Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Masina mea Opel Astra G Caravan are prevazut un sistem de reglare a inaltimi amortizoarelor spate , un ventil prin care se introduce aer si astfel se ridica garda la sol, cand este incarcata.
Problema este ca atunci cand masina era incarcata, am bagat aer prin ventilul situat la tripla spate dreapta iar masina se ridica si revenea imediat la aceeasi pozitie deci nu-si tinea presiunea si implicit nu ramanea la inaltimea pe care o doream, dupa ce opream aerul.
Puteti sa-mi spuneti care ar fi cauzele unei astfel de defectiuni?
Multumesc.
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Daca instalatia respectiva nu mai tine bine, sfatul meu e sa treci pe pe un set de amortizoare pe gaz, care nu o sa iti mai faca probleme! Bafta!
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu am nici o problema cu suspensia, totul este ok cu amortizoarele dar nu stiu care este mecanismul de reglare, mai precis ce face sa nu -si tina presiunea de aer, unde se afla defectiunea.,
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Poate ai vreo garnitura scoapta sau ceva, in mod normal oadata bagata presiune ea tre sa stea la inaltime pana ii dai tu drumul! Trebuie verificata instalatia!
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa-mi spui din ce se compune instalatia si ce sa caut pentru remediere?
Multumesc
  • ion-marin

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1999 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Instalatia e foarte simpla,amortizoarele sunt prevazute fiecare cu cate un manson din cauciuc prinse cu cate un colier.Ca sa verifici pe unde scapa presiunea faci in felul urmator:baga presiune in instalatie apoi baga-te sub masina in spate si asculta pe unde rasufla.Este posibil ca vre-un manson sa fie crapat sau furtunul din plastic sa fie ros in zona arcurilor.Asa am patit si eu.Bafta
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
MUltumesc.
  • stefanescu78

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut , am opel astra G , 16 valve, 1,6 101CP din anul 2000 si am garda joasa ,am si eu o intrebare , merge sa o inalt ? Eu mai ma duc pe la peste si dau de gropi , si am razuit tot pe dedesubt ,
Va multumesc
  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
garda joasa poate fi de la:
arcuri si amortizoare tip sport
arcuri cu spirala rupta
jante si cauciucuri cu talon mic

remedii dupa caz:
arcuri mai mari/tari sau cu distantiere
schimbarea jantelor sau a cauciucurilor cu talon mare gen r15/r16 - se castiga cativa cm

nu trebuie uitat si urmatorul aspect: modificarea gãrzii la sol face ca masina sa nu mai aibe aceleasi stabilitate
  • stefanescu78

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Multumes mult
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR