Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salutare. am desfacut admisia si yacul sa le curat cu decarburol toate bune pana cand am montat la loc ,masina sta turata la 1500 ture mai jos nu coboara deloc .unde am gresit? sa aiba vreo legatura ca am curarat yac-ul cu decarburol si am turnat in el? nu inteleg? Sad .......
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
mufa la iac e bagata? fara mufa bagata la iac cam asa se comporta
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
da e bagata, am verificat toate furtunele si sunt bune ,nu siu ce sa mai ii fac!
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ciocaneste un pic in iac. o fi ramas blocat. fa proba cu altul daca tot nu merge.
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
tot nimic am incercat.am mai slabit cablu ala la acceleratie akum cand o pornesc sta la 1000rpm si cum o accelerez un pik urca la 1500 si nu mai coboara...
  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
am patit si eu asa cand am curat clapeta..
Am dat clapeta si iac-ul jos..le-am curatat din nou si in loc de garnituri (vechi si rupte)am pus silicon din ala negru rezistent la temperaturi mari..apoi am pus contactul fara sa pornesc masina de 5 ori...am pornit masina..a stat putin cu relantiul mai ridicat si si-a revenit.
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
care garnituri? ca eu nu am gasit sau vazut niciuna?
  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
garnitura de la iac..unde se prinde de corpul clapetei de acc...si garnitura corpului clapetei de acc(eu am scos tot corpul de l-am curatat)
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am desfacut iar de dimineata dar degeaba tot asa face am forjato un pik in speranta ca isi revine dar nimic,nu stiu ce sa mai ii fac .....
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@tonu tu ai alt tip de motor. iac-ul la ne e in alta parte.
@gaby fa proba cu alt iac. nu e de neglijat nici aerul fals. garnitura de la clapeta mai este? intreaga?
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am facut ,insa nici o schimbare,am facut si testu ala sa las contactul pus 1 minut la fel nici o schimbare,parca da sa coboare un pic in turatie apoi urca iar.....garnitura am gasit-o era un pik rupta dar am dat-o afara si am etansat cu silicon ?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
posibil si fir intrerupt la mufa

daca scoti mufa in mers la un iac bun se tureaza la 1500. la tine daca scoti mufa se intampla ceva?
odata am patit asa dar erau -25 si a pornit la cabluri. si-a revenit dupa 2 minute.
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cred ca am rezolvat-o acum nu stiu sigur daca afecteaza cu ceva asta ,dupa verificarea furtunelor de n ori si spalarea yac-ului,am gasit surubul ala de reglaj la acceleratie si l-am lasat mai jos,acum turatia imi sta normal la 900rpm si in mers se comporta normal .sa fi scapat de problema ? ma gandesc sa nu imi arate BC-ul un anumit consum si ea sa imi consume enorm.....
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
normal la surubul ala nu se umbla. dar e posibil sa fi umblat altul inaintea ta.dupa curatare clapeta ti-a ramas deschisa? ea e aproape inchisa.
cat ai instantul pe bc la relanti?
trebuie sa fie 1,1-1,2-1,3
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
instant am 1,3-1,4 nu cred ca a ramas deschisa clapeta!
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am rezolvat-o cu relantiul , consumul pare fi acelas ca inainte, dar iar nu se mai " infige" adica dupa ce o accelerez mai tare pleaca asa usor .... pareri cv ? va multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR