(1600-1900rpm). o sa traga mai bine si dupa.
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Orice TD trage mai bine cand intra turbina. Prin analogie cu 1.9 SDI`ul (fara turbo) de la VW care are 65-70 CP, 1.7 DTI ar avea cam 50 CP pana intra turbo. Deci nu te poti astepta la multe de la un motor de 50 CP care tb sa miste 1,2 tone. Turbina are rolul de a forta aer in cilindrii pt a creste randamentul. Eu zic sa stai linistit; daca vrei putere, calc`o dupa 2.000 - 2.500 ture......
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
incearca alt debitmetru
  • Dan_Sterie

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am scos azi mufa de la debitmetru si se observa o modificare considerabila a mersului masinii... demaraj mult mai bun. Vineri probabil o sa imi cumpar unul nou. Dar e ciudat totusi faptul ca la tester nu iese nimic......
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic sa probati cu alt debitmetru inainte de a cumpara.Si a mea e 'moarta' sub 1700-1800 ture Sad ,dar peste e relativ ok,am prins cu ea 165 si mai mergea un pic deci nu cred ca e defect,poate un pic decalibrat sau poate depinde de marca debitmetrului,al meu cred ca e Bosch.
Si la a mea cu el scos se infige mai bine la turatii mici dar cam tzacane motorul si cred ca baga mai mult combustibil decit trebuie.
Poate si o curatare de injectoare ar ajuta,ca parca imi consuma mai mult decit ale altora,sub 5.5 nu am scos (e drept ca nu merg cu 50/90)
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nici eu nu aveam martorul aprins la bord, cum ca ar fi ceva probleme la motor, desi d-abia mai lua 110. Pana cand intr-o zi celebrul martor (masina cu cheita) nu se mai stingea dupa ce puneam contactul, doar dupa ce porneam motorul. Hop cu ea la service - eroare: "MAF incorrect signal".
Dupa asta am facut proba cu unul bun de la masina unui amic si surpriza - aveam alta masina (se trezise herghelia de ponei).
Asa ca am pus mana si mi-am luat unul nou Bosch. Am fost super multumit vreo luna Smile. Tragea bine la turatii mici, chiar sub 1500rpm. Ajungea rapid la 140-150km/h. Dupa un timp a inceput sa se inmoaie si asta, nu precum cel dinainte, dar nu mai zburda ca la inceput. Chiar azi l-am dus inapoi sa-l verifice ca-i in garantie.
  • dragos_costy87

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Fratilor si la mine la fel, numai ca mie mi se aprinde martorul din bord la 3500 de ture Sad si inca nu am ajuns la service cu ea. Sincer imi este frica sa ma duc cand ma gandesc la scoru care o sa mi-l dea.... Very Happy
  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dragos_costy87 a scris:Fratilor si la mine la fel, numai ca mie mi se aprinde martorul din bord la 3500 de ture Sad si inca nu am ajuns la service cu ea. Sincer imi este frica sa ma duc cand ma gandesc la scoru care o sa mi-l dea.... Very Happy

Ar trebuii sa sa faci un test cat mai rapid, altfel s-ar putea sa iti para rau ca nu ai fost mai devreme.
  • Bampi

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema cu demarajul sub 1800-2200 rot/min si martor aprins uneori. Din cand in cand, in timp ce rulez cu 100- 110km/h se aprinde martorul (de remarcat ca nimic din mersul masinii nu se schimba...sau mai bine zis nu se simte ), si nu se stinge decat dupa ce opresc motorul si repornesc dupa 5 min.
Am fost la tester dar nu au gasit nimic suspect.
Problema mare este insa la turatia la care se simte turbo. Pana acum 4 luni, la 1800 rot/min simteam ca porneste turbo si aveam putere la motor. In urma cu 4 luni am fost la service pt o probl. la alternator si acolo au decuplat bateria pentru reparatie. Dupa ce am plecat din service au aparut problemele: geamurile electrice nu mai mergeau la impuls (rezolvare de la sine dupa 1 zi) si, cel mai urat, acum turbo intra la 2200 rot/min. M-am intors in service sa intreb daca decuplara bateriei are legatura cu modificarea regimului turbo; raspunsul de acolo a fost ca nu!?! Oare??? cum sa se modifice regimul turbo dupa o reparatie de alternator??? Sa fie debitmetrul vinovat? unde este amplasat ???
  • Dan_Sterie

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
O sa umblu si eu la alternator, eu momentan tot cu mufa scoasa de la debitmetru merg, e ok inca, o sa imi cumpar intr-un viitor apropiat alt debitmetru.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR