- darvin
- **
- 135 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Astra 2003 y 2.0 dth
- Vrancea
darvin
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
salut baieti am si eu o problema cu o astra y 20 dth din 2003, am scimbat acum 2 saptamani uleiul si filtrul de motorina,atunci mecanicul mia desfacut de sub filtrul de motorina un surub si a scurs toata motorina din suportul acela unde intra filtru am mers circa 130 km acolo unde am ajuns am stationat o saptamana fara sa o pornesc si cind am vrut sa plec nu a mai pornit ca si cum nu se alimenta m-am uitat sub filtru si nu era curs nimic asta am patit si acum 3 zile dupa ca am lasat-o o zi in parcare fara sa o pornesc.ce ma sfatuiti sa fac de ce mi se dezamorseaza pompa asa din senin?
va multumesc
va multumesc
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
malexa
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema cu al meu y20dth din 2002. Dimineata porneste bine,merge fara figuri, o opresc si daca stau mai mult de 20-30 min. nu mai vrea.Dau la cheie si parca nu-i vine motorina.O trag si-n 10 metri o ia . Daca o las cateva ore sa se odihneasca, iar porneste. Sa fie oare injectoarele? Pompa de injectie am schimbat-o toamna trecuta si o vreme a mers bine dar acum mi-a dat de cap. Aveti idee ce ar putea fi?
- ririnel
- ****
- 2,078 mesaje
- din 29 Oct 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
ririnel
- Mesaje scrise: 2,078
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 758 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 758
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Bravo mestere ! e simplu de demontata , am desfacut si eu numai putin de 4 ori axa cu came si dat jos injectoare( se dezamorsa) eu am y22dth deci sint gemene motoarele, dar cu injectoarele tot ai ajuns la service ? sau le.ai curatat tu( daca e nevoie imi poti trimite un pm pt raspuns) ? ma gandesc sa nu ma duc la cine stie ce service si sa.mi spuna ca am duzele duse, ori 1 sau 2 bucati... sa ma puna sa le cumpar ( problema mare cu banii) ca asa mi le cumpar eu si le montez eu... am facut la prctica pe ea si tot merge mai bine... ( scuze pt off topic)
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
salutare! injectoarele cum am mai spus se incearca la pompagiu(cum se incercau injectoarele de aro, tractor si dieselurile mai vechi), dar trebuie o adaptare intre filetul M12X1,5 si filetul de pe partea de sus a injectorului. Daca nu e graba maine pot sa-ti arat piesa(in poza sau life ca vad ca esti din bv).
- cecenia
- **
- 189 mesaje
- din 20 Aug 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
cecenia
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2009
- Mesaj Privat
- cosmin-aurel
- **
- 69 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 1999 x20dtl
- Constanta
cosmin-aurel
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
silman
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salut,
Ca sa scoti axul cu came, trebuie sa demontezi lantul de la distributie sau exista ceva dispozitiv cu care poti bloca pinionul de pe axul cu came ca sa nu umbli la restul distributiei?
Am fost la un service ca sa-mi demonteze injectoarele (porneste greu cand nu intra bujiile si mai nou merge si neregulat cateva secunde) si cand au vazut ca trebuie sa umble la distributie sau lasat pagubasi.
Dar presupun ca s-o fi gandit neamtu' la o metoda ca sa nu trebiasca sa demontezi jumatate de motor pentru niste injectoare. Sau nu?
Ca sa scoti axul cu came, trebuie sa demontezi lantul de la distributie sau exista ceva dispozitiv cu care poti bloca pinionul de pe axul cu came ca sa nu umbli la restul distributiei?
Am fost la un service ca sa-mi demonteze injectoarele (porneste greu cand nu intra bujiile si mai nou merge si neregulat cateva secunde) si cand au vazut ca trebuie sa umble la distributie sau lasat pagubasi.
Dar presupun ca s-o fi gandit neamtu' la o metoda ca sa nu trebiasca sa demontezi jumatate de motor pentru niste injectoare. Sau nu?
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
nu prea ai cum sa scoti injectoarele daca nu scoti axa cu came, si nici nu este asa de greu. Daca cei de la service n-au avut curaj sa umble,atunci schimba service-ul. Daca dai jos pinionul de pe axa cu came(si trebuie sa-l dai) iti trebuie acel surub care strange pinionul pe axa(recomandarea din tis), si daca scoti injectoarele(daca desfaci talpa) iti trebuie si semeringuri noi, ca altfel nu iti va porni, mai ales daca o lasi pana a 2 a zi. Vrei sa crezi sau nu cam asa trebuie sa desfaci un sfert de motor pentru injectoare(asta pentru ca nu umbli la ele in fiecare zi).
qazxdr
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Suceava
- Masina: Combo 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
silman
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2006
- Mesaj Privat
La mine pornea greu cand nu intrau bujiile, dar iarna asta mi-a pornit greu chiar si atunci cand intrau in functiune.
Asta vara am schimbat 2 bujii pentru ca mi s-a aprins martorul masina cu cheita la bord. Mecanicul a zis ca ar trebui schimbate toate, dar cam cu jumatate de gura asa ca nu le-am schimbat. Stiind de asta, le-am schimbat acum ... si minune ... s-a rezolvat pornirea la rece.
Concluzie: ca la benzinare, bujiile trebuiesc schimbate toate odata.
Acum raman cu problema pornirii cand nu intra bujiile, dar pentru asta doar verificarea injectoarelor si a pompei de injectie va identifica problema.
Asta vara am schimbat 2 bujii pentru ca mi s-a aprins martorul masina cu cheita la bord. Mecanicul a zis ca ar trebui schimbate toate, dar cam cu jumatate de gura asa ca nu le-am schimbat. Stiind de asta, le-am schimbat acum ... si minune ... s-a rezolvat pornirea la rece.
Concluzie: ca la benzinare, bujiile trebuiesc schimbate toate odata.
Acum raman cu problema pornirii cand nu intra bujiile, dar pentru asta doar verificarea injectoarelor si a pompei de injectie va identifica problema.
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
claudiu_opel a scris:nu prea ai cum sa scoti injectoarele daca nu scoti axa cu came, si nici nu este asa de greu. Daca cei de la service n-au avut curaj sa umble,atunci schimba service-ul. Daca dai jos pinionul de pe axa cu came(si trebuie sa-l dai) iti trebuie acel surub care strange pinionul pe axa(recomandarea din tis), si daca scoti injectoarele(daca desfaci talpa) iti trebuie si semeringuri noi, ca altfel nu iti va porni, mai ales daca o lasi pana a 2 a zi. Vrei sa crezi sau nu cam asa trebuie sa desfaci un sfert de motor pentru injectoare(asta pentru ca nu umbli la ele in fiecare zi).
salut claudiu poti sa mi explici si mie te rog ceva azi am umblat la pirghia de la injectoare pentru ca era bucati rupte de la furtunasele de la retur asa ca am desfacut 3 pirghii specific ca nu am dat jos axu cu came am desfacut surubu si cu o surubelnita le am scos am scos furtunasele alea rupte dupa care le am montat adica le am bagat inapoi pus surub tot in regula dupa aceia am traso am pornito mergea prost scotea fum alb se oprea am facut treaba asta cu pornitu de mai multe ori ultima data am tinuto accelerata fortat asa si am mers citiva km nu tragea si se aprindea motoru sa oprit si nu a mai vrut sa porneasca nici trasa si nici fum nu mai da cind o trag ai vreun sfat te rog trebuia vreun ghidaj pnt pirghiile alea ceva ce nu am facut eu?multumesc anticipat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
salut!daca ai scos traversa de la locul ei(doar daca o slabesti de acolo) srici etansarea intre traversa si injector(pe partea de retur, pe tur este pe con) si trebuie sa schimbi "semeringul" pentru ca pe acolo se dezamorseaza(el se taseaza in timp si imbatraneste, ceea ce-l face mai plastic). Semeringul se monteaza in zona mazgalita cu rosu din poza.
Nu ai stricat injectoarele, doar trebuie sa cumperi acele semeringuri si sa le schimbi. Daca nu ai inteles iti pun o poza cu injectorul si traversa in pozitie montata. Nu trebuie sa scoti injectorul din gaura pentru a schimba acel semering; tragi de semering cu o surubelnita si il pui pe cel nou. La montare strangi surubul traversei cu mana(pana la contact) si pe urma strangi inca o tura. Atentie cand bagi traversa sa nu ciupesti semeringul cel nou.
semeringurile trebuie sa le pui noi, Degeaba pui unele vechi ca nu va mai porni la cheie in veci. Un semering nou costa in jur de 40-45 lei unul.
Ultima modificare făcută de claudiu_opel la Vin 04 Mar, 2011 11:33 pm, modificat de 2 ori în total
Nu ai stricat injectoarele, doar trebuie sa cumperi acele semeringuri si sa le schimbi. Daca nu ai inteles iti pun o poza cu injectorul si traversa in pozitie montata. Nu trebuie sa scoti injectorul din gaura pentru a schimba acel semering; tragi de semering cu o surubelnita si il pui pe cel nou. La montare strangi surubul traversei cu mana(pana la contact) si pe urma strangi inca o tura. Atentie cand bagi traversa sa nu ciupesti semeringul cel nou.
semeringurile trebuie sa le pui noi, Degeaba pui unele vechi ca nu va mai porni la cheie in veci. Un semering nou costa in jur de 40-45 lei unul.
Ultima modificare făcută de claudiu_opel la Vin 04 Mar, 2011 11:33 pm, modificat de 2 ori în total
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
claudiu_opel a scris:salut!daca ai scos traversa de la locul ei(doar daca o slabesti de acolo) srici etansarea intre traversa si injector(pe partea de retur, pe tur este pe con) si trebuie sa schimbi "semeringul" pentru ca pe acolo se dezamorseaza(el se taseaza in timp si imbatraneste, ceea ce-l face mai plastic). Semeringul se monteaza in zona mazgalita cu rosu din poza.
si deci am stricat injectoarele?ce trebuie sa fac acum?semeringul se schimba usor ?de aceia nu mai porneste de loc?si totusi a mers putin.sint scumpe semeringurile?ca sa scot semeringurile alea stricate trebuie sa scot injectoarele ?nu de aia dar nu vreau sa mai fac o prostie cum am facut azi ca sa scot furtunasele ale am distrus mai multe.mai am o vectra di 16 pot sa iau semeringurile de pe aia se nimer pe x20dth?mersi mult
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
foloseste butonul modifica sa nu superi moderatorii.
Ti-am scris in mesajul de mai sus (am editat postul de 2 ori).
Cand ti-a aparut postul ai indreapta sus 2 "butoane" citeaza si modifica. Daca apesi pe cel cu modifica poti edita postul in maxim 20 de minute parca. In rest ti-am raspuns la toate intrebarile in postul meu precedent.
Nu m-am suparat pe tine cand am spus sa folosesti butonul modifica.
0744327798 daca vrei sa vb cu mine(sau codreanu_claudiu2000@yahoo.com sa pot sa-ti trimit si poze), apelabil intre orele 9:00 - 21:00.
Ultima modificare făcută de claudiu_opel la Vin 04 Mar, 2011 11:49 pm, modificat de 2 ori în total
Ti-am scris in mesajul de mai sus (am editat postul de 2 ori).
Cand ti-a aparut postul ai indreapta sus 2 "butoane" citeaza si modifica. Daca apesi pe cel cu modifica poti edita postul in maxim 20 de minute parca. In rest ti-am raspuns la toate intrebarile in postul meu precedent.
Nu m-am suparat pe tine cand am spus sa folosesti butonul modifica.
0744327798 daca vrei sa vb cu mine(sau codreanu_claudiu2000@yahoo.com sa pot sa-ti trimit si poze), apelabil intre orele 9:00 - 21:00.
Ultima modificare făcută de claudiu_opel la Vin 04 Mar, 2011 11:49 pm, modificat de 2 ori în total
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
claudiu_opel, cum mai stai? mai sunt ceva probleme la pornire de cand ai schimbat simeringurile la injectoare?
Ma rog, de cand ai bibilit la ea, stiu ca si cu injectoarele ai avut ceva probleme.
Am vazut intr-un topic englezesc ca cineva a schimbat simeringurile, dar fara a mai demonta pompa de vacum. Se poate si asa?
Ma rog, de cand ai bibilit la ea, stiu ca si cu injectoarele ai avut ceva probleme.
Am vazut intr-un topic englezesc ca cineva a schimbat simeringurile, dar fara a mai demonta pompa de vacum. Se poate si asa?