vyruz334
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 2.0i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2005
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
Nu stiu unde imi sunt schemele daca cumva dau peste ele am sa-l atasez.
Intrerupator Far, Maneta semnalizare, Display radio(TID/DID)
la aeroterma este necesar sa schimbi locatia unor pini in aceeasi mufa(verifici numerotarea pinilor comutatoarelor pt aeroterma).
doar mufa de la kilometraj nu l-am atasat aici dar am sa-l caut, restul ai.iti trebuie o mufa cu 16 pini parca, nici aici nu trebuie taiat doar rearanjat in noua mufa.
Intrerupator Far, Maneta semnalizare, Display radio(TID/DID)
la aeroterma este necesar sa schimbi locatia unor pini in aceeasi mufa(verifici numerotarea pinilor comutatoarelor pt aeroterma).
doar mufa de la kilometraj nu l-am atasat aici dar am sa-l caut, restul ai.iti trebuie o mufa cu 16 pini parca, nici aici nu trebuie taiat doar rearanjat in noua mufa.
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
vyruz334
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 2.0i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2005
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
Daca ai ceas LCD original atunci aceste sunt conexiunile.
X9 - 16pins
X8 - 26 Pins
Daca iti functioneaza bine ceasul LCD recomand utilizarea ei. decupezi ceasul de astra f pana ce intra cel de kadett inauntu.
X9 - 16pins
X8 - 26 Pins
Daca iti functioneaza bine ceasul LCD recomand utilizarea ei. decupezi ceasul de astra f pana ce intra cel de kadett inauntu.
vyruz334
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 2.0i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2005
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
vyruz334
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 2.0i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2005
- Mesaj Privat
vyruz334
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 2.0i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2005
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
.... am si uitat de butonul de avarie, nu se potrivesc pini de la kadett la astra F, trebuie taiat cablul si inlocuit mufa ... numai nu stiu notatiile.
dar 1 la 1 vin(cate sunt la kadett atatea vin si la astra).
- masa
+ contact(se aprinde becul de iluminare)
49(sau 49a) ce vine de la releul de semnalizare
R - dreapta
L - stanga
cam asa ceva, dar nu imi amintesc. fa poza cu spatele ambelor intrerupatoare si posteazale pe forum.
dar 1 la 1 vin(cate sunt la kadett atatea vin si la astra).
- masa
+ contact(se aprinde becul de iluminare)
49(sau 49a) ce vine de la releul de semnalizare
R - dreapta
L - stanga
cam asa ceva, dar nu imi amintesc. fa poza cu spatele ambelor intrerupatoare si posteazale pe forum.
vyruz334
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 2.0i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2005
- Mesaj Privat
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
vyruz334
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 2.0i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2005
- Mesaj Privat
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
Ieri am reusit sa termin si eu bordul in proportie de 95% mai am unele mici finisari, pun cateva poze cu ea si astept ceva sfaturi si pareri in legatura cu bordul, cam asta o iesit si inca cateva poze din timpul montajului
As avea o intrebare la cei care a-ti mai facut schimbarea de bord ca ce cod de ceas a-ti folosit, eu am pus W=1111 si am impresia ca nu arata corect arata cu vreo 10-15 km/h mai mult. O fi ceasu de km stricat sau o fi altceva? Pana acuma in a 4-a la 1500-1600 RPM aveam 50 km/h si acuma am 60-65 km/h si am impresia ca de la 40km/h sare in sus cam repede acu.
As avea o intrebare la cei care a-ti mai facut schimbarea de bord ca ce cod de ceas a-ti folosit, eu am pus W=1111 si am impresia ca nu arata corect arata cu vreo 10-15 km/h mai mult. O fi ceasu de km stricat sau o fi altceva? Pana acuma in a 4-a la 1500-1600 RPM aveam 50 km/h si acuma am 60-65 km/h si am impresia ca de la 40km/h sare in sus cam repede acu.