trecator
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut tuturor.
Fratilor, lamuriti-ma ce are: pornesc, e bine, merg ok, la un moment dat, fara sa stiu din ce cauza, ma trezesc ca nu trece de 2000 de ture, nu ma mai ajuta deloc. Am aceeasi senzatie ca adunci cand imi conduceam batrana dacie si deh, mai ramaneam fara benzina: bag piciorul in pedala si nimic. O opresc, chiar si in mers, pornesc rapid, isi revine.
Ce naiba sa aiba?
Mentionez ca problema asta nu o am de fiecare data cand folosesc masina: pana acum am patit-o de doua ori. De fiecare data "a luat-o" dupa ce am oprit /pornit motorul.
Multumesc anticipat!
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
16.03.2011 19:20:19
Fratilor, lamuriti-ma ce are: pornesc, e bine, merg ok, la un moment dat, fara sa stiu din ce cauza, ma trezesc ca nu trece de 2000 de ture, nu ma mai ajuta deloc. Am aceeasi senzatie ca adunci cand imi conduceam batrana dacie si deh, mai ramaneam fara benzina: bag piciorul in pedala si nimic. O opresc, chiar si in mers, pornesc rapid, isi revine.
Ce naiba sa aiba?
Mentionez ca problema asta nu o am de fiecare data cand folosesc masina: pana acum am patit-o de doua ori. De fiecare data "a luat-o" dupa ce am oprit /pornit motorul.
Multumesc anticipat!
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
16.03.2011 19:20:19
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
trecator
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
tonytm a scris:ECU detecteaza o problema si intra in mod de protectie. Pusa pe tester si vazut eroarea.
sa fie de la faptul ca am sonda lambda defecta?
ultima data cand am facut o diagnoza asta mi-au spus, dar a venit criza peste mine si am zis las-o ma ca merge asa;)
bine, la o diagnoza precedenta, imi spusesera (alt service) ca am egr-ul defect, iar astia ultimii mi-au zis de sonda lambda. nici nu mai stiu dupa cine sa ma iau.
stie cineva prin craiova vreun mecanic priceput? sau un service de incredere?
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
trecator
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
Puiu_2009
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2017 B20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2009
- Mesaj Privat
trecator
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
A trecut cam mult timp de atunci...
Mi-a mai facut cateva scheme intre timp, dar opream motorul si reporneam, dupa care totul revenea la normal. De o saptamana insa pot sa ii fac ce vreau, ca nu trece de 2000 ture. Se aprinde si martorul de check engine in bord!
Am fost la tester, imi zice ca este eroarea 0425-05 (cred!).
In fine, este vorba despre senzorul de temperatura gaze evacuate (senzor 1, banc 1), adica senzorul de pe langa catalizator.
Unii zic ca este sonda lambda, mecanicul zice ca asta nu este sonda lambda.
Ca sa elimin posibilitatea unei erori cauzate de partea electrica (fir intrerupt) am facut schimb cu senzorul 2 (ala de langa filtru de particule) si am tras concluzia ca de vina era senzorul (de tata asta zicea "senzor 1 banc 2").
Sonda aia costa intre 7 si 8 milioane. Exista posibilitatea unei reparatii a ei? Am alta solutie decat schimbarea?
Mi-a mai facut cateva scheme intre timp, dar opream motorul si reporneam, dupa care totul revenea la normal. De o saptamana insa pot sa ii fac ce vreau, ca nu trece de 2000 ture. Se aprinde si martorul de check engine in bord!
Am fost la tester, imi zice ca este eroarea 0425-05 (cred!).
In fine, este vorba despre senzorul de temperatura gaze evacuate (senzor 1, banc 1), adica senzorul de pe langa catalizator.
Unii zic ca este sonda lambda, mecanicul zice ca asta nu este sonda lambda.
Ca sa elimin posibilitatea unei erori cauzate de partea electrica (fir intrerupt) am facut schimb cu senzorul 2 (ala de langa filtru de particule) si am tras concluzia ca de vina era senzorul (de tata asta zicea "senzor 1 banc 2").
Sonda aia costa intre 7 si 8 milioane. Exista posibilitatea unei reparatii a ei? Am alta solutie decat schimbarea?
Puiu_2009
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2017 B20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2009
- Mesaj Privat