corbul5
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
- cri_rotitza
- *
- 19 mesaje
- din 20 Feb 2011
- Vectra 1995 cn18nz
- Gorj
cri_rotitza
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 cn18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2011
- Mesaj Privat
corbul5
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
corbul5
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
- cri_rotitza
- *
- 19 mesaje
- din 20 Feb 2011
- Vectra 1995 cn18nz
- Gorj
cri_rotitza
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 cn18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2011
- Mesaj Privat
corbul5
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
corbul5
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
daca nu dadeai la automat de atatea ori aveai stocat codul de eroare! si iti era mai usor diagnosticarea.
verificarea aprinderii o faci dand la automat (injectorul sa fie deconectat..scoate mufa), iar a doua persoana ia la rand bujiile, daca nu da scantee atunci verifici bobina daca are tensiune (+) la punerea contactului, daca da atunci verifici celalta intrare ce vine din modulul de aprindere (in general firul are culoarea verde si este conectat si cu turometrul), aici trebuie sa ai masa(-) dar pe intrerupte, frecventa o da rotirea motorului.daca nu ai nimic atunci verifici daca modulul de aprindere are alimentare(- si +) daca da atunci dai jos si verifici continuitatea firelor si eventual il alimentezi pe masa si-l testezi.
Iar daca da scantee atunci ii inregula aprinderea. dupa aceea verifici sincronbizarea axului cu came?macar se invarte axul cu came?
daca iei la intamplare doar arunci bani pe geam si poate nici nu rezolvi problema(cine iti garanteaza ca componenta luata de la dezmembrari este si functionala?).
corbul5
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat