Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
unde ati reparat alternatorul la 1.7 dti?

am caeva probleme huruit cand e rece masina, mers discontinuu al motorului tot cand este rece masina, variatia luminilor la bord, etc... l-am masurat si variaza itnre 0.2 si 0.4


va rog sa imi spuneti daca stiti pe cineva priceput un service mecanic , care sa nu ia si pielea de pe mine! la cine l-am masurat mi-a zis ca ar costa in jur de 5-6 milioane! --- adica cat toata distributia schimbata ? Shocked
Skip ads

  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
L-am reparat la un atelier (m-am dus cu el demontat) .Este vis-a-vis de benzinaria aia de langa Orhideea, pe Plevnei (fac electromotaoare si alternatoare).A costqat acum un an cam 2,6 mil si a durat 4 ore
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
dancraciun a scris:unde ati reparat alternatorul la 1.7 dti?

am caeva probleme huruit cand e rece masina, mers discontinuu al motorului tot cand este rece masina, variatia luminilor la bord, etc... l-am masurat si variaza itnre 0.2 si 0.4


va rog sa imi spuneti daca stiti pe cineva priceput un service mecanic , care sa nu ia si pielea de pe mine! la cine l-am masurat mi-a zis ca ar costa in jur de 5-6 milioane! --- adica cat toata distributia schimbata ? Shocked

ti se mai aprinde si becul rosu de pe bord cu bateria?
La mine asa facea si dupa 30 sec daca nu turam motorul pana in 3500 ture sa se stinga becul ramaneam faca servo.
Am schimbat puntea si carbunii cu tot cu rwegulator, nu e mare inginerie am stat langas meseriasul, mai mult a durat demontatul si montatul pe masina, decat inlocuirea. pe mine m-a costat 300 ron cu tot cu manopera.
Apropo cati km ai la bord?
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu! bateria se stinge imediat ce pornesc motorul si nici nu se aprinde pe parcurs insa ca sa am o constantza in lumini trebuie sa tin motorul undeva la 2.000 ture! astazi a inceput sa faca si la cald ( palpaie luminile de la bord) dar dimineata se aude si un huruit si daca plec cu masina merge sacadat pana se incalzeste
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
tot eu sunt dane. Sa stii ca e vorba aia asa face toate dimineata, palpaie nitel dar nu-ti fa griji, si nu schima nimic la alternator pana nu se aprinde becul. Mersul sacadat e din alta parte. Cati km are masina ta?
  • senator1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Dacã se impune, încearcã ºi aici: 212.47.48 Compoli Pþa Gemeni
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Probabil o sa te lase puntea cu diode. Asa ma enerva si pe mine, dar poti sa o lasi daca nu ai becul aprins.cand o sa ai nevoie da-mi un pm si te trimit la un electrician care o sa ti ia super subtire.
@G-power ce ti-au facut pt banii astia?si cu el demontat.... Rolling Eyes
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
cunosc si eu pe cineva, bun meserias, aici langa mine...in Popesti...te pot ajuta sa dai alternatorul jos si mergem la el sa-ti spuna ce are(contra cost pt el)...apoi totul e f. simplu...am la vanzare punte diode si releu la preturi bune...le schimbam noi...e usor...eu asa am facut la al meu...m-a costat constatarea 50 lei(cu factura) si puntea de diode 120 lei ...l-a desfacut bucati si mi-a zis tot ce are+schimbat rulmenti...am vazut toata operatia...data viitoare o fac singur Wink
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
lume lume!!! nu am mai postat nimic pentru ca nu am avut timp! ce sa va spun au fost cateva zile cand nu a mai avut nici o manifestare! dupa ce porneam mergea rotund si nici becurile etc nu mai palpaiau! astazi.. vad ca a inceput iar sa faca ... va spun merge tremurat si face un vajait harait ca nici nu stiu ce e exact in ritmul in care palpaie becurile! asadar astept sa dau examenu joi si pe urma ma interesez iau legatura cu voi sa vad exact unde ma duc ! multumeesc pentru sfaturi .. chiar ma enerveaza cum face asa

si eduard 10x pentru propunere mi-ar fi foarte util un ajutor pentru ca ce tine de mecanica e foarte departe de mine! din pacate
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Daca vi dinspre Obor catre pod Colentina la avion faci la stanga si mai mergi 500 m pe partea dreapta si vezi o reclama firava de reparatie electrica auto. Sa sti ca sunt meseriasi buni, ieftini, demonteaza si monteaza loco,au piese. Incearca macar cu o intrebare la ei si poate rezolvi problema.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Scuza-ma faci la dreapta nu la stanga daca vi de la Obor adica catre Baicului
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
oky 10x
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pot sa confirm si eu . il stiu pe nenea ala de acolo de vreo 5 ani. de la el am aflat niste mici secrete referitoare la masinile germane.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
iulius a scris:pot sa confirm si eu . il stiu pe nenea ala de acolo de vreo 5 ani. de la el am aflat niste mici secrete referitoare la masinile germane.


le putem afla si noi? Razz
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pt b82bog

De banii aia am schimbat releul regulator (care a venit si cu mufa din carcasa alternatorului. pt ca eu nu o aveam Crying or Very sad ) plus simeringul de la pompa de vacum.
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
se pare ca s-a rezolvat problema cu motorina euro 4 ! ciudat...nu? de cand alimentez cu euro 4 de la mol ( inainte puneam euro 5 ) luminile nu mai variaza deloc! iar relanti-ul este perfect . poate sa aiba o influenta asa negativa un combustibil din clasa superioara?
  • dom79

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
SALUTARE, stie cineva care sunt limitele normale de incarcare a bateriei la o Astra G motor 1,7 Diesel (Y17DT), am verificat altenatorul care nu baga decat 13,4V-13,5V fara consumatori cateodata am chiar 13,7V-13,8V-13,9V aceste verificari le-am facut in diferite momente ale zilei, iar in timpul verificari incarcarea era constanta adica la o incarcare de 13,4V iar in alt moment al zilei 13,7V...daca puteti careva, sa-mi spuneti daca are rost sa incerc sa repar alternatorul si ce ar putea fi ? Apropo nu am probleme sa nu-mi porneasca masina si nici luminile de afara sau cele din bord nu palpaie deloc, dar ma gandesc ca sar putea sa ma lase cand mi-e lumea mai draga, ce spuneti ?
  • dom79

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
REZOLVAT, am fost la un service hotarat sa schimb tot ce se poate schimba la un alternator, a inceput electricianul sa verifice tot si era si el nedumerit dar pana la urma a gasit problema, a desfacut putin izolatia de pe firul care intra in borna de la plusul bateriei si a verificat acolo si SURPRIZA incarca perfect 14-14,1V si iata ce a facut a luat 2 ciocane, cu unul a tinut contra iar cu celalalt a lovit borna in care intra firul si a strins bine acolo dupa care am vericat la baterie incarcare si era buna(sper sa tina), tin sa mentionez ca inainte cablul se incalzea destul de tare dar nu era oxidat,rupt,desprins sau lucruri de genul acesta si din cauza asta nu ma gandeam sa-l verific, oricum totul e bine cand se termina cu bine, nu-i asa ) ?
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
nu dancraciun! eu am constatat ca variatia de turatie generata de alternator este influentata de temperatura de afara si de umuditatea din aer! cind este foarte umed atunci face cel mai rau la mine!
  • pol27

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Buna , sunt nou pe acest forum si am citit cam tot ce puteam gasi despre problema mea cu alternatorul. Eu am ramas cu bateria moarta si mia cazut si servo, am o astra 1.7 ydt din 2001 si am dat jos alternatorul si lam pus la loc ca era bun, dar am constatat ca releul este stricat si nu stiu unde se afla ca sa-l inlocuiesc. nu vreau sa ma duc in servis pt asa o problema. Sper sa ma ajutati voi. Va multumesc mult.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR