- dabstercyp
- OP
- 41 mesaje
- din 20 Oct 2007
- Astra 2000 2.0dti
- Bucuresti
dabstercyp
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut, ieri am avut o problema cu masina, mi s-a oprit in intersectie si am ramas fara curent. Am rezolvat problema relativ repede pentru ca nu facea borna contact bine din cauza uleilui de l-am pus sa nu mai cocleasca.
Apoi am parcat-o si nu a mai pornit.
Am anulat circuitul prin filtrul de ulei si am pus o pompa de amorsare, in ideea ca s-a dezamorsat pompa de injectie. Degeaba, m-am kinui sa oi pornesc pana am descarcat bateria.
M-am deplasat frumos acasa sa iau laptopul ai aveam stocata eroarea P0725-conexiune senzor turatii inexistenta.
Am resetat eroarea, am rezolvat cu bateria si dupa lupte seculare a pornit.
Nu mi-a mai aparut nicio eroare.
Cand am vrut sa plec din parcarea respectiva s-a oprit motorul. Nu avea putere deloc.
L-am repornit, am pleca de pe loc, dar de la 1500rpm incepe sa mearga sacadat(parca se inneaca).
Nu pot merge decat cu viteza a2a, maxim, si din cand in cand ii scad turatiile, uneori se si opreste.
Mai jos gasiti livedata.csv, un excel cu parametrii de functionare pe timpul stationarii. Uneori scade turatia(in tabel) de la 1600rpm la 1rpm.
www.inventions-inventors.com/opel
De cateva luni bune la relanti are un trepidat ciudat, sa fie tot din cauza senzorului asta care-mi oscileaza turatiile la relanti?
Daca este cineva care-mi poate oferi un sfat inainte sa cumpar senzorul ii sunt recunoscator.
Multumesc!
Apoi am parcat-o si nu a mai pornit.
Am anulat circuitul prin filtrul de ulei si am pus o pompa de amorsare, in ideea ca s-a dezamorsat pompa de injectie. Degeaba, m-am kinui sa oi pornesc pana am descarcat bateria.
M-am deplasat frumos acasa sa iau laptopul ai aveam stocata eroarea P0725-conexiune senzor turatii inexistenta.
Am resetat eroarea, am rezolvat cu bateria si dupa lupte seculare a pornit.
Nu mi-a mai aparut nicio eroare.
Cand am vrut sa plec din parcarea respectiva s-a oprit motorul. Nu avea putere deloc.
L-am repornit, am pleca de pe loc, dar de la 1500rpm incepe sa mearga sacadat(parca se inneaca).
Nu pot merge decat cu viteza a2a, maxim, si din cand in cand ii scad turatiile, uneori se si opreste.
Mai jos gasiti livedata.csv, un excel cu parametrii de functionare pe timpul stationarii. Uneori scade turatia(in tabel) de la 1600rpm la 1rpm.
www.inventions-inventors.com/opel
De cateva luni bune la relanti are un trepidat ciudat, sa fie tot din cauza senzorului asta care-mi oscileaza turatiile la relanti?
Daca este cineva care-mi poate oferi un sfat inainte sa cumpar senzorul ii sunt recunoscator.
Multumesc!
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dabstercyp
- OP
- 41 mesaje
- din 20 Oct 2007
- Astra 2000 2.0dti
- Bucuresti
dabstercyp
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2007
- Mesaj Privat
- adi_diaconu
- **
- 163 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Vectra 2001 y20dth
- Arges
adi_diaconu
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
- dabstercyp
- OP
- 41 mesaje
- din 20 Oct 2007
- Astra 2000 2.0dti
- Bucuresti
dabstercyp
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Nu am rezolvat problema definitiv. Am schimbat senzorul de turatii, intre timp m-am trezit si cu
C1550-Înlocuiþi modulul de comandã(ECU)
(00) - Nu este prezent
P1335 - Pompã de injecþie - lipsã semnal de turaþie motor de la ECU
(0A) - Nu este prezent
P0725- Semnal de intrare senzor turaþie motor - lipsã
(0D) - Nu este prezent
Le-am sters , dar apar ultimele 2 cand pornesc motorul. Ca si simptome, motorul porneste mai greu, indiferent daca este rece sau nu. Cred ca nu trimite senzorul ala impulsuri cum trebuie.
In afara de asta, am si nush ce cod de eroare de la EGR, ca nu se mai deschide, imi intra in avarie, dar numai dupa ce se incalzeste cat de cat motorul. E posibil sa am circuitul de vacuum bulit pe undeva. Cilmea, daca imi intra in avarie si accelerez mai tare, se stinge becul de la check engine si merge normal. Am pus totul pe seama furtunelor, dar nu gasesc de unde sa cumpar altele noi. Am fost la un magazin de piese si e 160ron decat unul, mie imi tb vreo 4, si nu le-a gasit dupa coduri pe toate...
Trebuie sa-mi fac timp, poate se incalzeste, sa stau dupa ea ca nu-mi place deloc cum se prezinta.
Ce am vazut nou, dupa schimbarea senzorului, ca pompa de injectie isi calculeaza timpii si cantitatea injectata calumea, si motorul nu mai oscileaza la relanti decat cu +/- 5rpm. Inainte era rau... Asta nu justifica faptul ca nu porneste la fel de usor de cand am schimbat senzorul.
O sa va tin la curent, oricum, cu noi informatii.
O zi placuta!
Nu am rezolvat problema definitiv. Am schimbat senzorul de turatii, intre timp m-am trezit si cu
C1550-Înlocuiþi modulul de comandã(ECU)
(00) - Nu este prezent
P1335 - Pompã de injecþie - lipsã semnal de turaþie motor de la ECU
(0A) - Nu este prezent
P0725- Semnal de intrare senzor turaþie motor - lipsã
(0D) - Nu este prezent
Le-am sters , dar apar ultimele 2 cand pornesc motorul. Ca si simptome, motorul porneste mai greu, indiferent daca este rece sau nu. Cred ca nu trimite senzorul ala impulsuri cum trebuie.
In afara de asta, am si nush ce cod de eroare de la EGR, ca nu se mai deschide, imi intra in avarie, dar numai dupa ce se incalzeste cat de cat motorul. E posibil sa am circuitul de vacuum bulit pe undeva. Cilmea, daca imi intra in avarie si accelerez mai tare, se stinge becul de la check engine si merge normal. Am pus totul pe seama furtunelor, dar nu gasesc de unde sa cumpar altele noi. Am fost la un magazin de piese si e 160ron decat unul, mie imi tb vreo 4, si nu le-a gasit dupa coduri pe toate...
Trebuie sa-mi fac timp, poate se incalzeste, sa stau dupa ea ca nu-mi place deloc cum se prezinta.
Ce am vazut nou, dupa schimbarea senzorului, ca pompa de injectie isi calculeaza timpii si cantitatea injectata calumea, si motorul nu mai oscileaza la relanti decat cu +/- 5rpm. Inainte era rau... Asta nu justifica faptul ca nu porneste la fel de usor de cand am schimbat senzorul.
O sa va tin la curent, oricum, cu noi informatii.
O zi placuta!
- adi_diaconu
- **
- 163 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Vectra 2001 y20dth
- Arges
adi_diaconu
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
- dabstercyp
- OP
- 41 mesaje
- din 20 Oct 2007
- Astra 2000 2.0dti
- Bucuresti
dabstercyp
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2007
- Mesaj Privat
merci mult!
nu cred ca este de la debitmetru. daca trec de 2000 rpm si nu accelerez dintr-o data, pana la fund, nu se stinge.
acelasi lucru este valabil si daca merg cu motorul constant. poate sa mi se stinga becul si sa fixez tempomatul la o anumita viteza, si dupa ceva timp se aprinde din nou.
trebuie sa verific furtunasele... ca sunt cam imbatranite. le-am mai schimbat odata anul trecut cu unele de la dezmembrari, dar nu erau nici alea prea stralucite. vreau sa cumpar noi, si ne imbrac in furtun d-ala de cauciuc, sa nu se mai frece de nimic. e posibil ca de la vibratii sa se fi subtiat pe undeva pe unde atinge, ca mi s-a mai intamplat asa unde se atingea de baterie.
daca stiti pe unde pot gasi furtunase d-alea mi-ati fi de mare ajutor.
o zi placuta!
nu cred ca este de la debitmetru. daca trec de 2000 rpm si nu accelerez dintr-o data, pana la fund, nu se stinge.
acelasi lucru este valabil si daca merg cu motorul constant. poate sa mi se stinga becul si sa fixez tempomatul la o anumita viteza, si dupa ceva timp se aprinde din nou.
trebuie sa verific furtunasele... ca sunt cam imbatranite. le-am mai schimbat odata anul trecut cu unele de la dezmembrari, dar nu erau nici alea prea stralucite. vreau sa cumpar noi, si ne imbrac in furtun d-ala de cauciuc, sa nu se mai frece de nimic. e posibil ca de la vibratii sa se fi subtiat pe undeva pe unde atinge, ca mi s-a mai intamplat asa unde se atingea de baterie.
daca stiti pe unde pot gasi furtunase d-alea mi-ati fi de mare ajutor.
o zi placuta!
- adi_diaconu
- **
- 163 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Vectra 2001 y20dth
- Arges
adi_diaconu
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
Verifica si supapa EGR. Eu am avut problema cu ea. Avea membrana sparta. Am lipit-o (cu silicon de oglinzi) si dupa prima lipire am mai mers vreo 10000 dupa care iar s-a spart. Am lipit-o si a 2 a oara si nu a mai tinut cecat cateva sute de km. Apoi am luat una de la dezmembrari si merge si acum. Dar sa sti ca m-am chinuit fara ea vreo juma de an ca nu am reusit sa ii gasesc loc in buget. La fel pateam... se aprindea becul si trebuia sa merg numai sport ca sa nu se aprinda. Daca vroiam sa fac o depasire trebuia sa fiu atent sa nu fie becul aprins ca nu aveam putere. Furtunele cele rigide tot de la dezmembrari sa le iei ca altfel sunt o carca de bani. cand le iei le verifici sa nu fie "frecate" pe undeva. Eu niste astfel de furtune de la alte masini si sunt impecabile dar nu stiu daca sunt suficient de lungi. Cel care se duce la turbina este mai lung. Daca ai drum spre Valcea este intr-o localitate de la Valcea spre Tg. Jiu (la vreo 10 km de Valcea) unde are unu dezmembrari asi are tot ce vrei pe acolo. Eu am luat furtunele fara bani de acolo. Mi-a zis sa ma duc sa caut si daca gasesc sa le iau ca nu e nici o problema. Sunt vro 3 hectare numai de piese pe acolo.
- cont-sters-13103
- **
- 114 mesaje
- din 19 Dec 2007
cont-sters-13103
- Mesaje scrise: 114
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salutare.am si eu probleme cu senzorul de turatie si cu egr-ul(p0400 si p0725)dar imi apar aceste erori numai cand dau cu spatele.e ciudat stiu dar asa imi apar.legat de p0725-masina nu are oscilatii la relantii,nu imi ,,cade''turometru pe zero.cu p0400 m-am obisnuit.e curatat egr-ul,curatat aadmisia sau evacuarea,membrana nu este sparta,furtunase vacuum nu cred ca sunt crapate ptr ca nu imi da in mers normal.daca ma poate ajuta cineva cu un sfat?din cate am inteles senzorul de rotatie e undeva sub motor?
Motor:y20dth,2002,157.600 km.
Motor:y20dth,2002,157.600 km.
- adi_diaconu
- **
- 163 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Vectra 2001 y20dth
- Arges
adi_diaconu
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
Verifica pompa de vacuum si teul de admisie aer (cel de dupa debitmetru).Sunt singurele care au mai ramas pe lista neverificate (pentru p0400). Pentru p0725 este posibil ca firul de la senzor atunci cand dai cu spatele sa loveasca in ceva(bara scut inferior sau mai stiu eu ce) si atunci sa dea eroarea.
Da-ne de stire cu rezolvarea problemei-ne intereseaza.
Succes!
Da-ne de stire cu rezolvarea problemei-ne intereseaza.
Succes!