corbul5
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
buna ziua la toti opelisti ! am si eu o problema voi ati mai patit asa ? am un opel kadett 1,4 i NZ , din 1991 ! dimineatza cand ma duceam la servici sa oprit in mers . am tras-o , am dat la automat pana a murit bateria si nu vrea sa mai porneasca ! o parere din partea voastra ar fi de mare ajutor ! ar fi cauza cumva senzorul de la axul cu came ? va multumesc si astept raspuns !
- cri_rotitza
- *
- 19 mesaje
- din 20 Feb 2011
- Vectra 1995 cn18nz
- Gorj
cri_rotitza
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 cn18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2011
- Mesaj Privat
am avut aceiasi masina si acelasi motor din acelasi an cu a ta,eu am patit o singura darta sa se opreasca si sanu o mai pot porni in nici un fel,am schimbat toate nebuniile la ea,am ajuns sa dau distributia jos crezand k a sarit de la punct,si totul pt ce?pt k mi s-a dus aprinderea electronica,dadea scanteie dar slabutza si nu mi-am dat seama,cum te uiti la motor,in partea dreapta(stanga masinii) gasesti bobina de inductie si sub bobina e montata o placuta in care intra o mufa lata,schimba placutaaceea si vezi ce zice,k sa nu dai baniii aiurea ia si u de la un prieten care are una la fel,si de pe alt opel dar sa fie mufa la fel si vezi ce zice
corbul5
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
corbul5
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
- cri_rotitza
- *
- 19 mesaje
- din 20 Feb 2011
- Vectra 1995 cn18nz
- Gorj
cri_rotitza
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 cn18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2011
- Mesaj Privat
corbul5
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
corbul5
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
buna dimineatza la toti , dar eu zic cam cu o jumatate de gura nu am rezolvat nimic cu pornirea , nu sthiu ce sa-i mai fac. am schimbat si bobina de inductie, am verificat sa vad daca imi da schateie. nu sthiu ..... mi sa parut cam ciudat faptul ca : atunci cand pun contactul i-mi da scanteie, pe urma nu mai da nimic ! aaaaa sa nu uit ; am cumparat placuta aceaa care se zice ca este "aprinderea electronica , care se afla sub bobina de inductie nimic nimic ! voi ce parere aveti ? sa fie din delcou ? am inteles ca este un senzor in delcou "senzorul hall " sau asa ceva ! va rog orce sfat este bine venit ! o zi buna !
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
la ce inlocuiti componentele inainte a fi macar 50% in defectiune.
daca nu dadeai la automat de atatea ori aveai stocat codul de eroare! si iti era mai usor diagnosticarea.
verificarea aprinderii o faci dand la automat (injectorul sa fie deconectat..scoate mufa), iar a doua persoana ia la rand bujiile, daca nu da scantee atunci verifici bobina daca are tensiune (+) la punerea contactului, daca da atunci verifici celalta intrare ce vine din modulul de aprindere (in general firul are culoarea verde si este conectat si cu turometrul), aici trebuie sa ai masa(-) dar pe intrerupte, frecventa o da rotirea motorului.daca nu ai nimic atunci verifici daca modulul de aprindere are alimentare(- si +) daca da atunci dai jos si verifici continuitatea firelor si eventual il alimentezi pe masa si-l testezi.
Iar daca da scantee atunci ii inregula aprinderea. dupa aceea verifici sincronbizarea axului cu came?macar se invarte axul cu came?
daca iei la intamplare doar arunci bani pe geam si poate nici nu rezolvi problema(cine iti garanteaza ca componenta luata de la dezmembrari este si functionala?).
daca nu dadeai la automat de atatea ori aveai stocat codul de eroare! si iti era mai usor diagnosticarea.
verificarea aprinderii o faci dand la automat (injectorul sa fie deconectat..scoate mufa), iar a doua persoana ia la rand bujiile, daca nu da scantee atunci verifici bobina daca are tensiune (+) la punerea contactului, daca da atunci verifici celalta intrare ce vine din modulul de aprindere (in general firul are culoarea verde si este conectat si cu turometrul), aici trebuie sa ai masa(-) dar pe intrerupte, frecventa o da rotirea motorului.daca nu ai nimic atunci verifici daca modulul de aprindere are alimentare(- si +) daca da atunci dai jos si verifici continuitatea firelor si eventual il alimentezi pe masa si-l testezi.
Iar daca da scantee atunci ii inregula aprinderea. dupa aceea verifici sincronbizarea axului cu came?macar se invarte axul cu came?
daca iei la intamplare doar arunci bani pe geam si poate nici nu rezolvi problema(cine iti garanteaza ca componenta luata de la dezmembrari este si functionala?).
corbul5
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat