if02wcd
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
salutare,
sunt curios si vreau sa vad dak pot sa schimb motorul meu actual de pe masina. am un 1.6 z16xe si vreau sa pun un 1.8 z18xe.
vreau parerea vs, dak ati facut`o dak merge dak nu. ce trb sa schimb ECU, cutia, radiatoarele, softu...
mai sunt curios cu itp si rar`u cum sta trb\
astept opiniile dvs
sunt curios si vreau sa vad dak pot sa schimb motorul meu actual de pe masina. am un 1.6 z16xe si vreau sa pun un 1.8 z18xe.
vreau parerea vs, dak ati facut`o dak merge dak nu. ce trb sa schimb ECU, cutia, radiatoarele, softu...
mai sunt curios cu itp si rar`u cum sta trb\
astept opiniile dvs
sebyalexa
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
if02wcd
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
if02wcd
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
if02wcd
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
if02wcd
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
if02wcd
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Dariescu Claudiu
- ***
- 684 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 684
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
Vezi ca intre 1.6 si 1.8 difera sistemul de frinare si sistemul de prindere al rotii. La 1.6 sistemul de prindere al rotii e cu 4 prezoane , si sistemul de frinare cu discuri mai mici pe fata si saboti pe spate, iar la 1.8 sistemul de prindere al rotii e cu 5 prezoane iar sistemul de frinare e cu discuri mai mari pe fata si discuri pe spate.
Asa ca, pe linga schimbarea motorului , trebuie sa schimbi si sistemul de frinare cu prinderea rotii. Nu cred ca e rentabil.
Asa ca, pe linga schimbarea motorului , trebuie sa schimbi si sistemul de frinare cu prinderea rotii. Nu cred ca e rentabil.
if02wcd
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut! Am vb cu cineva de la un magazin de piese auto, si mi-a aratat ca toti suportii de motor de pe 1.6 sunt identici cu cei pt 1.8! Nu cred ca te afecteaza asa tare sistemul de prindere al rotilor ca e in 4 sau 5 prezoane, atata timp cat cutia e le fel, planetarele raman aceleasi, suportii la fel! Dar la faza cu ECU-ul nu cred ca e la fel, is parametrii diferiti de functionare! Daca vrei sa faci un upgrade la frane e ceva binevenit, eu pe 1.7 dti am discuri fata spate in 4 prezoane! Bafta!
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
if02wcd
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Si la motorul de 1.6 daca ii faci un remap nu ajungi la 125 de cai, atunci schimbi si franele! La 1.7 stiu ca de la 75 cai ajungi la 98cai! Cred ca tre sa mergi la rar sa omologhezi motorul sau schimbarea asta! Nu cred ca merge asa! Daca nu, poti sa faci schimbarea, iar la itp sa dai ceva sa nu se lege de tine, dar in cazul vanzarii e belea! Dar de ce nu ii faci un remap, castigi ceva cai in plus? Uite, am o cunostinta la o statie itp si am sa il intreb faza asta cu schimbatul motoarelor! Bafta!
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
cristyliviu a scris:Si la motorul de 1.6 daca ii faci un remap nu ajungi la 125 de cai, atunci schimbi si franele! La 1.7 stiu ca de la 75 cai ajungi la 98cai! Cred ca tre sa mergi la rar sa omologhezi motorul sau schimbarea asta! Nu cred ca merge asa! Daca nu, poti sa faci schimbarea, iar la itp sa dai ceva sa nu se lege de tine, dar in cazul vanzarii e belea! Dar de ce nu ii faci un remap, castigi ceva cai in plus? Uite, am o cunostinta la o statie itp si am sa il intreb faza asta cu schimbatul motoarelor! Bafta!
La benzinarele aspirate nu se castiga foarte mult la remap. La Z16XE cred ca sunt vreo 6-7 cai...
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
if02wcd
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Andrei WPX
- **
- 468 mesaje
- din 12 Dec 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
Andrei WPX
- Mesaje scrise: 468
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
Aceeasi miscare vreau s`o fac si eu.Fuzetele n ar fi o problema de inlocuit dar vreau sa stiu si ce alte modificari mai implica.Instalatie electrica bobine radiatoare ventilatoare.N`as vrea sa ma apuc de ea si sa`mi lipseasca piese.Sa ne raspunda si noua cineva care a mai facut sau s`a documentat despre asa ceva.Multumim
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
experienta proprie:
am schimbat un motor de fiat diesel de 1,7 td cu 1,9 td....
in acte am ramas cu cel de 1,7, dar fara serie.
schimbarea fizica a motorului de 1,6 cu unul de 1,8 este partea cea mai usoara...
schimbarea lor in acte e foarte grea spre imposibil....
adica RAR-ul nu omologheaza schimbarea de motoare cu puteri mai mari decat cel precedent.
singura sansa ar fi ca motoarele sa arate identic la "design", si pe cel de 1,8 sa nu se vada nici o serie..., tu sa-l declari si pe cel de 1,8 ca fiind de 1,6 , si atunci poate vor fi de acord cu schimbarea, dar in acte va ramane motor de 1,6 , fara serie.
adica vei avea in acte motor de 1,6 si pe masina de 1,8
=> asigurare, impozit mai mici.
dar apar probleme la cumpararea de piese pentru motor, ca daca te duci cu talonul la magazin de piese auto, aia iti vor da piese ptr. motorul de 1,6.
nu stiu daca ati prins ideea, daca nu, mai intrebati-ma si va explic.
eu am trecut prin treaba asta acum vreo 6 ani, si de aia stiu.
am schimbat un motor de fiat diesel de 1,7 td cu 1,9 td....
in acte am ramas cu cel de 1,7, dar fara serie.
schimbarea fizica a motorului de 1,6 cu unul de 1,8 este partea cea mai usoara...
schimbarea lor in acte e foarte grea spre imposibil....
adica RAR-ul nu omologheaza schimbarea de motoare cu puteri mai mari decat cel precedent.
singura sansa ar fi ca motoarele sa arate identic la "design", si pe cel de 1,8 sa nu se vada nici o serie..., tu sa-l declari si pe cel de 1,8 ca fiind de 1,6 , si atunci poate vor fi de acord cu schimbarea, dar in acte va ramane motor de 1,6 , fara serie.
adica vei avea in acte motor de 1,6 si pe masina de 1,8
=> asigurare, impozit mai mici.
dar apar probleme la cumpararea de piese pentru motor, ca daca te duci cu talonul la magazin de piese auto, aia iti vor da piese ptr. motorul de 1,6.
nu stiu daca ati prins ideea, daca nu, mai intrebati-ma si va explic.
eu am trecut prin treaba asta acum vreo 6 ani, si de aia stiu.