- schmitzeradu
- OP
- 7 mesaje
- din 21 Sep 2009
- Corsa 2007
- Bucuresti
schmitzeradu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2009
- Mesaj Privat
Salut,
va rog sa ma ajutati.
Am o mica (cel putin asa sper) problema: in ultimele zile, pentru aproximativ 20 - 30 de secunde se aprinde martorul din bord "masinuta cu cheita" si motorul numai trage, efectiv pierde "putere". Totul revine la normal apoi, fiind posibil daca circul mai mult de 30 de minute sa se intample din nou.
Masina porneste relativ ok, aceasta problema semnalandu-se doar in timpul mersului.
Ma poate ajuta cineva va rog cu un raspuns usor inteligibil pentru cineva complet nepriceput la mecanica & electrica auto?
O recomandare pentru un service bun si ieftin este deasemenea bine-venita (sper doar sa fie si rapid si deschis sambata).
Multumesc mult de tot.
va rog sa ma ajutati.
Am o mica (cel putin asa sper) problema: in ultimele zile, pentru aproximativ 20 - 30 de secunde se aprinde martorul din bord "masinuta cu cheita" si motorul numai trage, efectiv pierde "putere". Totul revine la normal apoi, fiind posibil daca circul mai mult de 30 de minute sa se intample din nou.
Masina porneste relativ ok, aceasta problema semnalandu-se doar in timpul mersului.
Ma poate ajuta cineva va rog cu un raspuns usor inteligibil pentru cineva complet nepriceput la mecanica & electrica auto?
O recomandare pentru un service bun si ieftin este deasemenea bine-venita (sper doar sa fie si rapid si deschis sambata).
Multumesc mult de tot.
- andu105
- **
- 130 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Vectra 2005 z19dt
- Bucuresti
andu105
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
- schmitzeradu
- OP
- 7 mesaje
- din 21 Sep 2009
- Corsa 2007
- Bucuresti
schmitzeradu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2009
- Mesaj Privat
- kaiser
- **
- 271 mesaje
- din 17 Oct 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
kaiser
- Mesaje scrise: 271
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
- schmitzeradu
- OP
- 7 mesaje
- din 21 Sep 2009
- Corsa 2007
- Bucuresti
schmitzeradu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2009
- Mesaj Privat
- andu105
- **
- 130 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Vectra 2005 z19dt
- Bucuresti
andu105
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
- schmitzeradu
- OP
- 7 mesaje
- din 21 Sep 2009
- Corsa 2007
- Bucuresti
schmitzeradu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2009
- Mesaj Privat
- schmitzeradu
- OP
- 7 mesaje
- din 21 Sep 2009
- Corsa 2007
- Bucuresti
schmitzeradu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2009
- Mesaj Privat
Salut,
dupa cum am promis, revin cu solutionarea:
Pas1 (sambata ora 08:00): vizita service - constatare EGR defect
Pas 2(sambata ora 10:00): Bucuresti - Fundulea - Bucuresti (40 km pe sens in treapta a 3-a / 3000 de rotatii)
Pas 3 (sambata ora 11:30): vizita service - EGR in continuare defect, dat jos, curatat ("degresant" + spray + ulei) + verificare furtune si furtunase + bujii
Pas 4 (sambata ora 14:00): dat comanda EGR (650 RON) plecat din service (zona Colentina) - martor (masina cu cheita) aprins tot drumul pana acasa (zona Dristor)
Pas 5 (sambata ora 16:00): plecat de acasa pentru a vedea meciul; martor "masina cu cheita" stins complet, masina avea demaraj si putere, INSA s-a aprins martorul "motor"
Pas 6: mers cu masina pana luni dimineata aproximativ 20 km (casa- bar- casa) acelasi martor "motor" aprins
Pas 7: luni dimineata ora 08:00 lasat masina in service, inlocuit EGR + "regenerare filtru particule din calculator" = pret total 955 RON.
Cica acum masina merge bine. La 18:00 o voi ridica & voi reveni cu noutati.
Multumesc pentru raspunsuri si sfaturi.
dupa cum am promis, revin cu solutionarea:
Pas1 (sambata ora 08:00): vizita service - constatare EGR defect
Pas 2(sambata ora 10:00): Bucuresti - Fundulea - Bucuresti (40 km pe sens in treapta a 3-a / 3000 de rotatii)
Pas 3 (sambata ora 11:30): vizita service - EGR in continuare defect, dat jos, curatat ("degresant" + spray + ulei) + verificare furtune si furtunase + bujii
Pas 4 (sambata ora 14:00): dat comanda EGR (650 RON) plecat din service (zona Colentina) - martor (masina cu cheita) aprins tot drumul pana acasa (zona Dristor)
Pas 5 (sambata ora 16:00): plecat de acasa pentru a vedea meciul; martor "masina cu cheita" stins complet, masina avea demaraj si putere, INSA s-a aprins martorul "motor"
Pas 6: mers cu masina pana luni dimineata aproximativ 20 km (casa- bar- casa) acelasi martor "motor" aprins
Pas 7: luni dimineata ora 08:00 lasat masina in service, inlocuit EGR + "regenerare filtru particule din calculator" = pret total 955 RON.
Cica acum masina merge bine. La 18:00 o voi ridica & voi reveni cu noutati.
Multumesc pentru raspunsuri si sfaturi.
- andu105
- **
- 130 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Vectra 2005 z19dt
- Bucuresti
andu105
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
- schmitzeradu
- OP
- 7 mesaje
- din 21 Sep 2009
- Corsa 2007
- Bucuresti
schmitzeradu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2009
- Mesaj Privat
- schmitzeradu
- OP
- 7 mesaje
- din 21 Sep 2009
- Corsa 2007
- Bucuresti
schmitzeradu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2009
- Mesaj Privat
pfff, dupa aproape 1 saptamana de facut nervi intr-un oras mizer, revin cu noutati asa cum am promis.
NU se mai aprinde niciun martor de bord, trage normal, INSA acum intre 2000 si 2500 de ture, indiferent de viteza, DOAR CATEODATA, se ineaca / ii da nas.
Masina este in service, din nou , si se pare ca nu exista raspuns pentru aceasta noua problema. Ma poate ajuta cineva (Z19DT motor)?
Merci mult,
Radu
NU se mai aprinde niciun martor de bord, trage normal, INSA acum intre 2000 si 2500 de ture, indiferent de viteza, DOAR CATEODATA, se ineaca / ii da nas.
Masina este in service, din nou , si se pare ca nu exista raspuns pentru aceasta noua problema. Ma poate ajuta cineva (Z19DT motor)?
Merci mult,
Radu