Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Acu ceva timp mi-am schimbat C16NZ-ul cu un C20NE pe Vectra A a mea. toate ok, insa acu vreau sa fak shi actele.

Buuuuunnn... Ma duc la RAR shi un bolovan de acolo imi da o cerere in care sa completez toate alea, shi pe care ei sa o trimita la Bucale pentru o expertiza. Noi fiind mai catolici k Papa, nu potzi pune un motor Euro1 pe o mashina pe care a fost Euro2.

Completez eu cum ca vreau sa plec de la C16NZ (Euro2) la C20NE, etc., etc. Ala se uita la cerere, prin computador, si ma pune pe butuci cu:

"C20NE NU E EURO2!"

Shocked Shocked Shocked Shocked Question Question Question Question
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pai are dreptate
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
WHAT??

C16NZ e Euro2 shi C20NE nu e??

Am BELIT-O!!!!
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nome de poluare:
C Euro 1
X 96/69/ek, Euro 2 D3/D4
Y 98/69/EK, Euro 3/D3 si Euro 3/D4
Z 98/69/EK, Euro4

http://www.topbuzz1.carenth.../engine_codes.htm
explicatii mai pe larg ( de la 4EST citire ) Smile
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
OK, deci C16NZ e tot Euro1?
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
uite si aici mai pe intzeles https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=188

nu au de ce sa te intoarca pt ca nu esti primul care a efectuat transplantul respectiv. pt ca am sunt aceeasi generatie de motoare
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
afaik, ambele sunt euro2

uite caut in cartea de ident sa vad
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu scrie in carte

kkt Sad
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
apparently intr-adevar C-urile sunt MAXeuro2, asta cu nu stiu ce kit care le face conforme euro2.

Oricum, si motorul tau vechi e la fel, so....

Oricum nasol, eu credeam ca am euro2......of course ca intrucat nu mai am DELOC catalizator, nu mai nici un fel de euro Razz
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
deci pana la urma sunt euro1 cum am zis
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Sa vedem ce raspund expertzii de la Buc.

Oricum, chiar in caz de raspuns "no can do", nu ma intorc la prostia aia de 1.6i, deci caut pile/strâng spagà.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ar trebui sa reusesti si fara spaga
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
APROPO!!!

Daca in talon nu scrie ce Euro e, in CIV nu scrie ce EURO e, cum dreaq stim ce rovigneta sa platim????
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pai te duci cu talonul am intzeles si iti spun aia. Cred ca se iau si dupa anul de fabricatie nu stiu
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
10X Arthurro...
MI-a mai revenit inima la loku ei...



&: Damn, you're fast! Very Happy
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
n.p. Bafta! sa-mi zici si mie ce-ai facut. Aceeasi operatiune cu rar-ul trebuie sa o fac si eu dupa ce montez motorul
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca numarul de omologare din talon se termina in X2, e sigur euro2. eu am c16nz si e euro2 !!! Smile
dar problema cu euro la o masina nu e doar legata de motor, ci si de norme de siguranta, stiti voi...
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Si la mine se termina in X2. Masina fiind din '94, dublu airbag, ABS - ar putea fi euro2.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
vedeti aici de rovinieta
https://www.clubopel.com/vie...php?p=10518#10518
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

La mine numarul de omologare se termina in X1. Asta inseamna ca C16NZ-ul meu era EURO1, nu?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR