- livcro
- ******
- 4,574 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,574
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
schmitz
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2006
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
krazyeone
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2006
- Mesaj Privat
Opel Astra Classic II vs. Renault Clio Symbol Fidji :
Momentan am Clio Symbol Fidji motor 1.4 8V , masina este ok pentru cat costa, pentru 2 persoane motorul trage super ok pentru 75 de cai ,vara cu 4 persoane si aer conditionat sa zicem ca se lanseaza mai greu.
Sa va spun motivele pentru care as renunta la Clio si spuneti-mi voi daca aceste lucruri le regasesc la Astra Clasic II :
-Directia nu este foarte precisa
-Servodirectia este doar hidraulica, ceea ce inseamna ca pe loc trebuie depus un pic de efort
-Relativ zgomotoasa la peste 110-120 Km/H ,probabil nu este f bine antifonata sau motorul trebuie turat ceva mai tare
-Chestie personala despre design, nu imi place culoarea bordului in 2 culori, si nici culoarea tapiteriei(un gri cu patratele)
-Spatiu cam mic in spate dar ok pentru cine a mers pana acum(nu as pune ca este motiv pentru ca nu stau eu pe bancheta din spate)
-Scaunele nu au suport lombar, ar fi trebuit sa fie ceva mai late (si eu sunt ceva cam lat ) si in curbe parca aluneci
Mai sunt niste "greierasi normali" la trecerea peste liniile de tramvai, la inceput mam enervat dar la ce drumuri avem cred ca la toate masinile apar mai devreme sau mai tarziu
Oare se merita trecerea la Opel Astra Clasic?
Momentan am Clio Symbol Fidji motor 1.4 8V , masina este ok pentru cat costa, pentru 2 persoane motorul trage super ok pentru 75 de cai ,vara cu 4 persoane si aer conditionat sa zicem ca se lanseaza mai greu.
Sa va spun motivele pentru care as renunta la Clio si spuneti-mi voi daca aceste lucruri le regasesc la Astra Clasic II :
-Directia nu este foarte precisa
-Servodirectia este doar hidraulica, ceea ce inseamna ca pe loc trebuie depus un pic de efort
-Relativ zgomotoasa la peste 110-120 Km/H ,probabil nu este f bine antifonata sau motorul trebuie turat ceva mai tare
-Chestie personala despre design, nu imi place culoarea bordului in 2 culori, si nici culoarea tapiteriei(un gri cu patratele)
-Spatiu cam mic in spate dar ok pentru cine a mers pana acum(nu as pune ca este motiv pentru ca nu stau eu pe bancheta din spate)
-Scaunele nu au suport lombar, ar fi trebuit sa fie ceva mai late (si eu sunt ceva cam lat ) si in curbe parca aluneci
Mai sunt niste "greierasi normali" la trecerea peste liniile de tramvai, la inceput mam enervat dar la ce drumuri avem cred ca la toate masinile apar mai devreme sau mai tarziu
Oare se merita trecerea la Opel Astra Clasic?
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
imi permit sa-ti raspun eu.
varu-meu si-a luat anul trecut Clio Fidji 1.4 si am facut un concediu prin tara cu el, condusa cand de catre el cand de mine. Pe langa asta am facut drive-test-uri si cu Clio si cu Astra de ma stiau astia din reprezentante deja
Eu mi-am luat in final anul asta Astra Clasic 1.4
Deci:
- Directia: muuult mai buna la Astra (inclusiv aspectul amintit de tine, cu rotitul volanului pe loc)
- Franele: la Clio mi s-au parut mult prea prompte. La Astra frana prinde putin mai jos. Mie personal imi place mai mult asa, reusesc sa franez mai lin. Pana m-am obisnuit cu franele de pe Clio nu reuseam sa opresc fara sa blochez rotile. Acuma asta depinde de gusturi, te poti obisnui cu oricare dintre variante.
- Zgomot la viteze mari: si Astra e relativ zgomotoasa peste 120 km/h. Ambele sunt motoare de turatie.
- Design interior: la Clio mi-a placut in mod deosebit telecomanda ptr CD-player (dar nu mergea decat cu CD-playerul stock), altfel pot spune ca sunt comparabile si ca ergonomie, cu un plus in favoarea Astrei la calitatea plasticelor.
- Spatiul interior: per ansamblu Clio este mai ingust, dupa cum spuneai si tu, daca esti mai lat in umeri te freci de cel de langa tine. In spate intr-adevar spatiul ptr picioare este mai mare la Astra, semnificativ as putea spune (oricum asta depinde de cat de in spate isi dau scaunele cei din fata).
- Scaunele: nici la Clio nici la Astra nu ai suport lombar. Parca la Astra sunt o idee mai bine desenate, dar oricum nu sunt cele mai bune scaune pe care am stat (ptr drumuri lungi eu folosesc o perna lombara cu aparat de masat , am luat-o din Praktiker si e absolut super cu ea, doar ca a fost cam scumpa - ~600 RON). Avantaj la Astra ai ca scaunul soferului este reglabil si pe inaltime.
- Computer de bord: la Clio exista sau se poate pune optional. La Astra 1.4 nu exista si nici nu se poate comanda optional . Oricum se poate trai si fara el.
- Portbagajul: la Clio fata de Astra Hatch este diferenta mare (500L fata de 370L), la Astra Sedan ai acelasi volum, dar mie personal nu imi place Astra Sedan. Si sincer gasesc satisfacator portbagajul de Hatch. In concediul asta ne-a ajuns ptr 4 persoane. asa ca daca nu vrei sa cari saci cu cartofi cu masina, cred ca iti ajunge portbagajul la Astra Hatch. Nu mai vreau sa scot in evidenta avantajul la hatch dpdv al deschiderii portbagajului. La Clio ai volum mai mare dar ai deschidere mica. La Astra ai volum mai mic dar ai deschidere enorma, pe langa asta ai avantajul ca bancheta spate e rabatabila fractionar.
- Suspensia: mai rigida la Astra -> avantaj la viteze mari si comportament mai bun in curbe. In schim pe minunatele noastre drumuri de te cam zdruncina. La Clio mai moi, mai confortabile, in schimb daca incarci masina la maxim o sa ai garda la sol extrem de joasa
Per ansamblu: avantajul major al Clio-ului este pretul de achizitie. la acelasi motor de 1.4 iesi cu cel putin 2500-3000 EUR mai ieftin ptr aceleasi dotari. Se schimba avantajul cand vine vorba de costul de intretinere. La Clio reviziile sunt mai scumpe, iar daca iti iei varianta diesel, trebuie sa faci reviziile tot la 10000 km.
Pe de alta parte, Clio nu se compara la tinuta de drum cu Astra.
Un alt aspect, e vorba de puterea si cuplul motorului care la aceeasi cilindree la Astra sunt mai mari. Cu Clio era tare lesinat cand porneai AC-ul. Nu zic ca la Astra 1.4 faci minuni cu ea cu AC pornit, dar oricum e semnificativ mai vioaie. La consum as putea spune ca sunt comparabile. Am facut cu Clio 2800 km anul trecut, din care vreo 80 % cu AC pornit, cu un consum mediu de aprox 6.8 % (dat de computerul de bord), anul asta am facut in concediul cu Astra, 3100 km cu aprox 60 % din timp cu AC, la un consum mediu de ~ 6.5 % (socotit in functie de cat am alimentat). Eu am in oras acum in conditii de "iarna" (temperaturi mai scazute) un consum de ~9-9.4 % in oras. In vara in conditiile in care mergeam cu AC aproape 80-90% din timp cu AC, aveam consum de ~8.5-8.7%. Nu stiu sa-ti zic un consum la Clio dar banuiesc ca il stii tu.
Parerea mea este sa treci pe Astra daca ai banii ptr diferenta, dar inainte de asta mergi si fa cateva drive-test-uri cu ea. Si cu riscul de a comenta aia de la reprezentanta, sa mergi impreuna cu familia, umpli masina si dai niste ture cu ea. O sa-ti dai si tu seama cum se comporta masina incarcata, poti sa ceri si feedback de la ceilalti pasageri, cum s-au simtit in ea. Si oricum sa faci cel putin 2-3 drivetest-uri, la cateva zile distanta intre ele, asa o sa potzi sa-ti formezi o parere mai obiectiva.
Multa bafta!
varu-meu si-a luat anul trecut Clio Fidji 1.4 si am facut un concediu prin tara cu el, condusa cand de catre el cand de mine. Pe langa asta am facut drive-test-uri si cu Clio si cu Astra de ma stiau astia din reprezentante deja
Eu mi-am luat in final anul asta Astra Clasic 1.4
Deci:
- Directia: muuult mai buna la Astra (inclusiv aspectul amintit de tine, cu rotitul volanului pe loc)
- Franele: la Clio mi s-au parut mult prea prompte. La Astra frana prinde putin mai jos. Mie personal imi place mai mult asa, reusesc sa franez mai lin. Pana m-am obisnuit cu franele de pe Clio nu reuseam sa opresc fara sa blochez rotile. Acuma asta depinde de gusturi, te poti obisnui cu oricare dintre variante.
- Zgomot la viteze mari: si Astra e relativ zgomotoasa peste 120 km/h. Ambele sunt motoare de turatie.
- Design interior: la Clio mi-a placut in mod deosebit telecomanda ptr CD-player (dar nu mergea decat cu CD-playerul stock), altfel pot spune ca sunt comparabile si ca ergonomie, cu un plus in favoarea Astrei la calitatea plasticelor.
- Spatiul interior: per ansamblu Clio este mai ingust, dupa cum spuneai si tu, daca esti mai lat in umeri te freci de cel de langa tine. In spate intr-adevar spatiul ptr picioare este mai mare la Astra, semnificativ as putea spune (oricum asta depinde de cat de in spate isi dau scaunele cei din fata).
- Scaunele: nici la Clio nici la Astra nu ai suport lombar. Parca la Astra sunt o idee mai bine desenate, dar oricum nu sunt cele mai bune scaune pe care am stat (ptr drumuri lungi eu folosesc o perna lombara cu aparat de masat , am luat-o din Praktiker si e absolut super cu ea, doar ca a fost cam scumpa - ~600 RON). Avantaj la Astra ai ca scaunul soferului este reglabil si pe inaltime.
- Computer de bord: la Clio exista sau se poate pune optional. La Astra 1.4 nu exista si nici nu se poate comanda optional . Oricum se poate trai si fara el.
- Portbagajul: la Clio fata de Astra Hatch este diferenta mare (500L fata de 370L), la Astra Sedan ai acelasi volum, dar mie personal nu imi place Astra Sedan. Si sincer gasesc satisfacator portbagajul de Hatch. In concediul asta ne-a ajuns ptr 4 persoane. asa ca daca nu vrei sa cari saci cu cartofi cu masina, cred ca iti ajunge portbagajul la Astra Hatch. Nu mai vreau sa scot in evidenta avantajul la hatch dpdv al deschiderii portbagajului. La Clio ai volum mai mare dar ai deschidere mica. La Astra ai volum mai mic dar ai deschidere enorma, pe langa asta ai avantajul ca bancheta spate e rabatabila fractionar.
- Suspensia: mai rigida la Astra -> avantaj la viteze mari si comportament mai bun in curbe. In schim pe minunatele noastre drumuri de te cam zdruncina. La Clio mai moi, mai confortabile, in schimb daca incarci masina la maxim o sa ai garda la sol extrem de joasa
Per ansamblu: avantajul major al Clio-ului este pretul de achizitie. la acelasi motor de 1.4 iesi cu cel putin 2500-3000 EUR mai ieftin ptr aceleasi dotari. Se schimba avantajul cand vine vorba de costul de intretinere. La Clio reviziile sunt mai scumpe, iar daca iti iei varianta diesel, trebuie sa faci reviziile tot la 10000 km.
Pe de alta parte, Clio nu se compara la tinuta de drum cu Astra.
Un alt aspect, e vorba de puterea si cuplul motorului care la aceeasi cilindree la Astra sunt mai mari. Cu Clio era tare lesinat cand porneai AC-ul. Nu zic ca la Astra 1.4 faci minuni cu ea cu AC pornit, dar oricum e semnificativ mai vioaie. La consum as putea spune ca sunt comparabile. Am facut cu Clio 2800 km anul trecut, din care vreo 80 % cu AC pornit, cu un consum mediu de aprox 6.8 % (dat de computerul de bord), anul asta am facut in concediul cu Astra, 3100 km cu aprox 60 % din timp cu AC, la un consum mediu de ~ 6.5 % (socotit in functie de cat am alimentat). Eu am in oras acum in conditii de "iarna" (temperaturi mai scazute) un consum de ~9-9.4 % in oras. In vara in conditiile in care mergeam cu AC aproape 80-90% din timp cu AC, aveam consum de ~8.5-8.7%. Nu stiu sa-ti zic un consum la Clio dar banuiesc ca il stii tu.
Parerea mea este sa treci pe Astra daca ai banii ptr diferenta, dar inainte de asta mergi si fa cateva drive-test-uri cu ea. Si cu riscul de a comenta aia de la reprezentanta, sa mergi impreuna cu familia, umpli masina si dai niste ture cu ea. O sa-ti dai si tu seama cum se comporta masina incarcata, poti sa ceri si feedback de la ceilalti pasageri, cum s-au simtit in ea. Si oricum sa faci cel putin 2-3 drivetest-uri, la cateva zile distanta intre ele, asa o sa potzi sa-ti formezi o parere mai obiectiva.
Multa bafta!
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
nu stiu altii cum sunt, astraul luat de mine e 1.6 deci e offtopic si oricum nu prea il conduc eu, fiind fidel batranei vectre...dar cum si eu am cautat masina noua toamna asta,
as adauga, cu riscul de a repeta ce au spus altii:
- din start exclud achizitia unei masini franceze, nu sunt fixat pe germane doar pt ca asa auzeam cand eram copil ci pt ca se simte diferenta de calitate, chiar si la opel, care e totusi cam dacia neamtului, cu ghilimelele de rigoare
- clio nu poate fi comparat cu astrahanul pt ca e alta clasa
-indiferent ca CTC_ul il face francezul, clio symbol e totusi facut in Turcia si cu materialele locale...intre turci si polonezi, pe cine mizati? eu sincer prefer polonezul...asa cum se face BMW in Rusia dar nu cred ca v-ati inghesui sa alegeti bmw-ul rusesc in loc de cel german.
- o fosta "prietena" (ca sa nu zic mai multe ca poate citeste nevasta-mea topicul avea symbol. ca si tinuta de drum mi se par cam patetic..adica suspensiile mi se par prea moi iar plasticele destul de slab calitativ. ca sa nu mai vorbesc de aspectul penibil al spatelui, care lasa impresia unei grabe teribile la biroul de design.
- o intrebare retorica: de ce nu se face symbol pentru Europa de Vest? Macar Astra e o masina care a fost facuta pe 3 continente (Europa: Opel si Vauxhall, America de Sud: Chevrolet , Australia: Holden)...dupa mine, symbolul e achizitionat doar de cei care pur si simplu se incapataneaza sa accepte ideea de a avea Dacie (logan)...calitatea e cam aceeasi...
d.p.meu de vedere, ies din calcul la achizitia unei masini noi pana in 12mii euro marci-modele ca: Renault Clio Symbol, Fiat Albea, Citroen C3.
Daca tot dati banul muncit cinstit dati-l unor nemti, ca francezii mananca o paine prea buna in Romania
as adauga, cu riscul de a repeta ce au spus altii:
- din start exclud achizitia unei masini franceze, nu sunt fixat pe germane doar pt ca asa auzeam cand eram copil ci pt ca se simte diferenta de calitate, chiar si la opel, care e totusi cam dacia neamtului, cu ghilimelele de rigoare
- clio nu poate fi comparat cu astrahanul pt ca e alta clasa
-indiferent ca CTC_ul il face francezul, clio symbol e totusi facut in Turcia si cu materialele locale...intre turci si polonezi, pe cine mizati? eu sincer prefer polonezul...asa cum se face BMW in Rusia dar nu cred ca v-ati inghesui sa alegeti bmw-ul rusesc in loc de cel german.
- o fosta "prietena" (ca sa nu zic mai multe ca poate citeste nevasta-mea topicul avea symbol. ca si tinuta de drum mi se par cam patetic..adica suspensiile mi se par prea moi iar plasticele destul de slab calitativ. ca sa nu mai vorbesc de aspectul penibil al spatelui, care lasa impresia unei grabe teribile la biroul de design.
- o intrebare retorica: de ce nu se face symbol pentru Europa de Vest? Macar Astra e o masina care a fost facuta pe 3 continente (Europa: Opel si Vauxhall, America de Sud: Chevrolet , Australia: Holden)...dupa mine, symbolul e achizitionat doar de cei care pur si simplu se incapataneaza sa accepte ideea de a avea Dacie (logan)...calitatea e cam aceeasi...
d.p.meu de vedere, ies din calcul la achizitia unei masini noi pana in 12mii euro marci-modele ca: Renault Clio Symbol, Fiat Albea, Citroen C3.
Daca tot dati banul muncit cinstit dati-l unor nemti, ca francezii mananca o paine prea buna in Romania