CezarMad
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salutare,
Sunt nou pe aici si ma bucur tare mult ca existati.
De 2 luni am achizitionat un Opel Astra f (c14nz) din 1992.
Masina e super intretinuta fiind in Romania din 2001. Am o problema cu relantiul daca ma poate ajuta careva.
La pornire, dupa ce se incalzeste scade relantiul si da sa se opreasca,iar daca aprind farurile sau aeroterma se agraveaza.
In mers nu sunt probleme, nu da in nas raspunde promt la acceleratiei.
Simptomele le are cu toate tipurile de benzina 95-98-99.
Am inteles ca trebuie curatat regulatorul de relanti dar nu stiu unde se afla.
Daca ma poate ajuta cineva pls.
Cu respect,
Cezar.
P.S. scuze daca s-a mai discutat subiectul.
Sunt nou pe aici si ma bucur tare mult ca existati.
De 2 luni am achizitionat un Opel Astra f (c14nz) din 1992.
Masina e super intretinuta fiind in Romania din 2001. Am o problema cu relantiul daca ma poate ajuta careva.
La pornire, dupa ce se incalzeste scade relantiul si da sa se opreasca,iar daca aprind farurile sau aeroterma se agraveaza.
In mers nu sunt probleme, nu da in nas raspunde promt la acceleratiei.
Simptomele le are cu toate tipurile de benzina 95-98-99.
Am inteles ca trebuie curatat regulatorul de relanti dar nu stiu unde se afla.
Daca ma poate ajuta cineva pls.
Cu respect,
Cezar.
P.S. scuze daca s-a mai discutat subiectul.
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
bine ai venit,
nu stiu daca s-a mai discutat pozitia lui pe la motor,
si pentru prima oara cred, nu o sa iti zic nimic de functia cautare
Daca nu ma insel eu C14NZ e monopunct,
cum te uiti din fata la motor, in spatele blocului motor,
este o cutie neagra de plastic pusa peste injector.
pe corpul metalic de sub cutia asta, in partea stanga este motorasul de relanti.
Poate te ajuta totusi cineva si cu o poza luata din EPC sau TIS
nu stiu daca s-a mai discutat pozitia lui pe la motor,
si pentru prima oara cred, nu o sa iti zic nimic de functia cautare
Daca nu ma insel eu C14NZ e monopunct,
cum te uiti din fata la motor, in spatele blocului motor,
este o cutie neagra de plastic pusa peste injector.
pe corpul metalic de sub cutia asta, in partea stanga este motorasul de relanti.
Poate te ajuta totusi cineva si cu o poza luata din EPC sau TIS
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
CezarMad
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salutare,
Multumesc tuturor pentru ajutor si promptitudine.
Am sa incerc sa scot dracia aia de acolo, numai ca la mine difera un pic configuratia bateriei si a vasului de expansiune,sper sa nu difere si chestia aia
Dupa demontat se poate curata cu spray contact sau merge si cu altceva
Sper sa reusesc sa nu stric ceva
Multumesc,
O seara buna,
Cezar.
Multumesc tuturor pentru ajutor si promptitudine.
Am sa incerc sa scot dracia aia de acolo, numai ca la mine difera un pic configuratia bateriei si a vasului de expansiune,sper sa nu difere si chestia aia
Dupa demontat se poate curata cu spray contact sau merge si cu altceva
Sper sa reusesc sa nu stric ceva
Multumesc,
O seara buna,
Cezar.
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
CezarMad a scris:....Multumesc tuturor pentru ajutor si promptitudine.
... numai ca la mine difera un pic configuratia bateriei si a vasului de expansiune,sper sa nu difere si chestia aia .....Cezar.
... numai ca la mine difera un pic configuratia bateriei si a vasului de expansiune,sper sa nu difere si chestia aia .....Cezar.
Salut. Ai motor ca al meu si din ce tin minte , au aceeasi "configuratie" cu cel postat de Edy; nici vasul cu lichidul de frana nu este la fel pozitionat.
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
CezarMad
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
CezarMad
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salutare,
Multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Inca nu am rezolvat nimic.
Cred ca am intrat in ceata cu firul de la baterie ce trebuie deconectat
Intre timp am facut rost si eu de manualul de Opel a lui H R Etzold (super tare) dar nu se dau detalii despre curatarea motorasului
In caz ca nu se deconecteaza firul respectiv si nu se mai repecta pozitia initiala ce se poate intampla
Cu stima,
Cezar
Multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Inca nu am rezolvat nimic.
Cred ca am intrat in ceata cu firul de la baterie ce trebuie deconectat
Intre timp am facut rost si eu de manualul de Opel a lui H R Etzold (super tare) dar nu se dau detalii despre curatarea motorasului
In caz ca nu se deconecteaza firul respectiv si nu se mai repecta pozitia initiala ce se poate intampla
Cu stima,
Cezar
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
Cred ca Edy este cel mai in masuar sa iti explice procedeul exact, sau chiar roBERT.
Din ce imi aduc eu aminte:
nimic spectaculos, se deconecteaza bateria, se lasa un timp, se reconecteaza.
Dece am facut noi asta, la sfatul lui roBERT, pt. ca nu mai tinea turatia minima la ~700 rpm si murea motorul.
Daca nu ma insel, procedura este explicata in manualul de Cielo.
(nu am cit eu manualul, doar am auzit despre el)
Din ce imi aduc eu aminte:
nimic spectaculos, se deconecteaza bateria, se lasa un timp, se reconecteaza.
Dece am facut noi asta, la sfatul lui roBERT, pt. ca nu mai tinea turatia minima la ~700 rpm si murea motorul.
Daca nu ma insel, procedura este explicata in manualul de Cielo.
(nu am cit eu manualul, doar am auzit despre el)
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat