Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:dar totusi 700ron pentru o testare pe banc e hotie totala...

Si inca nu l-a anuntat cat costa reparatia pompei. Embarassed
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Colegul meu a avut noroc. Statea pe scaun cand a auzit pretul. Laughing Laughing Laughing
Asa ca a luat de la dezmembrari o pompa identica la doar 400 euro. Fuge masina de rupe nu alta.
Bafta.


cam asa gandesc si eu

nu stiu ce le mai place la unii sa se complice aiurea .7 mii de frecari,testari,bancari si alte figuri,ia nene una sh si sa ai meserias bun sa ti-o puna
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
da si nu, nu pentru ca nu stii ce ai cumparat si cat te tine ...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cel mai sigur este sa dai pompa jos de pe masina, o trimiti la Bosch la Bucuresti, iti face verificare-reconditionare in functie de ce este nevoie si ai si garantie daca o montezi intr-un service autorizat si neaparat cu factura. Asa e cel mai sigur...
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Eu am sunat la bosh car service si ma trimiteau la Rune sau Total diesel.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
tare ciudat ce imi spui tu Emil... ca la noi in Sibiu cand am vorbit cu cei de la Schunn Service (dealer Bosch Car Service) mi-au spus ca se trimite la Bucuresti si acolo se face verificare-reparare atat la pompe cat si la injectoare (eu vroiam testarea injectoarelor)...
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pai si rune e in bucuresti... Smile nush ce sa zic
  • pro_dragos

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
pompa irecuperabila, nu se mai putea pastra nimic din partea mecanica. am gasit o pompa in italia (250 de euro, transport inclus), compatriotii nostri dragi nu o vand mai jos de 350 de euro.

am montat-o pe masina, a pornit dar mai am o problema la filtrul de motorina pe care urmeaza sa o rezolv.

baietii de la rune s-au tinut de cuvat, toata afacerea (demontat, test pompa veche, montat) m-a costat 700 ron. sper sa ma tina pompa pe care am cumparat-o Smile
  • pro_dragos

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:
mikyboy a scris:dar totusi 700ron pentru o testare pe banc e hotie totala...

Si inca nu l-a anuntat cat costa reparatia pompei. Embarassed


reparatia pompei costa aprox. 8000 ron (fara tva), aproape cat una reconditionata de cei de la bosch
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pro_dragos a scris:
iulian1971 a scris:
mikyboy a scris:dar totusi 700ron pentru o testare pe banc e hotie totala...

Si inca nu l-a anuntat cat costa reparatia pompei. Embarassed


reparatia pompei costa aprox. 8000 ron (fara tva), aproape cat una reconditionata de cei de la bosch

Atat te-ar fi costat pe tine reparatia la rune? Adica sa ini inlocuiasca partea mecanica?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pro_dragos a scris:pompa irecuperabila, nu se mai putea pastra nimic din partea mecanica. am gasit o pompa in italia (250 de euro, transport inclus), compatriotii nostri dragi nu o vand mai jos de 350 de euro.

am montat-o pe masina, a pornit dar mai am o problema la filtrul de motorina pe care urmeaza sa o rezolv.

baietii de la rune s-au tinut de cuvat, toata afacerea (demontat, test pompa veche, montat) m-a costat 700 ron. sper sa ma tina pompa pe care am cumparat-o Smile


putin cam scumpa manopera (eu as fi apreciat la 500ron) dar e bine ca macar ti-au facut-o cum trebuie...
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Acum sa imi spun si eu parerea. Am citit cateva topicuri pe tema asta. In Anglia - sunt ateliere care mai toate sustin ca defectiunile pompei de injectie sunt 90% cauzate de calculatorul pompei. Partea mecanica are o fiabilitate foarte mare.
Ceea ce se strica cel mai des este componenta electronica care afecteaza functionarea partii mecanice.
Acum nu vreau sa fiu mai catolic decat p - dar pana la urma pompa este un ansamblu mecanic care in functie de fazele distributiei injecteaza motorina catre cele 4 injectoare- reducand la absurd tehnic este o pompa sau o siringa care baga presiune pe 4 conducte.
Practic cele mai dese defecte mecanice sunt cauzate de uzura capului hidraulic.
Fiind un tabu pentru multi - acesti pompagii au creeat un fel de monopol al pietii permitandu-si sa practice niste preturi efectiv nesimtite.
Pai mai mult merita meseriasul care o da jos si o monteaza inapoi - tinand cont de toate reglajele pe care trebuie sa le faca decat pompagiul care o prinde pe banc o alimenteaza cu motorina si ii masoara presiunea pe fiecare iesire in sarcina.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Bun, si cum le reparam?
Am doua pompe date jos, trimise la "constatare", pentru ambele am primit azi raspunsul fatal.

O pompa "noua" cu garantie 18 luni (dar cu piesa veche la schimb, ceea ce mie imi miroase a "reconditionata") este 59 milioane.
Sa pun o pompa SH nu-mi surade.
Cine poate sa repare pompa si sa acorde si garantie? Sa ma asigure ca nu va trebui sa o dau iar jos de pe masina si ca voi respecta termenul promis?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca am un raspuns pentru tine. Dar trebuie gandit frumos astfel incat sa fie si management prezentarii interesant dar si pasiunea pentru masinile acestea pusa pe primul loc. Iti trimit mesaj pe privat.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Bun, si cum le reparam?
Am doua pompe date jos, trimise la "constatare", pentru ambele am primit azi raspunsul fatal.

O pompa "noua" cu garantie 18 luni (dar cu piesa veche la schimb, ceea ce mie imi miroase a "reconditionata") este 59 milioane.
Sa pun o pompa SH nu-mi surade.
Cine poate sa repare pompa si sa acorde si garantie? Sa ma asigure ca nu va trebui sa o dau iar jos de pe masina si ca voi respecta termenul promis?


ai incercat la Bosch in Bucuresti? aia fac reconditionarea pompei noi cu schimbarea completa a tot ce este in interior si doar carcasa ramane originala si macar sti ca iti reconditioneaza pompa ta. Si mai sunt unii in Satu Mare la care a trimis un coleg din Sibiu pompa si i-a reconditionato cu garantie si merge pe masina de vreo 2 ani si nu a avut nici o problema si e un coleg care nu iarta masina si ii da de cate ori are posibilitatea. Este vorba de DorinB din Sibiu (il gasesti la discutiile din Sibiu si ii poti trimite mesaj sa iti dea detalii). Daca te pot ajuta cu ceva, Marius da-mi de stire Wink
  • pro_dragos

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
emilperijoc a scris:
pro_dragos a scris:
iulian1971 a scris:
mikyboy a scris:dar totusi 700ron pentru o testare pe banc e hotie totala...

Si inca nu l-a anuntat cat costa reparatia pompei. Embarassed


reparatia pompei costa aprox. 8000 ron (fara tva), aproape cat una reconditionata de cei de la bosch

Atat te-ar fi costat pe tine reparatia la rune? Adica sa ini inlocuiasca partea mecanica?


exact Rolling Eyes
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bosch Satu Mare, acolo si-a reparat colegul nostru din Sibiu masina si l-a costat 40 mil. si merge super bine... asta a fost pretul unei pompe cu a lui la schimb (fara a lui la schimb mai costa 15mil). E tot o pompa reconditionata dar cu garantie si merge super bine ca de atunci nu a avut nici o problema...
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut.Azi de dimineata am avut o surpriza neplacuta la masina.Nu a mai pornit absolut deloc.Invarte dar nu porneste.Mentionez ca pana acum nu am avut probleme cu pornirea sau opriri in mers,doar umele porniri au fost mai lungi si cu niste fum albicios si un miros intepator dar acestea fiind rare.As vrea niste sfaturi ca de unde sa incep(nu as vrea sa ajung la pompa de injectie:D ).Deocamdata nu am pus un tester pe ea dar in bord nu imi da nici o eroare.Banuiesc ca daca ar fi de la pompa de injectie,ar ramane check engine aprins chiar daca nu porneste motorul.raman aprinse cele normale(Ulei,Baterie si si atel dreptunghi cu steluta)
Y20DTH,101 CP,Fab:2000
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ca sa nu mai omori bateria si pompa sa nu lucreze in gol - fa urmatorul lucru:

Urmareste cu atentie!
Iei un dop de la o sticla de coca cola sau apa minerala, o carioca sau pix pe care il tai astfel incat sa obtii o tevuca de 5-7 cm. Aceasta teava o bagi in capacul sticlei, incercand sa lipesti aceasta tevuca de capac sa fie cat mai bine lipita, astfel incat sa nu curga nici un pic de motorina pe langa.
Mai departe iti trebuie un metru de furtun de cauciuc sau transparent, pe care il bagi pe stutul capacului iar capatul celalalt il vei infige in turul pe care il scoti din carcasa filtrului. Umpli sticla de motorina ( 1,5 sau chiar 2 litri) apoi intorci sticla cu fundul in sus astfel incatsa inceapa sa se scurga motorina din sticla in pompa - usor usor pana iese tot aerul. Faci presiune pe sticla ca si cum ai trimite motorina cu putere din sticla pe furtun catre pompa. O sa vezi scoate din cand in cand bule de aer. Apoi inteapa sticla in fund si agat-o de carligul de inchidere al capotei. Da la automat is o sa vezi ca masina porneste in 3-4 incercari.
Fumul albicios si inecacios este de la uleiul pe care il intind segmenti la urcare si coborare in gol fara motorul pornit. Altfel spus continutul de ulei in camera de ardere este mai mare decat normal. Acesta ia foc la pornire si arzand scoate acest fum inecacios....
daca nu te descurci suna-ma la 0723870921 si vin si te ajut
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ms frumos mariano.Am facut exact cum ai zis si cu ajutorul unui prieten care avea deja confectionat acea sticla cu furtun,am reusit sa o pornesc .Acum sa vad daca se mai intampla si sa depistez de unde este .MS inca o data
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR