Dragossh
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
salut lume.
am si eu o problema asemanatoare...
1.cand pornesc masina si o las in relanti,incepe sa se balbaie,tremura in turatie,apoi se tureaza singura pana in 1000 ture,si se aprinde check engine.Dupa aceasta,motorul merge rotund,normal.codul stocat este 45(sonda lambda-amestec prea bogat).
2.cand o las in frana de motor,se aprinde check engine,iar uneori mi se opreste motorul cand apas ambreiajul,alteori nu.
codul stocat este 35(idle speed incorrect).
mentionez ca sonda lambda,fisele,bujiile sunt luate recent,noi.
am curatat throttle body,am masurat tp sensor,este in parametri,la fel si iacul(la rezistente este in parametrii din autodata).
mentionez ca relantiul este instabil si sta cam jos,sub 800 ture.
Ma poate ajuta cineva?multumesc
am si eu o problema asemanatoare...
1.cand pornesc masina si o las in relanti,incepe sa se balbaie,tremura in turatie,apoi se tureaza singura pana in 1000 ture,si se aprinde check engine.Dupa aceasta,motorul merge rotund,normal.codul stocat este 45(sonda lambda-amestec prea bogat).
2.cand o las in frana de motor,se aprinde check engine,iar uneori mi se opreste motorul cand apas ambreiajul,alteori nu.
codul stocat este 35(idle speed incorrect).
mentionez ca sonda lambda,fisele,bujiile sunt luate recent,noi.
am curatat throttle body,am masurat tp sensor,este in parametri,la fel si iacul(la rezistente este in parametrii din autodata).
mentionez ca relantiul este instabil si sta cam jos,sub 800 ture.
Ma poate ajuta cineva?multumesc
- Deconheartstruction
- OP
- 11 mesaje
- din 23 Jul 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Suceava
Deconheartstruction
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salutari. Revin dupa ceva vreme, dar din pacate n-am rezolvat prea multe. Am reconditionat ECU si acuma vad ca nu imi mai face la fel de des probleme, dar tot nu porneste la prima cheie si tot moare motorul in mers. Diferenta e ca nu face asa des, si cand nu porneste, nu clipeste becul galben (imobilizatorul). Azi am fost la service si am mai facut o diagnoza si au ramas 2 erori din cele 8, si adica 1504 care in autodata ar fi imobilizator sau cheie si una cu EGR. EGR-ul vreau sa il anulez, dar cu imobilizatorul sau cheia ce pot face? Din cauza asta sa imi moara motorul in mers?
Dhragos
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut! si eu am o problema cu relantiul. Motorul sta subturat...cateodata se accelereaza de "nebun". am citit si am vazut k sunt foarte multe cauze pt aceasta problema. ma gandesc k poate fi si motorasul de relati,dar nu stiu exact care este. Va rog, imi poate arata si mie cineva care este motorasul de relati?
Dhragos
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
- dudaewvlro
- *
- 34 mesaje
- din 20 Nov 2008
- Vectra
- Valcea
dudaewvlro
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2008
- Mesaj Privat
- deleted-36595
- *
- 13 mesaje
- din 09 Jul 2009
deleted-36595
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2009
- Mesaj Privat
- dudaewvlro
- *
- 34 mesaje
- din 20 Nov 2008
- Vectra
- Valcea
dudaewvlro
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2008
- Mesaj Privat
da, e o chestie si cu senzorul ala, e de turatii, dar in general, fluctuatiile vin de la clapeta acceleratie si debimetru.
in fine daca de aici nu e atunci e cave mai grav.
in orice caz, fluctuatiile vin de la faptul ca, calculatorul nu mai vede bine turatiile si incearca sa ambaleze motorul pentru a nu se opri, sau vede ca nu sta bine cu turatiile dar nu are ce face deoarece debiometru si clapeta de acceleratie fac ca amestecul de combustibil sa fie unul incorect, ori mult ori putin aer.
0767769217
in fine daca de aici nu e atunci e cave mai grav.
in orice caz, fluctuatiile vin de la faptul ca, calculatorul nu mai vede bine turatiile si incearca sa ambaleze motorul pentru a nu se opri, sau vede ca nu sta bine cu turatiile dar nu are ce face deoarece debiometru si clapeta de acceleratie fac ca amestecul de combustibil sa fie unul incorect, ori mult ori putin aer.
0767769217
R1s3
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema. De ceva timp a inceput sa imi varieze relantiu undeva intre 500 si 1200 de ture si uneori se oprea motoru. I-am scos mufa de la debitmetru si acum merge perfect. Ce se intampla daca merg fara derbitmetru? Mentionez ca am o astra f cc din 1995, motor X20Xev. Ast parerile voastre. Va multumesc
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Dragossh a scris:salut lume.
am si eu o problema asemanatoare...
1.cand pornesc masina si o las in relanti,incepe sa se balbaie,tremura in turatie,apoi se tureaza singura pana in 1000 ture,si se aprinde check engine.Dupa aceasta,motorul merge rotund,normal.codul stocat este 45(sonda lambda-amestec prea bogat).
2.cand o las in frana de motor,se aprinde check engine,iar uneori mi se opreste motorul cand apas ambreiajul,alteori nu.
codul stocat este 35(idle speed incorrect).
mentionez ca sonda lambda,fisele,bujiile sunt luate recent,noi.
am curatat throttle body,am masurat tp sensor,este in parametri,la fel si iacul(la rezistente este in parametrii din autodata).
mentionez ca relantiul este instabil si sta cam jos,sub 800 ture.
Ma poate ajuta cineva?multumesc
am si eu o problema asemanatoare...
1.cand pornesc masina si o las in relanti,incepe sa se balbaie,tremura in turatie,apoi se tureaza singura pana in 1000 ture,si se aprinde check engine.Dupa aceasta,motorul merge rotund,normal.codul stocat este 45(sonda lambda-amestec prea bogat).
2.cand o las in frana de motor,se aprinde check engine,iar uneori mi se opreste motorul cand apas ambreiajul,alteori nu.
codul stocat este 35(idle speed incorrect).
mentionez ca sonda lambda,fisele,bujiile sunt luate recent,noi.
am curatat throttle body,am masurat tp sensor,este in parametri,la fel si iacul(la rezistente este in parametrii din autodata).
mentionez ca relantiul este instabil si sta cam jos,sub 800 ture.
Ma poate ajuta cineva?multumesc
Pentru codul 45 eu personal n-am gasit rezolvare care sa nu implice inlocuirea ECU. Ca si tine am schimbat absolut tot sonda lambda, delcou, corp de injectie si nimic. Dupa ce am inlocuit calculatorul a disparut problema. Ce mi s-a parut ciudat era faptul ca daca o turam si ma jucam cu ea un pic din pedala de acceleratie nu-mi aparea acel blestemat de cod si mergea absolut normal in ralanti.
Bafta
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
si eu am probleme cu relantiul..e pe la 700 rpm..senzorul de la axele cu came nu merge, se pare k am o probl cu firele ce vin din ecu..cu testul cu agrafa imi da eroare la egr debitmetru ecu etc si totusi masine merge dar e limitata la 4500 rpm.. si nu prea are vlaga..si cu toate astea nu mi se aprinde check engine (desi se aprinde cand pun contactul) raspunde cam greu la acceleratie, un prieten mai pricepu mi-a scos debitmetrul si nu s-a intamplat nimic..apoi mi-a scos senzorul de la clapeta de acceleratie, dadea sa moara dar cand o accelerem(cu senzorul scos) raspundea ffff prompt...ceva pareri?
R1s3
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am gasit rezolvarea la problema mea. Era mai simpla decat ma asteptam. Am curatat clapeta de la acceleratie si motorasul de relanti cu decarburol si acum imi merge perfect . Se depusese mizerie pe clapeta si nu mai etansa perfect si din cauza asta facea probleme. Cred ca toti ar trebui sa incepeti cu asta inainte de a arunca banii pe piese in zadar . Succes
- TwinsFather
- **
- 147 mesaje
- din 28 Dec 2007
- Vectra 2008 z19dt
- Bucuresti
TwinsFather
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2007
- Mesaj Privat
salut,
eu inca nu i-am dat de cap la problema asta...
mai are careva astfel de probleme?
ce ma sfatuiti ?
eu inca nu i-am dat de cap la problema asta...
mai are careva astfel de probleme?
ce ma sfatuiti ?
TwinsFather a scris:Salut,
Am si eu o problema cu turatiile, atunci cand pun frana, se reduc turatiile pana la 500, mai ca se opreste motorul. Chestia este ca nu face tot timpul, nu stiu in functie de ce face, initial am crezut ca poate de la caldura si ... dar am fost la munte unde era racoare si tot la fel a facut.
De la ce poate fi, filtrele sunt toate schimbate si la altceva nu ma pricep.
Pls help.
Am si eu o problema cu turatiile, atunci cand pun frana, se reduc turatiile pana la 500, mai ca se opreste motorul. Chestia este ca nu face tot timpul, nu stiu in functie de ce face, initial am crezut ca poate de la caldura si ... dar am fost la munte unde era racoare si tot la fel a facut.
De la ce poate fi, filtrele sunt toate schimbate si la altceva nu ma pricep.
Pls help.
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
- deleted-50226
- **
- 161 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50226
- Mesaje scrise: 161
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
KEDDY a scris:Buna ziua, ma scuzati, dar am o nedumerire :colegul @R1s3 a scris mai sus ca masina merge cu mufa scoasa la debitmetru sau fara el...eu am omega tot x20xev, dar cand scot mufa la debitmetru moare motorul...desi in rest merge foarte bine. Asa e normal?sau are ceva?
cand scoti mufa la debitmetru si motorul nu reactioneaza inseamna ca e stricat....al tau pare sa fie bun.
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
tonu_adrian a scris:
cand scoti mufa la debitmetru si motorul nu reactioneaza inseamna ca e stricat..ecu nu mai citeste valorile din debitmetru si merge pe niste valori prestabilite ...al tau pare sa fie bun.
KEDDY a scris:Buna ziua, ma scuzati, dar am o nedumerire :colegul @R1s3 a scris mai sus ca masina merge cu mufa scoasa la debitmetru sau fara el...eu am omega tot x20xev, dar cand scot mufa la debitmetru moare motorul...desi in rest merge foarte bine. Asa e normal?sau are ceva?
cand scoti mufa la debitmetru si motorul nu reactioneaza inseamna ca e stricat..ecu nu mai citeste valorile din debitmetru si merge pe niste valori prestabilite ...al tau pare sa fie bun.
rog un moderator sa stearga acest mesaj ca mie nu imi da voie
- TwinsFather
- **
- 147 mesaje
- din 28 Dec 2007
- Vectra 2008 z19dt
- Bucuresti
TwinsFather
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2007
- Mesaj Privat
- marius nebunel
- *
- 1 mesaje
- din 01 Apr 2011
- Astra x20xev
- Alta tara
marius nebunel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2011
- Mesaj Privat
salut am o si eu un opel x20xev si imi face cv figuri pana aqm imi tot statea turat p la 1700 de turatii la ralenti,ba scadea si dadea sa moara.aqm alta problema...nu se accelereaza mai mult de 2000 de turatii dak o calc putzin mai tare.dak calc acceleratia putzin cate putzin se acelereaza bn ..am dus-o la mecanic si nici el nu stie c are.va rog dak mah puteti ajuta.
- john2009_bz
- *
- 5 mesaje
- din 10 Oct 2010
- Vectra 2001
- Buzau
john2009_bz
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut sunt nou pe aici ,si cred am o problema cu turatia, in viteza a 4 la 2500 de ture am 70 km la ora iar in viteza a 5 la 2500 de ture am 90 km la ora si am condus de curand un ford focus care in viteza a 4 la 2500 de ture avea 81-83km la ora iar in viteza a5 la 2500 de ture avea 101-103km la ora mentionez ca am un opel vectra b din 2001 16 16v iar fordul pe care la-m condus avea tot 16 16v . Masina mi-am luato de curand si E PRIMA MEA MASINA si am observat ca imi cam consuma .Iar 2 problema pe care o am la masina este k uneori nu imi porneste din prima cheie de obicei din a 2 cheie am fost cu ea la tester si mia spus k nu imi recunoaste cheia si k nu poate sa imi faca nimeni nimic. POATE SA IMI SPUNE SI MIE CINEVA DACA A AVUT VREO PROBLEMA CU CHEIA MASINI SI A AVUT ACELEASI SIMTOME.
- inercloyster
- **
- 58 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Astra 2001 Z18XE
- Cluj
inercloyster
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat