- andu105
- **
- 130 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Vectra 2005 z19dt
- Bucuresti
andu105
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Mufa da,e ok.Prietenul care a curatat EGRul mi-a zis sa ca s-ar putea sa fie bobina defecta sa nu actioneze complet acea clapeta,doar ca nu stie cum s-o curete,mai repede incerca sa-mi sugereze sa o schimb.O sa verific mai intai de toate furtunasele de la vacuum,sper sa scap doar cu atat,merci de sfaturi!
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- deleted-60758
- **
- 111 mesaje
- din 10 Mar 2011
deleted-60758
- Mesaje scrise: 111
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
costinph
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2009
- Mesaj Privat
[quote="ionut codreanu"]salut,
la pornire dimineata imi tremura motorul si da sa se opreasca,iar in mers imi da socuri ca si cum nu se alimenteaza bine.Daca vreau sa o accelerez abia se ridica la 2000rpm.Initial am crezut ca e de la filtru de motorina. Am schimbat filtru de motorina si tot asa face.dupa ce am schimbat filtrul a mers bine cam 2 zile dar acum iar merge prost .azi s-a aprins martorul masina cu cheita care se stinge in mers iar martorul egr a ramas aprins
multumesc[/quote
Aceleasi probleme am avut si eu,...,un injector terminat,
Eram in Alexandria,tb sa ajung in Ploiesti,nu accelera mai mult de 2000 rot/min,scotea mult fum,...cu greu am ajuns in Ploiesti,am schimbat filtrul de motorina,iar dupa am dat 5 min la automat si nu a vrut sa porneasca.Am lasat-o 10 min si imediat la prima cheie a luat-o.A doua zi am pornit-o cu spray-ul sa ajung la tester..
la pornire dimineata imi tremura motorul si da sa se opreasca,iar in mers imi da socuri ca si cum nu se alimenteaza bine.Daca vreau sa o accelerez abia se ridica la 2000rpm.Initial am crezut ca e de la filtru de motorina. Am schimbat filtru de motorina si tot asa face.dupa ce am schimbat filtrul a mers bine cam 2 zile dar acum iar merge prost .azi s-a aprins martorul masina cu cheita care se stinge in mers iar martorul egr a ramas aprins
multumesc[/quote
Aceleasi probleme am avut si eu,...,un injector terminat,
Eram in Alexandria,tb sa ajung in Ploiesti,nu accelera mai mult de 2000 rot/min,scotea mult fum,...cu greu am ajuns in Ploiesti,am schimbat filtrul de motorina,iar dupa am dat 5 min la automat si nu a vrut sa porneasca.Am lasat-o 10 min si imediat la prima cheie a luat-o.A doua zi am pornit-o cu spray-ul sa ajung la tester..
costinph
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2009
- Mesaj Privat
Sa stii ca injectorul l-am reconditionat,aveam 166 000 km,am ajuns la 208 000 km si nu mi-a facut probleme.
Iar problema cu EGR-ul ....deja il curat cu ochii inchisi,este esential sa deschida-inchida la rece,,era asa incarcat la un moment dat incat eram intr-o panta de 130 grade,eram in treapta 2-a si abia urcam...
Iar problema cu EGR-ul ....deja il curat cu ochii inchisi,este esential sa deschida-inchida la rece,,era asa incarcat la un moment dat incat eram intr-o panta de 130 grade,eram in treapta 2-a si abia urcam...
- ionut codreanu
- **
- 106 mesaje
- din 12 Jan 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Galati
ionut codreanu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2010
- Mesaj Privat
- andu105
- **
- 130 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Vectra 2005 z19dt
- Bucuresti
andu105
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
- ionut codreanu
- **
- 106 mesaje
- din 12 Jan 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Galati
ionut codreanu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2010
- Mesaj Privat
costinph
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2009
- Mesaj Privat
- ciprinel
- ****
- 1,374 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
vladsandu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2011
- Mesaj Privat
salutare
Tocmai mi-am cumparat o vectra 2.0 dti din 2004, 150.000 km. Primul lucru a fost sa-i schimb uleiul, filtrele si kitul de ambreiaj deoarece patina.
De cateva zile, la plecarea de pe loc imi da in da in nas. la fel mi se intampla si in treapata a doua pana la turatia de 2500-3000. parca ii taie cineva alimentarea. este aceiasi senzatie ca la o dacie 1300 cand pleci de pe loc cu motorul rece fara sa tragi socul si iti da in nas de ii ia cineva gazul. dorec sa mentionez ca masina nu scoate mai mult fum sau ca ar fi negru alb, etc.
ma poate ajuta cineva cu un sfat ? de unde sa incep ?
merci
[quote="costinph"]
Tocmai mi-am cumparat o vectra 2.0 dti din 2004, 150.000 km. Primul lucru a fost sa-i schimb uleiul, filtrele si kitul de ambreiaj deoarece patina.
De cateva zile, la plecarea de pe loc imi da in da in nas. la fel mi se intampla si in treapata a doua pana la turatia de 2500-3000. parca ii taie cineva alimentarea. este aceiasi senzatie ca la o dacie 1300 cand pleci de pe loc cu motorul rece fara sa tragi socul si iti da in nas de ii ia cineva gazul. dorec sa mentionez ca masina nu scoate mai mult fum sau ca ar fi negru alb, etc.
ma poate ajuta cineva cu un sfat ? de unde sa incep ?
merci
[quote="costinph"]
ionut codreanu a scris:salut,
la pornire dimineata imi tremura motorul si da sa se opreasca,iar in mers imi da socuri ca si cum nu se alimenteaza bine.Daca vreau sa o accelerez abia se ridica la 2000rpm.Initial am crezut ca e de la filtru de motorina. Am schimbat filtru de motorina si tot asa face.dupa ce am schimbat filtrul a mers bine cam 2 zile dar acum iar merge prost .azi s-a aprins martorul masina cu cheita care se stinge in mers iar martorul egr a ramas aprins
multumesc[/quote
Aceleasi probleme am avut si eu,...,un injector terminat,
Eram in Alexandria,tb sa ajung in Ploiesti,nu accelera mai mult de 2000 rot/min,scotea mult fum,...cu greu am ajuns in Ploiesti,am schimbat filtrul de motorina,iar dupa am dat 5 min la automat si nu a vrut sa porneasca.Am lasat-o 10 min si imediat la prima cheie a luat-o.A doua zi am pornit-o cu spray-ul sa ajung la tester..
la pornire dimineata imi tremura motorul si da sa se opreasca,iar in mers imi da socuri ca si cum nu se alimenteaza bine.Daca vreau sa o accelerez abia se ridica la 2000rpm.Initial am crezut ca e de la filtru de motorina. Am schimbat filtru de motorina si tot asa face.dupa ce am schimbat filtrul a mers bine cam 2 zile dar acum iar merge prost .azi s-a aprins martorul masina cu cheita care se stinge in mers iar martorul egr a ramas aprins
multumesc[/quote
Aceleasi probleme am avut si eu,...,un injector terminat,
Eram in Alexandria,tb sa ajung in Ploiesti,nu accelera mai mult de 2000 rot/min,scotea mult fum,...cu greu am ajuns in Ploiesti,am schimbat filtrul de motorina,iar dupa am dat 5 min la automat si nu a vrut sa porneasca.Am lasat-o 10 min si imediat la prima cheie a luat-o.A doua zi am pornit-o cu spray-ul sa ajung la tester..
- Bryan99
- ****
- 1,143 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
51501
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salut.
Multe din simptomele astea pe care le-ati prezentat aici le are si masina mea. Numai ca la mine a fost dramatic: a mers in suturi o perioada dar foarte discret, nu deranjant, pana intr-o dim cand in 100 de m nici macar nu mai avea putere.cu pedala la fund aveam 1200-1500 turatii si se legana toata insotita de cel mai dens fum alb urat mirositor pe care l-am vazut. am tractat-o pana la un tester din asta si mi-a zis ceva de o eroare ce priveste circuitul de aer sau noxe sau cam asa ceva. M-a pus s-o accelerez pana ce abia abia a prins 3500 de turatii de am zis ca sare de pe roti la cum se legana.la aproape 4000 parca a rabufnit si si-a intrat in normal.CONCLUZIA: avea apa in motorina si a tras-o pe instalatie.mi-a recomandat mesterul totusi sa merg sa curat EGR asta de care vb voi.
Poate porni din a 2 a dimineata tot din cauza asta si parca tremura o perioada dupa asta. ochiul de la baterie e verde.
Acum iar s-a aprins ala cu noxele.daca imi mai puteti recomanda ceva la care sa fiu atent cand o duc la curatat va rog sa-mi spuneti. FITI TOTUSI ATENTI SI LA COMBUSTIBILI!
Multe din simptomele astea pe care le-ati prezentat aici le are si masina mea. Numai ca la mine a fost dramatic: a mers in suturi o perioada dar foarte discret, nu deranjant, pana intr-o dim cand in 100 de m nici macar nu mai avea putere.cu pedala la fund aveam 1200-1500 turatii si se legana toata insotita de cel mai dens fum alb urat mirositor pe care l-am vazut. am tractat-o pana la un tester din asta si mi-a zis ceva de o eroare ce priveste circuitul de aer sau noxe sau cam asa ceva. M-a pus s-o accelerez pana ce abia abia a prins 3500 de turatii de am zis ca sare de pe roti la cum se legana.la aproape 4000 parca a rabufnit si si-a intrat in normal.CONCLUZIA: avea apa in motorina si a tras-o pe instalatie.mi-a recomandat mesterul totusi sa merg sa curat EGR asta de care vb voi.
Poate porni din a 2 a dimineata tot din cauza asta si parca tremura o perioada dupa asta. ochiul de la baterie e verde.
Acum iar s-a aprins ala cu noxele.daca imi mai puteti recomanda ceva la care sa fiu atent cand o duc la curatat va rog sa-mi spuneti. FITI TOTUSI ATENTI SI LA COMBUSTIBILI!
- Viz
- ***
- 513 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 513
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
In ultima perioada ma tot intampin din ce in ce mai des cu fenomenul de ezitari in mers sau “dat in nas” la accelerari
Din ce am observat, fenomenul se manifestain special in urmatoarele conditii:
- motorul are temp. de 80-85 grade
- temperatura exterioara este peste 10 grade C.
- atunci cand merg constat la aproximativ 1800 rpm (in special in treptele de 2-3 si 4) – masina are un uror tremurat ca si cand nu se alimenteaza
- atunci cand merg constat la aproximativ 1800 rpm si accelerez – masina da in nas si apoi accelereaza.
Poblema o intampin de la la 15kkm. La 20.000km a fost rechemata in service pentru un update ECU, respectiv rework 09P021.
Este vorba de un Z13DTH, iar in prezent masina are 45.000km.
Cei din service-urile autorizate ....nu au gasit nimic anormal, asa ca m-am apucat de „sapat”.
Dupa mai multe masuratori cu OPCOM-ul am ajuns la concluzia ca:
1. Electrovalva turbina lucraza putin cam ciudat – in grafice, ce este cu albastru este comanda ecu pt presiune , cu rosu este presiunea furnizata.
2. EGR – posibil sa lucreaze ciudat.
3. Turbina – posibil geometrie blocata (putin probabil.)
In weekend sper sa fie frumos afara sa verific traseul de vacum, contacte electrovalva turbo.
ar trebuii sa mai verific si altceva?
multumesc.
PS: am postat aici pt. nu am vrut sa mai deschit alt subiect, simptomele sunt asemanatoare ca la z19dtx. daca este nevoie se poate muta
Din ce am observat, fenomenul se manifestain special in urmatoarele conditii:
- motorul are temp. de 80-85 grade
- temperatura exterioara este peste 10 grade C.
- atunci cand merg constat la aproximativ 1800 rpm (in special in treptele de 2-3 si 4) – masina are un uror tremurat ca si cand nu se alimenteaza
- atunci cand merg constat la aproximativ 1800 rpm si accelerez – masina da in nas si apoi accelereaza.
Poblema o intampin de la la 15kkm. La 20.000km a fost rechemata in service pentru un update ECU, respectiv rework 09P021.
Este vorba de un Z13DTH, iar in prezent masina are 45.000km.
Cei din service-urile autorizate ....nu au gasit nimic anormal, asa ca m-am apucat de „sapat”.
Dupa mai multe masuratori cu OPCOM-ul am ajuns la concluzia ca:
1. Electrovalva turbina lucraza putin cam ciudat – in grafice, ce este cu albastru este comanda ecu pt presiune , cu rosu este presiunea furnizata.
2. EGR – posibil sa lucreaze ciudat.
3. Turbina – posibil geometrie blocata (putin probabil.)
In weekend sper sa fie frumos afara sa verific traseul de vacum, contacte electrovalva turbo.
ar trebuii sa mai verific si altceva?
multumesc.
PS: am postat aici pt. nu am vrut sa mai deschit alt subiect, simptomele sunt asemanatoare ca la z19dtx. daca este nevoie se poate muta
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
la mine era copt un furtun de vacuum foarte scurt, din pompa de vacuum pana in tija metalica de deasupra motorului, l-am schimbat si masina fuge de parca ar avea 200 de cai. Inca am o mica ezitare pe la 1800-2000 rpm, nu e deranjanta, cam o fractiune de secunda se simte.
Am curatat egr-ul, functioneaza ok tija, se misca usor, dar nu am apucat sa curat boost sensor.
Am curatat egr-ul, functioneaza ok tija, se misca usor, dar nu am apucat sa curat boost sensor.
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
vladsandu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2011
- Mesaj Privat