Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema cu incalzirea.Cand pornesc ventilatorul aerul pe care-l baga devine din ce in mai rece,intr-un ritm foarte rapid,desi tamperatura motorului e 90 de grade.Cablurie sunt legate bine,nu are piederi de antigel si termostatul e bun.
Din cate stiu eu sistemul de incalzire ar trebui sa se aeriseasca singur.
Poate cineva sa ma ajute?
Masina e din 93 cu motor C16NZ
Skip ads

  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Posibil ca acel cablu care comanda clapeta de comutare cald-rece sa fie rupt, desprins la unul din capete ori blocat, astfel ca respectiva clapeta a ramas pe pozitia rece.
Nu cred ca are de a face cu motorul, instalatia de racire si aerisirea. Parerea mea! Laughing
Bafta!!!


Ultima modificare făcută de alexandrv_b la Joi 07 Dec, 2006 10:04 am, modificat de 2 ori în total
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Posibil radiator habitaclu infundat sau nu primeste debit suficient.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
incearca si cu butonul de recirculare cuplat si revino cu info
  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Masina e standard,nu poate recircula aerul Very Happy .La vectra A,functia de recirculare venea numai cu aer conditionat.
  • marius2006

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2007

  • Mesaj Privat
sodo a scris:Salutare,
Am si eu o problema cu incalzirea.Cand pornesc ventilatorul aerul pe care-l baga devine din ce in mai rece,intr-un ritm foarte rapid,desi tamperatura motorului e 90 de grade.Cablurie sunt legate bine,nu are piederi de antigel si termostatul e bun.
Din cate stiu eu sistemul de incalzire ar trebui sa se aeriseasca singur.
Poate cineva sa ma ajute?
Masina e din 93 cu motor C16NZ
salutare.aceeasi problema o am si eu daca ai gasit o rezolvare da-mi si mie de stire,iti voi fi vesnic recunoscator,eu am schimbat termocontactul din radiator si am oarece caldura(100-95 original)85-92 schimbat.la mine cand sarea apa de 92 se racea cand scade putin sub 90 se incalzea iar.in catalog termostatul deschide la 92 si termocontactul 100-95.nici eu nu mai stiu ce sa-i fac.bafta
  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
alexandrv_b a scris:...cablu care comanda clapeta de comutare cald-rece sa fie rupt, desprins la unul din capete ori blocat, astfel ca respectiva clapeta a ramas pe pozitia rece.
Nu cred ca are de a face cu motorul, instalatia de racire si aerisirea. Parerea mea! Laughing
Bafta!!!

Si a mea Very Happy
  • marius2006

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2007

  • Mesaj Privat
sodo a scris:Salutare,
Am si eu o problema cu incalzirea.Cand pornesc ventilatorul aerul pe care-l baga devine din ce in mai rece,intr-un ritm foarte rapid,desi tamperatura motorului e 90 de grade.Cablurie sunt legate bine,nu are piederi de antigel si termostatul e bun.
Din cate stiu eu sistemul de incalzire ar trebui sa se aeriseasca singur.
Poate cineva sa ma ajute?
Masina e din 93 cu motor C16NZ
cele 2 furtune care pleaca din turul pompei de apa(unul in calorifer si celalalt in injector) erau inversate si banuiesc ca in corpul pompei de apa este un fel de termostat care inchide traseul din injector cand ajunge pe la 95 grade si mie imi inchidea caloriferul fiind puse invers.si asta datorita "mecanicului" care a schimbat pompa de apa,asadar atentie cine va lucreaza la masina.bafta tuturor
  • florin_bv

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
si eu am avut probleme cu incalzirea, pana astazi, pe treapta 1 venea aer caldut pe 2 caliu si pe 3,4 rege gheata. am fost astazi la reprezentanta opel din bv unde au fost foarte amabili astfel cu o suma pana intr-un milion am rezolvat problema; caloriferului de caldura ii mai trebuia putin si avea noroi in el, era super infundat. Multumesc celor de la service inca o data pt amabilitatea si timpul scurt in care au rezolvat problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR