- george_slz
- OP
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Motorizarea e 1,3 cdti, 6 viteze. Masina e Astra H facelift 2008.
Problema cu intrarea in viteza e de cand am luat-o de noua. Cand am ridicat problema la service, la 15000km, mi sa spus ca intra greu in viteza de la uleiul din cutie, si ca se manifesta treaba asta la toate masinile iarna. Culmea e ca la Solenza 1,4 mpi, pe care am avut-o inainte de Opel, nu se manifesta si nici la Opel Astra H 1,4 90 din 2006 nu e problema asta.
Pe langa treaba asta cu intratul in viteza, mai e o problema cu ambreiajul cred eu. Daca bag in viteza I pe loc drept, cu ambreiajul la maxim, fara frana de mana trasa, se vede cum motorul cupleaza rotile o fractiune de secunda si simti in masina impulsul motorului ca si cum nu ai fi apasat ambreiajul bine.
La service, prin 2009, au schimbat placa de presiune(pe garantie) si discul. De rulment nu stiu sigur, desi ei spun ca l-au schimbat si pe ala, iar de pompa de ambreiaj mi-au zis ca au schimbat-o prima, si ca facea la fel si cu aia schimbata(sa nu intelegeti ca ar fi fost una noua) si ca au decis sa o puna la loc cea originala, pt ca defectul nu parea de acolo. Cu toate astea comportamentul masinii e la fel de prost ca inainte sa umble la ambreiaj.
Sunt sanse sa ma fi mintit cu rulmentul sau cu pompa, din moment ce discul si placa de presiune au fost sigur schimbate.
Si uite asa, la prima pornire din zi, daca incerc sa bag in viteza intai, nu se poate, doar daca fortez schimbatorul. Ca sa evit asta, bag in viteza a 2, a 3, a 5, si cand merge, in marche arriere. Dupa treaba asta si dupa vreo 3 minute de mers in gol la relanti, cu greu cuplez in viteza I.
Azi dimineata am mai observat un lucru. Inainte sa pornesc motorul am bagat intr-a-intaia si am pornit. Uimitor cutia mergea perfect in toate vitezele. Am scos-o din viteza si am mai stat vreo 2 minute. Cand sa plec aceiasi problema, nu intra in viteza intai.
Poate sa fie vreo problema cu ceva gen levier al cutiei sau tamponul motorului care decalibreaza legatura cutiei cu schimbatorul ori ceva din ambreiaj nu isi face treaba?!
P.S.
1. Masina sta peste noapte intr-un loc de parcare usor in panta. Am mentionat asta, poate are vreo legatura totusi.
2. Schimbatorul merge perfect dimineata, pe orice temperatura, cu motorul oprit.
3. Masina nu are bataie de volanta.
Problema cu intrarea in viteza e de cand am luat-o de noua. Cand am ridicat problema la service, la 15000km, mi sa spus ca intra greu in viteza de la uleiul din cutie, si ca se manifesta treaba asta la toate masinile iarna. Culmea e ca la Solenza 1,4 mpi, pe care am avut-o inainte de Opel, nu se manifesta si nici la Opel Astra H 1,4 90 din 2006 nu e problema asta.
Pe langa treaba asta cu intratul in viteza, mai e o problema cu ambreiajul cred eu. Daca bag in viteza I pe loc drept, cu ambreiajul la maxim, fara frana de mana trasa, se vede cum motorul cupleaza rotile o fractiune de secunda si simti in masina impulsul motorului ca si cum nu ai fi apasat ambreiajul bine.
La service, prin 2009, au schimbat placa de presiune(pe garantie) si discul. De rulment nu stiu sigur, desi ei spun ca l-au schimbat si pe ala, iar de pompa de ambreiaj mi-au zis ca au schimbat-o prima, si ca facea la fel si cu aia schimbata(sa nu intelegeti ca ar fi fost una noua) si ca au decis sa o puna la loc cea originala, pt ca defectul nu parea de acolo. Cu toate astea comportamentul masinii e la fel de prost ca inainte sa umble la ambreiaj.
Sunt sanse sa ma fi mintit cu rulmentul sau cu pompa, din moment ce discul si placa de presiune au fost sigur schimbate.
Si uite asa, la prima pornire din zi, daca incerc sa bag in viteza intai, nu se poate, doar daca fortez schimbatorul. Ca sa evit asta, bag in viteza a 2, a 3, a 5, si cand merge, in marche arriere. Dupa treaba asta si dupa vreo 3 minute de mers in gol la relanti, cu greu cuplez in viteza I.
Azi dimineata am mai observat un lucru. Inainte sa pornesc motorul am bagat intr-a-intaia si am pornit. Uimitor cutia mergea perfect in toate vitezele. Am scos-o din viteza si am mai stat vreo 2 minute. Cand sa plec aceiasi problema, nu intra in viteza intai.
Poate sa fie vreo problema cu ceva gen levier al cutiei sau tamponul motorului care decalibreaza legatura cutiei cu schimbatorul ori ceva din ambreiaj nu isi face treaba?!
P.S.
1. Masina sta peste noapte intr-un loc de parcare usor in panta. Am mentionat asta, poate are vreo legatura totusi.
2. Schimbatorul merge perfect dimineata, pe orice temperatura, cu motorul oprit.
3. Masina nu are bataie de volanta.
- chybryt
- **
- 193 mesaje
- din 16 Mar 2009
- Astra 2006 Z13DTH
- Bucuresti
chybryt
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut am si eu o astra H 1.3 CDTI 6 viteze din 2006 si am avut o singura data probleme in 2010 cand a stat parcata la soare erau vre-o 40 de grade afara si nu a mai vrut sa intre in marche arriere orice i-as fi facut, dupa ce am parcurs vre-o 10 km a intrat fara probleme si nu am mai avut probleme de atunci.
Daca o parchezi peste noapte intr-un loc drept tot asa face?
Este o problema ciudata si sper s-o rezolvi. Bafta
Daca o parchezi peste noapte intr-un loc drept tot asa face?
Este o problema ciudata si sper s-o rezolvi. Bafta
- george_slz
- OP
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- george_slz
- OP
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
george_slz a scris:Sunt sanse sa ma fi mintit cu rulmentul sau cu pompa, din moment ce discul si placa de presiune au fost sigur schimbate.
din ce zici tu interventiile la masina s-au facut in garantie iar piesele schimbate ar trebui sa le ai trecute in cartea service a masini si nu cred ca le treceau si sa nu le schimbe
george_slz a scris:Daca bag in viteza I pe loc drept, cu ambreiajul la maxim, fara frana de mana trasa, se vede cum motorul cupleaza rotile o fractiune de secunda si simti in masina impulsul motorului ca si cum nu ai fi apasat ambreiajul bine.
din cele spuse de tine eu cred ca problema e pistonul de la pedala de ambreaj, la apasarea pedalei nu reuseste sa creeze presiunea incat sa impinga suficient rulmentul si de aici si rezistenta de o opune la treapta 1 cu motorul pornit, si ar mai fi posibila o problema in cutia de viteze sau la timonerie, dar putin probabila atata timp cat iti face probleme doar in treapta 1
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- george_slz
- OP
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@george_slz
pe langa faptul ca nu intra sau o face foarte greu, iti si caraie atunci cand reusesti sa o bagi in treapta 1?
in celelalte trepte in mers cum se comporta?
Ps
masina e cu easytronic?
daca ai timp mai fa o verificare cu masina in treapta 1,si ambreajul calcat pe un drum drept ,fara frana de mana trasa si daca pleaca in fata atunci nu iti decupleaza bine ambreajul
pe langa faptul ca nu intra sau o face foarte greu, iti si caraie atunci cand reusesti sa o bagi in treapta 1?
in celelalte trepte in mers cum se comporta?
Ps
masina e cu easytronic?
daca ai timp mai fa o verificare cu masina in treapta 1,si ambreajul calcat pe un drum drept ,fara frana de mana trasa si daca pleaca in fata atunci nu iti decupleaza bine ambreajul
- george_slz
- OP
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@george_slz
ia legatura cu maiandrei
https://www.clubopel.com/vie...p=1054243#1054243
mergi la el la service sa rezolvi problema
bafta
ia legatura cu maiandrei
https://www.clubopel.com/vie...p=1054243#1054243
mergi la el la service sa rezolvi problema
bafta
- george_slz
- OP
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Nisip
- **
- 357 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
La tine abmreiajul nu decupleaza total. Cu siguranta tine foarte jos. Asta poate sa fie de la oricare piesa din circuitul hidraulic, pompa-rulment.
Poate sa fie din placa, disc de presiune. sau poate sa mai fie un defect de fabricatie al volantei si sa agate in vreun fel discu de ambreiaj dar nu am auzit pana acum de asa ceva.
Poate sa mai fie de la legatura dintre pedala si pompa de ambreiaj. Sa ai tija aia strabma sau mai scurta si sa nu faca cursa completa.
Daca aerisesti circuitul se comporta normal o peroiada? Tine ambreiajul mai sus?
Inteleg ca inca mai ai garantie la motor-cutie. In cazul asta nu mai sta, terorizeaza cateva reprezentante pana iti schimba jumate de masina daca e cazu.
Poate sa fie din placa, disc de presiune. sau poate sa mai fie un defect de fabricatie al volantei si sa agate in vreun fel discu de ambreiaj dar nu am auzit pana acum de asa ceva.
Poate sa mai fie de la legatura dintre pedala si pompa de ambreiaj. Sa ai tija aia strabma sau mai scurta si sa nu faca cursa completa.
Daca aerisesti circuitul se comporta normal o peroiada? Tine ambreiajul mai sus?
Inteleg ca inca mai ai garantie la motor-cutie. In cazul asta nu mai sta, terorizeaza cateva reprezentante pana iti schimba jumate de masina daca e cazu.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- george_slz
- OP
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
lucio85 a scris:@george_slz
daca zici ca inca ai garantie de ce nu te duci pe capul celor de la reprezentanta sa iti repare masina? ce ti-au motivat cand ai mers la ei, cu problema asta?
la reglajele de la timonerie au umblat
daca zici ca inca ai garantie de ce nu te duci pe capul celor de la reprezentanta sa iti repare masina? ce ti-au motivat cand ai mers la ei, cu problema asta?
la reglajele de la timonerie au umblat
De un an si ceva nu mai stau de vorba cu cei de la reprezentante, pt ca nu ai cu cine. Am tinut legatura cu reprezentantul GM de la CC din Romania, cu care m-am intalnit si in decembrie 2010 si i-am aratat inca o data, problema. Pt el nu a parut deosebita, si totul s-a rezumat la a promite ca in cazul inrautatirii situatiei, sa intervina pt remediere, pe garantie. De asemenea, el a luat legaura prin mail cu superiorul sau de la GME, care se ocupa de S-E Europei, i-a trimis mailul de la mine si cu comentariul lui, iar asta a zis ca nu sunt motive de ingrijorare.
Concluzia e ca acum au probleme mult mai mari cu Astra J si nu au timp si chef sa isi bata capul cu mine. Mai simplu de atat nu se poate rezuma ce am patit eu cu ei in ultimii 2 ani.
Acum nu mi-a ramas decat sa caut sa rezolv eu problema, sa gasesc piesa vinovata si apoi sa ii bat la cap sa o inlocuiasca pe garantie, pt ca nu imi mai permit cheltuieli, datorita crizei.
Le-am zis eu odata in service sa umble la timonerie si au dat-o cotita. Nu cred ca ar fi de acolo.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@george_slz
eu te inteleg ca vrei sa rezolvi problema cu costuri minime, dar nu poti depista piesa sau de unde provine defectul decat daca incepi si faci verificari
uite doua poze cu timoneria in prima poza sunt cablurile iar in a doua poza partea de timonerie care intra in cutia de viteze si care schimba efectiv treptele
tind sa cred ca problema e de la timonerie pentru ca daca ar fi o problema de ambreaj atunci nu ar intra in nici o treapta si ti-ar face probleme si in mers la schimbarea treptelor
eu te inteleg ca vrei sa rezolvi problema cu costuri minime, dar nu poti depista piesa sau de unde provine defectul decat daca incepi si faci verificari
uite doua poze cu timoneria in prima poza sunt cablurile iar in a doua poza partea de timonerie care intra in cutia de viteze si care schimba efectiv treptele
tind sa cred ca problema e de la timonerie pentru ca daca ar fi o problema de ambreaj atunci nu ar intra in nici o treapta si ti-ar face probleme si in mers la schimbarea treptelor
- george_slz
- OP
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,029 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,029
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Personal ,,ma bucur'' sa mai vad ca este cineva cu aceeasi problema care am sesizat-o si eu. ,,Acelasi razboi'' l-am purtat si eu cat am avut masina in garantie cu cei din service. Si la mine face la fel. M-am obisnuit sa-mi agate cand ii dau a doua si sa nu intre in marsarier sau intaia cand vreau sa plec dupa loc(dupa cea stationat o noapte).
Inca nu te-ai obisnuit ca ti-ai luat Opel?. Eu personal o cansider o problema minora , datfiind faptul ca folosesc masina zilnic. Timoneria e de toata jena ca si cutia dealtfel, dar asta e o problema care tine mai mult de interpretarea si subiectivismul fiecaruia. Pot sa-ti spun ca am mers cu masina unui amic, aceeasi motorizare fabricata in 2008 si am constatat ca la el cutia nu agata si intra mult mai frumos in viteze, iar franele erau de mare senzatie!-. Deci mai tine si de norocul fiecaruia.
Tin sa precizez ca am schimbat kit-ul de ambreiaj(100.000 km) si nu s-a schimbat nimic in bine in comportamenmtul cutiei. Daca nu-ti patineaza discul de ambreiaj sau nu-ti bate volanta sfatul meu este sa nu te apuci sa desfaci ambreiajul ca n-ai sa rezolvi nimic, probabil o gaura-n buget de 500 ron manopera. Incearca sa vezi daca mai poti regla timoneria eventual sa-i mai intinzi cablurile. Eu personal nu prea am avut curajul s-o fac si prefer sa merg cu ea asa cum e.
Bafta
Inca nu te-ai obisnuit ca ti-ai luat Opel?. Eu personal o cansider o problema minora , datfiind faptul ca folosesc masina zilnic. Timoneria e de toata jena ca si cutia dealtfel, dar asta e o problema care tine mai mult de interpretarea si subiectivismul fiecaruia. Pot sa-ti spun ca am mers cu masina unui amic, aceeasi motorizare fabricata in 2008 si am constatat ca la el cutia nu agata si intra mult mai frumos in viteze, iar franele erau de mare senzatie!-. Deci mai tine si de norocul fiecaruia.
Tin sa precizez ca am schimbat kit-ul de ambreiaj(100.000 km) si nu s-a schimbat nimic in bine in comportamenmtul cutiei. Daca nu-ti patineaza discul de ambreiaj sau nu-ti bate volanta sfatul meu este sa nu te apuci sa desfaci ambreiajul ca n-ai sa rezolvi nimic, probabil o gaura-n buget de 500 ron manopera. Incearca sa vezi daca mai poti regla timoneria eventual sa-i mai intinzi cablurile. Eu personal nu prea am avut curajul s-o fac si prefer sa merg cu ea asa cum e.
Bafta
- george_slz
- OP
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,029 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,029
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Ca o mica paranteza pana in 2008 mi-am cam rodat nervii cu cei din reprezentanta. Mare parte din probleme tu nu le-ai experimentat poate si datorita ,,nebunilor'' ca mine. E de notorietate problema electromotorului pe acest tip de motorizare care pe mine personal m-a stors de vlaga si de nervi.Legat de partea cu zmucitul de pe loc la bagarea in viteza nu prea cred ca face, dar cum am scris comportamentul nu este deloc normal si ca sa mai pun putina sare pe rana am condus masini cu pretentii mai mici si cutiile de viteza erau muuuuult mai bine etajate iar operatia de mestecare a vitezelor se realiza muuult mai usor si placut.
- george_slz
- OP
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat