Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mihaita2

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: bacau
  • Masina: Astra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
opel astra motor c16nz 93 .probleama e ca iarna cand e mai frig de obicei , printr um furtun din motor intra o spuma galbena in vaporizator la injectie si nu mai functioneaza cum trebuie pana nu il curat. problema e ca dupa cativa km se repeta istoria Evil or Very Mad
poate cineva sa ma ajute?

Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In carterul superior exista vapori de ulei si condens. Ca sa se scape de ei sunt introdusi la ardere. Daca sunt in exces obtureaza furtunul respectiv.
Excesul este din mai multe cauze:
1.Scapari pe la simeringuri supape si/sau segmenti.
2.Ulei slab calitativ
3.Garnitura chiulasa ciupita, intra antigel in ulei
4.n altele dar foarte rare
  • mihaita2

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: bacau
  • Masina: Astra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
uleiul nu e chiar rau zic eu ARAL 15w40
nu am pierdut niciodata antigel absolut deloc
deci ramane doar semeringurile sa inteleg?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Despre Aral nu am o parere stralucita. Folosesc numai Castrol si Pennzoil.
Verifica daca scapa si cit. Se scot furtunele care pleaca din carter superior si se infunda cel care se duce la admisie ca sa nu traga aer fals. Pui degetul pentru 30 sec. pe iesirea din carter si vezi cita presiune se aduna. Aici trebuie sa ai experienta sau faci comparativ.
  • mihaita2

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: bacau
  • Masina: Astra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Deci ar insemna ca motorul e cam obosit Sad . speram sa fie ceva mai simplu Sad
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai vazut Dacii cu un furtun scos pe jos ? Asta au facut baietii, la unul pui dop si cumperi unul care il montezi la capac si sa se duca in jos.
Pe urma, cind ai bani te apuci si rezolvi problema, simeringuri supape si/sau segmenti.
Iarna majoritatea fac condens, spuma aia ca o maioneza, dar in cantitati mici care nu incurca. Daca la tine este in exces de se infunda furtunul si altele e o problema.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La mine spuma aia se duce intr-un container special...
Am strins suruburile de la chiuloasa si de citeva saptamini nu se mai umple furtunul cu spuma galbena...

Asta vine ca o confirmare a faptului ca se acumuleaza spuma de la deteriorarea garniturii de chiuloasa...
Desi e antigelul curat, apar infiltratii de ulei pe acolo prin zona garniturii...
  • unicul

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
si mie imi apare am un opel din 92 c16nz si akm iarna asta mi-a aparut pe furtunu ce duce la admisie spuma galbena si pe capacu de la ulei iara o apartut dar subtire asa ca aburii si pe jorja numa cateodata mai apare ulei are cam 6500km am bagat GM 5W40
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR