- gabriel1970
- OP
- 1 mesaje
- din 16 Feb 2011
- Astra 2000 17YDT
- Iasi
gabriel1970
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 17YDT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2011
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Cauzele pot fi multiple! Fa urmatoarele verificari - completeaza pana la nivel mergi cu ea putin sa se aeriseasca apoi cu motorul pornit desfa capacul, cu grija, si vezi daca nu face bule in vas - daca face atunci e vb de garnitura de chiuloasa! Verifica daca sub presuri nu ai umezeala, preseaza-le un pic, daca ai umezeala, cu guts dulce e de la garniturile caloriferului! Daca dupa ce motorul a ajuns la temp optima de functionare, si scoate fulm alb puternic, iar e de la garnitura! Inca o verificare o poti face la service, pe unul din furtunele de la vas, se scoate, se infunda orificiul vas, iar pe furtun introduci aer de la un compresor, nu trebuie mult 1atm sau 1.5atm. Asa poti verifica daca prelinge pe undeva, sau ai vre-un furtun slab, pe la care pierde si nu se cunoaste, motorul fiind cald si se evapora! Cu metoda asta am mai gasit la un prieten care papa antigel la greu si era un furtun de prin spatele motorului mai greu de depistat! Bafta!
radu04ro
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 yt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salut
A mea masina tot problema asta o are... pierde antigel insa mai putin. Cu 2 sticle de antigel ies din iarna , iar vara bag apa distilata. Vara pierde mai repede. Cred ca la mine e la un furtun care intra in radiator.... asa mi-a zis la un service..... Problema asta o am de 2 ani si ma descurc chiar daca sunt nevoit sa completaz mai des. Un radiator e in jur de 600 lei.... Apa e mai ieftina.
Alta chestie.... vezi cind stationezi undeva pe un loc curat(asfalt) unde se vad pete de antigel...o sa iti fie mai usor sa gasesti problema
Bafta
A mea masina tot problema asta o are... pierde antigel insa mai putin. Cu 2 sticle de antigel ies din iarna , iar vara bag apa distilata. Vara pierde mai repede. Cred ca la mine e la un furtun care intra in radiator.... asa mi-a zis la un service..... Problema asta o am de 2 ani si ma descurc chiar daca sunt nevoit sa completaz mai des. Un radiator e in jur de 600 lei.... Apa e mai ieftina.
Alta chestie.... vezi cind stationezi undeva pe un loc curat(asfalt) unde se vad pete de antigel...o sa iti fie mai usor sa gasesti problema
Bafta
- aiss
- ***
- 638 mesaje
- din 12 Dec 2010
- Astra 2000 Y17DT
- Braila
aiss
- Mesaje scrise: 638
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2010
- Mesaj Privat
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut
Problema aceasta a disparitiei antigelului din vas o am si eu.
Dar am observat si urmatoarea situatie: in aceasta perioada cand merg cu masina mult, pe geamurile se depun vapori de apa, practic pe parbriz mai ramane o mica suprafata uscata.
Posibil sa fie scapari de apa pe la calorifer si apa aceea sa se depuna prin ventilare cu aer cald pe geamuri?
Problema aceasta a disparitiei antigelului din vas o am si eu.
Dar am observat si urmatoarea situatie: in aceasta perioada cand merg cu masina mult, pe geamurile se depun vapori de apa, practic pe parbriz mai ramane o mica suprafata uscata.
Posibil sa fie scapari de apa pe la calorifer si apa aceea sa se depuna prin ventilare cu aer cald pe geamuri?
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
popmari Daca vaporii de apa sant uleiosi e sigur caloriferul sau radiatorul de la aeroterma ,daca e condens care nu lasa dare uleioase pe parbriz cand este sters ori e filtrul de polen infundat,ori apa in compartimentul de la motor al aerotermei adica scurgeri infundate ,ori blocat pe recirculare.In care situatie se incadreaza problema?
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Mai oameni buni, sa ajungi sa vinzi masina din cauza unu radiator sau garnitura de chiuloasa? Crezi ca alte masini nu au probleme? Mai intrati asa de curiozitate si pe forumurile de la vw, audi, ford si o sa vedeti ca au si alea probleme la greu! Daca un radiator de opel e 350 lei, poate vrei unul de audi la 1200 lei!
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
@mecaNIK Multumesc pentru raspuns:
1.vaporii de apa nu sunt uleiosi si nici condensul nu lasa dare uleioase.
Cu ocazia unei verificari a filtrului de polen am gasit acest filtru ud. La alte Opeluri jos curge apa cand este folosit AC-ul pe o teava, ceeea ce nu se intampla la mine .
A ramas sa desfac teava aceea pe care se scurge condensul de la Ac afara , din compartimentul motor, sa vad daca nu este infundata.
Cum nu am folosit Ac-ul in perioada asta am considerat ca nu are de unde sa apara condens.
Nu am masina de mult timp asa ca merg prin eliminare si dupa cum s-ar parea este o cauza frecventa sa curga apa pe la calorifer, dar nu pot sa stiu simptomele care apar in cazul uzarii acestor oringuri.
Am mai desfacut odata tavita in care se scurge condensul de la Ac si am curatat-o, dar nu am reusit sa desfac aceea teava pentru ca nu am avut un crichet, lucru pe care l-am remediat.
Si eu cred ca este infundata aceea teava si astfel se face condens inauntru, dar am luat in calcul si scurgerile pe la calorifer.
Cat despre faptul sa vand masina ca nu descopar pe unde se pierde lichid asta este inacceptabil.
1.vaporii de apa nu sunt uleiosi si nici condensul nu lasa dare uleioase.
Cu ocazia unei verificari a filtrului de polen am gasit acest filtru ud. La alte Opeluri jos curge apa cand este folosit AC-ul pe o teava, ceeea ce nu se intampla la mine .
A ramas sa desfac teava aceea pe care se scurge condensul de la Ac afara , din compartimentul motor, sa vad daca nu este infundata.
Cum nu am folosit Ac-ul in perioada asta am considerat ca nu are de unde sa apara condens.
Nu am masina de mult timp asa ca merg prin eliminare si dupa cum s-ar parea este o cauza frecventa sa curga apa pe la calorifer, dar nu pot sa stiu simptomele care apar in cazul uzarii acestor oringuri.
Am mai desfacut odata tavita in care se scurge condensul de la Ac si am curatat-o, dar nu am reusit sa desfac aceea teava pentru ca nu am avut un crichet, lucru pe care l-am remediat.
Si eu cred ca este infundata aceea teava si astfel se face condens inauntru, dar am luat in calcul si scurgerile pe la calorifer.
Cat despre faptul sa vand masina ca nu descopar pe unde se pierde lichid asta este inacceptabil.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut tuturor.
@mecaNIK am controlat si sub aparatoarea de plastic nu am gasit nici o mizerie, apa poate sa se scurga.
Dar ce vreau sa te intreb: motorasul ce antreneaza parghia de la dispozitivul pentru recircularea aerului era blocat si prin urmare nu imi dau seama care este pozitia normala a clapetei ce vine peste aeroterma:
- respectiv este normal ca aerul sa pãtrunda din exterior in habitaclu- clapeta nu este peste aeroterma- sau invers cand clapeta este peste aeroterma.
La mine pozitia clopotului era peste aeroterma, deci in mod firesc aeroterma lua aer din interior, prin urmare este pozitia asta corecta?
Filtrul de polen era uscat si curat
@mecaNIK am controlat si sub aparatoarea de plastic nu am gasit nici o mizerie, apa poate sa se scurga.
Dar ce vreau sa te intreb: motorasul ce antreneaza parghia de la dispozitivul pentru recircularea aerului era blocat si prin urmare nu imi dau seama care este pozitia normala a clapetei ce vine peste aeroterma:
- respectiv este normal ca aerul sa pãtrunda din exterior in habitaclu- clapeta nu este peste aeroterma- sau invers cand clapeta este peste aeroterma.
La mine pozitia clopotului era peste aeroterma, deci in mod firesc aeroterma lua aer din interior, prin urmare este pozitia asta corecta?
Filtrul de polen era uscat si curat
Giolgau11- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2011
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. Aceiasi problema am avut-o si eu la un asra g 1.7 dti. Imi lipsea cam 500 de ml pe luna Nu curgea nici pe la calorifer ca am dat aeroterma jos nici e la radiator sau vreun furtun. Problema mea era capacul de la vasul de expansiune. Are acolo o supapa care actioneaza cand e presiunea mare isi face autoaerisire. De atunci nu mai pierd pic de apa.... Sincer va spun. Am schimbat capacul si gata.....
- aiss
- ***
- 638 mesaje
- din 12 Dec 2010
- Astra 2000 Y17DT
- Braila
aiss
- Mesaje scrise: 638
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2010
- Mesaj Privat
Giolgau11 a scris:Salutare tuturor. Aceiasi problema am avut-o si eu la un asra g 1.7 dti. Imi lipsea cam 500 de ml pe luna Nu curgea nici pe la calorifer ca am dat aeroterma jos nici e la radiator sau vreun furtun. Problema mea era capacul de la vasul de expansiune. Are acolo o supapa care actioneaza cand e presiunea mare isi face autoaerisire. De atunci nu mai pierd pic de apa.... Sincer va spun. Am schimbat capacul si gata.....
Te salut. Dar urma curgerii lichidului pe langa vasul de expansiune era vizibila?
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
chepuiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2008
- Mesaj Privat
salutare.am un astra g, z16se, 2001, iar de cand am schimbat distributia(2 luni) am observat ca pierd cam 3-400 ml de antigel/luna. nu stiu cum sa verific pe unde pierde, si oricum nu as schimba si chiuloasa daca nu e defecta. capacul vasului de expansiune este cel pe unde se completeaza cu lichid antigel? la mine e strans la maxim . va multumesc
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Sal am si o problema cu antigelul,tot imi scadea nivelul si am observat ca pierde pe la termostat,am desfacut termostatul si am observat ca nu mai are garnitura am pus silicon rosu si l-am pus la loc,mentionez masina este astra g (x17dtl),o perioada nu a mai pierdut,acum vad ca iar pierde,o fi de vina si termostatul? sau trebuie pusa garnitura? cand merg cu masina fara aer dat drumul temperatura este de 90 de grade,cand dau drumul la aer imi sat pe la 94 chiar si la drum intins,cu toate ca merge si termocupla,va rog daca puteti sa imi dati si mie un sfat ce sa fac.Multumesc
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut. N-a mai schimbat nimeni o-ringuri la tecile de la injectoare? Am avut pierderi de lichid de racire -nu erau vizibile, nu curgea pe nicaieri, doar nivelul din vas scadea- si am rezolvat astfel. N-am mai completat de mai bine de 1 an cu antigel, nici nu e nevoie. Ridic capota de la motor cel putin o data pe saptamana si ma mai uit la ce e pe acolo. Motorul e y17dtl. O zi buna.