Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • BogdaGSI

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1988 C20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salutare.Sa incep cu inceputul...am un kadett gsi cu bord LCD care din pacate imi ofera numai probleme la inceput am avut o serie de probleme la indicatoarele din bord,la indicarea vitezei,iar ieri am observat ca nu i-mi mai merge Check Controlul este vorba de consola acea mica atasata la jumatatea bordului sus,cea cu becurile de avertizare niveluri ulei,apa,placute frana etc(atasez o poza cu modulatorul si una cu consola).Am inteles ca ar fi vorba de un modulator atasat acestei console.Daca este cineva care a mai patit asa ceva si care poate sa i-mi dea un sfat as fi foarte recunoscator...
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Kadett E GSI Check Control
al doilea
  • BogdaGSI

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1988 C20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
@AdamOpel-Multumesc pentru documentatie.Insa surpriza aseara dupa ce am postat am plecat cu masina de la Tg-Jiu la Petrosani iar pe drum, un drum plin de gropi si ce mai gropi a inceput sa mearga.Nu mai inteleg...sa fie vreun contact imperfect ceva?
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
verifica cablaraiele daca sunt in regula atunci treci la verificat mufa pe cablaj, refa lipiturile. avand in vedere vechimea si drumurile 'line' ce le avem sunt mari sanse sa se fisureze o lipitura.
daca acuma merge si lesi asa poti avea surpriza sa iti faca din nou figuri.
  • BogdaGSI

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1988 C20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Hmm...pai mi-a facut din nou si face in continuare desi am dat azi cu spray de contac la toate mufele posibile inclusiv la acel modul pe care lam gasit(pozitionat sub torpedo)Am desfacut carcasa la panoul cu becuti si totul pare in regula nu cred ca ar avea cum sa se dezlipeasca vreo piesa de pe ea pentru ca toate lipiturile sunt acoperite cu un strat gros(parca un lac ceva)si la modul e la fel.Problema e ca nu stiu exact care e legatura dintre cele doua deoarece cand scot mufa de la modul am observat ca nu mai merge stopul pe frana si nici aeroterma de la caldura.Am fost la doi electricieni dar din pacate nu aveau habar.Deocamdata vad ca merge dar nu stiu pentru cat timp...
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
sigur ai vreo lipitura 'rece', desfa modulul si spala acel strat de lac cu diluant.
cu ochiul liber nu ai sa vezi fisurile ia un aparat de masura si masoara traseele.
pt a descifra tainele conexiunii ale Check Control-ului mai ai nevoie si de schema motorului+al instalatiei electrice pt stopuri.
cand face 'figuri' ce se intampla? nu mai merge deloc sau doar unele functii?
  • BogdaGSI

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1988 C20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Da,nu mai merge deloc nu se mai aprinde niciun bec,insa stopurile si caldura merg.Am observat ca treaba asta o face cand este rece,dimineata.Dupa ce se mai incalzeste in masina incepe sa mearga se aprinde dintr-o data.....
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Bun, atunci cam rau stai ... daca doar ce s-a incalzit in masina functioneaza, ai sanse mari ca unul dintre componente sunt defecte, diode, stabilizator, tranzistor.

dar sa excludem pt moment aceasta posibilitate verificand urmatoarele(doar atunci vei obtine un rezultat corect daca masuratoriile le faci cand check controlul nu functioneaza):

incepi masuratorile cu mufa de 14 pini.

Pinul 1(maro) trebuie sa fie -(masa), conectat pe sasiu.(continu trebuie sa fie, nu conteaza daca ai pus contactul sau nu).

Pinul 12(negru) trebuie sa ai +12V(contactul pus )

Pinul 13(Rosu) +12V (continu trebuie sa fie, nu conteaza daca ai pus contactul sau nu).

Pinul 14(negru) +12V (contactul pus ).
  • BogdaGSI

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1988 C20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ms mult.Am sa fac aceste masuratori si am sa vin cu detalii.
  • BogdaGSI

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1988 C20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
[AdamOpel]
Am facut masuratorile si tensiunile i-mi vin corect.Toata treaba pare sa fie din consola,atunci cand nu merge o scot bat in ea si porneste.Se pare ca ai avut dreptate e posibil sa fie vreo fisura pe plca sau vreo piesa dezlipita.Am sa vad cum o remediez.
  • bandeanlori

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Am activat Bc-ul la un vectra B2 Y16xe. Cand pornesc masina, imi cafiseeaza o gramada de chestii, faruri, lichid de spalare etc. Pentru asta as avea nevoie de un modul de check control?

Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR