Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Azi m-am gandit sa schimb distributia masinii(astra g y17dt)...zis si facut...m-am dus la un prieten la care am mai apelat pt diverse treburi mecanice...
Pune el distributia intr-un final, masina porneste la sfert, insa constat cu uimire ca se aude un zornait puterinc de undeva din zona motorului si relantiul este ff instabil(oscileaza intre 700-900 rpm) si mai da si in nas cand sunt in frana de motor.Masina are zvac insa e insuportabil zgomotul si relantiul anormal.
De la ce sa fie?Sa nu fi fost pusa bine la punct?As fi recunoscator daca e cineva in zona(Dambovita-Prahova-Arges-Buc) care se pricepe si ar putea sa arunce o privire in masina mea...
Numai bine
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Mai incearca sa reglezi odata punerea la punct, ceva nu e in regula, mai ales daca inanite de schimbare nu aveai problemele astea! Incearca sa nu mergi prea mult cu ea asa, sa nu strici ceva pe acolo! Bafta!
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pai nu prea stiu unde sa ma duc....de asta am si inceput topicul asta...ca daca m-as fi priceput eu, nu ma mai duceam la nimeni.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Incearca tot la amicul care ti-a montat-o gresit. Poate de data asta ii reuseste. Daca nu, cauta un mecanic adevarat.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@Gabi.B.HD ....La amicul care a montat-o nu ma mai intorc, si topicul l-am initiat de fapt pt a gasi cum zici si tu un mecanic bun.
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,407
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
In locul tau as fi mers tot la el si faceam impreuna pas cu pas toate operatiunile din TIS, nu e chestie de savant pusul la punct, ai semne trebuie sa le respecti. Asa daca te duci la altul o sa dea vina pe primul daca se strica ceva si invers. Iar banii tot tu ii dai
  • bobi20

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Daca doresti sa o repari fati o programare la maiandrei mai mult ca sigur vei rezolva masina.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
y17dt are o distributie foarte simpla ... cu cateva chei si un cric o poti schimba si in fata blocului. Are semne mari si pe vibrochen si pe pompa si sus ... nu prea ai cum sa o pui gresit. Ce curea ai pus? Am intalnit sa fie mai stransa sau mai slaba in functie de producator ... dar cu acelasi numar de dinti.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
bazare a scris:y17dt are o distributie foarte simpla ... cu cateva chei si un cric o poti schimba si in fata blocului. Are semne mari si pe vibrochen si pe pompa si sus ... nu prea ai cum sa o pui gresit. Ce curea ai pus? Am intalnit sa fie mai stransa sau mai slaba in functie de producator ... dar cu acelasi numar de dinti.

Am pus curea dayco....bine, de fapt eu m-am uitat mai mult,(intr-adevar a fost schimbata in fata blocului )....e ff suparator insa zgomotul(ca un zornait de chei se aude acum) si mai ales relantiul care a luat-o razna, cand inainte acul era incremenit la 750 rpm....daca ar fi sa o iau logic realntiul instabil ar trebui sa aiba ceva de-a face cu injectia, dar zgomotul de la ce sa fie?
A mai patit cineva macar aprox. lucrurile astea dupa schimbul distributiei?Ma gandesc sa nu cumva sa nu fie pusa la punct cum trebuie.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema la un service bun( zic eu) in Targoviste.Distributia nu era la pusa la punct.
As putea zice fara sa gresesc prea mult ca masina merge chiar mai bine ca inainte.Asadar daca aveti probleme dupa schimbarea distributiei de genul relanti instabil sau motor zgomotos, e clar ca trebuie reglata.
  • skipero

  • Mesaje scrise: 467
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ai avut noroc. De ce spun asta? Pentru ca puteai sa spargi motorul. Si te costa mult mai mult daca mergeai de prima data la un mecanic adevarat.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Chiar ca ai avut noroc! Nu mai fa experiemente de astea ca is foarte costisitoare!
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Arborele suporta pana la 2 dinti inapoi si unul inainte la montarea distributiei Smile Am testat toate variantele posibile. La tine probabil pompa nu se alinia cu axele si explozia era intarziata (avans dereglat).
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Acum m-am lecuit.....am avut incredere in cineva insa mi-am dat seama ca respectivul vroia doar banii si nu prea l-a interesat masina sau nici macar clientul(eu).In plus acel cineva era hai sa zicem amic desi eu il consideram aproape prieten.I-am repetat in nestire:"omule, masina nu merge la fel ca inainte, are fluctuatii la relanti, face zgomot ca un avion", el se ascundea cu faze de genu:"daca porneste la sfert nu e problema, asa fac dieselurile sunt zgomotoase, sau poate e vreun injector bulit".....eu ii spuneam:"ii bag aditiv pt injectoare, cum sa se strice un injector asa din senin?".....si tot asa....pana la urma m-am certat cu el, nu i-am dat decat 100 ron din 200 cat vorbisem(asta inainte sa merg la service), si i-am spus ca ma duc cu masina la service sa vada ce are....daca nu e de la distributie ii dau si restul iar daca e nu-i mai dau nimic....
La service mi-au spus baietii ca nu era nimic pus la punct cum trebuie si au scos-o si au montat-o din nou, cred ca nu a durat 5 minute.M-a mai costat si aici inca 150 ron...dar am plecat cu zambetul pe buze de acolo.
Oricum mi-a fost invatare de minte, nu ma mai duc la prieteni de acu inainte pentru treburi d-astea serioase.
@bv19max daca era montata cu 3 dinti inapoi sau 2 inainte ce se intampla?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
niste supape faceau cunostinta cu cel putin un piston. Adica te faceai de o chiulasa noua sau cel putin supape si garnitura de chiulasa.
Adica un cost de ~500-1000RON + manopera.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Din toate variantele care e cea mai buna? Se simte ceva diferente pozitive daca o pui in alta pozitie de ex cu 1 dinte in inainte? Ce efecte poate avea? Merge mai bine motorul?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
diferente notabile nu sunt. Doar mai multe riscuri sa faca supapele cunostinte cu pistoanele.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@bv19max Daca distributia nu e la punct(si ma refer mai ales la situatiile cand este in limitele tolerabile - 2 dinti inapoi si unul inainte) nu se schimba comportamentul motorului?Adica ceva de genul cum a facut la mine....zgomot , relanti instabil, smucituri in mers...?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
sa ne intelegem... sunt 3 componente principale pe distributie ce trebuiesc puse la punct: Axe cu came, pompa de injectie, arbore cotit. Daca pompa nu este aliniata cu axele cu came si micsorezi avansul ECU se va chinui sa mentina ralanti-ul marind avansul electronic (de aici vine ralantiul instabil).
Am patit-o cand mi-a pus distributia la punct un "prieten". 9000 de km am mers cu ralantiul instabil (820-900 rpm dar nu mereu, facea mai mult cand motorul era cald). acum am pus distributia cum trebuie si sta fix la 850 +/- 5 rpm.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Daca tot am inceput discutia, haideti s-o dezvoltam.In sensul asta am eu o intrebare?Exista semne care ne anunta ca distributia da semne de "oboseala"?
Vorbim in cazul in care distributia a fost montata corect.Sa zicem insa ca dupa 40-50k km cureaua se crapa, sau o rola nu se mai invarte cum trebuie.Ne putem da seama cumva din exploatarea de zi cu zi a masinii ca e ceva in neregula?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR